Wish a baby 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppu75.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en oikeen usko....miten voi ovistesti sit näyttää plussaa....noh, jahka odottelen hetkisen....katoin kalenterist et nyt ois jo rv 5 menossa eikä kyl oikee mitää oireita...nii ja on kuiteski ollu noit menkkamaisia kipuja alavatsalla, välillä oikee hurjiakin...ja alavatsa tosi turvoksissa, ihan samal tapaa ku ennen menkkoja...noh, v-loppuna täytyy testaillaa uuestaan...

Tikru, onnea haamusta! Plussa on aina plussa! Upea juttu, ensimmäinen paikka Meiramin taiteilemaan hienoon plussajunaan on lunastettu! Jii-haa! *taputtaa riemuissaan käsiään*

Ja perään vielä pari huutomerkkiä lisää !!!!

ekaks kiitokset kaikille erikseen onnitteluista... kyllä sitä nyt taas jaksaa.
Meiramille, mä soitin suoraan neuvolan tätille ja pyysin lähetettä labraan r-testiä varten. Näin se kait täällä meillä menee.
Omppu ja Keiju - kädet ylös - mä vedän teijät pois sieltä itsesäälin suosta * hii-op* noin...
*puts puts* rahkasammaleet pois olkapäiltä :)

Jaksaisko joku sitte kerätä seuraavaan päivitykseen kotoseudut. Pohjois-Pohjanmaa. Jotenki oon kyllä epäilly, että jos joku tästä lähipiiristä seurailee tätä palstaa, niin on minut jo tunnistanutki.

vai galluppia. Meijän kaapit on järjestyksessä 48 tuntia siitä kun ne oon saanu järjestettyä. Mä epäilen että meillä on sellainen kotitonttu joka on pahatapainen ;D . Kotona tietsika on läppäri ja pirtissä. Kiva aamulla juoda aamukahvia ja pelata pasianssi. Keittiö on ihan siksikin, että siitä pääsee sitten modeemilla maailmalle.

laitettaisko sit sellainen galluppi, että miten asutte. ?? Meillä omakotitalo, vanha rintamamiestalo, alhaalla 3 huonetta ja 1 makuuhuone vintillä...

Tikru hyppäs junaan!! onnea! ja tarrasukkia!ja meirami taitaa olla jo käsi ovenkahvassa ... peukutuksia bd db bd db bd db

Hei mä keksin.... Olin edellisellä sivulla lueskelemassa. Kirjoittelin tähän vastauslootaan, ja kun sivu oli lopussa eikä enää keksiny mitää. Niin mustasin tekstin ja ctrl + x (leikkaa) vaihdoin sivua ja vastauslootaan ctrl + v (liitä) ! jee ajatus toimii sittenkin jotenkin näin aamusta... Päivä pelastettu. Nyt kai sitten pitäis käydä kurkkimassa vielä wabbilaiset...

Palaillaan

kp kp 17/28

TIKRU, kyllä haamukin on jo haamu ja se siitä plussaksi vahvistuu!!!!! Ei kait r-testi voi mitään näyttää, edes haamua, jos ei raskaana ole? Ihanaa!!!!! Onnea!!!!

Sopii se kotipaikka g, mut mä en nyt kerkee, muuten myöhästyn töistä!
Palaillaan!

Perjantai, perjantai, se on täällä taas!! :) *tanssii villiä polkkaa tonttulakki päässä keikkuen*

Kiitos Ompulle, kun teit tilaa itsesääliomppumehualtaaseen, ja kiitos muille, kun veditte meidät sieltä ylös! Se oli terapeuttista kieriskelyä, ja nyt on jo parempi mieli. :)

Voi Tikru minkä yllärin pamautit!! ONNEA ONNEA mielettömästi!! Mites miehesi reagoi uutisiin?

JEE, tuli galluppia oikein urakalla!
KaappiG: Astiakaappi on hyvässä järjestyksessä ,mutta vaatekaapista tavarat putoilee usein niskaan. HALUAISIN kyllä pitää senkin järjestyksessä, mutta kun on liian vähän säilytystilaa *seliseli* ;)
TietskaG: Meillä on ihan tavallinen pöytäkone (vaikka täälläkin mies hinkuu läppäriä), ja se on olohuoneessa. Tosi huono paikka koneelle, mutta tää asunto on todellakin liian pieni. Ei mahtuis edes vauvan sänkyä mihinkään :)
AsuntoG: Asumme kerrostalokaksiossa, joka on - kuten edellä juuri valitin - käymässä uhkaavasti liian pieneksi. Haaveilemme muutosta rivitaloon ja myöhemmin omakotitaloon. Tänne olis tosiaan vaikea sovittaa vauvan sänkyä, hoitopöytää yms. tarpeellista.

Mullekin sopii, että laitetaan listaan asuinpaikka. Voin vaikka koota tähän mennessä paikan ilmoittaneet.

PP:lle tsempit tärppipäivien hyödyntämiseen! Eiköhän niistä iltakylvöistäkin ole lapsia saatu alulle :) Ja voittehan te viikonloppuna peuhailla aamulla. Ai niin, te olittekin menossa reissuun... No, voihan sielläkin varovasti pöllytellä :D

Ei se täti eilen tullutkaan kunnolla, kävi vaan jättämässä käyntikortin ja meni naapurin tyttöjä kiusaamaan. Tuhrutteli siis vielä eilisen. No aamulla sitten lorahti kunnolla pönttöön asti, joten eiköhän tämä ole virallinen kp 1. (Masentavaa elää kp 1 toistamiseen...) Outoa vaan, sillä lämmöt pomppas aamulla 37,0 ja tähän asti ollut aika tiukasti 36,8. Rasittavaa tällainen säätäminen, tulis sitten kunnolla jos on tullakseen, niin pääsisi uuteen kiertoon. *murisee vihaisena typerälle sukulaiselle*

Kokeilin muuten tuota Senoran vinkkiä, että leikkaa ja liimaa tekstin, kun on lukemassa edellistä sivua, ja hyvin toimii. Muistaa paremmin mitä piti sanoa. Tai sitten ei :)

Ihanaista perjantaita ihanaisille ketjulaisille! Ompulle hauskaa vapaapäivää, ja muille jaksuja töihin vielä yhdeksi päiväksi! Paitsi viikonlopputyöläisille ekstrajaksut :)

Piparminttu-Pipsa vm -83, Y 12/06, esikoinen haaveissa, Vantaa
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, Y: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, Y 11/05, esikoinen haaveissa,
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Tikru vm -84, Y 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06, Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa

Tässä lista asuinpaikkapäivityksineen. Kertokaas muutkin tietoja, tai päivitelkää suoraan listaan. En viitsinyt laittaa sinne ei-ilmoittautuneiden paikkoja, vaikka hämärästi muistelen ainakin Riikan ja Meiramin asuinseutuja. :) Lyhentelin muutenkin listaa, esim yrityksen muutin Y:ksi niin mahtuu lisätiedot paremmin.

ihan asian vierestä.... meillä on yks ihminen jäämässä eläkkeelle ja eilen tuumas, että hyvä lyhenne se EVVK, Mutta olipas törmänny sitten sellaiseen kuin KVN ... vähä piti miettiä, mutta selitys oli että Kato V'*#*# Netistä... musta aikas hyvä

Huooomenta *venyttelee niskaansa ja särkevää päätään*. Herättiin jo kahdeksalta, olishan sitä voinu vielä löhötä, mut jotenkin kiva oli nousta niin ehtii päivän aikana enmmän (roikkua täällä, hih). Tuo päänsärky vaan vähän meinaa kiusata, mutta kaippa se siitä.

Siis mitä minun kolmekymppiset silmäni näkivätkään?? Tikrulle plussa, upeeta!!! Enkä mä yhtään ollut älynnyt jännätä sun puolesta, kun sanoit itekin, ettei juuri mahkuja ole. No siis ainahan on mahkuja, ihmiskeho on niin selittämätön toisinaan!! Onnea ihan hirveesti! Odotahan pari kaveria vielä kyytiin, Meiramin ja itses lisäks, jooko?

Kiva jos laitetaan olinpaikka listaan. Ja pakkohan ei ole tietenkään laittaa, jos ei halua. Pp:hän vois olla Vantaalaistunut Itä-Suomalainen :). Vai tunnetko itseäsi vielä vantaalaistuneeksi? Ai miten mä olin ajatellut kokoajan , että sä olet pohjoisesta. No niin tietysti, kun te asuitte aiemmin siellä!

Kiitos juu kaikille suostavetäjille. Ei siellä olis kauempaa viittinyt ollakaan, aika kurja tunnelma. Vaikkakin, esim. turvehan tekee todella hyvää kuulemma kropalle. Onko kukaan kokeillut turvehoitoja?? Mä olin kerran illanvietossa jossa oli mahdollisuus valita kokovartaloturvenaamion ja ripsi/kulmakestovärin väliltä ja tietysti..otin sen kestovärin. Ne jotka otti turvetta kehu tosi paljon. Itellä ei muuta kokemusta ole kuin jonkun Lumene -turvekasvonaamion osalta, ja se on kyllä ihan jees.

Siis Keiju, tuleeko sulta nyt ihan kunnolla vuotoa, vai oliko sekin joku kertahumaus joka tuli pönttöön? Mittasin muuten ihan piruuttani tos lämmön, mielenkiinnosta, ja näytti 36,7. No mut toihan nyt ei mitään kerro. Ai niin en tainnut kertoakaan, että tein eilen ovistestin ("en aio tikutella tässä kierrossa, jos koskaan enää.."vai mites mä aiemmin sanoinkaan..) mielenkiinnosta senkin. Mitään näyttäny, tietenkään, kun ei mulla ollut niitä kovia kipujakaan. Ja olishan sekin harmittanut, jos olis näyttänyt, kun ei olis päässyt hyödyntämään. Kuten sanottu, tulis äkkiä menkat nyt. Toivottavasti ei kierto nyt sit veny älyttömyyksiin.. nyt on kp 20 jo ja edelleen lievää jumpsutusta ja nipistelyä tuntuu kyljyksessä. Oon aatellu tos useempana päivänä, et hitto mullahan on olevinaan nyt enempi raskausoireita ku sillon ku oikeesti olin (?) raskaana! Että ainakaan mun kohdalla tämmösten tuntemusten varaan ei voi hirveesti laskea tai vetää johtopäätöksiä, kun nythän siis en 300 % varmuudella ole raskaana :)

Toi muuten toimii tuo selaimen "siirry edelliselle sivulle"-nuoli... vaikka olis kirjoitellut tähän, niin ihan hyvin voi klikata tosta edelliselle sivulle. Sitä en tiedä, et kuinka monta sivua voi peruutella, että pääsee vielä takasinkin tähän. Mutta ton yhden verran olen ihan surutta palannut.

No niin, jos sitte lähtis hoitelemaan tota lastaankin välillä... :) Tänään on muuten kirkas taivas, tuolta pohjoisesta päin ainakin!!! JEE, jo on aikakin!! Kauhee, poika tuli tohon et pelataaks tätä (sil on tollanen lotto-peli) ja sanoin, et ai lottoo vai, niin se sano, et "sanoiksä vittu??" Hmm, ehkä pitäis vähän siivota suutaan!

Perjantaita!

Voi elämä. Kirjoitin asken pitkät pätkät ja onnistuin hävittämään koko tekstin... Aargh. No uusi yritys kehiin.

KaappiG: Meillä pysyy kaapit melko hyvässä järjestyksessä. Muuton jälkeen säilytystilaa on tosi paljon enenmmän kuin ennen, mikä tietysti helpottaa järjestyksenpitoa aika tavalla.
TietsikkaG: Tavallinen pöytäkone, ja se on tässä olkkarissa. Nettijohdon viritteleminen tästä lattian yli tuonne "lasten"huoneeseen on hieman hankalaa. Mutta jos joku hyvä systeemi keksitään, niin kone siirtyy sitten pikkukammariin. Kannettava olisi tosi kiva, mutta liikkeessä myyjä sanoi ettei kannata, jos konetta ei oikeasti ole tarve kuljettaa esim. kodin ja työpaikan välillä. Kannettavissa tehot on pienet, ja sitten kun se kone on kotona yleensä koko ajan virtajohdossa kiinni, sen akkku latautuu koko ajan ja menee nopeasti pilalle. Ja kaikkiin malleihin ei kuulemma vara-akkuja edes saa. En tiedä, ehkä meille sattui joku pöytäkone henkeen ja vereen -myyjä...
AsuntoG: Meillä on saunallinen kerrostalokolmio. Vuokra-asunto.

Kotipaikkakyselyyn voi minun kohdalle laittaa Etelä-Savo (uskallan paljastaa jo maakunnan tarkkuudella...). Kotoisin olen Keski-Uudeltamaalta, missä Omppu asuu. Oletko Omppu miten pitkään asunut siellä? Oletko radanvarresta? Ties vaikka ollaan saman pitäjän flikkoja! =)

Mukavaa että Keiju ja Omppu on kiskottu ylös itsesäälin suosta. Toisinaan siellä rypeminen tekee hyvää, ainakin iholle. ;) Oikeita turvehoitoja en ole kokeillut. Sellaista Lumenen naamiota katselin joskus mutta jätin ostamatta.

Tuon KVN-lyhenteen olen minäkin jossain nähnyt, mutta enpä olisi arvannut mitä se tarkoittaa. Kiitos suomennoksesta, Senora!

Täällä paistaa aurinko!! Nyt äkkiä ulos. Käyn viemässä joulukortit postiin (minäkö muka viime tipassa??). Eikä tuolla kovin myrskyiseltä edes näytä.

Kääk, nyt mä oon kyllä kateellinen Senoralle, jos siellä on lunta!! Mä en kestä lumetonta joulua *nyyh*.

Omppu, ei se vuoto vieläkään kunnollista ole. Pönttöön tuli loraus verta, ja pyyhkiessäkin on ihan punaista, mutta phs:lle on vain vähän tuhrutellut. Pitäisköhän tehdä r-testi, että alkais kunnolla?!? Mulla ei kyllä ole valmiina kaapissa... Tai jospa tekisin tikrut ja testaisin ensin ovistestillä? =D En kyllä usko, että raskaana olisin, kun ei oo oireita. Tisutkin oli alkuviikosta paljon aremmat ja turvonneet. No, eiköhän se niagara ala kohta valumaan. (Varmaan heti kun kirjoitan tänne, että ei oo kunnon vuotoa vielä...)

Mulla ei toimi selaimenkaan "edellinen" nuoli, vaan kaikki teksti katoaa, jos yrittää pomppia toiselle sivulle. Epistä, jos Ompulla toimii!! Onkohan sekin joku asetus, jota mä en vaan tajua..?

Täälläkin paistaa aurinko, herranjestas sentään! Äkkiä ulos! Voiskohan vielä mennä puistoon lukemaan gradukirjoja, niinku mä kesällä tein...? ;)

Sarjassamme Selviytyjät..Kävi tämä hedelmöittynyt ystäväni juuri kahvilla. Oikeestaan hyvä kun kävi, meinaan en tuntenut oloani nyt ollenkaan kateelliseksi! Itelle tuli tunne, että puhdisti ilmaa ja lisäs taistelutahtoani, siis sen suhteen, että kyllä minäkin vielä.

Mhy, pää on edelleenkin kipee ja huippailee omituisesti. Oon varmaan nukkunut niskani täysin jumiin. Pakko varmaan kohta heittää joku pilleri kitusiin..

Niin, Riikka kysyi mistä päin olen.. nooh, sanotaan nyt, että radan varresta joo, pieneltä paikkakunnalta. En uskalla yhtään enempää paljastaa :) Ja kymmenen vuotta täällä taitaa tulla vuoden vaihteessa täyteen. Alkuperältäni olen siis Helsinkiläinen. Niin ja asutaan omakotitalossa, tai oikeestaan paritalossa, appivanhemmat asuu naapurissa (joo...älkää sanoko mitään!). Ite ollaan rakennettu ja nelisen vuotta asuttu tätä 114 neliötämme.

Ai jaa et Keijulla vielä piinailut jatkuu.. toivotaan, et ei tuliskaan enempi vuotoa! Mitenköhän sulla ei sit pelaa samalla tavalla tuo nuoli..en osaa sanoo. Voisko olla jotain tekemistä selaimen kanssa, mä en tajuu näistä teknisistä hommista juur mitään..

Mäki haluun lunta ja nyt heti!! No, onneks edes toi arska paistaa. Ihan outoa, kun niiiiiiiiin pitkään ollut ihan pimeetä. Siks mun pää varmaan kapinoikin, tota valoa vastaan :)

Nyt rynttyyt niskaan ja pojan kanssa kaupoille. Jaksakaahan töissä (ja kotona)!

Tulin tuolta odotus-puolelta vähän kurkkimaan mitä ootte kirjoitelleet, ja oli pakko laittaa sydämelliset onnittelut Tikrulle! Plussa se on haamukin, ja en tiedä muistatko että silloin kun itse testasin ja sain sen haamujen haamun, tein myös ovistestin joka näytti selkeää PLUSSAA. Eli kyllä vain, jokin yhteys noilla on... Eli usko pois, teille tulee elo-vauva!

Mitä ihmettä, tännehän oli tullut PLUSSA!!!! Tikru, ONNEA!!!

Nyt, kun se Spaissarityttömmekin plussaa heti maanantaina, niin siihen vielä muutama muukin kyytiin, niin eiköhän se juna ala pikkuhiljaa täyttymään =)

Kotona viettämässä HYVIN ANSAITTUA vapaapäivää, käväisin vain kurkkaamassa mitäs teille tänne kuuluu.

Hyvää viikonloppua, Pp:lle hyvää vkl-reissua ja plussatuulia *puuuuuuuuuuuuuuh*

Syysmarja rv 17+4

Hiphei!

Ehdin sittenkin tänne vielä tänään, jee! :)

On se kyllä kiva, kun Tikrulla oli noin ihania uutisia. Toivottavasti Meirami pääsee pian kertomaan samanlaisia! :)

Omppu, olet kyllä aika urhea, kun jaksoit kestitä sitä hedelmöittynyttä ystävääsi (hihitin tuolle termille itsekseni!). :) Kiva, että sait vierailusta lisää taistelutahtoa, niin sitä pitää! Ensi kierrossa on jo sun vuoro ihan varmasti! *tsemppaa kaveria* Ompulle piti vielä kommentoida, että en todellakaan tunne itseäni vantaalaistuneeksi. Ja itseasiassa toivon, etten koskaan tunnekaan. Haluan nimittäin olla aina sydämeltäni pohjoiskarjalainen höystettynä ripauksella lappilaisuutta. :)

Keiju, onpa höhlää kun se täti sua kiusaa. Inhottavaa, kun ei tiedä, et alkoko ne menkat vai ei... Toivottavasti asia selviää pian ettei sun tartte elää epätietoisuudessa. :)

Riikka, minä vein eilen joulukortit postiin eli et ole ainoa mattimyöhäinen. :) Oletteko jutelleet miehen kanssa enemmän siitä tjottailun aloittamisesta? Mihin olette päätyneet? *urkkii uteliaana* :)

Senora laittoi monta gallupia, tässä vastauksia:

AsumisG: Asutaan saunallisessa kerrostalokaksiossa vuokralla. Tässä olisi tarkoitus asustella seuraavat kaksi vuotta eli niin kauan kun asumme Etelä-Suomessa. (Hinku takaisin pohjoiseen on SUURI)

TaustailuG: Seuraan aika vähän muita ketjuja. Silloin tällöin luen Ajatuksissa-ketjua, kun siellä suurin osa on samassa vaiheessa kuin minä olin ennen joulukuuta. Sitten yritän aina ehtiä taustailemaan meidän plussaajia parhaani mukaan, että pysyn kärryillä siitä, mitä kellekin kuuluu. :)

Kp16 ja siemenet on itämässä eilisen pöllyttelyn jäljiltä. Tekis mieli tikuttaa ovista tai mitata lämpöjä, et onko ovis jo tapahtunut. Mut mies ei halua. Ja yritän nyt malttaa olla nää ekat yrityskuukaudet ihan matalalla profiililla, ettei mene miehen sanoja mukaillen "Liian teolliseksi..." ;) Saapa nähdä, onko pöllyttelyt tuottaneet tulosta... *jännittää*

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja muistakaahan nauttia auringonpaisteesta, jos sitä vain suinkin suodaan! :)

Wau, Tikru! Kyllä se plussaa on! Onnea! Tää on aallon paikka *aloittaa aallon*

Tänne on kirjoitettu niin ahkeraan, että en edes muista mitä kaikkea! Hurrrjasti onnea yrityksiin ja Keijulle lugejen kanssa.

Gallupeissa oli kaapeista, jotka meillä on aika hyvässä järjestyksessä. Eli mitään ei vyöry niskaan, vaikka karsittavaakin löytyy. Tietokone meillä on omassa huoneessaan ja ihan pöytämalli. Syy on sama kuin Ompulla (?) eli miehen täytyy hieman poltella leffoja... Ennen meillä oli tietsikka makkarissa, mutta uudessa talossamme sille on oma huone, mikä on kyllä ihan hyvä (rauhoittaa makkarin). Olen näetsän hyvin herkkäuninen ja nurkassa hyrräävä tietokone häiritsi.

Mukavaa viikonloppua ja postittakaa äkkiä ne joulukortit, jos haluatte ne vielä halvalla liikenteeseen!

elikkäs hanskat käsissä, eikä rämmitä missään epätoivon soissa! Pöllyytelkää petivaatteita ja kaatakaa ukkoja. Ja testailkaa kenellä testiaika. Meikäläinen lähtee töistä kotiin ihan just ja yritän olla lurkkimatta tänne viikonlopun aikana...
* mitenkähän sekin onnistuu*
Postittakaa joulukortit ja ostakaa joululahjat...

heipparallaa!!!

Kävin kaupungilla ja ostin kummitytölle (5 kk) lahjan. Siellä hypistelin vauvanvaatteita ihan innoissani... =)

TaustailuG: Seuraan WAB+-ketjua ja lisäksi Lokakuun 2006 äitejä. Heillä oli odotusaikana todella aktiivinen ja lämminhenkinen porukka, joka nyt jatkaa hoitopuolella. Silloin tällöin kurkin joitain odotuspuolen kuukausiketjuja, jos sieltä löytyisi yhtä hyvä ketju seurattavaksi kuin lokakuulaiset. Minäkö muka nettiaddikti?? =)

Pp:lle mukavaa reissua! Ja hyvä että on siemenet itämässä. :)

Hyvää viikonloppua kaikille! +++++++!! bid bId (bYd) =D

Heippa!

Ihan pikaseen käyn täällä ilmottautumassa, koitan illalla ehtiä enemmän kirjoittelemaan.

MUTTA ONNEA TIKRU!!!! UPEAA!!!! Kyllä se haamukin on plussa, ja sitähän on joskus sanottu, että ovis testi voi reagoida myös raskaus hormooniin.

kp 35
Kohta pääsee nauttiin rauhallista viikonloppua. Ei töitä, jes!!

Oireista, ei juurikaan ole... ehkä voisin sanoa että tissien alapuoli (vai miten sen vois sanoa... alaosa?) on arka, ei muuten vihlo eikä mitään, mutta kosketus arat vois olla aika osuva ilmaus. Ja ehkä saatoin aistia pientä aamu huono vointisuutta... mutta saatto olla myös mielikuvitusta. Eli yhtähyvin voi edelleen olla vain menkka oireita.

Mutta edelleen on sellanen fiilis, että jos testaisin, niin nega tulis.

Mä tosiaan asun myös Vantaalla, voin paljastaa :)

Kiitos onnitteluista, en vaa oikee vielkää usko et oisin....teen kyllä pari uutta testiä...:) Miehelle en oo vielä kertonut, aattelin et jos vaan pystyn niin kerron vasta jouluaattona, annan jonkinlaisen "paketin" hänelle, joka kertoo sitten tämän uutisen, siis jos nyt saan vielä plussaa tikkuun...

Meirami, koska testaat??? sullahan kp jo 35!! hyvä hyvä! :) kyllä sieltä plussa pärähtää!!

Ja PP:llä siemenet itämässä, hyvä hyvä!! bdbdbdbd ja +++++++++++++++++

Ompulla kyllä oikea asenne tuon kaverin suhteen, kyllä sinäkin vielä! luget kuitenkin auttoivat niin kyllä ne auttavat varmasti seuraavassa kierrossakin!!

Mitäs kaikki galluppeja täällä on ollukkaan...

KaappiG: kaapit meillä aina hujan hajan, niitä yritän kovasti siivoilla ja vaatekaappi varsinkin tuppaa heti siivouksen jälkeen olemaan samanlainen kuin ennekin, turhauttavaa...

AsumisG: Asutaan omassa saunallisessa rivarikolmiossa Päijät-Hämeessä, lahden lähellä...:)

TaustailuG: jonkin verran olen käynyt muita ketjuja lueskelemassa ja tietysti tätä ketjua olen välillä vain taustaillut...

Oireita ei ole kyllä nimeksikään...alavatsaa kouristelee ajoittain samalla tapaa kuin ennen menkkoja, niin ja vessassa saa ravata tavallista useemmin...eipä muuta...ehkäpä se on hyvä vaan...

Huomenna taas aamuvuoroon, huah...mutta onneksi pääsee jo ennen yhtä...

Tikrun suunnitelma kertoo miehelle vasta jouluna kuulostaa ihanalta:) Maailman paras joululahja:) Mut miten sä maltat! Että täällä on pitkäpinnasta porukkaa. Ootellaan testauksien kanssa ja kertomisien! *kateellisena ja muka tuohtuneena moiselle ominaisuudella pudistelee päätään* :)

Mä oon hieman kateellinen senoralle, miten siellä voi oolla lunta kun ei täälläkään ole!;) *tahtoo lumisen joulun* Ei täällä kyllä mitään aurinkookaa oo näkynyt, hö. Eilen juuri sanoin miehelle, et onpas kiva joulu kun nurmikko vihertää ja vettä sataa. No, onhan tässä vielä viikko aikaa enne joulua!

Niin ja sitten tuo asuinpaikka. Eli Ompun kanssa samoilla linjoilla eli keski-pohjanmaa ja mulla rannikkokaupunki. Rivarissa 3h+k asustetaan ja tuntuu ettei muka kaksin mahduta (86neliöö).Haluisin oman tietsikkahuoneen;) Omakotitalosta aina välillä haaveillaan, mut ei nyt ajankohtasta!

Mitähän muuta, unohdinko nyt jotain...palailen kun muistan, jos muistan!

Lauantaita Ellit!

Lauantaita!

Hui, eihän täällä ole käynyt tänään muita kuin Thelma. Äkkiä ketjua ylös! :)

Mä en myöskään tajua miten täällä on noin kylmähermoista porukkaa kuin Tikru ja Meirami!! Toinen odottelee testauksen kanssa ja toinen ajatteli säästää plussan jouluylläriksi. :) Eipä siinä mitään, ihana joululahja varmasti. Mutta mä en pystyisi olemaan kertomatta, hätähousu kun olen =D

Täällä edelleen piinaillaan tuhrujen kanssa. Siis jo ties miten monetta päivää... Taas aamulla luulin, että nyt ne alkaa, ja laitoin jo tamponinkin. No, eipä siihen ollut tullut kuin vähän ruskeaa päivän aikana. Hermot menee! Nyt olisin melkein kiitollinen tädin saapumisestakin, tää tuhruilu on rasittavaa. Voisin muuten kuvitella, että olis tärpännyt, mutta kun tisu-oireilutkin on kadonneet verrattuna alkuviikkoon. :( Pakko varmaan kohta testata, että pääsee uuteen kiertoon.

Thelma, mä oon niin kateellinen teidän 86 neliöstä! :) Meillä vähän alle 60, ja pidettiin tätä aluksi hyvän kokoisena kämppänä, mutta nyt loppuu tila...

Mutta nyt hyvät illan jatkot wab-siskoille! Me laitetaan tänään miehen kanssa hyvät pihvit ja otetaan vähän viiniä. Kun ei kerran olla raskaana ;)

Keiju kp 28 (tästä tulikin sit ihan kunnon pituinen kierto...)

Ompas ollut hiljaista.. eikä itellänikään edelleenkään mitään asiaa ole, mutta täytyyhän sitä ketjua nostella hieman *hiiiii-op!*.

Joulukuusi haetttiin aamupäivällä metästä, oli aika koomista, kun ei lumesta tietookaan. Jotain kuuraa sentään oli siellä täällä, että vähän edes valkoista näkyi. Eipähän tarvinnut kahlata lumessa..tuossa tuo puu nyt nököttää ikkunan alla, odottelee ensi viikonloppua. Kyllä mä jo perjantaina sen haluan sisälle, että ehtii sitä vähän aikaa sit kattelemaankin. Kun en taas joulun jälkeen kauaa halua sitä nurkassa seisottaa. (hauskat lauseet nuo 2 viimeistä, jos irrotettais asiayhteydestä :) !

Eipä tullut vieläkään oviskipuiluja. Mutta limoja olis vaikka muille jakaa, kuka haluaa..ihan käsittämättömät jojot!! Olen kyl juonut Ruby Breakfast -mehua (appelsiini--verigreippi, mun ehdoton suosikki!!), oliskohan sillä jotain tekemistä tän kanssa.. Mut siis ihan mielettömät etanat.. Hyvää ruokahalua, toivottavasti kukaan ei aterio samalla tätä lukiessaan! ;)

Ai, Keijulla oli pihvi-illallinen, nam! Meillä oli pitkästä aikaa kalaa, lohta. Ja valkkarihan kuuluu asiaan.. Mut eipä sulla Keiju todellakaan ole mahdottomuus tuo tärppi! Tähän vois taas laittaa sen t. nimim. kolme päivää tuhrua ja plussa.. :) No mut hei, jos jostain kumman syystä ei nyt ole tärpännyt, niin sitten tehdään se seuraavassa kierrossa yhdessä, eiks je?? (heh, tämäkin on epäilyttävä lausahdus jos irroittaa kokonaisuudesta)Siis että hypätään samaan junaan. Ja Thelmahan oli kans lähdössä kyytiin.

Joopa, alkaa ole vähän himmeet jutut, jospa vetäytyisin taka-alalle..!