Mun mielestä tää konsolisota on niiin turhaa.
Kumpikin on omalla tavallaan hyvä ja mielipiteistä tietenkin VOI kiistellä mutta faktahan taitaa nyt ikävä kyllä olla se että ne on aikalailla samantasosia ja sitä faktaa ei jonnetkaan pysty muuttamaan.
Itse olin aluks niin jyrkästi X360:n kannalla, koska veljellä on semmonen ja talossa ei muuta konsolia ollut. Sain sitten itse PS3:n ja tajusin että ei sekään ihan paska ole. Kyllä niistä eroja löytyy ja selvästi tykkään (huom. tämähän on taas mielipidekysymys) eri ominaisuuksista näitten konsolien välillä. Ja tietenki saa olla se oma mielipide mutta se on aika naurettavaa ku tullaa heti tyyliin "höpöhöpö X360 on ihan pikkukakaroille tarkotettu paska vempain, PS3:ssa onkin sitä ja tätä ja se on enempi myyty ja siitä saa vaikka lentokoneen vaiha nyt ihmeessä siihen blabla."
Se on kyllä pakko itsekin sanoa, että X360:n ohjain on kyllä siinä määrin paljon parempi, että sopii käteen paremmin. Ja kyllä ne PS3:n L2 ja R2 nappulat häviää X360:n samaisilla nappuloille ihan helposti.
GT5 oli erittäin kova pettymys. En tykänny yhtään. Forza se on ihan oikeasti paljon parempi, mun mielestä.
No X360:n maksullinen netti.. se onkin sitte iha perseestä. Mutta toisaalta tykkään siitä Livestä enemmän ku PSN:stä.
Onhan tuossa PS3:n ohjaimessa hyvää se, että sen saa ladattua sillä usb-piuhalla eikä tarvii pattereita kuluttaa.
Peleistä en sano mitään. Mun mielestä on ihan typerää valittaa niistä grafiikoista, koska niissä ei kovin suuria eroja ole. Etenkin seki on niin tyhmää tulla väittää että "PS3:ssa on joka pelissä paremmat grafiikat ei siitä pääse mihkään" ja näin ei kyllä ole
Xboxin maine meni kai siinä RRoDien kukoistuksen aikaan, mutta sekin on ohi. Tuntuu nimittäin siltä että näitä ihme PS3 fanboyseja riittää joka paikassa jotka ei ihan oikeesti tiedä mitä puhuu. Itse voisin sanoa että omissa silmissä PS3:n mainetta vie juurikin nää ketkä keksii joitaki ihan päättömiä syitä miks PS3 olis niin paljo parempi ku X360.
Tää mun viesti kuulosti todennäkösesti aikalailla Xboxin puolustamiselta, mut ei se niin ole. En pystyis tällä hetkellä ihan oikeesti sanomaan että kumpi on parempi MUN MIELESTÄ.
Voi olla että olisinkin X360:n kannalla enemmän jos siinä ois maksuton Live. En kuitenkaan viitsis ruveta trollailemaan PS3 playereille niitten konsoleista ja puhumaan mitä sattuu. Naurettavaa että jotkut ottaa sen turhankin tosissaan. Kuten myös MW3 vs BF3, mut se onki sitte asia erikseen...