YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

:hug: Laitoin sulle viestiä Annemaarit!

Annemaaritille osanotto rakkaan kissanpoismenon johdosta!

Liukas on klinikan lattia
niin kovina soivat äänet ja kolaukset,elämä..
kaikki särähtää luopujan korvaan kuin tuhannen tykin jyske

Tähän se päättyy
tähän se jää
iso mitallinen yhteistä elämää

Viimeiset sanat,eikai väliä niillä
tärkein on lämpö
kosketus saattajan on hellä

Lattialla kanssasi,vielä viimeisen kerran
kerron rakkaista jotka kera taivaan herran
oottaa sua kotiin palaamaan

vielä hetkisen verran
on aikaa
sinun rakkauttasi ammentaa
ja sitten se katseiden silta iäksi katkeaa

Lohtunamme vain tietämys siitä,että tuttuun syliin sait uinahtaa
vaikka olet niin lämmin vielä,olet jo matkalla rajan taa

kotipihassa vielä
sinut punaiseen nuttuusi puetaan
vaikka kauniit on kai ilmat siellä
jonne joskus luoksesi saavutaan.
 
Taikakuu :hug: :hug: tätösestä

Annemaarit :hug: :hug: on se eläin mikä tahansa niin kyllä niitä suree, meillä kun nuo kissat sit vain katoaa kun ovat tiensä päässä, lähtevät ns. viimeiselle retkelle eivätkä palaa :ashamed:
Meillä kyllä noita tuossa 7kpl mut kun asutaan maalla niin pystytään pitämään ja 12 pentua jotka ihan kohta luovutuksessa, eikäs siinä niin mennyt et molemmat nartut teki 6 ja viikon välein :whistle: Nytkin jo saa katsoa minne jalkansa laittaa kun tuossa lattialla tepustelevat ja kohta ne roikkuu verhossa ym eli kaaottisin aika edessaä mut kyllä niitä taas sit tuleekin ikävä kun kaikki lähtee uusiin koteihin :ashamed: Täytyy taas laitella keltaisen pörssin lahjoitetaan osastolle ilmoitus niin eiköhän taas kaikki uuden kodin löydä, ainakin ennen moni jäänyt jopa ilman ja varsinkin oääkaupunkiseudulle niitä tuppaa lähtemään et ei tunnu tuo 75km matka olevan este kisuvauvan saantiin ;)

Täällä tosiaan toinen työpäivä takana ja tuntuu et millään lomalla oltukkaan :ashamed: mut kaipa se taas tästä, lauantaihin asti kun jaksaa niin sit ois sunnuntai ihan puhtaasti vapaa kun kummitytön rippijuhlat ja sit maanantaina sinne ekaan neuvolaan vaikkei ne siel viel mitään sydänääniä edes kuuntele ekal kerral, aatami aikaset vehkeet joil ei kuulu :/

Jaksuja kaikille ja plussapuhureita +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"7+5 :heart:
 
Annemaarit :hug: Mun piti luopua kissasta kun mentiin naimisiin, kun mies allerginen. Vaihdoin siis kissan mieheen. Kissa sai hyvän kodin ja eli kans 15 vuotta. En nähnyt kissaa v. -95 jälkeen, kun oltiin viety uuteen kotiin toiselle puolelle Suomea. En sitä ikävöinyt kun sen ekan vuoden.

Tänään oltiin Netan kanssa 8 kk nlassa ja painoa tytöllä nyt 6830 g (2070) ja pituutta 66.8 cm (45 ) Hyvin kasvaa. Nukkuu läpi yön heräilemättä. Syö hyvin. Kierimällä ja viisarimaisesti liikkuu lattialla. Eilen kun 3-vuotiaalla tytöllä oli merkkipäivä, alkoi Netta istua ilman tukea. Kehitys menee hienosti eteenpäin. :heart: :)

3-vuotias tyttö oli 16.5 kg ja 100 cm. Pitkä tyttö, sopusuhtainen tasaisesti kasvaa. :heart:

Nukkumaan sais pian mennä. Öitä!

Plussatuulia ja odottajille jaksuja! :)
 
Laiskotti sitten eilen että pupuilu jäi väliin. Haitanneeko tuo mitään? Ovis kai oli jo ja jos se oli eilen vasta niin edellispäivän siemenet toivon mukaan vielä olisivat hengissä et se riittäis.
Nyt alkaa se hankalin osuus kierrosta, se hiivatin tylsä venaaminen kunnes täti punainen porhaltaa taas kylään :kieh: yäk Miten sitä osais kääntää aivot off asentoon ja olla lietsomatta itteensä psykosomaattisia oireita??? Vinkkejä? No ainakin töitä vois tehdä eikä roikkua täällä-pitäisko siitä aloittaa? :LOL: :saint:
Kp 13/23-26 -ei mitään uutta taivaan alla...plääh

Annemaarit: Ei muuta kuin hyödyntämään ovista sitten vain :whistle:
 



PERJANTAI 31.7.2009


Taikakuu.................................. 5/
amati.........................................12/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 12/24-28
Minotchkin ............................... 14/23-25
mahtaakohan............................17/27
Tiktu..........................................19/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................22/ 28-31...yk 12
Rinja........................................ 25/
Helvi-10.................................... 27/24-29


Tinki......................................... ?/28...... yk 3
Abby.........................................?/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Toivottavasti kp.nne meni oikein, tiistaina viimeeksi päivitetty niin tuo matikkapää taas aamusta ei välttämättä toimi :ashamed:

Taikakuu pahoittelut tätösestä :hug:
Neeanäiti teidän prinsessat kasvaa hienosti :heart: Onnittelut Netan istumaan oppimisesta =)
Annemaarit ihanaa kun saat viimein poitsun ja miehesi takaisin kotiin ja ei muuta kuin olkaa ahkeria vkonloppuna ;)
Minotchkin täältä peukutukset loppukiertoon ja jospa sieltä se plussa vaik tulisi :hug:

Eilen tunsin kunnon vihlasukipuja pariin otteeseen niin päätin et nyt lopetan miettimisen ja murehtimisen et onko kyytiläinen oikeassa paikassa ym. ja yritän alkaa nauttimaan tästä raskaudesta kun kuitenkin mun viimenen jos kaikki menee hyvin :ashamed: maanantaina onkin sit eka neuvola vaik papereitahan siel vain täytellään mut siitä se kuitenkin lähtee ;)

Eilen kun puolenpäivän aikaan töissä hiljaista niin piti vääntää syksyn listjoja ja sit väkisin sinne tuli mulle 9pvän putki niin rp. vaan totee et kyllähän sä jaksat, oletvielä nuori et kyllähän hänkin teki jopa 17pv. putkeen ja pitkiä päiviä :headwall: :headwall: He.....tti se ei tajuu et nyt eletään ihan eri ajassa ja jos se ite tehnyt niin mä en vaan jaksa ja enkä mä enää tunne itseeni mikskään nuoreks, ensvuonna jo 40 mittarissa :ashamed: Teki mieli sanoo jotain harkitsematonta mut olin kerrankin hiljaa ja ajattelin et kyllä se rva rp. sullekkin valkenee vielä joku päivä et saa alkaa etsimään sijaistani ;) Ja jos vähänkään alkaa tuntuu pahalta ja v-käyrä oikein nousee myöhemmäsvaihees niin varmasti haen saikkuu :ashamed: Anteeks, tuntuu et ns. kotielämää ei kuuluisi edes olla et kaikki energia pitäisi vain jakaa töissä, kyllä tuo meidän 1v10kk oleva neitikin äitiä kovasti kaipaa ja vaatii äidin huomion ym.

Eilen illalla olin vielä vadelmia kerää kun neitini oli päiväl kerännyt ämpärillisen punasii viinimarjoja kun pyysin, marjanpoimuri erittäin näppärä jos kuka ei kokeillut ;) Mies oli laittanut jo saunan lämpee kun tulin töistä niin aikaa ei ollut paljon niin minä otin vadelmapuskan oksast kiinni ja ravistin kypsät vadelmat ämpäriin, alle tunnissa 4L :D roskasii tietty oli mut väliäkö sillä kun keitän viinimarjojen joukossa ;) lisäks meillä oli pikkuneiti mukana joka ei malttanut kuin hetken syödä niit vadelmii ja sit alkoikin juosta polkua edes takas autolle.

Kaipa se pitäis mennä kohta aamukahville, jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 8+1 :heart:
 
Kiitos ävm70 :hug: Tää on niin turhauttavaa venailla kierron loppumista. Onneksi on nuo häät jotka vähän vähentää kyttäämistä. Kampaaja ja meikkaus valittu samasta paikasta. jess! Meen edeltävällä viikolla leikkaukseen sekä väriin ja sillon suunitellaan myös kampaus. Jotain yksinkertaista koska puku on itsessään näyttävä.
Nyt pähkäilen, että pitäiskö korjaussovitus siirtää kunnes tiedän tän kierron tuomion? Ens tiistaina pitäis mennä ja eihän kierto silloin vielä ole ohi..?

Mun koopeet näytti ihan oikeille B)
Ihmeen pitkään ovisoireita mulla oli, monta päivää? Alkoi maanantaina ja vielä eilen juili alamassua?! Hmm...onkohan se ihan normaalia? Mulla ei tuu mitään limoja joten siitäkään ei voi päätellä mitään vai pitäiskö niitä aina tulla? Äh mä oon ehkä ihan tosi surkea näissä oviksen tunnusteluissa mutta tikkuja en vielä osta vai pitäiskö? Äh tätä mun päättämättömyyttä. Noh ens kierron alussa sitten pitänee miettiä josko tikuttais. Kuinka pitkään tällasen vanhuksen pitäis harkita ennen kun marssii gynelle?
 
äiti vm70 :hug: valitettavasti työpaikoilla ei aina tunnuta ymmärtävän, että ihmisillä saattaa olla muutakin elämää. Mulla on kyllä aivan ihana ja ymmärtäväinen pomo tossa suhteessa =) Koita kuitenkin nauttia raskaudestasi!

Minotchkin kyllä mä sinuna vielä "rauhassa" (heh, heh) odottelisin, mutta toisaalta jos itseä kovasti stressaa niin ainahan sitä voi käydä gynellä perustutkimuksissa ja juttelemassa. Ainakin itsellä se vähän rauhoitti... ehkä yhdeksi kierroksi :kieh:
Itse tykkään noista ovistikuista, jos ei muuta hyötyä niin ainakin tiedän tarkemmin millon seuraavat menkat odotettaviksi eikä tarvii niin kauan olla rätti pöksyissä varautuneena.
Koita nyt olla ihan hirveesti stressaamatta, vietä ne häät ainakin ensin ja keskity vaikka sitten tohon stressaamiseen jos vielä tarvetta :hug:

Eilen vaan haalea haamu ovistikussa, katsotaan mitä tänään näyttää.
 
Tervehdys! Täällä ollaan oltu mökillä ja mummulassa nettipimennossa. Happihypylle isot onnittelut, hienoa!!! Itsellä nyt kp 5. Tällä kertaa sain Clearbluen ovistestiin plussan, joka hyödynnettiin, ja ehdin taas toivoa... mutta ei. Eli kohta sitten uutta yritystä taas vaihteeksi... Luen paremmalla ajalle paremmin teidän kuulumiset! Plussatuulia kaikille.
 
Kiitos äiti vm70

Mitä kieltä tuo sanna-sasan viesti on?

Tänään olin kaikkien kolmen kanssa Power Parkissa koko päivän. Mukavaa oli :D Nettakin ajeli junalla, prinsessavaunuilla karusellissä ja kävimme vielä Safari-autoilla ajelulla ja kyllä naama tytöllä loisti. :)

Hyvin kaikki jaksoivat olla 7 tuntia, Netta otti välillä n. tunnin päikyt rattaissa ja taas hymyili ja nautti olostaan. Ihana pikkuprinsessa =) Sääkin meni iltapäivällä helteiseksi ja kuuma oli kun syötiin jätskiä auringonpaisteessa. No, jätski oli hyvää ja kukaan ei valittanut. Lapset hurvittelivat laitteissa mihin mitat sallivat heidän mennä, lähes kaikki läpikäytiin. :D

Lapset nukahtivatkin tosi nopeasti iltakylvyn ja iltapalan jälkeen. Miehelläkin alkaa huomenna taas työt. Kesäloma on lomailtu. Kiva loma oli.

Isompi aloittaa eskarin pian ja odottaa jo sinne pääsyä. Keskimmäinen haluaisi jo kerhoon, mutta ei vielä pääse kun pitää täyttää 4 sinä vuonna kun kerhoon otetaan. Vielä pitää odotella ensi syksyyn.

Lajittelin viime yönä kahteen asti lasten vaatteita, kun tuo pikkuprinsessakin kasvanu taas yhden vaatekoon. Taidan kömpiä tästä nukkumaan.

Plussatuulia ja mukavaa odotusta jo odottaville ja kaikkea hyvää! :heart: :)

:heart: Neeanäiti ja Netta 8 kk ja pian 2 viikkoa päälle. :heart: :wave:
 




MAANANTAI 3.8.2009


Rinja........................................ 1/ 27
Helvi-10......................................6/24-29
Taikakuu.................................. 8/
amati.........................................15/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 15/24-28
Minotchkin ............................... 17/23-25
mahtaakohan............................20/27
Tiktu..........................................22/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................25/ 28-31...yk 12



Tinki......................................... ?/28...... yk 3
Abby.........................................?/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Moikka!
Mulla oli erittäin stressaava loppuviikko et ei tosikaan töissä, itku meinasi tulla moneen otteeseen :'( Välttämättä en saa pitää lokakuussa kesälomaani syyslomavkolla kun ei ole ihmisii sit mun pitää jaksaa tehdä 8pvkin putkeen ja vielä jopa 11,5h päiviä kun olen vielä nuori, niin ensvuonna tosin 40v :headwall: et miten se nuorikin määritellään kenenkin mittapuussa :ashamed: Ette usko kuinka hitsannut, eilen illalla itkin vielä nukkumaan mennessäkin kaikkea :'( Onneks tää päivä vielä vapaa et huomenna sit taas ja ke onkn sit se 11,5h päivä jälleen, lauantaina menin 6,30 laskee inventaariota ja sit jatkoin siitä norvi työvuoron 10.30-17 et eihän tuollekkaan päivälle tullut pituutta suinkaan :/

Nyt eka neuvola takana ja mun LA aikaistu eli 8.3 mut ultrassahan sit näkee vasta sen oikean. Ensviikon perjantaina onkin sit lekurinvola (14.8)ja 3vkon päähän saankin sit tilata sitä ultraa =)
Neuvolatäti kuunteli mua auliisti ja kirjasi sinne tietoihin että henkisesti stressaavaa ja sit laittoi myös et jopa 11,5h työpäiviä ja seisomatyö.
Hemppa oli 145 mut verenpaineet kohollaan vaik ei mitään hälyttävää 134/75 ;)
Jaksuja teille kaikille ja plussapuhureita, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+0 :heart:
 
äiti vm70 :hug: jaksuja sulle. Koita suunnata katseesi tulevaan, kohta saat olla pienen nyytin kanssa kotona. Mut pura vaan pahaa oloas tänne kun siltä tuntuu :hug:

Ovis tikutettu viikonloppuna ja hyödynnettykin, nyt ei sitten taas voi muuta kun odottaa ja toivoa parasta :ashamed:
 
Kp 18/23-25 Tylsää! :kieh: Tänä aamuna oli menkkamaista jomotusta.Säikähdin ettei kai se punanen paholainen nyt just tule niin kovasti jomotti tutun menkkamaisesti. harkitsin jopa rätin laittoa... :eek:
Aamu alkoi päin honkia. En löytäny hääkenkiä mistään. Kaapit kävin läpi kahdesti joka iikan kenkälaatikon(kyllä mun kenkäaarteet eli Palmrothin kengät ovat omissa laatikoissaan alkuperäispakkauksissaan säilössä:ashamed: ):kieh: Verenpaine ja veekäyrä hipoi heti taivaita..Mies raukka sai osansa kun se tuli siihen jotain virkkomaan..Loppupeleissä hän oli ne muuton yhteydessä tunkenut VÄÄRÄÄN kaappiin...Kokeilin ne mutta harmikseni ne kinnasivat :( Jalka on muuttunut vuosien mittaan. Puristi ikävästi. Noh siitä saa miehen 9 v tytär prinprenssa kengät itelleen.Sillä on samankokoinen jalka jo ku mulla :eek: Nyt saa leikkiä vapaasti niillä eikä tartte äitiltään kähveltää...Niissä ei ole kuitenkaan kauhean korkeaa korkoa ja korko itsessään on tukeva ei siis piikkari malli. Mutta mutta...joudun siis kenkäostoksille. Lisäksi ajattelin siirtää sitä korjaussovitusta joka siis piti olla tänään odottamaan tämän kierron tuomiota :whistle: Että jos kuitenkin ois natsannut niin korjaukset kannattaa vähän vielä siirtää kun ei tiedä turpoamisastetta vielä...ai miten niin toiveajattelua..Nyt se tätsy sit ainakin tulee... :p
Eilen kokeiltiin kärtsätä kutsujen reunoja...Tuli hienon näköset sellaset papyrysmaiset, vanhahtavat. Tänään pitää askarrella kortit loppuun. Osoitetarrat on valmiina samoin sinetti.
Vannehame ja huntu tuotu vintistä roikkumaan. Häät etenee hyvää vauhtia.
Ai niin ja viikonloppuna saatiin taulut seinille..
Yritän nyt keskittyä häihin ja kämpän laittoon ajatukset pois tylsästä piinaviikosta.
Ensi viikkoon pitää malttaa odottaa ennen kun saa luvan mennä hankkimaan testiä.Jos yritän lipsua saa lynkata ja köyttää kiinni
:LOL: :saint:
 
Mahtuuko mukaan yksi ikuinen kuumeilija? Lapsettomuus puolelle muutaman sanan heitin, mutta tännekkin tuppautuisin. Jonkin aikaa (sanotaanki kaksi vuotta) olen taustalla ollut, mutta nyt saatiin kotiinkin oikeesti toimiva kone, joten useemmin tänne ehtinee. Meillä siis yksi neljä vuotias tyttönen. Häntä "tehdessä" ei menny kun puol vuotta, mutta tais olla joku luonnonoikku ja ihana semmonen. Nyt on sit yritystä ja jos jotain takana kauan. Clomi resepti saatu ja seuraavassa kierrossa alotan, jos alotan. Pelottaa vähän kaikki hormonit. Ikää on kertyny 37v.

Erjamari...................26/32........yk 38
 
Tervetuloa Erjamari :hug: Samanikäinen poitsu löytyy täällä tai onhan hän jo 4½ :LOL: Ollaan muuten samanikäisiä-parasta vuosikerta eliittiä :LOL:

Me pohdimme eilen juuri miehen kanssa, että simppanäytteet äkkiä labraan, tutkimukset ja mahdollisesti clomireseptiä hakemaan jos ei ala kuulumaan. Kun ei ole enää aikaa jäädä odottamaan liian pitkäksi aikaa. Saat sitten rapsata et miten sen clomin kanssa sujuu jos päätät ne aloittaa. Seurataanko clomikierrosta ultralla?
 
Erjamari tervetuloa munkin puolesta! Meillä myös 4 vuotias poika, joka meilläkin sai alkunsa puolessa vuodessa. Vuosi sitten keskenmeno, tämä raskaus alkoi vieläkin nopeammin yrityksen aloittamisen jälkeen. Nyt sitten vuosi turhauttavaa yritystä takana ilman tulosta :ashamed:

yritin terveyskeskuksesta aikaa varailla, että sitä kautta pääsis tutkimuksiin, mutta joutuupi soittelemaan taas myöhemmin tässä kuussa uudestaan ja ajat menne ainakin jonnekin syyskuulle :headwall: Ja tiedä miten kauan siitä sitten tutkimuksiin :ashamed:
Yksityiselle olis kyllä lähete miehen simppatutkimuksiin, mies lupasi näytteen sinne hoitaa tällä / ensi viikolla... Keväällä kävin yksityisellä gynellä, joka ei kyllä mitään clomeja tms ollut ainakaan siinä vaiheessa määräämässä, sen verran tutkittiin, että todettiin oviksen olleen ainakin siinä kuussa.

Mäkin täytän parin viikon päästä 38 v joten ikä alkaa lisätä ahdistusta...
 
Sori kun en ole mitään ilmoitellut, mutta kiirusta on pitänyt...ja tosi kiva kun ette ole listalta heivanneet! Kevään hoidot sitten siirtyivät ja nyt sitten syksyllä startataan. Eli hoito ajoittuu syys-lokakuulle, nyt kp 8/28. Kova kuumeilu jo nyt, etenkin kun lähipiiriin on vauvoja putkahdellut kuin sieniä sateella...

terv sisuS
 
Äiti vm70 :hug: Koita jaksaa! Kuulostaa kauheelta noi sun työpäivät. Mä kuulun kanssa niihin, jotka viettävät töissä aikaa enemmän kuin tarpeeksi.
Erjamarille tervetuloa! Samaa vuosikertaa minäkin, mittarissa 37 ja kotona vähän nuorempi 2,5 v poika.
Täällä yritetään edelleen luomuna, menossa ehkä jotain yk 8-9, olen jo pudonnut laskuista. Jos ei jouluun mennessä tärppää, niin alan kyllä varailla aikaa jonnekin. Ja mulla kanssa kauhea ikäahdistus.
Olen niin huono kirjoittelemaan... mutta lukemassa käyn usein nyt kun olen taas takaisin lomilta.
 
Erjamari Tervetuloa tänne, itse en enää kuumeile, mutta täällä käyn välillä kertomassa "ikä-äidin" kuulumisia. ;) Netasta 8 kk ja 2 vkoa riittää kertomista, jos vaan haluatte lukea. Aika menee nopsaan. Neitokainen istuskeli tänään nurmikolla ja ihmetteli ja maistoikin vähän heinää. :) :D

Clomeja ja teroja tuloksetta aikoinaan söin ja varsinkin clomeissa se ikävä puoli että aiheuttivat kuumia aaltoja, eli nekin nyt sitten koettu alle 30-vuotiaana. Luomusti lopulta 3 lasta on alkunsa saaneet. Ekaahan yritimme n. 4.5 vuotta ja hormonit lopetettuani raskauduin 36-vuotiaana. Tokan sain 39 v ja kolmannen 41 v. Näistä yrityksistä voitte lukea aiemmista kirjoituksistani. Älkää menettäkö toivoanne! Elämä voi yllättää.

Yritän keretä laittaa profiiliin uusia kuvia kun saan puhelimelta siirrettyä. Ohjelmaa nimittäin piisaa kolmen alle kouluikäisen kanssa ihan kiitettävästi.

Esikoinen aloittelee nyt sitten eskaria 11 pvä tätä kuuta ja dinosaurus-reppu ja Transformers-penaali odottelevat lähtöä eskariin. Poika kans odottaa pääsyä sinne. :D :)

Neiti 3 v on jättänyt juhannuksen jälkeen päivävaiapan vihdoin pois. Vahinkoja tulee vielä jonkin verran, mutta potalla ja pöntöllä käy aika hienosti jo itse, kunhan malttaisi vain lopettaa leikit siksi aikaa että menee veskiin. Yövaippa vielä on. Katsotaan nyt kuinka yöt alkaa mennä.

Mulla on pukamat alkaneet uudestaan vaivata ja nehän on olleet riesana jo vuosia, varsinkin odotusaikoina vaivanneet ja muulloinkin. Vatsa ei saa olla kovalla, muuten tulee ongelmia ja unohdan välillä juoda ja sitten ongelmia tulee. :ashamed: Muutaman päivän olleet todella kipeät. Kävely ja istuminen melko tuskallista. :( Tänään vähän kipu helpottanut.

Pikkuprinsessa vetelee pitkiä yöunia syömättä yöllä. Nukkuu n. 9-10 tunnin yhtäjaksoisia öitä ja mamma täällä välillä netissä kun pitäisi nukkua. :whistle: :ashamed:

Hyväntuulinen ja nauravainen pikkuneiti. Kasvanut jo lähes 7-kiloiseksi ja vaatekoko alkaa olla 74 cm. Pituutta kuitenkin vielä alle 70 cm. :heart: Saan pitää vauvaa kauan kun on pienikokoinen. Lattialla menee viisarimaisesti ja kierii kun siltä tuntuu. Isompien lelut kiinnostaa ja varsinkin kaikki pikkutavarat.

Netta osaa syödä sormiruokaa hienosti pinsettiotteella. Varsinkin suolattomat maissinaksut on herkkua. Tykkää myös kurkusta ja leivästä. Matkii kun taputan esim. pöytää, taputtaa jalkaansa. :) Heittelee leluja syöttötuolista ja odottaa että ne keräisin. ;) Jokeltelee ja tavoittelee sanoja jo ja äiti olen ollut kuulevinani selvästikin muutamia kertoja. Hihkuu isoille sisaruksilleen ja hekottaa kun oikein pelleilevät. Palloa osaa pyörittää takaisin kun hänelle pyöritetään. Nauttii sisaruksistaan todella kuten nämäkin vauvasta. Keskimmäistä pitää vahtia ettei liian lujaa ota siskoon kiinni. Mielellään tytöt leikkivät yhdessä. Samoin kaikkikin. :)

Silmänpeittohoito menossa ja puolivuotiaasta aloitettiin, nyt meinaa olla vaikeaa saada pienet sormet olemaan repimättä lappua, jota pitäisi sitkeästi pitää 1-2 tuntia päivässä. Lääkäri sanoi ettei ole nyt muuta keinoa turvata näköä kun tämä mikä meneillään. Saan oikein tehdä välillä kovastikin töitä että keksimme kovasti tekemistä kun peittohoito menossa. :) Tosi nopeasti lappu silmästä häviää ja usein menee suuhun, jos vähänkin kiinnitän huomiota muualle esim. sisaruksiin tai olen puhelimessa. :( Tänään sain tytön innostumaan kylvyssä leikkimään, niin että puolisen tuntia antoi lapun olla lähes rauhassa. Työmaata piisaa nyt tämän asian kanssa. Täytyy vain yrittää jaksaa.

Kaikille kuumeilijoille toivotan plussaista syksyä ja voimia jo odottaville! :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta 8 kk ja 2 vkoa :heart: :wave:
 
Jaksuja äiti vm70 :hug: Kotiäitinä olen itse ollut esikoisen odotuksesta saakka ja pesti sen kun jatkuu. Miehellä vaan jatkuu osittainen lomautus, mikä hieman ikävää, mutta saa kuitenkin olla työssä. :)

Uusille tiedoksi että tämä pienin prinsessamme painoi syntyessään käynnistyksellä rv 38+6 vain 2070 g ja oli 45 cm. Pikkuinen kuin Baby Born- nukke, siitä kasvettu äidin maidolla ja myöhemmin kiinteillä lähes 7-kiloiseksi ja n. 67 senttiseksi. :heart: :)
 

Yhteistyössä