moro
kyllä sen selvästikkin huomaa että ps3 kuvalaatu eroaa muutenkin xboxistä ja pelattavuus on paljon parempi.eikä tuo hintakaan oo paljoo isompi oo. kannatan PS3
ei niissä peleissä nyt blu-rayta ole! (paisti harvoissa)Alkuperäinen kirjoittaja PS3 > Xbox360:PS3:ssa on Blu-Ray eli se kertoo jo sen, että pelien kuvanlaatu on paljon parempi. Ohjaimessa on akku, ei paristoja joka huomattavasti helpottaa, saa laittaa USB kaapelin kiinni, ja ladata. Tehoja on paljon enemmän kuin SuxBoxissa, ja ei pidä meteliä kuten matolaatikko. Mulla PS3 kestäny jo 1 1/2 vuotta, ei kertaakaan korjaukssessa, tosin kuin kaverin SuxBox, 4 kertaa huollossa, ensimmäinen kerta 1 viikon päästä oston jälkeen ;D RRoD, Ja eiku Saksaan korjaukseen. PS3:lla on paljon paremmat yksinoikeus pelit, esim. MGS4, GoW 1, 2 & 3, MotorStorm:it, KillZone 2, ja PAAALJON muita. Eli PS3. Eikä oo kallis --- Jos olet työssäkäyvä. 299-400? Niin, ja ostakaa HDMI kaapeli, kuvan laatu paranee vieläkin enemmän
Tuo on nyt kyllä ihan väärin. Ohjain on Xboxissa isompi ja eikä oikein istu käteen. lisäksi siinä on patterit pleikassa on akku. Ja PS3 on erittäin hiljainen kun katsoo elokuvaa ja PS3 skaalaa kuvan paremmin näyttöön ja blue-ray tuo paremman grafiikan pleikkarin blue-ray peleille. ja tekniikka vanhenee käsiin? PS3:sessa käytetään uusinta teknologiaa ja järjestelmän voi päivittää milloin haluaa. Ja et pysty selittämään tuotakaan miten ps3 muka jäisi xboxin jälkeen seuraavissa konsoleissa kun niitä vasta suunnitellaan. ITSELLÄNI EI OLE KUMPAAKAAN PELIKONSOLIA MUTTA OLEN TUTKINUT MOLEMPIA JO PARI KUUKAUTTA JA PS3 SLIM 120GB ON PARAS MAHDOLLINEN PELIKONE!Alkuperäinen kirjoittaja isotakki:Xbox 360.. ohjaimet toimii tietokoneessa, pelikone halpa jos haluat muuta, saat rahalla.. Ohjain XBOXissa parempi.. Blue-ray asemasta turha maksaa... ja kone on liian kova ääninen elokuva käyttöön.. Muistikortit ja verkot pöhisee sen ohitse.. Tekniikka vanhenee käsiin. Mikkisoftan konsepti on parempi ja resursseja riittää.. Valitettavasti. Mikrosoftin konseptilla PS3 olisi ollut killeri.. Nyt joutuu ostaa kaikkee turhaa kalliilla.. Kun XBOX aloittaa kolmannen konsolikierroksen PS3 jää auttamattomasti jalkoihin ja ei ole vielä edes maksanut takaisin tuotekehityskustannuksiaan.. Sony muutenkin vaikeuksissa.
PS3 Halvempi valinta vaikkakin on paremmat graffat!Alkuperäinen kirjoittaja sege:oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!
Kuule ihan tiedoks vaan, että Xbox ei hajoa käsiin. Senkin taulu. Ei oo itelläni kylläkään kumpaakaan, mutta kaverilla on. Onhan Xbox halvempi.. Tuntuu kyllä siltä, kun jotkut sanoo, että siin on mukamas vieläkin se RRod, niin nykyää ei oo enään niin monessa.. Ps3:ssahan on kyllä se BD, ja on sinänsä aika halpa... Ja onhan Xboxissakin melko hyvä grafiikka (jos on HDTV) vaikka ei ees oo Blu-RaytaAlkuperäinen kirjoittaja Martti Mielikäinen:PS3 ehdottomasti, vaikka hinta onkin hieman suurempi. xbox pitää aivan kamalaa meteliä ja hajoaa käsiin, sekä itselläni että kaverillani on xbox 360, molemmat ovat käyneet korjauksessa vähintään kolmesti. korjaus menee takuuseen kyllä, mutta joudut sitten muutaman kuukauden odottelemaan kun sinne saksaan sen lähettävät. ohjain on omastamielestäni todella huonosti käteen sopiva ja toimii paristoilla ei näin, akut on keksitty. Ja joutuu ostamaan LIVE peli aikaa että pääsee nettipelejä pelailemaan, ihan tarpeeksi joutuu maksamaan laajakaista ilman maksullista verkkopelaamista. PS3 ei pidä meteliä, ei hajoa käsiin, ohjain paljon parempi ja pienempi, ilmainen verkko pelaaminen, ja muutenkin vain enemmän ominaisuuksia. ja en usko vaikka xbox aloittaakin 3 kierroksensa, edes se ei tule voittamaan PS3:sta. Xbox 360 ollut nyt 3 vuotta? PS3 ollut nyt 2 vuotta
No mul on Xbox360 ja se on hyvä! Ei sitä livee pidä välttämättä ostaa mut sitte ei saata kaikkiin peleihin toimii live.... En ostanu Ps3 hinnan takii mut muuten 100% seAlkuperäinen kirjoittaja sege:oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!
Mulla on menny Ps3 rikki heti oston jälkee ja Xbox eiAlkuperäinen kirjoittaja Alwi:mitä ihmettä????
PS3 on paras...
Siinä on internet browser (kohta firefox)
nii ei tarvii Xbox livee et menee facebookiin...Voi mennä suoraan siihe sivustoon ja youtubeki
Uncharted 2, God of war 3, MAG, Gran turismo 5 Forza kilpailijaksi yli tuhannella autolla.
Xbox kyllä hajoaa käsiin...
Siinä on 53,4% mahdollisuus.
ps3 hajoamis mahdollisuus: 0,2%
Tiedoksi että PS3-ohjaimetkin toimivat koneessa, blu-ray on ihan hyvä olla, hiljetämisen saa helposti ja halvalla (maksoin itse vain 10e kun ostin jäähdyttimen), verkko on ilmainen ja xboxissa ei, Sony on selvästi nousussa ja katselin tuloksia PS3 peleistä niin ne menee eniten kaupaksi.Alkuperäinen kirjoittaja isotakki:Xbox 360.. ohjaimet toimii tietokoneessa, pelikone halpa jos haluat muuta, saat rahalla.. Ohjain XBOXissa parempi.. Blue-ray asemasta turha maksaa... ja kone on liian kova ääninen elokuva käyttöön.. Muistikortit ja verkot pöhisee sen ohitse.. Tekniikka vanhenee käsiin. Mikkisoftan konsepti on parempi ja resursseja riittää.. Valitettavasti. Mikrosoftin konseptilla PS3 olisi ollut killeri.. Nyt joutuu ostaa kaikkee turhaa kalliilla.. Kun XBOX aloittaa kolmannen konsolikierroksen PS3 jää auttamattomasti jalkoihin ja ei ole vielä edes maksanut takaisin tuotekehityskustannuksiaan.. Sony muutenkin vaikeuksissa.
Kysymys: miksi sitten ostit konsolin jota et edes osaa käyttää - XBOX360 ei edes voita PS3 ohjelmointia. PS3 konsolissa voi käyttää ubuntua ja netti on ilmaista... PS3 ohjelmointi voittaa XBOXin ja varsinkin Cell prosessorin avulla.Mulla on menny Ps3 rikki heti oston jälkee ja Xbox ei
Hajoamis mahdollisuus:
Xbox360 2,5%
PS3 78,8%
Kuule luulen että oot ite rikkonu ne ku oot paiskinu niit seinii ku oot nii evo ku et osaa pelata niit pelei oikeudenmukasesti. Joudut kai käyttää koodei joka hiton kerta.Alkuperäinen kirjoittaja Velmu:Meillä on ikävä kyllä ps3. Se on paska. Älä osta. Mul on guitar heros menny 2 kitaraa rikki sit cod 5 rikki sit 1 ohjain rikki. Et kyl se hajoaa käsii. Eikä sillä blue raylla oo merkitystä jos haluaa pelikonsolin.
osta boxi herrajumala, jos oot pelikonsolii hankkimas! >mukavampi ohjain >halvempi >hienompi <vastaavaaAlkuperäinen kirjoittaja sege:oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!
osta boxi herrajumala, jos oot pelikonsolii hankkimas! >mukavampi ohjain >halvempi >hienompi <vastaavaaAlkuperäinen kirjoittaja sege:oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!