Wish a baby 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppu75.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senora: tervetuloa vaan minunkin puolesta!

Riikalle myöhästyneet synttärionnittelut!

Omppu: tosi inhottava tilanne! Hankalaa, kun tietää plussan periaatteessa menneen "oikeaan osoitteeseen" kauan yrittäneelle, ja "pitäisi" olla iloinen kaverin puolesta, mutta tyyppi pilaa kaiken omalla tahdittomalla käytöksellään ja plussaleveilyllään! Eikö se tosiaan yhtään tajua loukannneensa sua?! Toivottavasti vielä jossain vaihessa havahtuu ja tajuaa, mitä tuli tehtyä... Luulis, että jos oma raskaaksi tuleminen on ollut tuonkin verran hankalaa, niin ymmärtäisi sympata km:n kokenutta...
Ja voimia myös miehen kanssa. Ehkä Syysmarja oli oikeilla jäljillä, kun kertoi miehensä halunneen mennä km:n jälkeen eteenpäin, että turha niitä vanhoja murehtia. Ehkä sunkin miehelläs on vastaava ajattelutapa. Mutta ei se tietty sitä sulje pois, että vois vähän huolehtia susta ja kysellä voinnistasi. Mutta ei sun tarvi pelätä, että me saadaan joku kamala kuva sun miehestä näiden juttujen perusteella. Mä ainakin uskon että se on just oikea sulle ja ihana ja kaikkea! Mutta eihän niitä kaikkia hyviä juttuja tänne ehdi listailla, ne on se itsestäänselvä perusta suhteelle, eikö?

Meirami: HIENO juna! Ootko jo kyydissä? Tuu kertomaan uutisia!

Ja Syysmarja kuokkii vaan niin usein kuin sielu sietää! Perustajajäsenen oikeudella :)

Täällä kp 25 tai 27. Hiukka jomotuksia, ja eilen närästi useamman tunnin ajan, ei muuta mainittavaa. Täytyy myöntää, että toivon kyllä tosi paljon, ettei ne menkat sieltä rynnistä. Koko kierron ajan olen ollut jotenkin toiveikkampi kuin pitkään pitkään aikaan. No, eipä tässä muuta ole tehtävissä kuin toivoa ja odottaa...

Mukavaa keskiviikoa vaan kaikille wabbilaisille!

Kiitos Sarallekin empatiasta! Täällä se itsetunto kohenee, jos ei muuten!! Peukkuja sullekin siis, närästystä ja kaikkee!! bd

Syysmarja on tervetullut minunkin puolestani tänne visiteeraamaan! Ite en enää juurikaan taas plussapuolen juttuja lue, on tota itsesuojeluvaistoa hieman kuitenkin jäljellä. Ja kiitos sullekin kannustuksesta :)

Hitsin Meirami! Mä äkkiä tulin lukemaan kun näin, että olit kirjoittanut ja ajattelin että plussauutiset täällä koreilee. No, mut hyvä jos ei ole tätiä näkynyt kuitenkaan! Odotellaan siis testituloksia, ja äkkiä!! :)

Pitäisköhän tänään tehdä jotain töitäkin, mitä luulette?

Meiramin raporttia edelleen odotan... Ja nostelen ketjua ylöspäin, että varmasti huomaat ja muistat tulla kertomaan tänne hyviä uutisia! :)

Täällä tuhruilee jo ihan kunnolla, joten eiköhän huominen ole sitten kp1. :( Yritän hokea itselleni, että seuraavassa kierrossa syön niitä teroja ja sitten se plussa tulee pian. Mutta kyllä ne tuhrut silti nostaa v***tuskäyrää!!

Niin joo, olikos niissä teroissa joku semmoinen juttu, että ekalla kierrolla ei oo kovin hyvät mahkut raskautua? Tietääkö joku? Muistan hämärästi kuulleeni jotain tuon suuntaista... Mulla oli ohjeena syödä niitä kp 15-24.

Nonnih! Täällä taas vähän enemmän ajan kanssa :D

Valitettavasti en ole vieläkään testiä tehnyt, joten joudutte vielä odottamaan!

Pahoittelut Keijulle tuhruttelusta, mutta kuitenkin tsemppaan kauheesti taas eteempäin :) Nimittäin nyt jos sulle se täti pr*#e pölähtää, niin sitä pikemminhän sä pääset starttaan ne terot, ja sitten päästään oikeen urakalla jännäämään, eiks jooh! Mutta ymmärrän silti ketutuksen! isosti haleja!

Ompulle pitää kans antaa muutama iso rutistus!
Miehet osaa olla kyllä just sellasia uppiniskasia tunneköyhiä rontteja!!!! Mutta onhan niilläkin sitten hetkensä, jolloin ylittävät itsensä ja ovat ihan maailman ihanimpia...
Mutta enemmän monet miehet kyllä sais keskittyä nuihin tunnepuolen asioihin.. .onkohan se niillä geeneissä, että osa vaan ei osaa... Jaksamisia sinulle :)

Kylläpäs mun junaa on kovasti kehuttu :D:D:D:D ei se nyt niin hieno ole *punastuu* mutta tehtiin sellanen diili, että se nyt pysähtyy aika pitkäksi aikaa tähän (sitten sen pitää koukata muitakin ketjuja, mutta se tulee ihan tosi nopsaa sitten taas tänne hakeen lisää porukkaa kyytiin)

Saralla ihan kamalan jännäksi menee :D:D Pidän peukkuja täällä sulle bdbdbdbd

Öööh... mitäs muuta täällä oli kirjoiteltu....

Pp:llä oli tänään töissä jotain Lucia juttuja... toivottavasti löysit tarvittavan infon :) Ja miehes on vieläkin ihan yhtä lutunen kun on niin täpinöissään vauvan alulle laittamisen suhteen :D Oispa kyllä mahtavaa jos saisittekin heti ekasta kierrosta tärpin!!! Suakin kamalasti peukutan bdbdbd

-tässähän ihan peukut väsyy kohta ;)
pitää teipata sellaset tikut nuihin peukkuihin, että ne ei väsy :D dIb (tossa on se tikku peukkujen välissä ;))

Senoralle vielä pahoittelut km:sta, mutta ihanaa että olette taas yritys hommissa :) mikäs kp sulla olikaan... se tais kyllä lukea tuolla, mutta enhän mä hatara pää millään muista... jajaja... peukkuja sullekkin. Olikohan sullakin niin että mies ei paljon tunne juttuja höpöttele? Mutta kaikkea hyvää molemmille teille :)

Ihana Syysmarja kun käy täällä aina kuikkimassa :D
Edelleenkin olen sitä mieltä, että käy ihan koska vain :D

Nyt sitten en muista enempää mitä olitte kirjoittaneet *antakaa antenni*

Mulla ei nyt itestä ihan kamalasti ole kerrottavaa... kp on kait nyt sitten 32/29-31 Tuhrutteluja ei nyt ole tullut. Valkkarin väri tosin vaihtelee välillä?!?! Suurimman osan ajasta se on ihan normaalia, mutta eilen oli tullut vähän sellasta tummempaakin muutama tippa, mutta ei kuitenkaan sellasta mitä vois tuhruksi luokitella.
Oireita ei oikeastaan ole. Välilllä tosin juilii vatsassa, ja viimeyönä heräsin kerran, mutta ei mitään mistä vois sanoa, että ihan varppina oisin raskaana. Siis ei pissata useemmin enkä voi mitenkään pahoin, tissit ei ole kipeät (no jos nyt tarpeeksi kauan puristelee niin onhan ne vähän arat :D) mutta olen tosiaan vieläkin sillä linjalla, että luulen vain että hormoonit temppuilee, ja täti tulee vain normaalia myöhemmin.

Huommenna illalla tulee kolme koiraa mun luo yö kylään (kahden omistajansa kanssa luonnollisesti) Voi olla melkonen vipinä mein pienessä kodissa :D
Mutta taidan nyt hetkeksi jättää tämän naputtelun, mutta tulen kyllä vielä takaisin!

Päivää kaikille!
Mä vietän sairaslomapäivää kotona (eilen ja aamulla vähän kuumetta), onneks te olette niin aktiivisia! :) Kuokkimaan siis tulin minäkin taas...

Ompulle sympatiat ja tsempit parisuhteen kiemuroissa jaksamiseen! *halaa* Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu ennen pitkää ja sitten muistat taas todella miksi rakastat just kyseistä miestä!

Meiramia jänskätään ja peukutetaan täälläkin! bd bd bd bId bid (hihii, hauska idea tuo tukitikku tai kynttilä peukkujen välissä!!) :) Mä kyllä luulen, ettei sun hormoneissa ole mitään vikaa, päinvastoin!!! Joko olet miehelle vihjannut missä mennään??

Pp: Ihanalta kuulostaa tuo teidän yrityksen aloitus!!! Sun mies on aina vaan yhtä hemppis! :) Nyt ei sitten muuta kuin peitto pöllyämään. Ja yritä olla miettimättä niitä sun anopin sanoja opiskelusta ja lasten saamisesta. Se on varmaan vaan vanhempien rooli huolehtia lastensa asioista turhaankin.

Harmitus, Keiju kun tuhrut tuli takaisin!! *halii myötätuntoisena* Mutta niinkuin itsekin sanoit, niiden Terojen avulla entistä tehokkaampaa yritystä sitten uudessa kierrossa! :)

Tikrukin oli palannut linjoille, hyvä niin, vaikkei poissaolon syy niin kovin mukava ollutkaan. Hienoa, että olette miehen kanssa selvitettyä pahimmat eripurat ja eron uhka on väistynyt. *halaa taas*

Saraa siis jänskätään myös! Toivon niiiiiin kovasti, että sä pääsisit siirtymään toiselle puolelle, olisit mun mielestä enemmän kuin etuoikeutettu siihen!!! bd bd bd bd bd *tsemppaa kamua kovaan ääneen hihkuen ja tuolillaan pomppien* :)

Omaa napaa en nyt tässä sen kummemmin viitsi kaivella, mies on taas työmatkalla ja on tylsää olla kotona sairaana. Syödä täytyy n. 1-2 tunnin välein tai tulee ällö olo, painan varmaan kohta ihan järkyttävän paljon...! ;)

Viivi rv 6+4

Heippa taas!

Kiva Viivi kun tulit linjoille :)
Tosin ikävä kun kipeenä olet. Tosin täytyy kyllä tunnustaa, että oisin ite nyt kans kauheen mielelläni kotona (= vapaana kulkemaan vessassa tarkisut käynnillä niin usein kuin haluan...)
Juu, mies tietää kans tilanteen missä mennään. Ensimmäinen kysymys aina kun nähdään töiden jälkeen onkin että "onko ne alkanu?" heh, mutta se on mun kans samaa mieltä, että ei vielä testata.

Ja ompun olin taas menny saikäyttää :( voi hitsi

Hmm... miten mä taas vain notkun täällä enkä tee töitä?!?! Pääsenpä muuten tänään aikasemmin kotiin :) jihuu!
Pakko kait se on alkaa tekee hommia (kiinnostus tasan nolla)

täällähän on porukoilla puheripuli...

Eilen tein kakun kun epäilin että meille pölähtää illalla vieraita. Ja oikein arvelinkin, äitee ilmoitti, että tulevat iskän kans iltakahville ja tuovat joulukukan. Töissä on vielä kokous työpäivän päätteeksi ja menee ylitöiksi. Soittelin miehelle, että jos vähän järjestelis paikkoja, kun appivanhemmat tulee. Ei tuo kokouskaan voisi olla pahempaan aikaan.Tietenki voisi lintsata, mutta siitä sitten kuulee, ja siks toiseks ei sit tiijä missä mennään, eikä pöytäkirja aina kerro kaikkea. Samalla äiti muisteli, että oli ollut 41 vuotta sitten kovat pakkaset täällä meijän korkeudella, kun oli lähtenyt mua tekemään. Maltoin olla hiljaa, että meilläkin yritettään. Kerkiää se sitten nähdä ja kuulla, jos tässä jotain tapahtuu. Olis vaan pikavisiitti, että pääsis sitte saunaan ja jos vaikka vällyjäkin pelmuuttaisi... Välillä koko mies ottaa pattiin ja mä hermostun siihen, mutta sitten taas tasottuu. Missäpäs suhteessa ei niitä ylä- ja alamäkiä ole?

meirami kyseli kptä se on 15/28. Eli alkaa piinaviikot...

Kai tässä pitää alkaa pitää wordia apuna, kun tänne kirjoittelee. Muisti pätkii ja ne viestit joihin jotain kommentoitavaa ovat sitten toisella sivulla.

Keiju laittaa sitten sen tätin kuun sirppiin killumaan eikä ota vierailulle lainkaan, jookos... ja tuo meiramin tilanne alkaa jänskättää...

Hittolainen, olin kirjoittanut jo pitkät pätkät, mutta sitten pomo tuli paikalle ja piti sulkea äkkiä koko sivu! Dääm, kun ei saa töitään tehdä rauhassa ;)

Mitähän mä raapustelin... Hirmuisesti peukkuja ainakin Meiramille! Eikös siitä oviksesta ole jo aika kauan, että senkin puolesta oisit pian "turvallisilla vesillä"? Jos ne tuhrutkin kerran loppui? Otan tuosta pöydältä joulukynttilän tukemaan peukkuja, niin jaksaa vielä peukuttaa loppupäivän! dib Saa pomo ja työkaverit sitten ihmetellä :D

Saralla kanssa jännät ajat meneillään, joten kynttiläpeukut myös sinne!! Oon kyllä samaa mieltä Viivin kanssa, että olis tosi ansaittu plussa sinne. Samoin ku Meiramillekin tietty, tehän taidattekin olla tämän ketjun pisimpään yrittäneitä.

Viiville paranemisia! Muista nyt pitää itsestäsi hyvää huolta ja parannella tautia kunnolla ihan kotisohvalla. *huolehtii kamusta ja pikkuisesta tulevasta wab-vaavista*

Ääh, nyt pakko mennä', työkaveri tulee...

Iikh, pakko tulla aina välillä kurkkimaan haaveilijoiden puolta.. Täällähän on monta lupaavaa kandidaattia siirtymässä plussanneisiin!! Peukut vaan kaikille bd bd
Meikäläisen olossa ei mitään uutta, maha kasvaa kamalaa vauhtia, vähän yritti neuvolan täti valittaa painonnoususta, mutta en jaksa sillä päätäni vaivata. Täytyy pitää parin päivän luumu-paasto ennen seuraavaa punnitusta, niin ei pääse valittamaan.

terkuin Hena rv 25

Hei Keiju ... Tee niin kuin minä... Nappaa tuolta ylhäältä oikealta alaviivasta sivu alas piiloon. Ja toinen konsti on se että ottaa vasurilta Tiedosto - uusi ikkuna ja avaa toisen sivun jota on tutkivinaan tai tekevinään :) näissä hommissa oppii näppäräksi...

Keiju, joo siitä oviksesta ois nyt kulunut...ööö... herttinen! 18 pvää... nuin se aika rientää... olikohan se sitten ovis ollenkaan.... mutta limat kyllä anto niin vahvasti ymmärtää... eikös se oo niin että oviksen aikaan limat on runsaimmillaan, ja sitten kun se on ohi niin ne vähän niinku pitäis loppua?! No mulla ne limat loppu sillon kp15 ihan selkeesti alko se kuivempi kausi, ja himotkin hiipui *punastuu*
Noh... kattellaan kattellaan.... kärsivällisyyttä koetellaan taas :D

Mulla on kohta sydänhalvaus, kun tuo Spaissari säikyttelee :). Kyllä sen on nyt pakko olla sitä, Meirami!! Millon sä oikein aiot testata?

Toi on muuten joo tosi ärsyttävää, kun joku yhtäkkiä tulee kesken runoilun. Joskus jos olen kirjottanut vähän pidempää pätkää ja on epäilys, että jää kesken, olen kopioinut tekstin varmuuden vuoksi ja sit tarvittaessa liittänyt uuteen yritykseen. Ei mee ihan kaikki bittiavaruuteen.

Hyvä mä, tän päivän saavutus on melkein valmiit joulukortit :) Mutta kuten sanottu, työn puolesta, että kaipa sen voi duuniksi laskea, eiks niin?

Onpas täällä tänään vilkasta!

Kynttilä- ja tukikeppipeukutuksia =D Meiramille ja Saralle myös minulta! Kohta joudutaan sairaslomalle koko porukka, kun peukut ei enää taivu... =D

Mukavaa, että plussaketjulaiset käyvät välillä meitä moikkaamassa. Käykää ihan niin usein kun vaan ehditte. Ja toki käyn lukemassa teidän kuulumisia odottajienkin puolella.

Noissa senoran vinkeissä on se huono puoli, että jos ikkunan pienentää tai avaa uuden päälle, jää kerjun otsikko näkyviin tuonne alareunaan (ainakin mulla). Mutta eihän se haittaa, jos pomo tai työkaverit ei tule ihan selän taa nuuskimaan. (mokomat, kun kehtaavatkin häiritä... ;))

Päivänjatkoja! Ja peukutus jatkukoon. dIb dib

Äkkiä vielä tohon, että otsikko jää näkyviin alareunaan.. eli mulla on valittuna sellanen versio, että "piilota automaattisesti" tai jotain vastaavaa; hiiren oikeella siinä rivillä ja sieltä sitte ominaisuudet jne, kyl te tiiätte. Eli alapalkki tulee näkyviin vaan jos hiiren vie sen päälle.

Omppu, siis miten sen otsikon saa piilotettua? Mulla ei ainakaan löydy mitään sellaista piilotusmahdollisuutta sieltä "ominaisuuksista".. Tahtoo oppia!! Meillä kun on niin, että työkaveri tai pomo yllättää just takaa päin.

Juu, Meirami onkin sitten varma plussa, jos oviksesta on jo 18 päivää! Testaa jo, pliiiiis!!

Keiju, vie osoitin käynnistys-palkin päälle ja paina oikeanpuoleista näppäintä ja valitse Ominaisuudet. Sieltä löytyy kohta "Piilota tehtäväpalkki automaattisesti" > raksi ruutuun OK ja avot! Tai Ohjauspaneelin kautta Tehtäväpalkki ja Käynnistä-valikko > löytyy sama valikko.

Toivottavasti auttaa..

Iltaa!
Meiramilla on nyt niiiiiiin jännät paikat!!! testaatestaatestaatestaa!!!! bd bd bd bd Niin ja kyselit niistä limoista oviksen aikana. Kyllä se käsittääkseni niin on, että silloin runsaimmillaan ja sellasta kirkasta kananmunan valkuaisen näköstä ja oviksen jälkeen loppuu tai siis vähenee ja muuttuu erilaiseksi.

Nyt ei oikein muista, että mitäs kaikkee mun pitikään kommentoida kun te ootte ollu ahkeria kirjotteleen:) Oma työpäivä oli niin kiireinen, ettei oikeen kerinny kirjotteleen!

Ompulle jaksamista miehes kanssa. Ne vaan on joskus tunneköyhiä ja niinhän sitä suomalaisista miehistä sanotaan, et ne on sellasia juroja, jotka ei puhu eikä pussaa! Toivottavasti pääsette vielä kunnolla keskusteleen!

Tais olla Sarallakin jännät paikat++++++ ja vielä bd bd bd bd

Keijulle pahoittelut tuhrutteluista, on se niiiin väärin! Mutta luotetaan teroihin ja mä pitelen sulle peukkuja jo seuraavaan kiertoon. Jos se täti nyt kunnolla pölähtää paikalle, sitähän ei vielä tiedä:)

Mulla on työpaikalla alapalkis niin paljon ohjelmia auki (ja nettisivuja), et ei nää juuri otsikosta kun alkua kun ne on yhes rivis, joten se ei sillee haittaa. Ja toisaalta mä luulen, et aika moni on jo kyllä nähnyt kun ajatuksissani oon lueskellut eikä aina huomaa "piilottaa" sivua:D Siinä sitten miettivät pienessä päässään, että mitähän tuolla on oikein meneillään!

Mun pää on ihan tyhjä. Meillä oli tänään töissä puolentunnin kalvosulkeiset uuteen asiaan ja huomenna pitäis olla asiantuntija...öööööö....mä vähän luulen et toisin käy. Noh, tekemällä oppii (toivottavasti)! Jännittää vaan ihan ku menis uuteen paikkaan, vaikka vaan yks tehtävä lisää työhön. Hassua.

Oma ).( siis tää mun kroppa on ihan sekasin ja pe***#¤&¤#(//(%/¤#&¤#le!!! Jos mulla nyt sitä ovista olikaan ne se vissii oli viime pe, maha ollu viime su saakka menkkakipee ja tänään oli tullut pikkusen tuhruu. Tässä kierrossa siis kp onkin taas vaihteeksi jotain 31 ja l-vaihe jotain 5-6 päivää. Siis voiko se edes olla niin lyhyt???Friikkiä! Nyt meen ahtaan itteeni lohturuokaa ja sitten jälkkäriks lohtusuklaata:)

Plussajuna on kaartamassa ketjuunpäin, kuulin huhuja. Tulee huomenna ja vie AINAKIN Meiramin mennessään! Näin on!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Voi mahdoton mikä puheripuli tähän porukkaan on tosiaan iskenyt! ;) Ihanaa! :) Kiva kun on paljon luettavaa töistä tullessa.

Oi, munkin oli pakko käydä kermiteissä lukemassa, mitä meidän ketjusta oli sanottu. Tosi herttaista, kun muissakin ketjuissa puhutaan MEISTÄ:) Tuolla Ajatuksissa-ketjussa oli huomattu mun yrityksen alkaminenkin, uskomatonta!

Jaahas, mistähän sitä alottais. Omppu, kiva että mun sanoista oli edes jotain iloa. ;) Vaikuttaa siltä, että oot ainakin vähäsen piristynyt taas. Hyvä hyvä! Löysin Luciasta joitakin juttuja, mut ei mun sit tarvinnutkaan kertoa siitä lapsille sen enempää, kun Lucia-juhlassa kerrottiin kaikki olennainen. ja kiitti siitä linkistä, Hilmako sen laittoi vai kuka?

Meiramilla jatkuu jännät paikat, IIIIK! :) Mahtavaa, kun saa taas jännätä oikein kunnolla. Täähän on hyvää treeniä ens viikkoa ajatellen, kun sit saa jännätä joululahjojen kanssa. Toivottavasti teet Meirami pian sen testin, me ei kohta pysytä enää housuissamme jännityksestä! :) Ja kynttiläpeukutukset myös täältä!

Keiju, tosi kurjaa jos tuhrut on yllättäneet sut! :/ Mut ainakin ens kierrossa voidaan jännätä suakin ihan kympillä, kun otat ne terot käyttöön:) Kyllä se siitä! *jaksuhali*

Thelmallakin on kroppa sekaisin, harmi! :/ Miten voikin olla näin yleistä, et on noita kiertohäiriöitä joka lähtöön? Toivottavasti sait lohduteltua itseäsi herkuilla! Ja tsemppiä siihen työjutskaan, hyvin se menee! varmasti osaat asian vanhoilla rutiineilla höystettynä? ;)

Plussapuolen wabilaisille tiedoksi, että te olette AINA tervetulleita tänne! :) *ottaa avosylin vastaan* Eikä se mitään kuokkimista ole, vaan osallistuvaa vertaistukikommentointia! :)Ihana kuulla teistä, itse en ole ehtinyt viime aikoina plussapuolelle, vaikka yritänkin pysyä ajantasalla teidän kaikkien tilanteesta. :) Hyviä vointeja ja isoja massuja!

Senoralle kans tsemppiä, toivottavasti bongaamasi ovis on hyödynnetty tehokkaasti ja hedelmät korjattaisi joulun jälkeen! :) Meillä on kierrot melkein samassa vaiheessa, mulla on menossa kp14! Eli päästään jännäilemään uuden vuoden tietämissä...

Kyllähän sitä piti eilen pupuilla... ;) Oli jotenkin kihelmöivän jännittävä ajatus, että nyt on oikeasti jo mahdollista, että tulisin raskaaksi (siis teoriassa!). Tänään mulla on ollu sellasta ovisvuodon tapaista valkkaria, joka on yleensä ollu vasta kp16... En sit tiedä, pitäiskö varmistella vielä tänään vai jatkaa harjoituksia vasta huomenna. :) Minuu vaan jännittää, kun maanantaina on se lekuri ja papa... :O Pelkään jotenkin yhä, et se papa voi aiheuttaa jonkun riskin, JOS olis muka käyny niin hyvin, et heti nyt tärppäis. No, turhapa tollasia on kai miettiä.

Ääh, taas pitäs alkaa suunnittelemaan huomista päivää. Onneks nyt voi tunkea joulujuttuja joka väliin, ettei tartte ihan "oikeeta" koulua enää pitää. Meidän luokka esittää sen Soihdut sammuu-laulun joulujuhlassa ja siinä riittää treenattavaa. Ai nii, tähän loppuun sellanen lasten suusta-kommentti, jonka eräs oppilaani sanoi tänään:

Lauloimme Jouluyö, juhlayö-kappaletta ja siinähän on se kohta, jossa lauletaan "Kaks vain valveill' on puolisoa". No minä sit kysyin lapsilta, et ketkäs ne kaksi valvovaa olivat. Eturivin poika viittasi innokkaasti ja vastasi: "No tietysti Jeesus ja Kristus!"

Että sellasta. :)

Juuh, sekasin on kroppa, ja vähän kyllä pääkin;)

Ihana Pp tuo sun luokan poika, vai että Jeesus ja Kristus:D pidä siinä sitten pokka! Noi lastensuusta jutu on aina hauskoja, joten tänne vaan kertoon kun lisää tulee! Teillähän on ollut aktiivista pupuilua ja hyvä niin, vaikuttaa lupaavalta. Oviskin pongattu oikeena ajankohtana ja mieskin enemmän kuin innoissaan!!! Eli ainkin sua ja Senoraa jännätään UV:n tietämillä:)

En tosiaan tie aiheuttaisko papakoe jonkun riskin jos olis tärpännyt? Vitsit mä haikeena, mutta hymyssä suin muistelen tuota ihanaa aikaa kun oli justiinsa alotettu yritys. Se on tosiaan kihelmöivän jännä tunne kun tietää, että nyt se voi oikeesti tapahtua, se mitä on kauan mietitty! Toivottavasti teillä tärppää nopsaa, ei varmaan haittais vaikka ihan tässä kierrossa;) bd bd bd bd bd

Kiitos tsemppauksesta uuteen työjuttuun. Mä justiinsa päätin olla stressaamatta asiaa kun se ei siitä muuksi muutu. Enkä usko etteikö siitä selviä jotenkuten kunnialla, vaikka läpi harmaan kiven!!! *miettii ja tuhisee päättäväisenä*

Illanjatkoa siskot!

Ku ei väsytä ni ei väsytä! Tulin yhentoista kieppeillä koneelle kun olin tunnin pyörinyt sängyssä. Kirjauduin työsähköpostiin ja siivosin vähän sitä.. lähti muutama sata viestiä roskikseen! Työaikana ikinä ehdi tyhjentämään sitä (kun roikun netissä:= ).

Hirvee nälkäkin olis. Ja meinaa ovista pukata ihan toden teolla. Se mua varmaan nyt valvottaakin, tuli vähän tunteita pintaan ja aloin taas kelaamaan sitä keskenmenoa :/ . Ja kun ei nyt pääse sit yrittämään ennen ku vasta kuukauden päästä! Olenko vähän malttamaton, en suinkaan..

No onpas kyllä kieltämättä Thelmalla lyhyt l-vaihe, jos tosiaan tuo viitisen päivää! Mut ettei tuo tuhru vaan olis sitä kiinnittymistä... !? *myhäilee itekseen*

Ei hittolainen, kai mun on pakko taas mennä yrittämään unta.. kello soittaa kuitenkin aamulla jo vähän vaille kuus. Öitä, ja vielä: b+d !