YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Tädin kyläilyn uhreille :hug:

Hoitoihin onnea keillä ne on menossa.

Tutkimus tuloksia odottelee ainakin Annemaarit toivottavasti selvittää tilannetta.Niin taikka teet jo tästä kierroksesta + =) Mieli korkeella vaan.

Jaahas neiti tarvinnee siirtää kantokoppaan nukkuun.Vettä satelee,niin en ulos laita.
Profiilista löytynee kuvaa 1kk ikäisenä.

Jakselkaa kaikki hyvin ja pitäkää lippu korkeella.
 
Kiitos Annemaarit :hug: Saa nähdä joko se edes vähän helpottaisi mokoma niagara..ihan amazonin virtakin tuntuu luksukselle niagaran rinnalla..vaikka sais se jo mennä pois kokonaan..mä oon jo ihan siihen valmis, uskotteko? :LOL: :whistle:
Luin eilen sitä liplappua, eipä tuo näytä olevan blondille liian vaikeaa. Mä kyllä teen sen kupin kera..tuo tähtääminen oli liian tarkkaa puuhaa mulle :whistle: ja jos aamutuimaan pöpperössä suihkit..jep jep enpä kerro enempää.. :LOL: Joo eli päädyin tekeen sen kupin kera. Nyt sitten vaan venataan kp 6 et saa alottaa :p

Mullakin oli boksi täynnä, tyhjensin sen..nyt mahtuu taas yv Annemaarit :whistle:

Tällä hetkellä olen vihainen(oliko tuokaan nyt yllätys :whistle: :saint: ) ukolle. Soitti eilen, oli väitöskirjansa tuuttoria tapaamassa(väikkäri on loppusuoralla) kuten heillä on tapana noin joka toinen viikko, ja pässi tulee puol kahdelta(soitti puol ysi et he kävis vielä yhdellä) yöllä kännissä... :kieh: :kieh: *tana että mua kiepitti..aamulla meinasin jättää sen sinne nukkuu kun ei mitään elonmerkkejä osottanu mutta huikkasin kuitenkin ennen kun jäppisen kanssa lähdettiin että meinaaks herätä lainkaan..hyi kun se haisi vanhalle viinalle :x Ai että mä olin vihanen..kurmotin sitä sitten vielä ennen kun ulos ovesta läksin. Siis haloo pahvi, mitä me ollaan sovittu viinasta ja jäpikästä? :headwall: Sitä ei oteta sillo ku jäppinen on kotona. Tämä on periaate. Miksi siis piti ottaa enemmän kuin se pari? Olkoonkin että tuuttorilla on omassa elämässä kriisi mut tarviiko vetää perseet siltikään? voithan sä olla leelian lepotuoli ja kuunnella ilman kännejäkin? :headwall: :kieh: Ai että mä olen vihainen! Jätkä kysy hissisä, miksi sä olet niin vihainen miehelle.. :LOL: Selitin,että toinen on tehny tyhmästi ja ollut tuhma..Ahaa sano jäppinen, no sitten sen pitää pyytää anteeks oli seuraava kommentti :LOL: Kas jokin oppi on mennyt perille B)
 
Voi Minotchkin ei ne miehet osaa kuunnella ilman nesteytystä :ashamed: Toi on asia mistä saa varmaan paasata muutamassa huushollissa... Kun ne ukot ei osaa ees tehdä remonttia ilman pölynhuudonta"kaljaa"..... Mun niagara jo helppailee toivottavasti sinunkin :hug: :D nyt koiran kanssa ulos.....
 
Kp 4/23-25 ja nyt PITÄISI jo täti punaisen alkaa hellittämään...siis huom pitäisi..vaan tuntuu vielä lorottavan joskin nyt inhimillisemmin kuin toissa päivänä :x Lauantaina pitäisi sitten ekan kerran pissiä tikkuun tai kastaa tikku pissiin.. :LOL: Hmm..Ollaan menossa kaverille grillaamaan ja tarjolla on hyvää ruokaa ja punkkua...mitenköhän se lauantai aamun eka kerta sujuu jos on vähän krapulaa? :LOL:
Miehelle en ole leppynyt mutta puheväleissä kuitenkin..Ei tullu lepytyslahjoja :kieh: Ehkä en ennen ovista lepykään... :kieh: :LOL: :saint:

Luin eilen (jep tieto luo tuskaa)vähän raskautumisesta ja lapsettomuudesta verkossa ja aloin miettimään tosiaan tuota limakalvoa ja sen toipumista hormiksen jälkeen samoin lyhyttä luteaali(oliko tuo noin?)vaihetta. Mutta kun laskin että oletetusta oviksesta sain kuitenkin liki 14 pv luulis sen riittävän mutta joo limakalvon ohuus vaikuttaa kiinnittymiseen tai siis niin ettei siihen mikään tarraa kiinni jos se on liian ohut. Hormiksen jälkeenhän gyne täti suositteli yhdet luomumenkat jotta limakalvo ehtii palautua vaan tosiaan voihan siinä kestää pidemmän aikaa että se limakalvo toipuu? Lukiko jossain että jopa 3-6kk, aika pitkä aika.

Jäppinen jäi todella pitkästä aikaa huutamaan kun jätin sen hoitoon :eek: Yleensä niin reipas mies kilju ja tarras väkisin kiinni..Kyllä teki pahaa vaikka tiedän huudon loppuneen varmaan kun kurvasin pihalta pois...
 
menin sitten ääliö taas testailemaan negan eilen illalla :headwall: :headwall: Tiedän että saattoi olla vielä liian aikaista (sen takia ei todellakaan ollut tarkoitus vielä eilen testata) mutta kyllä olo ihan menkkoihin viittaa. Joten niitä odotellessa :ashamed:

Minotchkin tosta tulee aina niin huono fiilis jos lapsi jää huudon kanssa hoitoon :hug: vaikka kuinka tietäs että se heti loppuu :ashamed:
Hommaa lauantaiaamuksi tarpeeks iso ja laakea purkki että varmasti osut :LOL:
 
Annemaarit: Miten ois ämpäri? :LOL: Se on varmasti tarpeeks iso.... :saint:
:hug:
Voi sinnuu ku sä olit höhlä :hug: Ei SUN pitäny töhmötä kuten eräs nimeltämainitsematon hätähousu :ashamed: Sun piti olla se viksu ja vilmaattinen :heart: :LOL: Ei kirvestä kaivoon eikä ainakaan pirua seinälle, tämä on määräys B)
 
Näyttää ehkä hassulle tunkea pientä testeriä ämpäriin mutta mitä sitä ei tekis bongataksensa ovista. Tarvii kaverilta vaan pyytää ämpäri valmiiksi...Kävin laskemassa seuraava ovista pesun laskurilla ja näillä näkymin la pitäis alkaa ns hedelmällinen jakso ja ovis ois 19.8. Siihen mennessä on sitten lepyttävä :LOL: :LOL:

Pirulle et anna periks, auttaisko jos mä hutkisin sitä paistinpannulla, katoaisko se? Ja tukeva ote siitä Fiskarsin kirveestä...ei ei ei pessimismille...tämä on yhä määräys :LOL: :hug:
 
Heippa taas!

Ja uusiakin kuumeilijoita on tullut lisää, hienoa! TERVETULOA minunkin puolesta! :D

Hoitoihin meneville ja oleville onnea ja :hug: varmaan ovat raskaita, omakohtaista kokemusta kun ei ole...
ja tädin yllättämille kans :hug:


Omaa napaa sitten:
Kp 2 on menossa :eek: Kierto oli tällä kertaa vain 23 pvää. Kylläpä nää heittelee kovasti. Mutta nyt varmaan voisi käydä tosi toimiin.... :whistle:
Vaikka tavallaan pelottaa oikeasti alkaa yritää...

Viime yönä jo näin unta että vein neuvolaan kassillisen keskenmenneitä viikon ajalta kun johki tarkastukseen menin ... :eek: no höh!!

Pitääkin tästä alakaa ruokaa tekemään ja neidille "prinsessa hyytelöt" :p






:wave:
 
Heippa kaikille. Tänne on tullut hurjan paljon uusia, hienoa :D Joitain vanhoja tuttujakin nimiä vielä näkyy :) Erjamari, vai olet seuraillut mun kirjotuksia, olisit vain tullu rohkeesti mukaan jo aikaa sitten. Meillä on ollut yhtäkauan yritystä, mutta karille on kaikki menny. Meillä tyttö pian täyttää neljä, joten aika kuluu...aika painelee meneen kun pendolino ja itte jää asemalle oottaan ovista, kun muut odottaa jotain muuta :headwall:

Meillä oli PAS x3 tuos loppukeväästä/alkukesästä. Viisi alkiota pakkasessa, joista kolme onnistuttiin siirtämään. Kaksi tuhoutui sulatuksessa. Yhdestä, viimeisestä kerrasta saatiin plussa, joka sitten meni kesken rv6+. Onneksi noin alussa, jos nyt jotain positiivista tuossa voi sitten ikinäkään olla. Yksi km lisää ja tuntuu siltä, että eihän tästä hitto vie mitään tuu :headwall:

Pienen tauon (hermojen lepuutuksen) jälkeen taas uutta yritystä. Täällä olen seurannut teidän kirjoituksia taustalla, enkä tiedä jäänkö taustalle vai oikein kp listalle...mietin vielä. Nyt aletaan prosessi sillä tavalla alusta, että clomeja kans alan popsia seuraavassa kierrossa. Erjamari, joko olet aloittanut clomit? Olis mukava jakaa tuntemuksia.

Täällä tätsy pakkas kamat ja katos himalajalle. Kp 4/28-35 menossa. Yk on niin paljon, etten ole enää laskuissa pysyny. Helpompi laskea vuosina, 3v ja 6kk taitaapi olla aika kohallaan. Jospa vielä...ei haaveesta voi luopua, ei toivoa menettää, ei ennen, kun sisin sanoo, että ei enää ja se tuntuu hyvältä. Vielä ei niin ole.

Plussapuhureita :flower: :flower:
 
On tää palsta ihmeellinen, löytyy sukulaisiakin vielä :LOL:

Täällä kävi entisestä työpaikasta pari kaveria kylässä B) Oli kyllä mukava nähdä ja ihan yllätysvisiitillä. Tuli ihan puun takaa. heh toista olen kovasti koetellut houkutella meille töihin..Olen jo nää mun ukkelit saanut taakseni kampanjassa...nyt on enää pomon pehmitys :kieh: Mä haluun sen tänne ja mähän heittäydyn maahan ja rupeen kirkumaan jos me ei saada sitä kaapattua tänne NIH! :kieh: :LOL:

Et kai sä annemaarit nyt tiputtanu sitä kirvestä? Mä liimaan sen epoxylla niin ei taatusti irtoa :kieh: Ja piru läks luikkimaan kun sille Hackmanin kovanaamaa näyttelin :LOL:
 
:hug: :hug: :hug: Annemaarit :hug: :hug: :hug:
Voi video sitä tätsyä..Miksi sen pitää aina tulla pilaamaan kaikki! Lähdetään hei lappiin erakoiksi-mä varaan liput, tuukkona messiin? :LOL: :LOL: :heart:

Vuodan YHÄ :headwall: :headwall: Eikö se punanen paholainen vois jo häipyä häh? :headwall: Vähän jo lepytty miehellekin...ehkä ovikseen mennessä jo kokonaan?
Huomenna pitää sitten ämpäriin pissiä ekan kerran..mitähän siitäkin tulee..?*pyörittelee silmiään* :ashamed:
 
Voi itku Annemaarit :'( :hug: :hug:
Lumi-Marja :hug: :hug: Kylläpäs teitä on koeteltu :hug: Monasti olen miettinyt et mitä sinulle kuuluu, kiva kun ehdit poikkeamaan. Kovasti jaksuja tulevaan ja toivottavasti vielä pieni teille suotaisiin :hug:

Neuvolalekuris käyty, äänet ei kuuluneet ja lääkäri sanoikin ettei välttämättä kuulu kun viikkoja vähän 10+4 :ashamed: kysyin kyllä et pitääkö olla huolissaan mut vakuutti et ei et olisi ollut ihme jos olisi kuuluneet :ashamed: Joudun siis vielä 2 vkoa odottelemaan eli ultraan asti :'( joka 27.8. Saikkua sain 23pv. asti eli jospa tässä saisi sit hieman levättyy ja hermoja lepulteltuu :ashamed:
Verenpaine kohonnut 1,5vkossa 134 nyt 140/81 :ashamed: ja lisäks painoo tullut 0,5kg lisää :eek: Uuden neuvola-ajan sain sit jo 3.9 ihan senkin takia et katsotaan mun omaa jaksamista tuola työssä että verenpainetta. Olen siis hyvissä käsissä jossa pidetään meistä oikeesti huolta =)

Anteeksi että listanne päivittämättä, lupaan päivittää sen huomenna, jotenkin vain veto poissa koko ajan ;(
Nyt menen takaisin pihalle pikkuneidin kanssa :wave: jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+4 :heart:
 
Kiitos kaikille haleista :hug:

äiti vm70 :hug: Älä nyt vaan huolestu tosta et sydänäänet ei kuuluneet, ei mullakaan sillon kun poikaa odotin niin tossa vaiheessa vielä mitään kuulunut ja sanottiinkin et monilla ei kuulu noin aikaisin, mut miks sit pitää yrittääkään kuunnella, koska kyllähän se aina saa vähän mietimään :hug:
Hyvä että sait saikkua, koitahan nyt lepäillä, joko olet töissä kertonut vai odotatko tuohon ekaan ultraan?
Äläkä murehdi mitään listan päivittämisiä, hienoa kun olet sen jaksanut tähän asti tehdä :hug:

Kaikille mukavaa viikonloppua ja Minotchkin tuuhan kertomaan miten ämpäriin pissiminen sujui :LOL:
 
Huomenta!
En jaksanut enää pyöriä sängyssä kun uni ei enää tullut uudestaan kun esikko lähti ennen 5 torille naapurin kanssa ja nyt sit tää päänsärky. Viimeyö taas jälleen levoton yö eli kovasti odotan et osaisin nollata nuo työjutut ja saisin yöt nukuttua putkeen ilman painajaisia/ muita levottomuuksia :ashamed: Täytyy mennä päikkäreille jos väsy ja siltä tänään tuntuu :) Esikoinen oli huolissaan et miksi menin yleensäkkin eilen lääkäriin ja miks olen sairaslomalla niin sanoinkin vain et olen "stressilomalla" ja sanoikin et kyllä olitkin sen tarpees ;) Se on kyllä totta et pinna palanut alta aika yksikön pienimmästäkin asiasta :(

Kiitos Annemaarit :hug: Nyt aloin tutkailemaan pikkuneidin korttia niin mullahan olikin viimeeks 11+ se lekuri kun kuuluneet ja silloin eka neuvola 10+ jolloin ei kuuluneet. Nyt vaan osattava relata sen asian osalta vaik enpä mä sitä nyt pahemmin ole miettinyt ;) Eikä täs olis kuin se vajaa 2vkoa sinne ultraan ;) Kyllä mä jouduin esimiehelle sanomaan silloin maanantaina, oli sen verran hyökkäävä ja sit torstaina kun "luottamusmies" saapui jatkamaan iltavuoroon niin keskusteltiin siitä mitä oli ns. "tapahtunut" silloin perjantaina et kun en hoida hommia jne. et kun olen väsuynyt niin kerroin sit hänellekkin et eiköhän meillä nyt töissä sit kaikki tiedä mut parempi niin kun kuitenkin meitä pieni porukka 6henk. ;)

Annemaarit miten teidän jatkojutut? Joko simppatulokset tuli vai vieläkö joudutte odottelemaan?
Minotchkin paras taitaisi olla tuo 10L ketsuppiämpäri, matalampi mut laakeempi jos kerta ämpäsiä ajattelit käyttää eli tsemppiä oviksen tikutteluun :LOL:

Jaksuja teille kaikille, nyt haettava toinen kuppi kahvia jospa auttaisi tähän päänsärkyyn yhtään mut taitaapi olla turha toivo :/ Ainoo mitä sit taas lisäks seuraukasena parista kupillisesta on tuo närästys jo tässä vaiheessa, pikkuneidistä kärsin vasta loppuraskaudesta tuosta vaivasta.
Palaillaan ja toivottavasti teistä edes joku pääsisi tuohon plussapinon jatkoksi ettei kaikkia täti riivaa :hug:
Ja huhuilkaa jos meni metsään jonkin osalta sit kp.t ;) Mukavaa viikonloppua teille kaikille :wave:
 




LAUANTAI 15.8.2009


Annemaarit............................. 2/24-28
amati.........................................4/18-28 (-32)
Minotchkin ............................... 6/23-25
Tiktu..........................................7/28-30...yk 9
mahtaakohan............................7/29
Erjamari.....................................8/29-32........yk 39
Rinja........................................ 13/ 27
Helvi-10......................................18/24-29
Sisusalmiakki ............................ 19/28
Taikakuu.................................. 20/

Rosmariini -74...........................37/ 28-31...yk 12

Miia......................
Tinki.....................
Abby....................
Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
kikkara........................ taustailee
touhu tenava............. taustailee


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Heipä hei terveisiä tikuttelulandiasta :LOL: Blondihan osas! B) Kaksi kertaa tikkuun (ja löysinkin kertakäyttömukit sitä varten ei siis ämpäriä ja hyvin osuu :LOL: ) olen jo pissinyt eikä kertaakaan ole tullut virhesignaalia testeriin, aika hyvin blondilta, eikö vain? :LOL: :LOL: Negaa näyttää(kuten vielä pitäiskin, vastahan menkat loppu ja koopee päivä vasta 7. Tikutus onkin helppoa kuin heinänteko (olen muuten ollut oikeasti tekemässä heinää joten siinä mielessä tiedän siitäkin jonnin verran :D )! Nyt odotellaan vaan ilmestyykö ovista vai ei..ehkä ensi tiistaina tai keskiviikkona pitäisi sarven täyttyä... :LOL:
 
Heips,

Luin pitkästä aikaa näitä juttuja, kylläkin silmäillen. Täytyy sanoa, että täällä on kivaa porukkaa. Huomaa, että olemme ylittäneet sen 35. =)
Mullakin alkaa pikkuhiljaa tää yritys kai alkaa. Sain yksityisgyneltä ajan sairaalaan. Mulla kun tuo Niagara oli aivan mahdoton myöskin ja myös edelliset menkat. Aivan järkyt. Neuvolaan piti mennä hemoglobiini tarkistuttaan...tämä tätsy oli aika hupasa. Kun otti verikoetta, sano: "Tuleeko susta verta enää ollenkaan." Sepä oli kivaa kuunneltavaa muutenkin hermoheikolle ihmisille. No, käski mennä yksityiselle ja tosiaan menin. Tämä oli oikein asiallinen heppu ja anto muuten keltarauhashormonikuurin, joka pitää alottaa kp 15. Uskaltasko alottaa sellasen? Huomen pitäs alottaa: Mun laskujen mukaan mul on huomen 15. Mut entäs jos se sekottaa entistä enemmän? Äh, pakko kai sitä on lääkäriä uskoa.
Joo, myöhemmin lisää.
 

Yhteistyössä