Wish a baby 59

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi harmi Senora, oltais mekin haluttu nähdä sulla kaksi viivaa!! sitten ois pistetty juhlat pystyyn!

Kukkikselle bd bd

Hei auttakaas jälleen minua. Minulla on viikon päästä ylävatsan uä sappikiviepäilyn takia ja kun soittivat niin sanoivat ettei saa käydä pissillä kahteen tuntiin että jos katsovat jotain muutakin alavatsasta. Tässä mietinkin että näkisiköhän se lekuri minun torvien kunnon, että onkohan siellä jotain tukkeumia?

Kukkiskohan se kyseli siitä endoepäilystä. Peruin sen ajan koska pojalle ei ollu hoitajaa siksi aikaa, enkä halunnut sille traumoja :) Minun pitäisi se uudelleen saada se aika koska vatsaan on koskenut niin kovasti koko alkukierron, ja nyt se kipuilu tapahtui oikealla puolen, kun aiemmin se on vain kipuillut vasemmalla! Että sellaista... Minä olen kova tyttö pakoilemaan lekuria, välttelen viimeiseen asti...

Sämpylät leivottu, nyt mökkiä lämmittämään.. arskakaan ei paista...

Voithan Piitu ainaki kysyä ultraajalta, että mitä näkyy?? Ainaki silloin ku multa ultrattiin se km, niin silloin esitteli virtsarakonkin... Ei kai se sit maalta merelle nakkaa, jos kysyy ja jos vaikka sais toisen innostumaan. Eri asia sitten, onko ultraajalla ammattitaitoa/rutiinia noihin endoihin...

Voi ku ihana tuoksu tulee noista Piitun sämpylöistä... *nuuhkis* ahhhhhhhh....

Onneksi ruokis on takanapäin ja maha täys. Olipa välillä poliisitkin kytiksellä ilmaa vailla... (siis piti puhaltaa...)

Senoralta hyvä neuvo pyytää ultraajaa katsomaan mitä näkyy. Jos vaan mahdollista.

Täällä odotellaan eskarilaisen kotiatuloa. Puolelta pääsee. Soittavat päikkäristä kun poika lähtee ajamaan. Mää hyökkään sitte ikkunaan tarkkailemaan ja rämpäytän päikkäriin kun eskarilainen on saapunut kotia. Pakko tehdä näin kun on nämä sairastelevat täällä eikä päästä itse lapsukaista hakemaan. Matka ei oo onneks ku kakssataa metriä eikä autotietä oo, vaan pääsee puiston läpi suoraan kotiin.

Mää meen jostain syystä aina ihan paniikkiin ku ajan ratsiaan. Tulee hirmusen syyllinen olo. Mistähän lie johtuu? Oonkohan mää edellisessä elämässä ollu joku iso rikollinen???

Eikös tuoksukkii :) Viikonloppuna pitää tehdä kinkkupiirakkaa, pakko saada ;)

Pitänee kysyä siltä lekurilta että josko se kattois torvet myös!

Tehdääs kesäg: mitä odotat kesässä eniten? Minun vastaus on kesän tuoksuja, vastaleikattu nurmikko, auringonpaiste ja kesäinen ukkoskuuro saa minun nenän vipattamaan.

joo... näin poliisit suoralla... ekaks turvavyö kii ja sit tarkistin nopeusmittarin, rajoitus 40km/h.. usein tulee pyyhällettyä lujempaa... Näki kun kiskoin turvavyötä, ei maininnu mittää... Joskus kun aamulla ajelee, niin joskus tulee laskeskeltlua paljonko tuli illalla otettua...

Netti toimii, JEEEEEE!!!
Keiju ilmoittautuu nettipimennosta takaisin wabbilaisten seuraan! =)

Kauhiasti ootte taas kirjoitelleet. Ei meinaa perässä pysyä, kun on tottunut käymään elleissä monta kertaa päivässä! Noh, ehkä teki ihan hyvää tämä nettitauko... ;)

Ihania sammakko- ja hiirijahtitarinoita teillä oli täällä!! Nauroin ihan kippurassa niille =D Minä myös kammoan moisia otuksia, hyi. Kerran kesällä (kotona maalla) nukuin ikkuna auki, ja sieltä tuli lepakko huoneeseeni! Onneksi se löysi omin avuin ulos, mutta kyllähän sitä säikähti, kun se pyyhkäisi naaman ylitse kohti ikkunaa.

Riikalle vielä pahoittelut km:sta. Kurjaa, että sellaisen ikävyyden piti osua kohdallesi. Ei oikein löydy sanoja... Hyvä kuitenkin, jos olet jo toipumaan päin ja saanut vertaistukea ystävältäsi. Sellainen on varmaan parasta hoitoa! Nyt vain kovasti jaksamista sinulle ja miehellesi, ja uutta yritystä putkeen heti kun siltä tuntuu. *hali*

Senoralle pahoittelut negasta! Jospa kuitenkin tuhruili vielä loppuisi, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon!

Thelmalle kovasti tsemppiä hoitojen aloittamiseen! Onhan se kallista touhua yksityisellä, mutta varmasti sen arvoista, kun oman nyytin saatte kainaloon! Toivotaan pikaista plussaa :)

Peukkuja jännäilijöille! Kukkiksen the day onkin jo tänään, joten tosi hyvältä näyttää, jos ne tuhrutkin on pysyneet poissa! Mikäs on Safiirin olo?

Jotain kesälomagalluppia vissiin oli ilmassa: Meillä ei ole mitään suuria suunnitelmia. Mieheltä paloi lomat työpaikan vaihdon takia, joten ei varmaan ole varaa pitää kuin viikko tai pari palkatonta, ja jos jotain sais ylitöillä. Ja mun pitäis saada se gradun pirulainen valmiiksi. Mutta varmaan käydään mökkeilemässä ja ehkä jotain pientä reissua pk-seudulle kavereita moikkaamaan. Joku äkkilähtö etelään olis ihana, jos vain rahatilanne sallii...

Piitu olikin saanut jo hyviä neuvoja ultraa varten. En kyllä tiedä, näkyykö mahd. tukkeutuneet torvet pelkällä ultralla, mutta voihan siellä jotain muuta näkyä. Ja aina kannattaa kysyä ja hyödyntää tuollaiset tilanteet! Toivottavasti ei löydy sappikiviä! Tuota sun kipuilua mietin, että voisko kuitenkin olla "vain" oviskipuja? Jos alkukierrosta kivistelee selkeästi toiselta puolelta?

Tuosta poliisin ratsiasta: Mullekin tulee aina oudon syyllinen olo, kun näen poliisin, vaikka itse ajelisin ihan sääntöjen mukaan! Hassua! Kerran oon joutunut puhaltamaan, ja ihme pelko persiissä sitä silloinkin oli, vaikka tiesi, ettei voinut olla promilleja veressä.

Meillä sitten tjottaillaan tää kierto ihan täysin... (uskokoon ken tahtoo ;) ). Seksiä pari-kolme kertaa viikossa, mutta ei lämpöjen mittailua eikä ovistikkuja. Mittarinkin piilotin kaappiin ja tikut kaapin perille! Nyt kuitenkin oon ihan ihmeissäni, sillä eilen ja toissapäivänä oli jotain ihme kipuiluja munasarjoissa ja tuli jotain limaakin. Mutta eihän ovis voi olla näin aikaisin?!? Vasta joku kp 10 menossa.

Nyt täytyy pistä sähköpostikin ajan tasalle, joten palailen taas myöhemmin (ja perehdys teidän kuulumisiin samalla paremmin!). Heips!

HYI, HYI senora! Ajaletko ilman turvavyötä?! Mä en osaa ajaa metriäkään ilman turvavyötä, jotenkin alaston olo :) Kun siirrän joskus auton oven edestä katokseen niin laitan silloinkin turvavyön... Joku pakkomielle kai.

Täällä odotellaan vaan tätiä ens viikoksi. Mitään oireita ole...Viime kierto oli sinäänsä kummallinen. Tissitkin ihan normaalit :-D

Piitu1 sai aikaiseksi sen mitä mun on pitänyt monena viikonloppuna tehdä eli sämpylöitä... Ennen tein niitä melkein joka sunnuntai mutta miten sitä onkin nykyisin niin saamaton? Tölsyä vaan tuijotetaan...

Sammakoista vielä... Aamulla tuossa ikkunan alla pari harakkaa näykki yhtä sammakkoa ja äsken näin tuossa rannassa pari lokkia yhden sammakon kimpussa... Taitaa olla sammakkovuosi... Ikuna ennen nähnyt noin montaa näin lyhyessä ajassa.

Mustikkapiirakkaa ja töitä...

Annukka

tervetuloa ihmisten ilmoille Keiju... ja koitahan pakertaa välillä sitä graduakin, vaikka kuinka kiva olisi välillä surfata... Mutta kyllä sitä on kuin kynsille lyöty kun netti ei toimi... jotenki ei osaa tehdä mittää ja koko ajan naputtelee, että toimisko...

Ei maar pakko tehä välillä taas töitäkin...

ja Annukalla mustikkapiirakkaa... ihan epistä... ja sammakoita ... hih ...

Täällä myös ilmoittautuu yksi ilman turvavyötä ajeleva :P Minä jaan Senoran kanssa tämän häpeän...

Ihana kun Annukkakin meinaa leipoa sämpylöitä, nyt viikonlopun kunniaksi sitten. On ne kyllä hyviä! Laittelin sekaan auringonkukansiemeniä, ne on mielettömän hyviä(ja rasvaisia), just äsken vetäisin puoli kupillista siltään. Ja tässä minä vielä ihmettelen miksi laihdutus ei taas lähde käyntiin kunnolla :)

Hienoa että Keijun netti toimii!! Jospa se tjottailu tuottaisi tulosta!

En kyllä enää tiedä mitä kipua on, mutta kyllä se vaan pahenee esim. kävellessä tai hyppiessä.. Kyllä se varmaan sitä on. Huomenna pitää muistaa soittaa, tuonne terkkaan kun saa vain soittaa näissä ei niin akuuteissa asioissa vain klo 8-9.

Senorakos se oli tulossa kesälomareissulle Pohjois-Karjalaan :) Hyvä valinta, mepäs tullaan sinne pohjoosen suuntaan (olitkos pohjoisesta?). Minä voin sitten viisata missä kannattaa käydä :D

Minua ei ole ikinä poliisisedät pysäyttäneet. Voi kun pysäyttäisivätkin, ne puvut tekee niistä miehistä niiiiiiin komeita! Lirkuti lirkuti... Mikä niissä on, siis noissa virka-asuissa että ne kiehtoo??? Mulla on varmaan keväthuumaa rinnassa...

Ihanaa pitkästä aikaa viikonloppu vapaa, siis ihan koko viikonloppu! Ihan huippua!

Muuten tuosta netin toiminnasta. Vaihdetiin just Soneralta Elisalle kun tökkii tuo Soneran verkko niin pirusti. Tympii kun ei pääsekkään aina halutessaan nettiin ja täällä kun on niin törkeän hintaisia verrattuna pääkaupunkiseutuun. Saisivat toimia kun maksetaan...

No niin, mä en lähde täältä nyt kulumallakaan, kun pitkästä aikaa saa olla kaikessa rauhassa koneella!

Piti vastata vielä tuohon tapaamisgeehen: Tavattiin lukioaikoina, kun seurustelin nykyisen mieheni kaverin kanssa (klassinen kolmiodraama, hih ;)). Oltiin paljon isolla porukalla menossa, ja niinpä siinä sitten kävi, että meillä alkoi olla vähän luvattomia leikkejä, kun kännipäissä örvellettiin (niin, tähänkin strooriin kuuluu alkoholi...). Ennen pitkää tulikin eteen poikaystävän vaihto. Siinä meni entisiltä kavereilta hetkeksi välit poikki, mutta nykyään ovat taas kavereita, ja kyläilläänkin puolin ja toisin. Vähän se tuntuu välillä oudolta, mutta kuitenkin olen sitä mieltä, että vaihto kannatti! ;D

Hyi hyi ilman turvavöitä ajeleville! Mulla on kanssa ihan alaston olo ilman sitä..

Mustikkapiirakkaa ja sämpylöitä... Tässä täytyy kohta ryhtyä itsekin leipomaan, kun niin herkuista puhutte! *slurps*

Mitäs muuten Saralle kuuluu? Miten tutkimukset on edenneet? Toivottavasti kaikki ok!

Jospa sitä yrittäis tehdä jotain hommiakin taas välillä... Mutta kun tää netti on niin ihana niin ei malta ;)

Keijulle tosiaan tervetulotoivotus takaisin surffin maailmaan. Itse olin ihan vasta ilman kompuutteria vajaa kaks viikkoa ku pikkuveli lainas meidän konetta.

Täällä on ja aiotaan leipoa. Voispa olla hyvä idea viikonloppuna. Nyt vaan pitäis päättää, mitä sitä tekis. Ehkä pullalinjalle?

Mää kuulun kans niihin, jotka laittaa vyön päälle ihan muutamalle metrilleki. On orpo olo ilman. Jännä, miten sitä on tottunu siihen että vyö on. Takapenkillä kans.

Mitä kesässä odottaa? Ensimmäisenä tulee mieleen meri ja merenranta lokkeineen, suolasine tuoksuineen ja aaltoineen. Onko kukaan muuten vesijuossu meressä? Mää jotenki kammoan järvessä juoksua (mun vinha mielikuvitus laukkaa helposti ja kuvittelen hirveän ison hauen vaanivan järviveden pinnan alla). Mitenhän meressä juoksu onnistuis? Onkohan liikaa aallokkoa tarpeeksi syvällä?

Tuli eskarilainen ihan turvallisesti kotia. Tuo on osottautunu hyväksi käytännöksi, että soittavat päikkäristä ku hän lähtee ja mää kyttään sen viis minuuttia parvekkeella ja rämpäytän sitte päikkäriin että poika on kotona. Tosin tämä ei meillä nyt enää jatku, kun huomenna meen taas töihin ja lapset päiväksi päikkäriin. Oli vaan nämä kolme sairaspäivää ihan väliaikanen ratkaisu ku en päässyt eskarista hakemaan.

Jumankeuta tulee kohta ikkunat sisälle. Taloyhtiön lapsukaiset löytäneet pallon ja sitä potkitaan ihan missä huvittaa. Istun ikkunan läheisyydessä niin tästä on aina välillä hyvä mulkaista vihaisesti, jos "näyttää pahalta"... Ja mun krookuksia ei tallota, prkl!

Niin kesässä odotan, että saa olla auringossa ulkona, tonkia pihamaalla, pidempää lomaa kuin talvella ja töissäkin on kesäaikaan hiljaisempaa :)

Joko kohta saa "sulkea" tämän masinan (oikeasti ei saa sulkea koskaan) ja lähteä sapuskan tekoon?! Jotain kevyttä...Mies pyydellyt jo pidemmän aikaa kiuasnakkeja, meinasin tänään yllättää...

Voikaapa hyvin

Annukka

Hih, tuollaisten Annukan kuvailemien pikku riiviöiden perään me haikaillaan! ;) Meidänkin rapussa asuu pari pikkupoikaa, jotka aina iltapäivisin leikkivät hissillä ja kiljuvat käytävässä. Ja yks päivä toinen niistä roikkui mun pyörän tarakassa kiinni, kun viedä pyörää varastoon. Mutta eihän me tuollaisia ilkimyksiä kasvatettaisi, eihän? :O

Vesijuoksua en oo ikinä kokeillut, joten en tiedä, miten moinen touhu onnistuisi meressä. Luultavasti pelkäisin jotain merihirviötä sielläkin! ;D Mua inhottaa muutenkin kaikki meren ja järvien pohjat. En halua ikinä astua pohjaan enempää kuin on ihan pakko, ellen tiedä sen olevan 100% hyvä hiekkapohja. Oon outo, myönnän...

Kesässä odotan kesän tuoksuja, lämpimiä iltoja, mökillä saunomista, uimista ja grillailua. Ja ennen kaikkea sitä aurinkoa,lämpöä ja valoa! aaahhh... :)

Nyt ruuanlaittoon täälläkin (tai eilistä pastakastiketta lämmittämään. En ehtinyt laittaa mitään, kun roikuin netissä koko iltapäivän ;D )

Safiiri, eikös ne hauet elä meressäkin...? =) No joo, vesijuoksua en ole kokeillut missään, voisi olla ihan kivaakin hommaa.

Huomenna kontrollikäynti, ja koska pitää varautua mahdolliseen kaavintaan niin alan paastolle tuossa pian puolenyön jälkeen. Aika on vasta klo 11 tienoilla, tulee pitkä aamu olla syömättä ja ennenkaikkea juomatta mitään. Aamu ei lähde käyntiin ilman isoa mehulasillista. Vali vali...

Lisää paremmalla ajalla!

Keiju, teretulemast nettipimennosta :) Mulla on sama juttu muutes, inhottaa merien ja järvien pohjat ja uidessa kuvittelen kaikkee ihmeellistä, kuten et entäs jos siel tulee vastaan vaikka ruumis ym. ym. enkä sit kovin pitkälle uskalla uida, samoin kun järvessä on niit kylmiä ja lämpimiä kohtia, ne inhottaa kanssa...:) outo taidan olla minäkin...

Senoralle pahoittelut negasta!

Minä kuulun kans turvavyön käyttäjiin, hyvin lyhyilläkin matkoilla...se on kyllä kumma tosiaan miten hiki nousee pintaan jos poliiseja jossain vaikka mitään ei oo tehnyt, inhottaa sekin jos poliisit ajaa perässä, heti sitä tarkkailee nopeutta, ettei vaan mee yli sallitun...:) Oon pari kertaa saanut sakot, ehkä johtuu siitä :)

Thelmalle tsemppiä hoitohin!!!

Täällä on aika luovuttaja fiilis jo...tosiaan tikut ei oo vielkään tullut, en ole siis tikutellut kp 10 alotettiin kylvöt tasaseen ja sit kp 14-18... eilen ja varsinki tänään tullut tosi hirmusesti kananmunalimaa(yöks), mutta tänään ei enää jaksa touhuilla, kun ollaan kuitenki jo 5 päivää putkeen pöllytelty, en tiiä oliko sekään sit hyvä et peräkkäisinä päivinä mut...jos se ei tuota tulosta ni olkoot.
Jotenki jo valmiiksi odotan tätiä, en tiiä, nyt on tullut tää luovutusvaihe päälle......

Jeps, takasin töiden kimppuun :) bdbdbdb kukkikselle!!!! Oliks muita jännäilijöitä?

Tikru ja kp 19

No niinhän niitä onki. Siis haukia meressä. Puuuh. Ilmottaudun myös vedenpohjan välttelijäksi, ellei just oo kirkas vesi ja pohja hiekkana näkyvissä. Ai niin joo, kuolleita kaloja kammoan kans. Siis jos uintireissulla vaikka sellanen kelluu vastaan. Yäk. Ravut on myös "ilkeitä".

Tikrulla vaikuttaa melkosen lupaavalta oviksen oireelta tuo kananmunavalkkis. Onko alamahakipuilua ollu vielä?

Nyt loppuun vielä tsempitykset Riikalle huomiseen kontrolliin! Toivotaan nyt ettet joudu kaavintaan, vaan tyhjentyminen on sujunut itsekseen.

Tsau!
Senoralle pahoittelut negasta ja riikalle myös lohtua koettuun km:on :(

Ilmoittelen vaan että tämä frouva menee huomenna lapsettomuuslääkärille tuloksien kanssa ja sovitaan jatkosta... (eli mitään ei tehdä ennen ku painoa on pois monta kymmentä kiloa, tiedän sen jo valmiiksi :( )

Mutta, kuullaan taas!

Minä nyt sitten tilailin sieltä Dermoshopista tavaraa. Saa nähdä toimiiko, olette kyllä kehuneet niin paljon että pakko niiden on toimia :) Pakko saada noi näppylät veke, ihan ällöttää koko pärstä kohta. Mun hormoonit on kyllä ihan sekaisin kun naama kukkii hulluna vaikkei ikinä olekkaan pahemmin ollut finnejä.

Muistuttakaa että huomenna soitan sinne terkkaan!!

Juu tosiaan täältäkin tsempit riikalle että et joudu kaavintaan!!

Safiiri: nippailuja tasaseen ollu tässä oudosti sekä vasemmalt et oikeelt, ei muuten oo alavatsa ollu kipee...tuntuu vaan et kroppa ihan sekasin ku nyt vast tulee tot kananmunalimaa, mut pöllytelyt sai nyt riittä...tietty mun tsägällä se ovis ois tänään tai jotain mut olkoot, ei jaksa nyt enää enempää lakanoit pöllytellä, ens kierrossa sit taas---kuten sanoin luvutus vaihe päällä..

KAttos, meni iäisyys vastat siihen Senoran kymysykseen, eli olen sekä tehnyt itse soseita että antanut niitä purkista. Meinaa se maissien nuijiminen käydä ihan työstä, niin oon laiskotellu ja syöttäny suoraan puhdasta purkkikamaa.

Mäki nyt sit kerron et miten me tavattiin. Siitä on noin kolme vuotta, oltiin juhlimassa kamun valmistujaisia ja olin (yllätys yllätys) kännissä. Tää mun ukkeli oli mun veljen työkaveri, ajelivat sillo molemmat taksia, siinä sit kyytejä mietittiin meikäläinen asu toisella puolella kaupunkia missä muut, niin mulle sit omaa kyytiä soittelemaan. Sieltähän se nykynen ukkeli tuli sit mut noutamaan, ja huomasin et ollaan yhtä "yksinkertasia" =) Pari kertaa ressailin ihastustani kaikille, mukaan lukien veljelleni, kunnes eräänä yönä menin ´kultani kyydillä taas kotiin ja siinä sit rohkenin kysyä ulos. Kesäkussa eka kerran ulkona ja elokuussa epävirallisesti asuttiin jo yhdessä ku oli kaks kämppää =)

Sori ku tuppauduin ja kerroin tonki :D