Xbox 360 vai Playstation 3?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja Martti Mielikäinen;16529958:
PS3 ehdottomasti, vaikka hinta onkin hieman suurempi. xbox pitää aivan kamalaa meteliä ja hajoaa käsiin, sekä itselläni että kaverillani on xbox 360, molemmat ovat käyneet korjauksessa vähintään kolmesti. korjaus menee takuuseen kyllä, mutta joudut sitten muutaman kuukauden odottelemaan kun sinne saksaan sen lähettävät. ohjain on omastamielestäni todella huonosti käteen sopiva ja toimii paristoilla ei näin, akut on keksitty. Ja joutuu ostamaan LIVE peli aikaa että pääsee nettipelejä pelailemaan, ihan tarpeeksi joutuu maksamaan laajakaista ilman maksullista verkkopelaamista. PS3 ei pidä meteliä, ei hajoa käsiin, ohjain paljon parempi ja pienempi, ilmainen verkko pelaaminen, ja muutenkin vain enemmän ominaisuuksia. ja en usko vaikka xbox aloittaakin 3 kierroksensa, edes se ei tule voittamaan PS3:sta. Xbox 360 ollut nyt 3 vuotta? PS3 ollut nyt 2 vuotta :)
mietippä ekaks pleikkarin netissä tapahtuneita tietomurtoja ja sitte mieti että voisitko sittenki maksaa boxin netistä :mad:
 
some body
PS3!!!!!!!!!! paremmin sopiva ohjain käteen kuin xboxsissa maailman paras bluray soitin soitin paremmat grafiikat kuin xboxissa minun mielestäni paremmat pelit on ps3selle kestävempi kuin xboksi ps3sessa ei tarvitse maksaa live aikaa niinkuin xboksissa I <3 ps3
 
"player"
Mun mielestä tää konsolisota on niiin turhaa. :D Kumpikin on omalla tavallaan hyvä ja mielipiteistä tietenkin VOI kiistellä mutta faktahan taitaa nyt ikävä kyllä olla se että ne on aikalailla samantasosia ja sitä faktaa ei jonnetkaan pysty muuttamaan.
Itse olin aluks niin jyrkästi X360:n kannalla, koska veljellä on semmonen ja talossa ei muuta konsolia ollut. Sain sitten itse PS3:n ja tajusin että ei sekään ihan paska ole. Kyllä niistä eroja löytyy ja selvästi tykkään (huom. tämähän on taas mielipidekysymys) eri ominaisuuksista näitten konsolien välillä. Ja tietenki saa olla se oma mielipide mutta se on aika naurettavaa ku tullaa heti tyyliin "höpöhöpö X360 on ihan pikkukakaroille tarkotettu paska vempain, PS3:ssa onkin sitä ja tätä ja se on enempi myyty ja siitä saa vaikka lentokoneen vaiha nyt ihmeessä siihen blabla."
Se on kyllä pakko itsekin sanoa, että X360:n ohjain on kyllä siinä määrin paljon parempi, että sopii käteen paremmin. Ja kyllä ne PS3:n L2 ja R2 nappulat häviää X360:n samaisilla nappuloille ihan helposti.
GT5 oli erittäin kova pettymys. En tykänny yhtään. Forza se on ihan oikeasti paljon parempi, mun mielestä. :D
No X360:n maksullinen netti.. se onkin sitte iha perseestä. Mutta toisaalta tykkään siitä Livestä enemmän ku PSN:stä.
Onhan tuossa PS3:n ohjaimessa hyvää se, että sen saa ladattua sillä usb-piuhalla eikä tarvii pattereita kuluttaa.
Peleistä en sano mitään. Mun mielestä on ihan typerää valittaa niistä grafiikoista, koska niissä ei kovin suuria eroja ole. Etenkin seki on niin tyhmää tulla väittää että "PS3:ssa on joka pelissä paremmat grafiikat ei siitä pääse mihkään" ja näin ei kyllä ole :D
Xboxin maine meni kai siinä RRoDien kukoistuksen aikaan, mutta sekin on ohi. Tuntuu nimittäin siltä että näitä ihme PS3 fanboyseja riittää joka paikassa jotka ei ihan oikeesti tiedä mitä puhuu. Itse voisin sanoa että omissa silmissä PS3:n mainetta vie juurikin nää ketkä keksii joitaki ihan päättömiä syitä miks PS3 olis niin paljo parempi ku X360.
Tää mun viesti kuulosti todennäkösesti aikalailla Xboxin puolustamiselta, mut ei se niin ole. En pystyis tällä hetkellä ihan oikeesti sanomaan että kumpi on parempi MUN MIELESTÄ. :D Voi olla että olisinkin X360:n kannalla enemmän jos siinä ois maksuton Live. En kuitenkaan viitsis ruveta trollailemaan PS3 playereille niitten konsoleista ja puhumaan mitä sattuu. Naurettavaa että jotkut ottaa sen turhankin tosissaan. Kuten myös MW3 vs BF3, mut se onki sitte asia erikseen...
 
"Aleksi"
oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!
Joo ite oon sitä mieltä et ps3 koska paljon hiljasempi ja kuulema tehokkaampi pelimoottori ja hyvä katsoa elokuvia ku blu-ray laite samalla ja ei pidä maksaa netistä itsellä kokemusta ollut xbox 360 ja ps3 ja ps3 vieläkin
 
SodanJumalaIII
Ite omistin sekä Playstation 3 slimin ja xbox 360 eliten. Boxin myin pois turhana. Perustelua: Pleikalla isompi kovalevy, Xbox pitää liian kovaa ääntä, ps3:lla on ilmainen netti, pidän henkilökohtaisesti enemmän ps3:n yksinoikeuspeleistä verrattuna boxin vastaaviin. Lisäksi Xbox pitää järkyttävän kovaa ääntä, joten se ei oikein sovi elokuvakäyttöön, kun taas ps3 ei pidä ääntä melkein ollenkaan ja siinä on blu-ray. Ainut mikä xboxissa on parempaa, on ohjain (tosin ei pleikkariohjainkaan kauas jää siitä).
 
boxin pelaaja
minä tykkään boxin ohjaimesta se on kun kädelle tehty. pleikkarin ohjain on sellane pieni lelu ja sillä ei oo kiva pelata. itse konsoleista en hirveesti tiedä mutta hyvin tää box on tähän asti toiminu ja eikä oo pitäny mitään meteliä!!!!
 
ulkopuolinen geimeri
omistan molemmat koneet, boxilla parempi ohjain, mutta tuolla kaupoilla myydään identtistä ohjainta pleikalle, toimii.. boxilla myös enemmän pelejä.. mutta kertokaapas jotain mitä boxissa on(pelejä lukuunottamatta) joka puuttuis pleikkarista..?? Ja boxi tulee oikeasti pidemmällä kaavalla kalliimmaksi. En enään ikinä maksa yhtään ylimäärästä € nettipelaamisesta kun pelkästä netistä jo maksan. ja netissähän näillä koneilla tulee pelattua. On myös totta että tämä konsolisota kuuluu ala-asteen välitunneille! On kirjotusvirhettä joo mutta tais tulla pointti esille. --> ps3:lla bf3:sta NYT!
loppujenlopuksi sanon että mielipide se on kummasta tykkää. ps3 = ihanuutta. Ei se boxikaan mikään huono ole ei, on sille niitä pelejä kumminkin.
 
Vagina/o
Meillä on ikävä kyllä ps3. Se on paska. Älä osta. Mul on guitar heros menny 2 kitaraa rikki sit cod 5 rikki sit 1 ohjain rikki. Et kyl se hajoaa käsii. Eikä sillä blue raylla oo merkitystä jos haluaa pelikonsolin.
Mulla on ollu kummatkin, ja myin Xboxin, koska oli niin kova ääninen ja kuumeni nopeemmin. Ja noi PS3 ja Xbox guitarhero laitteet on samanlaisia kummassakin, mitäs olet hakannu ja heitelly niitä kun jotkut pikku pennut. Ja Xboxilla meenee enemmän pelejä rikki, se pleikka 3 pelin rikkimeno ei johdu koneesta, ite kaatelet limsoja levynpäälle ja pidät levyä pölysellä lipastolla. Pleikkarissakin on HDD, Blu-Ray:n yhteydessä. Minä suosittelene Pleikkaria! KADUT JOS OSTAT XBOX360! ;D
 
"jömppe"
Jos kattoo jostain muualta kuin tämmöiseltä paskanjauhanta palstalta missä kaikki on mieltynyt omiin laitteisiinsa niin sanomattakin on selvää että ps3 on laadukkaampi ja huomattavasti monipuolisempi laite. mm:langanton netti, Blue-ray, teräväpiirtolähetys, Lisävarusteena myös tallentava digiboxi, erillinen kaukosäädin lisävarusteena, Muistia 320 gigaa. Helppokäyttää. TM vertailussakin vei voito ylivoimaisesti. Pelejä löytyy kaikille riittävästi.
 
?????
Xbox 360 paremmat grafiikat parempi suoritin parempi ohjain parempi netti palvelu ja voi boxinkin ohjaimen ladata että ei tarvi aina laittaa niitä pattereita ja uus slim on hiljasempi kun playstation 3
ja boxi on halvempi ja boksin voi yhdistää talon koneen tai puhelimen kaa
 
Xbox 360 is best Ps3 sucks!
Call of Dutyt tulee eka boxille ja boxin netti turvallisempi paremmat grafiikat parempi suoritin netti parempi parempi ohjain ja nykyään boksit ei hajoo ei ainakaan slim ja saa boxinkin ohjaimen akulla jos viittii tuhlata vaivaset 8 euroa ja playstation 3 superslim on oikee paska ostin sen ja hajos viikos
pitää hirveet ääntä eikä suostu tekee mitää siis iha paska
 

Yhteistyössä