YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Valitettavasti ne padot jo aukesi ja huomiselle voi siis päivittää kp 3 :ashamed:

Äiti-Kengu kiva kun kävit kertomassa kuulumisia.

Minotchkin oletko kierrellyt Helsingin pieniä liikkeitä? Itse löysin aikoinani kivan kaksiosaisen puvun (en halunnut perinteistä hääpukua) jostain Korkeavuorenkadun pikkuliikkeestä.
 


TIISTAI 21.7.2009


amati.........................................2/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 2/24-28
Minotchkin ............................... 4/23-25
mahtaakohan............................7/27
Tiktu..........................................9/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................12/ 28-31...yk 12
Rinja........................................ 15/
Helvi-10.................................... 17/24-29
Taikakuu................................. 21/


Tinki......................................... 38/28...... yk 3
Abby.........................................41/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Rosmariini muistanko oikein, että te olette noissa lapsettomuustutkimuksissa olleet? Onko teillä jo hoitoja aloitettu? Kiinnostaa kaikki kokemukset, kun itse olen noista tietoa tuolta netistä haeskellut. Soitinpa tuonne terveyskeskukseenkin, mutta sinne ei tällä hetkellä edes anneta aikoja lääkäreille ellei ole kiireellistä asiaa. Kuulemma ensi kuussa voi varailla aikaa mahdollisesti jonnekin syyskuulle... Kaupunki säästää ja on kuulemma lääkäripulaakin kesällä :headwall: kovasti tekis mieli aloittaa tuolla yksityisellä, mutta kun hinnat on niin kovat. Pitäis ainakin selvittää voiko noista yksityisen puolen mahdollisista tutkimuksista jatkaa suoraan julkisella ettei tarttis uudestaan samoja käydä.
 
Annemaarit: Laitoin sulle viestiä, kysy rohkeasti lisää jos jokin mietityttää!
Tänään haettiin askarteluvälineet kortteihin ja löydettiin värssykin..ja häämusiikki kirkkoon on valittu(siunaus, maistraatissa vihitään edeltävänä päivänä)

:ashamed: Tänään hiplasin ovistestipakettia vaan en uskaltanut kuitenkaan ottaa sitä vielä...raskaustestiäkin hiplasin vaan en ottanut varastoon, muuten olisin kuitenkin testannu liian hätäseen vaikka clearbluessa luki että 4 päivää ennen tätsyn tuloa voisi tehdä..onpa tullut herkäksi nää testit..ja digitaalinenkin mittarikin löytyi..oho.Taidan olla ihan mummo ja pudonnut kelkasta näiden vuosien aikana.. :LOL:
Tätsy alkaa olla lusittu..jos vaikka aloittas pupuilun... :whistle:
 
Neeanäidille kiitoksia vastauksesta & neuvoista pari sivua sitten. Kerkiän harvakseltaan tänne palstalle nyt kun olen kesätöissä. Nautin OMASTA AJASTA ja "LOMASTANI" täydestä sydämestäni :saint: Työ = mielettömän monta tuntia päivässä, kun kukaan ei roiku puntissa eikä vaadi mitään!

En minä mielestäni juurikaan stressaa raskautumisesta. Ehkä ajankohta on vielä liian aikainen (synnytyksen jälkeen) tai muuten epäsopiva toisen lapsen tulla. Uskon, että meille vielä lapsi tulee, mutta koska...? Väkisinkin tulee hätäisen mieleen, että "jotain tarttis tehdä", ja siksi menen nyt lääkärille. En mä kuitenkaan mitään hormoneja edes halua alkaa syömään, enkä usko, että loppujen lopuksi mitään on varsinaisesti vialla. Tarttis vaan malttaa mielensä. Miehellä on jo kolme lasta, joten todistettavasti simpat ovat ok. Ei kai ne yhtäkkiä huonone?

Ovistestejä en ole käyttänyt. Onko se tarpeellista tai suositeltavaa siitä huolimatta, jos pupuilua harrastaa oletettuun ovisaikaan vähintään joka toinen päivä? Mies on innokas ja kyselee itse, koska siitossonnia tarvitaan :kieh:

Oon nyt parissa kierrossa bongannut ovislimoja, joita ei ole vuoteen näkynyt (siis synnytyksen jälkeen). Ehkä se siitä lähtee. Elimistö palautuu, eikä sen kummempia tutkimuksia tai hoitoja tarvita. Olen toiveikas... Ja eikun pupuilemaan!

Onnittelut Happikselle! Hienoa, kun kesäplussia on tullut enemmänkin! Kenen vuoro on elokuussa? :D
 
Tiktu turhahan noita ovistikkuja on käyttöön ottaa mikäli ovisajankohta suurinpiirtein tiedossa ja pupuilua sen tienoilla harrastaa säännöllisesti. Niin meilläkin on alkunsa saanut kaksi raskautta, mutta keskenmenon jälkeen sorruin mäkin noihin ovistikkuihin....

Kylläpä ensimmäinen työviikko on mennyt nopeesti ja nyt onkin jo perjantai :D
 
Ihailen ihmisiä jotka omaavat kyvyn ottaa rennosti ja olematta stressaamatta liikaa. Kun vain itse pystyisin samaan. Pyrin ottamaan rennosti mutta tässä asiassa mennyt nostaa tutun mörön pintaan. Kun jäppinen ei tullutkaan omin avuin vaan tarvittin apua. Koko se rumba ja vaiva ja se odotus epätietoisuus ym muistot iski hyökyaallon lailla ylitseni kierukan poiston jälkeen. Entäs jos taas...ja siinähän se stressinaihe oli heti valmiina. Vaikka kuinka järki sanoi, ettei ekasta kierukan jälkeisestä kierrost oikein vielä edes voi toivoa mitään niin mopo karkas käsistä ja toivonkipinä nousi. Yhtään ei auttanut että mies oli niin itsevarma. Mies on siis vaihtunut ja hänellä on edellisestä liitosta tokasta kierroksesta saatu lapsi joten hänellä on vähän vaikeuksia ymmärtää minun pessimismiä ja voiko häntä syyttää siitäkään kun tilanteemme olivat täysin päinvastaiset menneessä?

Lisäksi olen pohtinut tässä menneenä viikoina rakkauden määrää kakkosta kohtaan jos hänet saa ns"helpolla" ts luomuna voiko häntä rakastaa yhtä paljon kun tuota ihmettä jonka sain niin kovalla vaivalla ja klinikan avustuksella? Tiedän että nämä ovat ihan pöljiä ajatuksia ja kaikkea sitä ihmispää keksiikään mutta tällasia olen pohtinut. Kaverit sanoo, että kyllä sitä kakkosta rakastaa yhtä paljon kuin esikkoa...Miksi minä en ole siitä vakuuttunut, vielä?

Tätsy jätti vihdoin rauhaan ja nyt sitten vaan kiertoa yritän elellä kohti ovista joka toivon mukaan tulee jossain välissä. Kieltäydyn vielä hankkimasta vaikka kävinkin hiplaamassa ovistesti sekä raskaustestipakettia apteekissa.. Jos nyt vielä yrittäis vaan antaa luonnon päättää...

Kp 7/23-25
 
Joo, kumpa oliskin joku ihmelääke tohon stressaamiseen. Nyt stressaa jo silläkin, että vaikeuttaako toi stressi raskautumista ja miten sais otettua rennommin :kieh:
Ymmärrän Minotchkin hyvin tuon stressisi aiemmista kokemuksista johtuen, noilla asioilla ei hirveesti ole järjen kanssa tekemistä. Itsellä tuo stressi ja möröt alkoi tuosta keskenmenosta :ashamed:
Mutta toivotaan, että pian henkilökohtaisesti päästään testaamaan tuo "ongelmasi" rakkauden määrästä kakkosen kohdalla....

Nyt patistakaa mut takaisin työn ääreen! Näinä hiljaisina heinäkuun päivinä tulee liian helposti livettyä tänne, vaikka töitäkin piisais vaikka kuinka :whistle:
 
:wave: tervetuloa katsomaan mun arkistointikaaosta..heh pöytälevyä ei näe ja röykkiötä yritän selvittää..eikä hotsittas yhtään..tännehän sitä eksyy..niin tavattoman helposti :LOL: Ei kai se on munkin yritettävä ottaa tämä pöytä haltuun... :LOL:
 


LAUANTAI 25.7.2009


amati.........................................6/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 6/24-28
Minotchkin ............................... 8/23-25
mahtaakohan............................11/27
Tiktu..........................................13/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................16/ 28-31...yk 12
Rinja........................................ 19/
Helvi-10.................................... 121/24-29
Taikakuu................................. 25/


Tinki......................................... 42/28...... yk 3
Abby.........................................45/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:
 
Huomenta!
Päivittelin teidän listaanne, huhuilkaa jos päivät vääristää, voipi olla et näin aamusta matikkapää ei toiminut kun piti ynnätä 4pvä lisää ;)

Minotchkin hienoa et löysit jo puvun :)
Kyllä niitä lapsia rakastaa yhtä paljon, on ne saanut sit miten tahansa alkunsa :hug:

Annemaarit :hug: Mä niin toivoin hartaasti et tätsy olis sut jättänyt rauhaan mut ei näköjään :ashamed: Koska ajattelit soitella tuonne lekurille et pääsisitte jatkotutkimuksiin?
Tietty toivon et tässä kierrossa tärppäisi ja sinne jatkoihin ei tarvitsisi mennä :hug: Olet niin mielessäni :hug:

Maanantaina alkaisi taas se arki, työt kutsuu, johan se 2vkoa lomaa meni tai siis nyt saanut tehdä kotona enemmän kuin töissä ollessa et ainoo mitkä tuntuu lomalta niin ne 2pvää kun oltiin Tampereella :ashamed: Mut onpahan suurin osa talven polttopuista pinottu liiteriin, ulkovarastoja siivoiltu, enää vähän kesken, muutama matto pesemättä mut tänään ei ainakaan tartte mennä kun sataa :ashamed: et ns. kuitenkin suht hyötyloma kun saatu purettuu rästitöitä kotona ;) Ainoo et on pitänyt yleensä pikkukakkosen aikaan ottaa päikkärit kun väsy oikein yllättää ;) Nyt on jo närästyskin astunut kehiin jos vahingossa juon aamukahvin lisäks päivällä toisen kupposen et täytyy varmaan jättää töihin mennessä aamukahvi pois ja juoda siel niin ei herätä ihmetystä ;)
Pikkuneiti heräs =) Palaillaan ja plussapuhureita kaikille +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"7+2 :heart:
 
Moikka! :wave:

Pitkästä aikaa..Reissussa on tyttäreni kanssa käyty..Käytiin minun vanhempien luona lähellä Oulua.Ja miesystävän luona on tullut oltua..Ovista tikuttelin taas...ja ihmeen aikasin tuli vahvat viivat.Kp11 ja kp12 oli vahvat viivat,en ole ihan varma oliko kp12 vahvimmillaan...Pupuilua oli kp10 ja kp12..Nyt on kp26. Menkkakipuja ei isommin ole ollut..Toissa iltana/yönä kävi sellainen ihmeellinen mahakipu,en tiedä sitten mitä oli.. |O Niin tuosta stressaamisesta,täällä yksi myös joka stressaa aina.Minulla on tapana stressata asioita etukäteen.. :headwall:
 
Huomenta kaikille!
Aivan mahtava viikonloppu takana. Käytiin Mustion Linnassa kesäteatterissa jossa saatiin aimo annos elävää draamaa. Kesken esityksen vanhempi mies sai ilmeisesti sydänkohtauksen ja ambulanssi hälytettiin paikalle. näytelmän tauko siirtyi vähän aikasempaan ja mies sai hoitoa. Näytelmä jatkui parikymmentä minuuttia myöhemmin. Käytiin tsekkaamassa paikat ja varattiin myös nyt häälounas Mustiosta. :heart: Kuvat otetaan lammen rannalla. Paikka on ihan älyttömän idyllinen ja varasimme itsellemme huoneen samalla.
Eilen oli mainio sää ja meikäläinen kipusi fillarin selkään pitkästä aikaa ja poljimme järven ympäri, 17 km. :p Kyllä teki hyvää vaikka ylä ja alamäkeä riitti vuoron perään. Teimme extempore pulahduksen järveen myös matkan varrella ja kävimme jätskillä. Samalla katsastimme kirkon jossa sattui pappikin olemaan paikalla. Vaihdoimme samalla muutaman sanan. Meillä vähän venähti reissu ja saimme torat miehen vanhemmilta..Siellä ne istu kaikki, miehen vanhemmat ja siskonsa miehen ja 9 kk poikansa kanssa MEITÄ odottamassa... :ashamed:
Ruuan päälle mentiin sitten saunaa lämmittämään rantaan kun muut jäivät poimimaan punasia viinimarjoja. Karattiin vielä soutelemaan pieneen saareen ja pulahdimme jälleen kerran uimaan sillä aikaa kun sauna lämpesi. Meitä oli vastassa vastaanottokomitea ja ne pyöritteli silmiään kun kerroimme että kävimme taas uimassa... :LOL: Saunasta vielä pakolliset sukellukset ja sitten hakemaan jäppistä minun äitiltäni. Viikonloppu oli mahtava ja romantiikkaakin oli...vesi on hyvä elementti... :whistle: :whistle: :saint:

Ovista kait pitäis alkaa bongailemaan mutta oireen oiretta ei ole..ei kipua ei nippausta...mahtaakohan se tulla taaskaan? :/ Oisko sittenkin pitänyt tikut hommata :p
 


TIISTAI 28.7.2009


amati.........................................9/18-28 (-32)
Annemaarit............................. 9/24-28
Minotchkin ............................... 11/23-25
mahtaakohan............................14/27
Tiktu..........................................16/28-30...yk 8
Rosmariini -74...........................19/ 28-31...yk 12
Rinja........................................ 22/
Helvi-10.................................... 24/24-29
Taikakuu................................. 28/


Tinki......................................... 45/28...... yk 3
Abby.........................................48/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. taustailee



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

 
Oliskohan eilen kuitenkin ollu ovis tai sitten se on tuloillaan.Toispuoleisesti jomotti päivällä mutta se katos aika äkkiä se tunne. Mun tuurilla niin ei sitä taaskaan tule tässä kierrossa :kieh: :x Tuli tai ei niin parhaamme on yritetty:LOL: :saint:
 
Taikakuu sinne plussia puhaltelen++++ :whistle:

äiti vm70 on taas tapansa mukaan ollut niin ahkerana, että meinaa ihan itselle tulla huono omatunto :ashamed: Koita nyt välillä lepäilläkin, eikös se raskaana ollessa ole oikein sallittuakin :D

Minotchkin aina kannattaa ainakin itse tehdä parhaansa asian hyväksi, lopputulokseen ei sitten valitettavasti voikaan sen jälkeen vaikuttaa....

Mun rakas vanha (15v) kissa jouduttiin sunnuntaina lopettamaan, kun vointi romahti yhtäkkiä. Ikävä on kova ja olo surullinen, mutta iloinen olen siitä, että takana oli pitkä hyvä elämä ja loppu tuli sitten nopeasti :'(
Huono tuuri kun mies ja poika mökillä, joten yksin jouduin sunnuntaina tuonne lääkäriin kissan viemään eikä ole pojan eläväisyys kotona karkottamassa ajatuksia muualle. toinen 14 v kissa siellä lohtuna, mutta tämä vanhempi oli mulle aivan erityisen rakas :ashamed:
 

Yhteistyössä