mä oon lukenu noita xbox hajoo käsiin konsoli juttuja. niin kertokaa oikeesti, että mitä te teette niille boxseilenne. konsolin tarkotus on pelata eikä heitellä sillä kavereitanne tai hyppiä sen päällä jos tiiätte. ja väitättekö tosiaan että ps3 on kestävä. ei oo itelläni, mutta mikä asennus on se ps3 että se osaa vaihtaa hdmi:lle automaattisesti, mutta kun laittaa sen takii ne yhet johot nii se ei se osaa niitä sitten automaattisesti laittaa pääle vaan pitää käyä asetuksista muuttamassa sitä.
sitten toinen juttu on se että kaikki vinkuu että siinä maksaa live. miettikää nyt oikeesti noin 50e vuodessa. kun sitä summaa miettisitte järjellä niin ei se oikeesti oo iso summa se vaan kuulostaa siltä. no kukaan nytten ei ymmärtäny tätä juttuu niin varmaan pitää selvittää. miettikää paljon maksaa uusi peli noin 40-70e niin se ei oo iso summa teijän mielestä, mutta sitten 50e on. sitten esim mun yks luokkalainen polttaa ja sekin valittaa maksullisesta netistä ja se tuhlaa kuukaudessa noin yli 30e tupakkaan ja kertokaa se summa 12 niin tulee vuodessa 360e ja se ei oo iso summa vai? jos te nyt oikeesti voitte lopettaa tosta netin hinnasta puhumisen ku se on turhaa ja tiiän että ps3 on ilmainen netti se on se suurin syy miks kaikki ostaa sen, mutta jos ette oo tajunnu niin xbox360 tehtiin 2006 ja ps3 2008. oliko aika helppoa matkia kaikki ominaisuudet 2 vuoden aikana ja parantaa ne vaan.
sitten 3 asiaan ohjaimet luin yheltä tosta, että ps3 ohjain on pienempi ja parempi. no totuus on ps3 on liian pieni käteen paitsi jos on niin nuori ettei kädet oo niin isot tai sitten niissä on joku ongelma ettei ne kasva nii niille ne on paremmat, mutta jos on jo aikuisten käsien kokoinen tai melkein niin xbox ohjain voittaa koossa. ja sitten r2 l2 ne on kamalat ps3 ohjaimessa, mutta boxsin rt ja lt on mukavat eivätkä veny ärsyttävästi liian syvälle. sitten l1 l2 vs lb rb nii niihin on vaan tottumis kysymys. sitten analogit ps3 on ärsyttävät kun niihin ei saa sormia rentoutumaan ja mulla on ps2 jota pelasin pienenä, että tiiän playstationin analogit ja ps2 ja ps3 analogeissa ei ole huomattavaa eroa. sitten niiten paikat nii analogejen paikat pitää olla ylhäällä, mutta boxsi tajusi sen minkä ps3 taitaa olla nii se olisi a,x,b ja y tai x,o,neliö ja kolmio nii niitä ois ärsyttävä käyttää analogin alta nii sen takia xboxsin analogit on paremmilla paikoilla. ja sitten ps3 matki tota xboxsin keski nappii mutta ei sillä oo nii isoo välii jos ne oikeesti yrittää saaha siitä parempaa.
sitten neljäs kohta ps3 on blu-ray nii kuka ostaa niitä kalliita vähän paremman laatusia elokuvia ja xboxsin aikaan ne tuli samana vuonna, mutta en tiedä kumpi tuli ensiksi. mutta totta se on että ps3 on hyvä laite blu-raylle jos kattoo niitä, mutta en tiedä kovinkaan montaa kuka ois kattonut siitä blu-ray elokuvia.
sitten viides juttu on pelit niin mun mielestä ps3 voittaa klassikoiden ratchet and clank ja slyn kanssa, vaikka halo on vain xboxsille niin en tiiä ketään ku haluis xboxsin halojen takia.
(tää meni nopeesti)
eli mun mieli pide on se että mielummin xbox jos tykkää saada pelata hyvällä ohjaimella rennosti ja haluaa saada dlc:t nopeammin ja saada muutenkin omalaisen mukavan pelihetket, vaikka netti maksaa
ja sitten ps3 jos haluaa olla pihi tai saaha pelata plaistationin hyviä klassikoita, váikka ohjain on huonon tuntusempi.