Huooomenta *venyttelee niskaansa ja särkevää päätään*. Herättiin jo kahdeksalta, olishan sitä voinu vielä löhötä, mut jotenkin kiva oli nousta niin ehtii päivän aikana enmmän (roikkua täällä, hih). Tuo päänsärky vaan vähän meinaa kiusata, mutta kaippa se siitä.
Siis mitä minun kolmekymppiset silmäni näkivätkään?? Tikrulle plussa, upeeta!!! Enkä mä yhtään ollut älynnyt jännätä sun puolesta, kun sanoit itekin, ettei juuri mahkuja ole. No siis ainahan on mahkuja, ihmiskeho on niin selittämätön toisinaan!! Onnea ihan hirveesti! Odotahan pari kaveria vielä kyytiin, Meiramin ja itses lisäks, jooko?
Kiva jos laitetaan olinpaikka listaan. Ja pakkohan ei ole tietenkään laittaa, jos ei halua. Pp:hän vois olla Vantaalaistunut Itä-Suomalainen

. Vai tunnetko itseäsi vielä vantaalaistuneeksi? Ai miten mä olin ajatellut kokoajan , että sä olet pohjoisesta. No niin tietysti, kun te asuitte aiemmin siellä!
Kiitos juu kaikille suostavetäjille. Ei siellä olis kauempaa viittinyt ollakaan, aika kurja tunnelma. Vaikkakin, esim. turvehan tekee todella hyvää kuulemma kropalle. Onko kukaan kokeillut turvehoitoja?? Mä olin kerran illanvietossa jossa oli mahdollisuus valita kokovartaloturvenaamion ja ripsi/kulmakestovärin väliltä ja tietysti..otin sen kestovärin. Ne jotka otti turvetta kehu tosi paljon. Itellä ei muuta kokemusta ole kuin jonkun Lumene -turvekasvonaamion osalta, ja se on kyllä ihan jees.
Siis Keiju, tuleeko sulta nyt ihan kunnolla vuotoa, vai oliko sekin joku kertahumaus joka tuli pönttöön? Mittasin muuten ihan piruuttani tos lämmön, mielenkiinnosta, ja näytti 36,7. No mut toihan nyt ei mitään kerro. Ai niin en tainnut kertoakaan, että tein eilen ovistestin ("en aio tikutella tässä kierrossa, jos koskaan enää.."vai mites mä aiemmin sanoinkaan..) mielenkiinnosta senkin. Mitään näyttäny, tietenkään, kun ei mulla ollut niitä kovia kipujakaan. Ja olishan sekin harmittanut, jos olis näyttänyt, kun ei olis päässyt hyödyntämään. Kuten sanottu, tulis äkkiä menkat nyt. Toivottavasti ei kierto nyt sit veny älyttömyyksiin.. nyt on kp 20 jo ja edelleen lievää jumpsutusta ja nipistelyä tuntuu kyljyksessä. Oon aatellu tos useempana päivänä, et hitto mullahan on olevinaan nyt enempi raskausoireita ku sillon ku oikeesti olin (?) raskaana! Että ainakaan mun kohdalla tämmösten tuntemusten varaan ei voi hirveesti laskea tai vetää johtopäätöksiä, kun nythän siis en 300 % varmuudella ole raskaana
Toi muuten toimii tuo selaimen "siirry edelliselle sivulle"-nuoli... vaikka olis kirjoitellut tähän, niin ihan hyvin voi klikata tosta edelliselle sivulle. Sitä en tiedä, et kuinka monta sivua voi peruutella, että pääsee vielä takasinkin tähän. Mutta ton yhden verran olen ihan surutta palannut.
No niin, jos sitte lähtis hoitelemaan tota lastaankin välillä...

Tänään on muuten kirkas taivas, tuolta pohjoisesta päin ainakin!!! JEE, jo on aikakin!! Kauhee, poika tuli tohon et pelataaks tätä (sil on tollanen lotto-peli) ja sanoin, et ai lottoo vai, niin se sano, et "sanoiksä vittu??" Hmm, ehkä pitäis vähän siivota suutaan!