Netti toimii, JEEEEEE!!!
Keiju ilmoittautuu nettipimennosta takaisin wabbilaisten seuraan! =)
Kauhiasti ootte taas kirjoitelleet. Ei meinaa perässä pysyä, kun on tottunut käymään elleissä monta kertaa päivässä! Noh, ehkä teki ihan hyvää tämä nettitauko...
Ihania sammakko- ja hiirijahtitarinoita teillä oli täällä!! Nauroin ihan kippurassa niille =D Minä myös kammoan moisia otuksia, hyi. Kerran kesällä (kotona maalla) nukuin ikkuna auki, ja sieltä tuli lepakko huoneeseeni! Onneksi se löysi omin avuin ulos, mutta kyllähän sitä säikähti, kun se pyyhkäisi naaman ylitse kohti ikkunaa.
Riikalle vielä pahoittelut km:sta. Kurjaa, että sellaisen ikävyyden piti osua kohdallesi. Ei oikein löydy sanoja... Hyvä kuitenkin, jos olet jo toipumaan päin ja saanut vertaistukea ystävältäsi. Sellainen on varmaan parasta hoitoa! Nyt vain kovasti jaksamista sinulle ja miehellesi, ja uutta yritystä putkeen heti kun siltä tuntuu. *hali*
Senoralle pahoittelut negasta! Jospa kuitenkin tuhruili vielä loppuisi, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon!
Thelmalle kovasti tsemppiä hoitojen aloittamiseen! Onhan se kallista touhua yksityisellä, mutta varmasti sen arvoista, kun oman nyytin saatte kainaloon! Toivotaan pikaista plussaa
Peukkuja jännäilijöille! Kukkiksen the day onkin jo tänään, joten tosi hyvältä näyttää, jos ne tuhrutkin on pysyneet poissa! Mikäs on Safiirin olo?
Jotain
kesälomagalluppia vissiin oli ilmassa: Meillä ei ole mitään suuria suunnitelmia. Mieheltä paloi lomat työpaikan vaihdon takia, joten ei varmaan ole varaa pitää kuin viikko tai pari palkatonta, ja jos jotain sais ylitöillä. Ja mun pitäis saada se gradun pirulainen valmiiksi. Mutta varmaan käydään mökkeilemässä ja ehkä jotain pientä reissua pk-seudulle kavereita moikkaamaan. Joku äkkilähtö etelään olis ihana, jos vain rahatilanne sallii...
Piitu olikin saanut jo hyviä neuvoja ultraa varten. En kyllä tiedä, näkyykö mahd. tukkeutuneet torvet pelkällä ultralla, mutta voihan siellä jotain muuta näkyä. Ja aina kannattaa kysyä ja hyödyntää tuollaiset tilanteet! Toivottavasti ei löydy sappikiviä! Tuota sun kipuilua mietin, että voisko kuitenkin olla "vain" oviskipuja? Jos alkukierrosta kivistelee selkeästi toiselta puolelta?
Tuosta poliisin ratsiasta: Mullekin tulee aina oudon syyllinen olo, kun näen poliisin, vaikka itse ajelisin ihan sääntöjen mukaan! Hassua! Kerran oon joutunut puhaltamaan, ja ihme pelko persiissä sitä silloinkin oli, vaikka tiesi, ettei voinut olla promilleja veressä.
Meillä sitten tjottaillaan tää kierto ihan täysin... (uskokoon ken tahtoo

). Seksiä pari-kolme kertaa viikossa, mutta ei lämpöjen mittailua eikä ovistikkuja. Mittarinkin piilotin kaappiin ja tikut kaapin perille! Nyt kuitenkin oon ihan ihmeissäni, sillä eilen ja toissapäivänä oli jotain ihme kipuiluja munasarjoissa ja tuli jotain limaakin. Mutta eihän ovis voi olla näin aikaisin?!? Vasta joku kp 10 menossa.
Nyt täytyy pistä sähköpostikin ajan tasalle, joten palailen taas myöhemmin (ja perehdys teidän kuulumisiin samalla paremmin!). Heips!