Voi mahdoton mikä puheripuli tähän porukkaan on tosiaan iskenyt!

Ihanaa!

Kiva kun on paljon luettavaa töistä tullessa.
Oi, munkin oli pakko käydä kermiteissä lukemassa, mitä meidän ketjusta oli sanottu. Tosi herttaista, kun muissakin ketjuissa puhutaan MEISTÄ

Tuolla Ajatuksissa-ketjussa oli huomattu mun yrityksen alkaminenkin, uskomatonta!
Jaahas, mistähän sitä alottais. Omppu, kiva että mun sanoista oli edes jotain iloa.

Vaikuttaa siltä, että oot ainakin vähäsen piristynyt taas. Hyvä hyvä! Löysin Luciasta joitakin juttuja, mut ei mun sit tarvinnutkaan kertoa siitä lapsille sen enempää, kun Lucia-juhlassa kerrottiin kaikki olennainen. ja kiitti siitä linkistä, Hilmako sen laittoi vai kuka?
Meiramilla jatkuu jännät paikat, IIIIK!

Mahtavaa, kun saa taas jännätä oikein kunnolla. Täähän on hyvää treeniä ens viikkoa ajatellen, kun sit saa jännätä joululahjojen kanssa. Toivottavasti teet Meirami pian sen testin, me ei kohta pysytä enää housuissamme jännityksestä!

Ja kynttiläpeukutukset myös täältä!
Keiju, tosi kurjaa jos tuhrut on yllättäneet sut! :/ Mut ainakin ens kierrossa voidaan jännätä suakin ihan kympillä, kun otat ne terot käyttöön

Kyllä se siitä! *jaksuhali*
Thelmallakin on kroppa sekaisin, harmi! :/ Miten voikin olla näin yleistä, et on noita kiertohäiriöitä joka lähtöön? Toivottavasti sait lohduteltua itseäsi herkuilla! Ja tsemppiä siihen työjutskaan, hyvin se menee! varmasti osaat asian vanhoilla rutiineilla höystettynä?
Plussapuolen wabilaisille tiedoksi, että te olette AINA tervetulleita tänne!

*ottaa avosylin vastaan* Eikä se mitään kuokkimista ole, vaan osallistuvaa vertaistukikommentointia!

Ihana kuulla teistä, itse en ole ehtinyt viime aikoina plussapuolelle, vaikka yritänkin pysyä ajantasalla teidän kaikkien tilanteesta.

Hyviä vointeja ja isoja massuja!
Senoralle kans tsemppiä, toivottavasti bongaamasi ovis on hyödynnetty tehokkaasti ja hedelmät korjattaisi joulun jälkeen!

Meillä on kierrot melkein samassa vaiheessa, mulla on menossa kp14! Eli päästään jännäilemään uuden vuoden tietämissä...
Kyllähän sitä piti eilen pupuilla...

Oli jotenkin kihelmöivän jännittävä ajatus, että nyt on oikeasti jo mahdollista, että tulisin raskaaksi (siis teoriassa!). Tänään mulla on ollu sellasta ovisvuodon tapaista valkkaria, joka on yleensä ollu vasta kp16... En sit tiedä, pitäiskö varmistella vielä tänään vai jatkaa harjoituksia vasta huomenna.

Minuu vaan jännittää, kun maanantaina on se lekuri ja papa... :O Pelkään jotenkin yhä, et se papa voi aiheuttaa jonkun riskin, JOS olis muka käyny niin hyvin, et heti nyt tärppäis. No, turhapa tollasia on kai miettiä.
Ääh, taas pitäs alkaa suunnittelemaan huomista päivää. Onneks nyt voi tunkea joulujuttuja joka väliin, ettei tartte ihan "oikeeta" koulua enää pitää. Meidän luokka esittää sen Soihdut sammuu-laulun joulujuhlassa ja siinä riittää treenattavaa. Ai nii, tähän loppuun sellanen lasten suusta-kommentti, jonka eräs oppilaani sanoi tänään:
Lauloimme Jouluyö, juhlayö-kappaletta ja siinähän on se kohta, jossa lauletaan "Kaks vain valveill' on puolisoa". No minä sit kysyin lapsilta, et ketkäs ne kaksi valvovaa olivat. Eturivin poika viittasi innokkaasti ja vastasi: "No tietysti Jeesus ja Kristus!"
Että sellasta.