YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Huomenta!
Kiitos ihan hirveesti kaikille :hug: Te olette samaa ikäluokkaa niin jaksatte ymmärtää ja tänne kirjoittaminen kummasti helpottaa, saa ns. purkaa edes jonnekkin eikä kaikkea pitää vain sisällään. Samoin olen huomannut et maanantai-iltanakin vaik klo oli jo 6 illalla mun oli vaan pakko lähtee vielä metsään mustikkaan, otin mukaan meidän keskimmäisen neidin ja sit kerroinkin hänelle raskaudestani, puhuttiin paljon ja hän ihanasti lohdutti mua et kun olen turhankin huolissani tuosta matkalaisen olemasta olosta :ashamed: Esikoiselle en ole vielä kertonut koska meillä kuitenkin tullaan itkun kanssa asia käsittelemään, pitää mua vanhana, ei halua kuitenkaan ymmärtää aluksi ennenkuin taas tottuu, aluksi häpes kun aloin odottaa pikkuneitiämme mut raskauden puolesvälis oli onnellinen et saikin vielä pikkusisaren ja heti syntymän jälkeen on aina ollut esittelemässä kaikille omaa rakasta sisarustaan ;) nyt kesälläkin vienyt neitiä kaupunkiin puistoon ym. vaikka saakin paheksuvia katseita vanhemmilta ihmisiltä :|

Erjamari tervetuloa joukkoon :wave: Päivittelen sut tuonne listaan ;)
Sisusalmiakki kiva kun ehdit tulla kertoo kuulumisesi, samoin Helvi
Neeanäiti ihanaa kun jaksat käydä tallä palstalla kertoilemassa teidän kuulumisianne :hug: Teidän pikkuprinsessa kasvaa todella hyvin :heart: Jotenkin vaan tuntuu et vastahan se teidän prinsessa syntyi ja silti siitä on kulunut 7,5kk :ashamed: miten tämä aika voikaan mennä näin nopeasti :ashamed: Kovasti jaksuja sinne teidän arkeen :hug:

Tänään edessä tuo 11,5h työpäivä mut onneks saan olla töissä työkaverini kanssa joka juuri tällävkolla palannut lomilta ettei tartte koko päivää kuunnella rp. pulputusta milloin mistäkin, eilen suht ensimmäisenä kyseli et olenko saanut levättyä kun olin parilla vapaalla niin totesin että en niin sanoi että mun pitäisi mennä hakemaan apua väsymykseeni ja nukkumattomuuteeni kun en kerta edes itse tiedä mistä johtuu ;) Yritetään vielä mennä reilu 3vkoa näin ja kunhan pääsen sinne ultraan ja jos kaikki hyvin niin sittenhän mä pystyn sanomaan et tästähän tämä ;)

Jaksuja teille kaikille :wave: Toivottavasti pääsisin jo jonkun päivittelemään tuonne plussanneiden listalle ja saisin kaveriksi tuonne toisen puolen pinoon ;)
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+2 :heart:
 




KESKIVIIKKO 5.8.2009


Rinja........................................ 3/ 27
Helvi-10......................................8/24-29
Sisusalmiakki ............................ 9/28
Taikakuu.................................. 10/
amati.........................................17/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 17/24-28
Minotchkin ............................... 19/23-25
mahtaakohan............................22/27
Tiktu..........................................24/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................27/ 28-31...yk 12
Erjamari.....................................27/32........yk 38



Tinki......................................... ?/28...... yk 3
Abby.........................................?/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
ÄVM70 :hug: Kiva kun käyt kuitenkin täällä vielä meitä jututtamassa ja jakamassa asioita! Kyllä se varmaan merkkaa jonkin verran, että ollaan samoja ikäluokkia.Ymmärretään toinen toisiamme ehkä eri tavalla kuin nuoremmat tai vastaavasti vanhemmat?
Mistä sulla tuota tarmoa riittää? Voisitko laittaa sitä tännekin kun tuntuu, että töiden jälkeen tahtois vain uppoutua sohvalle ja nukahtaa :ashamed:

Kurmotin sitten eilen miestä :ashamed: Mutta ihan aiheesta ja syystä. Olin niin pirun vihainen, että menin nukkumaan jäppisen sänkyyn ja aamulla karkasin kun toinen oli suihkussa..enkä vastannut puhelimeen tai tekstariin..jep jep ja ikää oli Minolla..ehkä saman verran mitä jätkällä 4,5 v :ashamed: Mutta oikeasti itsekin hämmästyin miten kamalan kovan raivon sain päälle eikä se ota hellitäkseen? PMS, siinä se syyllinen on..täti punanen alkaa nyt jo nostaa päätään raivon muodossa... Voiko tuollainen silmitön raivostuminen olla myös the oireisiin liittyvää? PMS yleensä kuitenkin liittyy mielialavaihteluja että sen piikkin sitä ekana kuitenkin lokeroisin...
Eilen juili aika mojovasti alavatsaa myös illalla ja taas hiipi ajatus että joko se punanen paholainen sieltä tulee mutta eipä näkynnä...
Piinaviikko on nimensä veroinen :kieh:
 
Hei!

äiti vm 70 Kyllä se aika meneekin nopeasti siis Netan ikä 8,5 kk nyt. En ymmärrä miksi paheksuvat kun siskokset yhdessä liikkeellä. Mä en oo kokenu pitkään aikaan minkäänlaista syrjintää vaikka pienten lasten kanssa liikunkin. Päin vastoin sanovat että mikä vanha mä nyt muka oon. Nettaan ihastuu kaikki. :heart:
 
Miehellä ja siskon tytöllä tänään syntymäpäivä. Miehelle laulettiin aamulla lasten kanssa ja pieni lahjakin annettiin. Meillä ei kauheesti juhlita aikuisten välivuosia. Siskon tytön synttäreille menemme 15 pvä ja taas on lauma lapsia koolla kun paljon samanikäisiä serkkuja.

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 
Neeanäiti: miten voi joku olla noin hellyyttävän sulonen :heart: :heart: :heart: En ihmettele yhtään, että Nettaa ihastellaan..mäkin ihastelen :LOL:

(.) Juilii menkkamaisesti, ei muita oireita tädistä ja PMS raivokin meni jo ohi varsinkin kun sain uuden puhelimen..:LOL: Mies osaa vetää oikeasta narusta lepyttääkseen. Nyt on hieno uusi nokian N97-kun vielä oppis käyttämään sitä.
Tylsää koopeet hitaasti matelevat eteen päin 20/23-25 ja edelleenkään ei ole lupa ostaa testiä, eihän? :p
 
Kiitosta vain tervetulotoivotuksista :)

Minotchkin Siinäpä se, ei tässä enempää hirvitä kun tarpeeks, kun ei mitään seurantaa oviksesta ole. Gyne tuumas, että ei tarvi :eek: Meinas kai, että oon niin maho, ettei lääkkeetkään saa mitään toimintaa aikaseks.

Kummallakin puolen oli 1,2mm tyhjä hormonirakkula kesäkuussa. Sillon siisn gynellä kävin. Sain reseptin silloin jo, mutta en hakenu tabuja heinäkuulle. Ei vaan jaksanu mökkeillessä alkaa niitä syömään. Kaikkein jännintä on nyt, ku olo on ihan seko. PMS se on mikä vaivaa, mutta kun on noita muita juttuja. Lämmöt on ihan pilvissä normaaliin ja on vähän hassun kipiä olo, vaikka en ole kipee. Nenä vähän tukossa, mutta ei varsinaista nuhaa. Tissit on toooosi kipeet normi PMS kipuun ja vessassa laukkaan tyyliin tunnin välein ja yölläkin. Mut raskaana en voi olla, kun en kerran ovuloi tai ainakiin niin se gyne määritteli. Tein sitten ihan itteeni kiusateks testin ja clearblueen tuli sellanen megahento viiva pystysuunnassa. En tota merkkiä paljon ole käyttäny (eihän kukaan testaa turhaan, eihän? ) joten en tunne sen "viivanpaikkoja" tai muuta. Päivänvalossa ikkunaa vasten viiva on ihan selkee, mutta muuten katottuna saa kyllä tiirata tosissaan, että sen näkis. En siis laske mitään painoarvoa tuolle tikulle. Menin kyllä jo hölmö itlaan netistä herkkiä liuskoja :ashamed: Olen siis testiaddiksti, tunnustetaanko se nyt sitten vielä tässä samassa. Salaa ukolta pitää jo tilata, kun sen mielestä tuhlaan ihan liikaa rahaa olemattomien haamujen metsästykseen :ashamed: Tottahan se on.

Tää on vaan niin turhauttavaa :eek: Nyt vasta suututtaakin, kun tuo gyne meni sanoon, et ollaan ihan turhaan tahkottu tyhjää kirnua. Et ei mitään mahiksia luomusti raskaaks tulla. Kyllä masensi :headwall: Onhan meillä tämä luomutyttönen kuitenkin.

miia Sulla on upean kokoinen katras :flower: Olisipa minullakin :)
 
Tervetuloa Miia tänne vaan! :hug:

Erjamari: :eek: Siis anteeksi mitä...Ohoh...Mä kun aikoinani söin clomit niin ehdottomasti seurantaultra gynelle merkattuna päivänä ja ennen sitä piti meillä viellä olla duunailu edellisiltana...tarkat ohjeet saatiin :LOL: :whistle: Mikä lie gyne tuo tuollainen? :kieh:

Ai että ei sais lukea muita juttuja :p Nytkin kävin lukemassa kuinka aikasin joku oli saanu plussan ennen oletettuja menkkoja...ja arvatkaapas vaan miten suuri lue valtava hinku iski tänään kurvata apteekin kautta... :whistle: :whistle: ;) :saint: Hei pliis nyt joku nuijalla tai pesismailalla tai millä vaan kovalla esineellä takomaan järkee tähän kaaliin... Kun paha olo (johtunee kyllä huonosta ilmasta täällä toimistossa)ja juilinta yltyy... Help me! :LOL: :LOL: :whistle: :saint: :wave:
 
miia tervetuloa!

Erjamari kuulostaa ihmeelliseltä ettei mitään seurantaa ole määrätty, mutta muutaman kerran näillä palstoilla olen törmännyt tuohon ja aina sitä on ihmetelty. Kyllähän noita gynejäkin löytyy joka lähtöön :|

Eilen vietiin miehen simppanäyte tutkittavaksi yksityiselle. Viikon verran pitäis odotella ja jännäillä, sitten saadaan tulokset. Viikko vielä piianiluakin jäljellä.
 
Hätähousulle tarttui CB digitesti mukaan ja aamulla testasin, kp 21/23-25 :ashamed: Saa motata ja kumauttaa! Ruutuun tuli:Ei raskaana :headwall: :headwall: :headwall: Testasinko ehkä liian aikaisin?Mene ja tiedä mutta suuttumushan siinä tuli ittelle. MIKSI oi MIKSI piti mennä itteään kiduttamaan?

Jään odottamaan punasen paholaisen hyökkäystä. :kieh: Tän jälkeen kaikki the oireet ei tunnu enää missään ne on vain merkki saapuvasta tädistä! Ensi kierrossa tikutan sen perhanan oviksen tai sen puuttumisen ja sitten gynelle! :kieh: Pirskatti että ottaa kuuppaan! :kieh:
 
Kiitos Annemaarit :hug:

Kuuppaan ottaa silti..ja kun muka oireita löytyy :whistle: Mutta en anna periks hiivatti! en testaa varmastikaan viikkon..ja nyt asenne on se, että tätsy punanen ilmaantuu..eipähän pety enempää..Katse kohti uutta kiertoa ja ovistikkujen ihmeellistä maailmaa... :LOL:
 
=) kyllä tää vauvakuume on kumma juttu, ei siitä pääse eroon vaikka kuinka yrittää....
meilläkin muksuja on jo kolme ennestään ja tiedän jo kuinka helppoa elämä on kun ei ole vaippaikäistä enää.. ja vaan sitä uutta halajaa ja unettomia öitä ja vaikeuksia selviytyä päivän töistä....... tai ehkä mä luovutan kun ikää on reilusti päälle neljäkymmentä.. mutten ennen sitä..kai.. Ollappa yhtä onnekas kuin moni muu, että saisi kuukausittain jännätä nappaako vai ei, kun tää hoidoilla yrittäminen vie kyllä hohdon koko hommasta.. en muista stressasko sillon joskus näin kuin nykyään.. jotenkin tuntuu että odotukset on niin paljon korkeammalla kun joutuu laittaan likoon seteleitäkin... jep taitaa lähestyvä hoito taas ressata ja pistää mieltä myllerrykseen.. tän vklopun relaan ja keskityn kuninkuusraveihin olut-tuopposen kera.. ens viikolla klinikka käynti missä mennään....

Plussamyrskyjä tänne!!

t. ss
 
Miia - tervetuloa. Sulla on jo kunnioitettava pesue koossa!! Nostan hattua, että vielä jaksat.
Itse sitä on niin myöhään aloittanut, että jos nyt sen toisen saisi niin olisi jo tosi hyvä! Kesti niin kauan löytää mies, jonka kanssa saattoi ruveta lapsentekopuuhiin...
Mä aloitin ovistikuttelut tänään ja miinusta tuli.
Minotchkin - mulla ei ole tota ongelmaa testata liian aikaisin, kun vihaan niin paljon negatiivisia tuloksia, että en meinaisi uskaltaa testata lainkaan! Kerran ostin jo testin kaappiin, kun se kierto oli pari päivää pidempi kuin edellinen. En kuitenkaan ehtinyt testata ennen kuin vuoto alkoi...
Sisusalmiakki - loistava valmistautuminen hoitoihin, onnea matkaan!
Niin ja piti vielä sanoa, että tuo Neeanäidin tarina lasten saannista on kyllä aivan ihana, vaikka rankaa on varmasti ollut matkan varrella.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Täällä se toivottavasti menee pikkukakkosta tehdessä ;)
 




LAUANTAI 8.8.2009


Rinja........................................ 6/ 27
Helvi-10......................................11/24-29
Sisusalmiakki ............................ 12/28
Taikakuu.................................. 13/
amati.........................................20/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 20/24-28
Minotchkin ............................... 22/23-25
mahtaakohan............................25/27
Tiktu..........................................27/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................30/ 28-31...yk 12
Erjamari.....................................30/32........yk 38


Miia......................
Tinki......................................... ?/28...... yk 3
Abby.........................................?/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
kikkara........................ taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Minotchkin älä vielä menetä toivoa, sullaan on ollut eilen vasta kp 21 eli vielä on päiviä jäljellä ;) Voipi hyvinkin iloksi muuttua :hug:
Miia tervetuloa :wave: Sulla upea perhe jo koossa, Onnittelut heistä :flower:
Annemaarit toivottavasti saatte hyvät tulokset miehen simpoista :hug:
Sisusalmiakki Onnea ensiviikolle :hug:

Täällä ei kummempaa, töissä ei vain jaksaisi, eilenkin sellainen päivä et koko 8h aikana et ehtinyt hetkeksikään istumaan vaan koko ajan sai olla jotain tekemässä ja keittiössä niin tuskase kuuma, ihan kuin saunassa olis :ashamed: Kyllä v-käyrä olikin korkeellla ja tänään olis sit vuorostaan 9h päivä mut jos viel jaksais maanantaihin asti niin sit ti-ke vapaat mut katsotaan, kaipa tämä joskus helpottaa :headwall: :headwall: :headwall:

Jaksuja teille kaikille, plussailkaapas koska nyt elokuu niin saataisiin tuo plussakuukaudet jatkumaan kauniisti ++++++++ :whistle:
Äiti vm70 ja "pikkukakkonen" 9+5 :heart:
 
Siiri S toivottavasti vielä joskus saan lukea täältä jostain palstalta että olisit plussannut, ehdittiin kuitenkin olemaan tässä ketjussa jonkin tovin yhtaikaa, minun nikkinäni oli hetki sitten vielä tuo pikkukakkosen haaveilija ennenkuin plussasin ;) Kovasti toivon sinulle sitä omaa nyyttiä ja Oikein hyvää jatkoa sinulle :hug:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ja kaikille onnea että tärppäisi.
Meillä tosiaan noita muksuja on...kaikki olleet suht helppoja tapauksia. Yritystä ei ole vielä aloitettu, aistasta keskusteltu ja mietitty ja pyöritetty. Mua vaan hirvittää ne ihmisten puheet....vaikka pitäis olla ajattelematta niitä.

Yritän tässä lueskella juttuja ja "tutustua" teihin muihin....
 
Hei... Palailin piiiitkästä aikaa lukemaan, mitäs tänne kuuluu... Näytän olevan listalla vielä.. Saa siirtää jonnekin taustailijoiden taustailijoihin, ikisellaisiin :kieh: Ikäni puolesta kuuluisin tuonne 40+-puolelle, mutta jotenkin tämä asia alkaa jo menneisyyteen kuulua. Luovuttajaolo! Hoidoissa kävin, mutta ne eivät onnistuneet. Yhdestä hoidosta plussasin, ja kun hoidot oli lopetettu, plussasin toisenkin kerran. Heinäkuussa sitten km. rv 10. Eli ei tosiaankaan enää jaksa... :( Silti kaikille täällä käyville onnea toivotan, sillä sitähän tässä tarvitaan! :hug: Ehkä enemmän kuin mitään muuta.

Siiri Sisilisko Muistan sinut parhaiten tästä pinosta. Kovasti jaksamisia ja kaikkea hyvää, niin laimealta kuin tää kuulostaakin! :hug:
 
Siiri kyllä täällä valitettavasti ainakin yksi "vanha" kuumeilija on, katsotaan päästäänkö täältä joskus vielä plussanneisiin ja sitä kautta pois :ashamed: Kaikkea hyvää sulle ja tulehan nyt kuitenkin kertomaan ainakin hyvät uutiset sitten joskus :hug: Tokihan me uskotaan, että meillekin se plussa (ja vieläpä loppuun asti joskus vielä) suodaan.

äiti vm70 jaksamista sulle töihin :hug: Onko kovasti jo raskausoireita ilmaantunut?

Hibiscus :hug: :hug: Suuret pahoittelut km:sta, sen itsekin kokeneena voin hyvin kuvitella mitä käyt nyt läpi eikä se varmasti helpommaksi iän kerryttyä käy :hug: Olet kuitenkin plussannut joten älä kokonaan menetä toivoasi.

Minotchkin sulla todella jännät päivät käsillä, kovasti sulle peukuttelen :hug:

Tänne ei mitään uutta, ensi viikon lopulla taas jännät päivät käsillä. Ihanat ilmat olleet viikonloppuna ja on tullut touhuttua kaikenlaista, se saa onneksi aina vähän tätä kuumeilua taka-alalle. Tänään tuli käytyä kirpputorilla, poitsulle ostelin pari peliä ja vähän vaatteita. Hyvä mieli tuli kun edullisia löytöjä tuli tehtyä =) Äsken grillattiin ja tuli pari lasia punkkua nautittua hyvän ruoan kanssa B)
 
Kiitos Annemaarit :hug: Oireina edelleen kuvotusta ja lievää väsymystä joka näkyy kyllä et hitsaa sit kiinni ja nopeest :ashamed:

Meidän esikoinen täytti tänään 17v =) En suinkaan tunne itseäni vielä vanhaksi mut ihmettelen vain et missä tämä aika on mennyt ;)

Anteeks nyt vielä pakko avautua tännekkin tuosta perjantaista uudestaan :ashamed: Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti :ashamed: Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää :ashamed: Tää touhu on niin syvältä :headwall: Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea :eek: Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan :headwall: :headwall: Ajattelin kyllä olla vielä kertomatta raskaudestani mut jos oikein läksyttää niin voipi olla et sanonkin sille et eipä tartte mua enää keväällä katella jos kaikki menee hyvin jne. V arasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen :ashamed:

Palaillaan :wave: Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+6 :heart:
 

Yhteistyössä