YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

mahtaakohan elä nyt ihan vielä kirvestä heitä kaivoon... josko se miehes siitä jonkun ajan päästä alkais suostumaan kun huomaa kuinka tärkeää se vauvan saaminen olisi sinulle :)

:hug: kaikille hoitoja läpikäyville...ja toivotaan että pääsette pian yrittämään :)

Petite :hug: suuri on teillä suru, en edesosaa kuvitella sellaista menetyksen paljoutta. :'(

Mutta missä on Helvi-10 ja Sisusalmiakki...tai Taikakuu...??? kp.t näyttää jo semmoisia lukemia että voisi alkaa ootella kuulumisia???

).( Itellä ihan odottavat tunnelmat :LOL: viellä pitää vajaa kaksi viikkoa malttaa odottaa testausta tai tarviiko edes testata...
Lämpöjä mittailut jo parina päivänä, tuloksena aavistuksen verran koholla olevaa lämpöä ja tänään sitten innostuin koksaamaan sitä kohdunsuuta :LOL: kiinni tuntui olevan ja kovana.... erillainen kuin normisti???? ;)

No aika sen näyttää onko tärpännyt :D

plussa tuulia kaikille!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:


 
Amati no se ei anna hankkia ees koiranpentua :ashamed: haluaisin niin adoptoida sellaisen tuolt epsanjast :D no nyt toi ukko sanoo et ei perukkaa sitä hedelmöityshoitoo saa nähä mitä se on sit ku aika oikeesti koittaa... :headwall: saisko ton ukon adoptoida jollekkin :kieh: :D
 
Amati - hyvä kun huomautit! Mun uusi kierto oli jäänyt päivittämättä, nyt siis kp 6.
Mahtaakohan - harmillista! toivotaan, että miehesi vielä muuttaa mielensä! :hug:
Tsuballe terveluloa ja kaikille rentouttavaa viikonloppua!
 
mahtaakohan :hug: melkoisia tuuliviirejä välillä noi miehetkin, vaikka naisia siitä yleensä syytetäänkin :kieh: Toivotaan nyt kuitenkin että saat miehesi pysymään nykyisessä kannassaan.

Tsuba tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :hug:

amati toivotaan että enteilisi plussaa.

Täällä ovis toivottavasti ollut, ainakin se on tullut siinä tapauksessa hyödynnettyä :p Nyt sitten taas vaan odotellaan :headwall:

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mulla vähän kipee olo eikä hirveesti jaksa mitään :(
 
Tulisin mukaan , jos mahtuu? =)
Mahdotontako...kp 6/28, 1. yhteinen / keskenmenoja 3 takana :ashamed:

Mutta jospa kuitenkin vielä onnistuisimme?

Mukava pino teillä! :flower: :heart:

Plussatuulia puhallellen! :heart: :D

Miten tuo lilypien saa liitettyä? :ashamed:

, jes osasin vahingossa;=))
 


MAANANTAI 31.8.2009


Helvi-10......................................8/24-29
Mahdotontako............................8/28
Annemaarit............................. 18/24-28
Oliivitar......................................19/30, yk 1
amati.........................................20/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................21/ 28-31...yk 13
Minotchkin ............................... 22/23-25
Tsuba.........................................22/28
Tiktu..........................................23/28-30...yk 9
mahtaakohan............................23/29
Erjamari.....................................24/29-32........yk 39
Rinja........................................ 29/ 27

Päivitystä kaipaillaan:
Sisusalmiakki ............................ 34/28
Taikakuu.................................. 35/

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]




 
mahtaakohan, jäätkös meidän kanssa kp-listaan vai...?

Tervetuloa uudet!

Olisikos muita innostuneita kp-listan päivittäjiä? Mulla on edessä aika kiireinen ja reissurikas syksy eli kaveria kaivataan :)

Mulle ei kuulu mitään sen ihmeempää. Maanantaina oli inssi ja munis oli silloin ultrassa vielä paikallaan. Aamulämmöt nousivat vasta torstaiaamuna ja ovistestin mukaan oviksen olisi pitänyt olla viim. tiistai-iltana. Eli ei harmainta haisua mikä DPO on meneillään, mutta yritetään ottaa päivä kerrallaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja tärppionnea tietenkin!
 
Huomenta ja mukavaa maanantai aamua!
Tervetuloa Mahdotontako :flower:

Rento viikkis takana päin. Mä kävin shoppailemassa :LOL: :LOL: :saint: Mukaan tarttui jätkälle 5 housut kun ryökäle on kasvanut kesän aikana taas niin että nilkat pilkottaa... :p Olivat muuten kiven ja kannon takana. Taitaa jätkä tulla siihen ikään kun kaikki vaatteet kulutetaan loppuun. Ostan meinaa vaatteet kierrätettynä kuten omani..joita löytyi sitten 4 kassillista :whistle: :saint: Nyt on syksyksi työvaatteita(jotka käyvät muuten raskaanakin ollessa :whistle: :saint: miten niin olen optimisti?). Eilen siivottiin koko huusholli ekaa kertaa muuton jälkeen( ollaan porailtu seiniin ja viimeistelty joten lattialistat ym on olleet vähemmällä siivouksella) ihan katosta lattiaan ja huh että oli urakka mutta kyllä tuoksui puhtaalle ja illalla oli mukava sujahtaa raikkaisiin lakanoihin. Käytiin iltapäivästä siivouksen päälle kävelemässä merenrannalla...kyllä teki hyvää. Olen kyllä niin meri-ihminen että. Nautin suunnattomasti merestä ja odotankin innolla syksyn syysmyrskyjä.Kun oikein päätä riepottaa on kiva mennä seisomaan merituuleen rantaan ja antaa sen piiskata vasten kasvoja...kyllä hermo lepää.
Täti punaista odotan saapuvaksi huomenna mutta kas olen rätin kanssa jo varautunut jos se ottaakin varaslähdön. :kieh: Alamassua painaa ja kiristää sekä särkee jo lupaavasti.. eiköhän se punanen täti sieltä saavu ajallaan! :kieh:
 
Mahdotontako tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Kovin on kivikkoinen tie teillä ollut tähän asti, mutta toivotaan että pian tärppää ja pysyy myös matkassa loppuun asti :hug: Missä vaiheessa raskautta sulla on nuo km:t olleet?

oliivitar tervetuloa myös sulle ja suuret pahoittelut keskenmenosta :hug: Löytyykö teiltä lapsia ennestään?

 

Tervehdys!!

Mahtuisiko mukaan pikku kolmosta haaveileva?
Itsestäni hieman,ikää 36v. eli vm 73,lapsia kaksi 06 synt.poika ja 08 synt. tyttö.
Vauvakuume nosti päätään vuosi sitten kuopuksen ollessa 4 kk ja jatkuu edelleen.
Miestä on pitänyt lämmitellä asiaan milloin enemmän milloin vähemmän mutta nyt jo vihreää valoa näyttänyt,jes. Luomuna on menty ehkäisyn suhteen ja jokaista kiertoa ja tädin tuloa kaikesta huolimatta jännännyt josko olisi vaikka yllärin käynyt ;)
KP:t annan tässä lähipäivinä kunhan vuoto oikeasti alkaa,nyt on tuhruttanut pari päivää ja tätiä odotellen.
 
Tervetuloa tsuba, oliivitar, mahdotontako ja onlydream
ja pahoittelut km kokeneille :hug:

Mahtaakohan meillä kans kiistaa noista koiruuksista kun minä ottaisin vaikka useamman... Nyt on kaksi koiraa, ajokoira joka enimmäkseen tarhassa ja minun seropi karvaturri sisällä pyörimässä. Uutta koiraa en kuuluma saa ennen kuin tuo karvakasa henkensä heittää :ashamed:

Vielä pitää vaan odotella
milloinkahan sitä uskaltais testejä käydä ostamassa... hui!
Vähän väsyttää mutta voi johtua ihan vaan pätkittäisistä yö unista... :D

Se on sitten huomenna virallisestikkin syksy kun syyskuu vaihtuu kalenteriin, mutta lämpimiä päiviä myös luvassa =) B)

Hyvää syyskuun alkua kaikille ja plussia!!!!
 
Tänneppä sitten luuhaudun :wave:

Päivä mennyt mielialallisesti aivan p...eelleen :headwall: ,johtuneen tuon elinkautisten tulemisesta, kerkesin jo surra että ei meille enää ikinä tule pienokaista,suruni on pieni sen rinnalla mitä petite on joutunut kokemaan isot :hug: sinulle ja jaksamista.

No pitää koittaa saada pää itsesäälin puskasta pois ja ryhdistäytyä ja suunnata ajatukset tulevaan on tämä naisen kroppa vaan niin kummallinen :headwall:

Minotchkin tuosta tikuttamisesta aikaisemmin kirjoittelit,itse olen tikutellut mammaks liuska testeillä ja päivä pisusta n2h rakossa olleesta ja hyvin on toiminut,itse en myöskään tunnista ovista ilman tikkuja,pientä kipuilua on mutta limat on hävinneet hus jonnekkin :/ ja tätä kipuilua on melkeen oviksen alusta tädin tuloon saakka jos sen perusteella rupeasi pelaamaan aika arpapeliksi menisi..

Nyt ruuan valmintukseen ja sitten natsat hakemaan hoidosta :wave:
 
Tervetuloa uusille minunkin puolestani! :flower: Plussatuulia nyt syyskuuhun toivottelen kaikille!+++++++++++++++++++++++ :heart:

Km 13+4, pienen sydän ei lyönyt, se oli siis ensimmäinen, toinen tuulimuna ja kolmas alkion kehitys loppui heti alussa, rv 9

Vaikein siis oli tuo ensimmäinen :ashamed: , kun oli nähnyt ultrassa jo toisen vilkuttamassa "reippaana"

Syyskuu on varmaan hyvää aikaa saada monta plussaa pinoon. :heart: :saint:

Hoitoalalla kun olen, niin olen tälläinen yökyöpeli

Tämä ns eka kierto menee varmaan ihmetellessä, koska niukkaa vuotoa oli vielä eilenkin, mutta katsellaan.

Mahdotontako :heart:
 
Huomenta!
Viisi lasta vilisee jaloissa =) Kuudennen raskauden päättyminen keskemenoon oli kuin matto olisi vedetty jalkojen alta...(nt-ultrassa todettiin keskeytynyt km)
Löydettyäni nämä keskustelupalstat, sain näistä tukea, varmuutta, lohtua ja huomasin etten ollut yksin. Silloin kiitinkin mielessäni netin olemassaoloa!!! Nyt kuumeen ja toivon vallatessa päätin ottaa osaa keskusteluun ja kokea tämän "myllerryksen" yhdessä.
Yrittämisen iloa :D kaikille! Myllerretään...
 
Onlydream: No mulla on nyt koko arsenaali :LOL: käytössä tulevaa kiertoa varten... On halpistikut(saa testailla useampana kertana päivässä :saint: ) sekä digitesteri jotta varmasti huippu ei mene ohi vaan varmistetaan jos vaikka tulee haamuliuskoja(jotenkin noihin halpistikkuihin en luota samalla tavalla kun siihen digitesteriin)...Kas tässä kierrossa(ts tulevassa) se ovis ei tule menemään ohi, testaan vaikka joka hiivatin päivä kierron loppuun asti et jos se ovis onkin myöhässä....Nyt se ei kyllä livahda ohitseni... :LOL:

Tänään pitäisi tädin saapua, jomottaa jo vaan ei vielä näy, rätti on paikalla joten tervetuloa vain. Nahkapussit on täyttyneet ilmalla :eek: :LOL: Eilen illalla verisuonet kuulsi ihon läpi ja ne törötti kuin ennen ekaa raskautta terhakkaana :eek: Oho..Tämä oli uusi ilmiö. Mieskään ei saanut katsetta irti niistä... :LOL: :LOL: :LOL: Nytkin niitä puristaa (puristi jo eilen)
Tulis ny se punanen paholainen niin pääsis lusimaan senkin pois.Sit kun sitä toivoo niin sitä ei näy missään mutta kun sitä ei toivo niin piru vie se on terhakkaana jo aamusta terrorisoimassa. :headwall: :kieh:
 
Huomenia täältäkin!

Minäkin "löysin" nämä keskustelu palstat vasta viime talvena,kyllä näiden olemassa olo on ollut tiedossa mutta jostain syystä ei ole tullut aikaisemmin tullut mukana oltua.
Tosiaan täällä saa niitä kipeimpiäkin asioita tyhjemmettyä päästään mitä ei välttämättä kasvotusten keskustellen kenenkään kanssa tulisi tehtyä ja varsinkin kun omassa ystävä piirissä ei tällä hetkellä kuumeilijoita ole.
Täällä vieläkin tuhruttaa mutta eiköhän se paholainen tämän päivän aikana kyytiin tule koska dpo jo sen 14.
oliivitarpahoittelut km:sta :hug:
 
onlydream tervetuloa myös sulle!
Kylläpä täällä on varsinainen ryntäys ollut viime päivinä, mutta kiva saada uusia kuumeilijoita mukaan :) jos vaikka meitä vanhimpia potkisitte tullessanne pois :whistle: :LOL:

oliivitar teilläpä jo melkoinen "pesue" kasassa, toivotaan että sen kuudennenkin pian saatte :hug:

minotchkin mitäpä jos tuo "pussien täyttyminen" ei enteilekään menkkoja vaan jotain ihan muuta :whistle:

Täällä vaan odottelua, menkkojen pitäisi viikon sisään alkaa, joten vielä ihan rauhallinen olotila, mutta eiköhän toi kuume taas loppuviikosta nouse :LOL:
 
tilannepäivitys...kp8/28. Klinikalla siis käyty ja kaikki oli kunnossa. Tämä kierto lasketaan vielä "ohi", mutta lokakuussa olisi sitten 4:nen ivf:n 1.pas(vk41). Sekavissa tunnelmissa kyllä, jaksaako henkisesti taas tätä urakkaa kuitenkaan, etenkin jos epäonnistumisia tulee.. no päivä kerrallaan, ja onhan tässä arjessa muutakin ajateltavaa, kun on nuo kolme lapsukaista pitämässä huolen ettei vauhti pääse päivällä hiipumaan.. mutta iltatähti olisi kiva juttu, jos vielä sen pikkurinsessan saisi... :attn:
 

Yhteistyössä