muksuja 3 jos tarkoitat hoidolla "Loop-hoitoa(sähkösilmukka), se juuri minulle eilen tehtiin.
Itse silmukkahoito ei sattunut, mutta puudute teki oloni huonoksi, sisältää adrenaliinia(ehkäisee vuotoa) ja se aiheutti sydämmen läpätystä ja tärinää, ahdistava tunne
..
Lopuksi lääkäri poltti alueita, josta palat silmukalla leikattiin ja se taas tuntui kipeää-lisättiin puudutetta ja se syd.läpätys&tärinä sitten taas-itku pääsi :'( ..mutta ei sitten sattunut onneksi kuitenkaan, puudute tehosi
Lääkäri ja hoitaja oikein mukavia ja koko ajan lääkäri kysyi, että "jos sattuu sano vaan, niin lisätään puudutetta"..kaikki eivät reagoi tuohon puudutteeseen noin kuin minä, yksilöllistä.
Hoidon voi pyytää tekemään myös anestesiassa tai spinaalipuudutuksella, minulle ne eivät tulppariskin vuoksi sopineet.
Kaikkiaan hoito ei ollut kamala, sen kestää..minä vain jännitin ja sehän ihan luonnollista.
Minulla oli kolposkopian tulos CIN III luokka..nyt vain odottelen 2-4vko vastauksia. Toivottavasti hoitui nuo syövän esiastesolut tällä yhdellä hoitokerralla pois poikkeen ja patologin vastaus on hyvä, niin pääsen taas kuumeilemaan
nyt kun tuli 1kk:n tauko pupustelussa..ajan kanssa tässä kilpaa mennään, ikää miulla jo 44v..
Älä turhaa jännitä hoitoa.. ja en kirjoituksellani halunnut mitenkään peloitella, kerroin vain oman kokemukseni-Onnea hoitoon ja kuumeiluun!!=):heart:
mur-mur