YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heippa taas pitkästä aikaa

ja tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat!

Mulla loppui tänään kesätyöt. Samantein, kun pääsin kotiin lähes puolen vuorokauden työrupeaman jälkeen, tätsy tuppasi kylään. Saa siis päivittää kp 1. Ou jee. Oli kyllä ihan odotettavissa, kun on niin mahassa vääntänyt ja ollut masis muutaman päivän ajan. :/

Viikon kuluttua mulla on aika lääkärille. Pääsen ihmettelemään, että johan se on kumma, kun ei tärppää. :headwall:

Plussatuulia elokuulle! Toivottavasti jollain tärppää tässä(kin) kuussa niin että plussaputki jatkuu!
 
Pikaisesti työn lomasta... Täti kurvas meilleyllättäen jo lauantaina. En muista valovuosiin näin lyhyttä kiertoa olleen. Nyt olis sitten kp 3/29-32 ja yk 39 :headwall: :headwall:

Hibickus Muistan sinun kirjoittelujasi, tätä pinoahan olen kauan seurannut. Suurempaakin suuremmat pahoittelut sinulle menetyksistäsi. Voin jotenkin ymmärtää tuntemuksiasi. Onhan minullakin niitä menetykisä ollut :ashamed:

Onko kukaan kuullut mitään Lumi-Marjasta? Hän oli täällä ketjussa ja hänenkin elämää seurasin taustalla? Mahdatko vielä käydä täällä, olis mukava kuulla mitä kuuluu =) Jäit niin mieleeni.

Nyt takas töiden pariin, ennen kuin tuo "tarkkaileva silmä" hoksaa, että kirjoitan jotain muuta mitä pitäisi :kieh:
 
Ävm70 :hug: :hug: Voi ei tota työpaikkaa...Kovasti jaksuja! Haahaa pääset kuitenkin näyttämään niille jossain vaiheessa et säpä siirryt mammikselle, hajotkoon siihen hemmetti! :kieh: :LOL:

Voi ei harmi on menettää kirjottelijoita.Kaikkea hyvää sulle! :flower:


Niin ja mulle saa päivittää kp 1.Ei tarvinnu piinailla ei *painokelvotonta tekstiä* Punanen ferrari oli mua vastassa veskissä tänä aamuna..Kp saatiin jälleen 23 :headwall: :headwall: :headwall: Maho lehmä olen! Kyllä mieskin oli selvästikin pahoillaan mutta minkäs teet. Kun ei paska keho toimi niin ei toimi.Kyllä kuuppaan taas ottaa ja reiluusti ottaakin.
Se siitä sitten..Noh ainakin nega oli oikein testattu...Huomatkaa ironia... :headwall: Voisin lähteä lappiin erakoksi. Normi tätiketutus päällä!

Pitänee alkaa toden teolla tutustumaan ovistikkuihin..yäk. Pitäiskö jo varata gyne ja toimittaa simpat tutkimukseen...?

Annemaarit, sun vuoro piinapenkissä..nyt otetaan se plussa:D :LOL:
 
Mahtaakohan :hug: Tunnen tuskasi! Tiedän niin miten se ketuttaa, potuttaa ja kaikkee muutakin painokelvotonta... :hug: Samassa veneessä ollaan! :hug:

Hei nyt saisinko neuvoja ovistikkuihin..Kävin mammaksi.fi sivuilla ja löysinkin paketteja missä oli sekä ovis että raskaustikkuja..Kumpaa suosittelisitte, liuske vai puikkotestejä? Minkälainen satsi kannattaa ottaa? Help me mä oon ihan kuutamolla näistä! :eek:
 
Kiitos Minotchkin.... Mä olen ostanut ihan apteekista clear blue (olisko) digitaalisen testin joka näyttää käyrää ja se on ainakin tosi selkeästi luettava, ei jää epävarma olo että oliko kunnon käyttökelpoinen viiva/haamu vaiko ei... Mutta pirskutin kalliita ne on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mahtaakohan:
Kiitos Minotchkin.... Mä olen ostanut ihan apteekista clear blue (olisko) digitaalisen testin joka näyttää käyrää ja se on ainakin tosi selkeästi luettava, ei jää epävarma olo että oliko kunnon käyttökelpoinen viiva/haamu vaiko ei... Mutta pirskutin kalliita ne on...


Miten sitä käytetään? Kysyy noviisi blondi? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Alkuperäinen kirjoittaja mahtaakohan:
Kiitos Minotchkin.... Mä olen ostanut ihan apteekista clear blue (olisko) digitaalisen testin joka näyttää käyrää ja se on ainakin tosi selkeästi luettava, ei jää epävarma olo että oliko kunnon käyttökelpoinen viiva/haamu vaiko ei... Mutta pirskutin kalliita ne on...


Miten sitä käytetään? Kysyy noviisi blondi? :LOL:


Yksittäinen "pissitikku" kiinnitetään digilaitteeseen ja sit aamupissit oikeeseen kohtaan tikkuu ja odotellaan vastausta. Jos ovis ei ole päällä tulee puolikäyrä ja jos on niin täysi käyrä helppoa kun heinän teko myös tälle blondille :LOL: ite täytyy tähtäillä n. ovis aikoja.
 
äiti vm70 :hug: Onneksi pääset tuolta työpaikasta pian pois, koita nyt jaksaa vielä vähän aikaa :hug:

Voi Minotchkin ja mahtaakohan :hug: :hug: Tuo tätiketutus on niiiin tuttu tunne. Onneksi se ainakin mulla aina helpottaa muutaman päivän päästä ja alkaa taas katsomaan uuden mahdollisuuden suuntaan :hug:

Minotchkin älä nyt vielä itseäsi mahoksi lehmäksi muutaman kuukauden yrittämisen perusteella ala kutsua, se nimitys on varattu mulle :LOL: :kieh:
Ymmärrän kyllä miten tässä asiassa jo muutama kuukaus tuntuu ikuisuudelta (ja vielä sun taustas huomioiden), mutta kuinka moni oikeesti raskautuu noin lyhyen yrittämisen jälkeen, eipä ainakaan moni meidän ikäluokasta :headwall:
 
Annemaarit Minen siitä tittelistä luovu :kieh: :LOL: Kats me otetaan sulle se plussa loppuviikosta..NIH ettäs tiiät! :LOL:
Kyllähän mä tiesin, että tää homma vaikeutuu iän myötä mutta miehen yltiöpositiivisuus ja luotto tarttui jotenkin minuunkin(minä olen se ikuinen pessimisti) ja toivo ja usko nousi ihan omiin ulottuvuuksiinsa...Yritin kuitenkin menneet traumat jättää taakse ja nyt ne puskee esiin apinan raivolla...ei kiva lainkaan. :/
Tutkitaan nyt sitten perusteellisesti ja sitten surraan jos on siihen aihetta. Ketutus on vain kestettävä nämä ekat päivät läpi.Kp 1 on aina se vaikein. Tänään keskitän tarmoni illalla jätkän kanssa fillarointiin. Siinä ei jää sitten aikaa aivoille liikaa kun paimentaa toista toheloa fillarilenkillä :LOL:

Onko muilla suosituksia noista ovistesteistä, minkä kokosen paketin kannattaisi tilata? 6,8,12,18,24,40 pakkauksia löytyy...?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Hmmm...No missä vaiheessa pitää alottaa??? Onks joku lista mistä näkee kierron mukaan mikä kp pitää aloitella? Kas Blondi kysyy jälleen... :LOL:
Käy tutustumassa testiin apteekissa siel neuvotaan mielellään. Mun kaikki ovikset heittää niin paljon että aloitan tikuttamisen noin neljä pv menkojen jälkeen... Se H-hetki heittää jos menkojen alkamispvstä sanotaan et altetaan laskea ja puoles välis kiertoo olis ovis niin mulla voi olla 9säs-15pv vaiheil, jos nyt oikein sekavasti osasin kertoa :LOL:
 
AnnemaaritMä yritin taivutella mun eksää 10v toisen lapsen tekoon ei onnannu ja nyt kun uus mieheni haluaa lasta niin se ei onnistu oikein luomuna ellei ihme satu meil .No joo ollaan vasta n. vuos työstetty .... Alkaa patittaa kumminkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mahtaakohan:
Käy tutustumassa testiin apteekissa siel neuvotaan mielellään. Mun kaikki ovikset heittää niin paljon että aloitan tikuttamisen noin neljä pv menkojen jälkeen... Se H-hetki heittää jos menkojen alkamispvstä sanotaan et altetaan laskea ja puoles välis kiertoo olis ovis niin mulla voi olla 9säs-15pv vaiheil, jos nyt oikein sekavasti osasin kertoa :LOL:

:LOL: Jep.Tarvii ahdistella farmaceuttia tai proviisoria.. :kieh: Tai sit mä vaan tilaan jonkun noista paketeista... :kieh:
 
Aiti vm70 ja kierron alkuun hypänneet :hug:
Minotchkin: Mulla ei ne mammaksin testit toimineet lainkaan. Näyttävät aina negaa, ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta tekee. Lisäksi ovat hankalia, kun ei saa tehdä aamulla ja pitäisi olla syömättä ja vessassa käymättä monta tuntia. Pelkäsin jo, että koko ovis on kadotettu juttu, mutta nyt olen 2 kiertoa testannut clearbluen testeillä ja saanut plussan. Ovat kyllä kamalan kalliita. Eilen pamahti testiin plussa, joka hyödynnettiin, ja nyt sitten taas odotellaan seuraavat kaksi viikkoa.
 
Kaameet kivut täällä :kieh: Otin buranan ja josko se vaikuttaisi niin tulis unikin? :/ Oli ne viimeksikin kivuliaat mutta tuntuu, että tässä kiepissa vieläkin kivuliaammat? Ainakin sulkeisia saa tiuhaan pitää, kauhulla huomista eli pahinta päivää kp 2 on aina hankalin ja runsain.:x Mä taidan huomenna siirtää toimiston vessaan töissä... :kieh: Voi toisia kun eivät pääse sinne koko päivänä..:LOL: Olo on todella kuin rantapallolla. Mieskin katto mun mahaa ja totes sen olevan kuin potkupallo-no onhan se. MIten voi ihminen turvota niin tavattomasti?

Helvi: Kyllä minä kait sittenkin siihen cb digiin investoin. Onkohan siinä liuskat tai mitä lie tikut mukana?

 
Iltoja..tai oikeammin yötä!!:D

Tässäpä linkki kotitesti.fi sivuille, jossa CB:n digitaalinen testi nyt alessa!!
( firma luotettava ja ostokset tulee melkeinpä seuraavana päivänä )

http://www.kotitesti.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti_7_kpl_pr_00302.html

..ja tuollapa enemmän kertoiltu testistä..

http://www.kotitesti.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti_7_kpl_pr_00302.html

Lämpimästi voin suositella..onnea oviksen bongailuun..ja tietysti pikaista plussaa r-testiin teille kaikille!! =)

Ps. Suomessa myytävissä testeissä ei ole tuota hymynaamaa mutta tulee sellainen ns. sarvi(jossa tosiaan taisi se munasolu näkyä myöskin.. )..kun sarvi on täynnä, ovis kolkuttaa aivan ovella!!

Terkuin. Kuumeilija itsekkin..;)
 




TIISTAI 11.8.2009


Minotchkin ............................... 2/23-25
Tiktu..........................................3/28-30...yk 9
mahtaakohan............................3/29
Erjamari.....................................4/29-32........yk 39
Rinja........................................ 9/ 27
Helvi-10......................................14/24-29
Sisusalmiakki ............................ 15/28
Taikakuu.................................. 16/
amati.........................................23/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 23/24-28
Rosmariini -74...........................33/ 28-31...yk 12

Miia......................
Tinki.....................
Abby....................
Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
kikkara........................ taustailee
touhu tenava............. taustailee


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Kiitos Mur-Mur linkistä:flower:
Täällä niagara. :x Miten sitä voikaan riittää riittää riittää.... :kieh: Burana helppas jossain vaiheessa mutta kyllä nukuin huonosti ja nyt väsyttää |O
Voi niagaraa täällä toinen sellainen :LOL: just uskaltaa kaupas käydä ja tuntuu et kohta valuu puntista ulos.... Olisko tää kesä mikä tekee sen et vuodot runsaampia?? Nyt labraan taas hormoni testeihin ja ensi kuussa alkaa hoidot....
 
Alkuperäinen kirjoittaja mahtaakohan:
Voi niagaraa täällä toinen sellainen :LOL: just uskaltaa kaupas käydä ja tuntuu et kohta valuu puntista ulos.... Olisko tää kesä mikä tekee sen et vuodot runsaampia?? Nyt labraan taas hormoni testeihin ja ensi kuussa alkaa hoidot....
Juu juu veriputouspa hyvinkin :LOL: :kieh: Onneks työkaveri on poissa joten saan rauhassa yksin lorotella bidesuihkua vessassa-jep tämän tiedonhan te totta kai halusitte tietää :LOL: :kieh: :saint:

Mä epäilen härpäkkeen eli kierukan olevan syyllinen moiseen runsauteen.Sen poiston jälkeen vuodot ovat todella gigaluokkaa ja uutuutena ah niin ihanat KIVUT :headwall: Pirskatti että supistaa!

Niin se ihana tunne kun kävelee ja lämmin holahdus käy ja pelottaa pitääkö rätti vai ei vaikka ois kuinka yömallia...ah ihanuutta... :x :x Saa tunnin välein rampata huussissa huuhtelulla.
On se mahtavaa olla nainen! :headwall:

Oi onnea hoitoihin mahtaakohan-mitäs teidän suunnitelmaan kuuluu? Mulla on lapsonen hoidoilla saanut alkuunsa joten sen tien olen käynyt.Siksi mua pelottaakin että joko taas...kun aina tuo punanen paholainen löytää mut.
 
Minotchkin me ollaan jo inseminaatio kokeiltu yksityisellä ja nyt toiselle luukulle mikrohedelmöitystä kokeilemaan josko se onnistuis... Minulla on 12v ihana tytär edellisestä suhteesta ja sai alun luonnollisin keinoin.. Joten sit tosiaan tällaista kokeilua kun simpat o minimis ja laiskat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mahtaakohan:
Minotchkin me ollaan jo inseminaatio kokeiltu yksityisellä ja nyt toiselle luukulle mikrohedelmöitystä kokeilemaan josko se onnistuis... Minulla on 12v ihana tytär edellisestä suhteesta ja sai alun luonnollisin keinoin.. Joten sit tosiaan tällaista kokeilua kun simpat o minimis ja laiskat...
:hug: :hug: Onnea ja peukkuja, että hoito tuottaa tuloksen. Se on uskomattoman rankka tie ja jos vertaistukea joskus kaipaat niin voit heittää yksärillä. Mulla on kuitenkin siitä hyvät kokemukset ja jaan mielelläni kokemuksia. Niin kipee mörkö se ei enää ole.Saimme kuitenkin ihanan jäppisen klinikalta! :heart: Lähinnä itteäni hirvittää, että olenko taas samassa suossa ja tapani mukaan murehdin jo etukäteen vaikka vielä ei ole faktaa mistään... :ashamed:
Niagarat ne vaan jatkuu samoin supparit..yäk eikö tää päivä vois jo olla ohi?
 
Farmaceutin kanssa naurettu (pitää repiä huumoria kun voi :LOL: ) koko duunailulle ja ajotukselle jne. Olipa mukava nainen B) Minä omistan siis ihka ekat OVULAATIOTESTIT :whistle: Clearbluen digimittariin päädyin kuitenkin. Jep tyyriitä olivat mutta onpahan sitten gynelle faktaa näyttää :kieh: Sitten tarvii vaan ruveta käyttämään jahka nämä f**ng niagarat hellittää :x Eka kyllä luen ohjeet huolella!
 
Onpas täällä Minotchkin ja mahtaakohan olleet aktiivisina linjoilla...

mahtaakohan :hug: onnea teille hoitoihin. Meillä kans simppatestin tuloksia jännäillään, saa nähdä saadaanko jo tällä viikolla vai meneekö ens viikkoon.

Minotchkin toivottavasti niagarat huomiseksi helpottaa :hug: No, nyt pääset sitten tutustumaan ovulaatiotestien ihmeelliseen maailmaan :LOL: Yritin laittaa yv:tä, mut sun saapuneet kansio oli täynnä, joten putsaamaan siitä...
 

Yhteistyössä