Wish a baby 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppu75.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omppu75.

Vieras
Wish a Baby 41

Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, yritystä 11/2005, esikoinen haaveissa,
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, yritystä 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, yritystä 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06

Ja paljon plussia tähän rimpsuun, kiitos!

Ihanaa, omppu avas uuden ketjun!!

Joo, tähän ketjuun kyllä saa ropista plussia runsaasti!
````
________ _______ _________ ____í__
I_______I-I______I-I_______I-I_o__o_II

Joo, ja tuossa on meidän hieno plussa juna joka pysähtyy tähän ketjuun =)

Kärsivällisyys

Ihailin aina kärsivällisiä ihmisiä,
haluten olla yksi niistä
jotka olivat hitaita tuomitsemaan
mutta nopeita ymmärtämään
luoden ympärilleen vapauden olla.
Joka hetki, joka päivä
he olivat lempeitä ja helliä
hyväksyen minut sellaisena kuin olin.
Mikä virhe!
Nyt minusta tehdään kärsivällistä.
Nyt tiedän ettei siihen ole oikotietä,
ei pikaista reseptiä.

Aika, kipu ja kestävyys
ovat ainoa oikeat aineet.
Toivo on malja
jossa ne sekoitetaan
kunnes kärsivällisyyden hyve
alkaa hitaasti nousta.

En enää taistele tuskaa vastaan
enkä sitä vastaan mitä en voi muuttaa.
Painan pääni hiljaa elämän edessä
sillä tiedän että minua muokataan
sellaiseksi kuin aina halusin olla.

Kuin savi mestarin kädessä
sieluni saa uuden muodon,
mukautuen mestarin toiveisiin
tuskallisesti mutta toivoa täynnä.
En voi itse tuottaa kärsivällisyyttä,
eikä minussa ole mitään
joka voisi luoda uuden hyveen.

Ihailen kärsivällisiä ihmisiä
enemmän kuin koskaan ennen,
sillä tiedän miten heistä tuli sellaisia.

Minusta tulee sitä nyt.
Kivun ja tuskankin keskellä
sydämessäni on suuri toivo.
Mutta tämähän juuri on kärsivällisyyttä.

Miksi en koskaan ymmärtänyt
että kärsivällisyys tuo tämmöisen ilon?
Luulin että kärsivälliset ihmiset
olivat vain nöyriä
mutta nyt muistan
kuinka ilo tanssi heidän silmissään.

http://www.healingeagle.net/Fin/Poems/Patience.html

Juu teki mieli avata uuden junan ovet, kun tuli tota negatiivistä vuodatusta niin paljon multa tuonne edelliseen vuoroon.

Hieno juna, Meirami!! Mulle kelpais tuo viimeinenkin vaunu..

pääsiskös asemalle odottajien joukkoon tällainen seniorikin??

Wish a Baby 41

Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, yritystä 11/2005, esikoinen haaveissa,
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, yritystä 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, yritystä 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06

Jess, uutta ketjua mennään taas!!

Tervetuloa joukkoomme haaveilemaan, Senora! Sullakin oli näköjään ollut hiljattain km, pahoittelut siitä! Kerrotko jotain taustoja itsestäsi?

Voi Meirami, kun sä piinaat meitä edelleen!! Siis pikkuinen vaaleanpunainen vuoto ei merkitse yhtikäs mitään, joten pidäpäs nyt se plussajunan lippu vielä tiukasti kätösissäsi! Teit muuten niin hienon junan, että oot ansainnut ihan ykkösluokan paikan siellä :) Ja sen kyytiin kyllä kelpais päästä matkustajaksi! =D Että mikäs se vuototilanne nyt sitten on? Onko lisääntynyt vai loppunut kokonaan? Ei luovuta vielä toivosta!!

Ei oo totta, että se Ompun ystävä sitten plussasi! Niin epäreilua! Tuntuu, että hän teki sen pelkällä tahdonvoimalla.. :/ On kyllä tosi tahditonta hehkuttaa sitä sulle, varsinkin kun hän tiesi km:sta. Joten sun kurjat fiilikset on ihan ymmärrettäviä ja oikeutettuja. Mutta kyllä sä vielä perässä tulet ja näytät!! *rutistus*

Pöh, mä en nyt yhtään muista mitä muuta mun piti kommentoida, kun kaikki jutut on siellä edellisessä ketjussa! Muutenkin on ollut ihan pöhkö olo koko päivän. Oon ihan tokkurassa, tavarat ei pysy käsissä ja unohtelen koko ajan mitä olin tekemässä. Joten yhdyn Meiramin tuntemuksiin!! Mua niin nauratti, kun kirjoitit, mitä olit koheltanut :)

).( Ei ole tullut enää tuhrua tänään! Tää on kyllä mulle niin uus tilanne, että en tiedä, pitäiskö sittenkin tulla jonottamaan tuohon Meiramin hienoon plussajunaan... Mun tuhrut ei oo IKINÄ loppunut ennen menkkoja. Mutta never say never, ehkä tää on se eka kerta sillekin outoudelle. ;) Se tuhru oli muutenkin outoa, sellaista vaalenpunertavaa täälläkin, joten ehkä se liittyi kuitenkin siihen hiivaan. En muuten sittenkään hakenut sitä hiivalääkettä, kun ne oireet loppui. Säästetään resepti tulevaisuuteen :)

Jeps, ja nyt syömään, kamala nälkä!! Illanjatkoja ja +++tuulia uuteen ketjuun!!

Keiju kp 24
(ihan outo odotella tätiä näillä kp:llä, kun on niin usein mennyt yli 30!!)

Hihii, Keijullakin vaikuttaa lupaavalta!

Juu ei mitään asiaa (edelleenkään..), tulin vaan informoimaan, että mullekin (tai meille) lävähti tänään se aika sinne klinikalle, olikohan 9.1. Aattelin miestä kiusata, että se on menoa sitten. Ei vaan, tosi asiassa aion kyllä perua sen, piti tehdä se jo ajat sitten, mutten muistanut tai muuten vaan saanut aikaseks. Kun nyt kerran näytti onnistuvan tuo raskaaksi tuleminen kuitenkin, vaikkakin heikoin seurauksin, mutta kuitenkin. Ja mun miestähän ei sais sinne kirveelläkään, mitään näytteitä antamaan.

Vieläkin tuntuu jotenkin epätodelliselta tuo ystävän plussa.. hän kun ehti jo muutaman negatestinkin tekemään ennen tän päiväistä haamua. Mielessäni jo ehdin yks päivä ajatella, että no onneks ei onnistunut. *hyi mua, häpeän itseäni!* Mut kun se vaan oli niiiiin huono ajotus :´(. No, mut kuitenkin, he eivät ole käyttäneet mitään ehkäisyä kahteen ja puoleen vuoteen melkein, että kyllä se ihan oikeeseen osoitteeseen meni se plussa. Mut mäki haluun!! Ja mä haluun sen MEILLE kaikille!!! Heti!! *polkee jalkaa raivopäisenä*.

Juu, mies kotiutui, lähden sitä vinguttamaan :)

Iltaa kaikille!:)

Jes, taas uutta ketjua mennään! Me ollaan kyllä ahkeria kirjoittelijoita! :)

Tervetuloa joukkoon Senora!:) Mukava saada joukkoon lisää eri ikäistä porukkaa! Pahoittelut km:sta! :( Mutta ihanaa, että olet jo ilmeisesti ihan pirteällä mielellä uuden yrityksen tohinassa?

Omppu, tosi kurjaa, että sen sun ystävän piti plussata just nyt... Siis tottakai on tavallaan ihanaa, et heidän pitkä yritys palkittiin, mut ei sitä kieltämättä olisi toivonut noin tahdittomalle tyypille. Sulle ennemminkin!!!! *rutistaa kamua lujaa haluten lohduttaa* No, yritä vain keskittyä teidän yritykseen, vaikka ei se varmasti olekaan helppoa, jos se sun ystävä leuhkii raskaudellaan kokoajan. Toivottavasti niin ei sentään käy! Tsemppiä! Mitä niissä testeissä tutkittaisiin tammikuussa? Oletko aivan varma, että niistä kannattaa kieltäytyä?

Keiju, sullahan alkaa tilanne vaikuttaa kans tosi lupaavalta:) JES! Jospa ne tuhrut ei tuliskaan takaisin... vaan tulisi ihan jotain muuta sellaiseen pieneen tikkuun... *alkaa nostelemaan peukaloitaan toiveikkaana ja innostuen*

Meirami, äläpäs vielä luovu toivosta! Ne tuhrut on varmasti jotain muuta! Kyllä sun kuuluis päästä tuohon mahtavannäköiseen plussajunaan ja etupenkkiin vieläpä!:)

Kp13... Hih, alkaa perhoset lentelemään vatsassa! Mies jo kyseli, että milloinkas laitetaan se vauveli alulle ja ehdotteli tätä iltaa. ;) Hassua, että se tuntuu olevan noin innoissaan. Tänään luimme taas Vauva-lehteä yhdessä, kun se tulu juuri postiluukusta. Mies piti sitä hyvänä enteenä, että lehti ilmestyy juuri mun oletetun oviksen lähellä. ;)

Apua, mun pitäis osata huomenna kertoa lapsille jotain Luciasta... Pitää vissiin hankkia siitä vähän tietoa, ettei mene sormi suuhun. Mukavaa iltaa kaikille, pitäkäähän ketju korkealla! :)

AARRGHHH!! Mieheni on idiootti!!!
Jäätiin tänään hetkeksi kahden, kun poika halus mennä mummolaan. Aattelin, et no nyt on hyvä hetki vähän jutella. Avasin keskustelun sanomalla, että "aiotko koskaan kysyä, kuinka mä olen toipunut siitä keskenmenosta?" Mies oli ihan hiljaa ja sit et miten niin. Kysyin uudestaan, ja se urpo sano, että "no sä varmaan haluut nyt kertoa mulle". Siis ????! Sanoin sille, että no juu, en halua, ei sillä enää mitään merkitystä ole. Yksikseni siinä sit paasasin, et on se nyt kumma, ettei muka mitään sanottavaa ole ja että ei kai voi ollakaan, jos ei kerran ole tunteitakaan eikä mitään kiinnostusta. Että jatketaan vaan kaikessa hiljaisuudessa yhdessä asumista ihan ku ei mitään muuta olis olemassakaan. Mies vaan pyörittelin tyhmän näkösenä päätään, eikä edelleenkään saanut sanaa suustaan. Ruokakin siinä valmistu ja mies pyysi syömään, mutta mä sanoin sille, että syökööt hän ensin, mä haluan syödä yksin. Siinä se, meidän kehityskeskustelu, helvetti soikoon!

Niin ja niistä tutkimuksista. Töistä tullessaan kerroin hänelle, että alkaa valmistautumaan henkisesti. Naureskeli vaan, että juu ei. No, en mä nyt heti huomenna sitä lähde perumaan ja siis Pp kun kysyi, että olenko varma että kannattaa perua, niin ei tietenkään kannattais, menisin ihan ilomielin, mutta kun toi mies joka meillä asuu ei siis ole oikein suostuvainen, siihenkään. Kyl täs alkaa vähitellen miettimään, että kumpi osapuoli meistä on se vähemmän onnellisempi, ihan oikeesti. Nyt te saatte kyllä kaikki ihan täysin väärän kuvan hänestä, kun aina vaan näitä negatiivisia juttuja kerron!! Siis parempaa isää ei vois lapselleen/lapsilleen toivoa ja muutenkin on hyvä mies, mutta toi ulosanti on kyllä asteikon miinuspuolella :/. Täytyy vissiin juottaa se känniin joku ilta ja puristaa siitä totuus ulos. Tosin eipä kännisen höpinöiden varaan voi kauheesti laskea..

Mutta joo, mitäs meidän jännättävät?? Ja muakin kutkuttaa Pp:n puolesta! Varmaan ihana tunne, kun lähtölaukaus on ammuttu :).

Mä vetäydyn mököttämään tonne itekseni. Nyyh. Tää omppu alkaa olee jo aika täynnä madon reikiä...

Voi Omppu-raasu! Tosi kurjaa, et teidän keskustelu meni noin pahasti puihin. :( Joskus on niin vaikea käsittää, miten miehet ei osaa/halua/jaksa keskustella tärkeistä aiheista kunnolla. Mutta ainakin olet yrittänyt parhaasi! Enempää ei voi sulta vaatia. Ehkäpä miehesi tosiaan on vain niin erilainen ulosantinsa suhteen, ettei osaa ilmaista itseään puhumalla. Olihan se ruuantarjoaminen ehkä joku sovitteluele? Miehet ehkä monesti yrittää hyvittää asioita tekemisellä, jollain konkreettisella... Joka tapauksessa toivon kovasti, että saatte puhuttua tai edes jollain lailla käsiteltyä noita asioita. Millä miehesi on perustellut, ettei halua tutkimuksiin? Jospa hän pelkää, että hänestä löytyy jotain vikaa ja se jotenkin murentaisi hänen miehisyyttään? Voimia Ompulle, muista et me ollaa täällä sun puolella ja pidetään susta huolta! *halaa kaveria ja paikkaa madonreikiä tarmokkaasti*

Good Morning. Tänään on päivä alkanut suhtkoht kivasti, mutta ehtiihän tässä vielä tapahtumaan vaikka mitä. Yritän nyt kuitenkin pitää ajatukset kasassa ja keskittyä olennaisiin (= pyörin täällä ja vingun pahaa oloani).

Hei, me oltiin saatu kehuja Kermit-ketjussa :) Kiitos Jazz! Täällä on oikeesti niin hyvä meininki ja aitoja ihmisiä!!

Voi ihana Piparminttu-Pipsa! Mua alkoi ääneen naurattamaan tuo sun tarmokas reiänpaikkaus :). Hmm, mä en siis oikein ihan tasan tarkkaan tiedä, miks mieheni haraa tutkimuksia vastaan, mutta luulen sen johtuvan siitä, että hän ei voi sietää mitään tekemällä tekemistä, esim. ovistikuttelua ei ymmärrä lainkaan (ei varmaan edes tiedä mikä on ovulaatio, enkä jaksa selittääkään). Eli enemmänkin on niitä tjottailijoita ja oikeesti luottaa siihen, että kyllä se onnistuu kun ei ota paineita, ja jos vaikka ei onnistukaan, niin sou what, onhan meillä yksi. Kun sitten taas mä olen todellakin se härkäpää, että jos jotain saan päähäni, niin mennään vaikka läpi harmaan kiven. Mä oon vähän sellanen, että aina pitää olla joku projekti käynnistä (kuulostaa kieltämättä vähän pahalta sanoa lasta projektiksi..), muuten musta tuntuu, että mä näännyn, että elämä menee ohi. Ja vielä, KYLLÄ, mun mieheni todellakin on tekojen mies siinä mielessä, että ei ehkä puhu, mutta tietyillä teoillaan yrittää kompensoida puhumattomuuttaan. Tänäänkin esim. oma-aloitteisesti hoiteli pojalle aamupuuron, vähänkö olin siitä iloinen! (vaikka normaaliperheessähän tätä tapahtuu varmaan jatkuvasti, eikä se ole mikään megatapahtuma :) )

Löysitkö Luciatietoutta, Pp? (haittaako sua muuten, kun aina lyhennän ton sun nimen?)

Jep, valoa päivään, mä lähden pyörähtämään kahvipöydässä ja palaan työpisteeseen. Täytyy vissiin yrittää tänään askarrella joulukortit, niinku työn puolesta jaettavat.

Ja PUUUUUHHHHHH++++++++>, Meiramille ja Keijulle :)

Voi omppu ... käytiinkö samaa keskustelua tuolla kermiteissä jokunen aika sitten?? Ei meilläkään mies ole kysynyt toipumisesta mitään. Olen sitten ihan itsekseni kertoillut tuntemuksia. Mies on syksyn rampannut joka viikonloppu hirvijahdissa ja itsekseni on saanut pääkoppaa yrittää saada järjestykseen. Samat ajot ja hirvien kulut on saanut kuulla moneen kertaan. Kolmannella kertaa olen alkanut selittää omaa napaa...

Mitäs kertoisin teille? Olen 41 v toimistotyöntekijä Pohjois-Pohjanmaalta. Pari vuotta sitten jätin pillerireseptin uusimatta ja miehen kanssa ollaa tjottailtu. Lokakuussa plussasin ja rv7+4 tuli km. Täti on kerran kyläillyt km:n jälkeen ja kovasti yritetään raskautua uudelleen. Eilen sain tikutettua oviksen ja kellistettyä ukon.

Huomenta Senorallekin. Juu kyllähän mä taisin jossain vaiheessa Kermiteissäkin ruikuttaa miehestäni :). Helpottaa kummasti kun saa avautua edes jollekin. Ja niinku täälläkin olen "sanonut", jos jotakuta ei kiinnosta, niin hyppää mun tarinat yli.

Omppu! Sun jutut tuntuu niiiin tutulta. Mutta nyt on itsellä vaan sellainen omenainen olo, ettei jaksa miestä moittia tuon enempää.. Tiedättehän sanonnan olo kuin omenalla, punaiset posket ja siemeniä sisällä :) heh...

Hyvät huomenet täältäkin!

Ai meitä oli oikein kehuttu muissa ketjuissa? *hymyilee ylpeänä ihanan ketjun puolesta* Hih, välillä sen melkein unohtaa, että ihan kuka tahansa "ulkopuolinen" voi lukea näitä ja taustailla meidän juttuja ihan säännöllisesti! Täällä on kyllä ihania ihmisiä :)

Voi Omppua, kun sua nyt potkitaan päähän! *halaa ystävää lohduttaen* Mun mies on välillä hyvin samanlainen jörrikkä kuin sunkin; ei paljoa puhu asioista, vaan yrittää sitten joskus paikkailla asioita teoillaan. Mutta jospa ne pystyis tutkimaan ensin sut siellä klinikalla ja sitten saisit lisäaikaa suostutella miestäsi sinne? Kun varmaan ne tutkis sut siinäkin tapauksessa, että miehesi "aineissa" olisi jotain häikkää. Hankala tilanne... Jospa hän vielä suostuisi niihin tutkimuksiin, kun aikakin on tullut ja asia sillä tavalla konkreettinen.. Jaksuja!

Kiitos peukutuksitanne, mutta valitettavasti tuhrut is back. :( Ei paljon, mutta sen verran kuitenkin, että huomenna tai viimeistään perjantaina hanat aukeaa. Lämmötkin oli aamulla laskenut 36,7. (Mittasin tosin pari tuntia tavallista aiemmin, kun tulin pitkästä aikaa aamuvuoroon töihin..) Eikä ole mitään oireitakaan, joten en jaksa elätellä toiveita. Ensi vuonna sitten, terojen voimalla!

Meiramille kuitenkin vielä peukut pystyssä! Eikös jo pian olisi aika pissiä siihen tikkuun...? Tänne heti tilanneraporttia antamaan!

Ja PP, mulla meni ihan kylmät väreet, kun ajattelen, että teillä on ekat tärppiajat käsillä NYT!! Kylvittekö eilen simppoja? Ihanasti se sun mies on niin innoissaan mukana! Jotenkin mulla on sellainen tunne, että teillä tärppää pian :)

Jaahas, jospa sitä tekis välillä töitäkin... Hyviä päivänjatkoja kaikille! Ajatelkaas, enää reilu viikko, ja päivät alkaa taas pitenemään... =D

Huomenta ihanaiset haaveilijamme!!!

Olihan munkin sitten pakko käydä lukaisemassa tuo KERMIT -keskustelu, ja kivasti olivat kyllä kehuneet *röyhistää myös rintaa, alkuperäisen jäsenen ylepydellä*

ja onhan se totta, että ihana ketjuhan meillä täällä on, kaikki tsemppaa toisiaan ja lohduttaa maassa olevaa *nostaa samalla Omppua ylemmäs suosta*

Omppu:tiedän tunteen, miehet osaa joskus olla ÄÄLIÖITÄ!!! Omakin mies oli meidän km-kokemuksesta enempi vähempi neutraali, itse siltä sitten yritin sun tavoin kysellä mun tuntemuksien kyselemisesta, niin ei niin ei! Hänestä sitä ei kannata ajatella, vaan mennään eteenpäin.
MIkä tietysti on ihan tottakin, ei se mies tyhmä ole....mutta itse olen ainakin sellainen persoona, että haluan puhua asiat halki, miettiä ja ehkä vähän *tunnustaa* märehtiäkin.
Mutta halitsempit sinne *halaa ja paijaa samalla hellästi* =)

Voi Pp, muakin niiiiiiin innostaa tämä teidän yrityksenne, huh sentään! Vitsit, ajattele, nyt se sitten on h-hetket käsillä, ja sä kun niiiiin malttamattomana odotit joulukuuta!!! VOi että sentään *on ihan täpinöissään ystävän puolesta*

Meirami, meirami, meirami.....et voi olla tosissasi ja pitää meitä HULLUJA näin kauaa jännityksessä?!?!?!? Ihanhan tässä pakahtuu, kun ei tiedä miten päin olisi.
Ja hieno juna muuten, kait sanoit kuskille, että pysäkillä ollaan sitten vähän pidempään, että kaikki ehtivät mukaan?!?! =)

Senora: tervetuloa! Kuten sinulle on jo monesti sanottu, hyvän/parhaan ketjun valitsit =)
Ja samantien pahoittelut keskenmenosta, ne on aina ikäviä, nimim. kokemusta on.
Kuulostaa kuitenkin siltä, että olet asian "yli" ainakin joltain osin päässyt, ja että uutta yritystä ollaan jo suunnittelemassa/on jo päällä!

Tsemppiä kaikille, mä täällä tasaisin väliajoin käyn kuokkimassa, mutta kait se on ihan sallittua?!?! =)

Syysmarja rv 17+2

Hih, mä oon niin täpinöissäni, kun mietin Meiramin ja Piparminttu-Pipsan tilannetta! Pienellä onnen potkulla (joka lähtee täältä *puks*) molemmat plussaa vielä tänä vuonna!!

Voi, Omppu, kun miehesi on noin jörrikkä :/ Menkää nyt ihmeessä niihin tutkimuksiin, luulisi miehesikin ymmärtävän niiden tarpeellisuuden.

Itse taas todistin eilen pikkusieluisuuteni. Kinasin miehen kanssa asiasta, joka ei liity meihin, mutta josta oltiin eri mieltä. "Olet juuri niin pieni kuin asiat joiden annat vaikuttaa itseesi" (Saattoi mennä lainaus hieman pieleen, mutta ajatus kuitenkin :))

Plussaa kaikille muillekin!

Syysmarja, käy ihan vapaasti kuokkimassa! Jos tuota nyt voi edes kuokkimiseksi sanoa, kun sä kuitenkin kuulut porukkaan. =) Kiva kuulla teidän plussanneiden kuulumisiakin välillä! Vaikka pakko tunnustaa, että nykyään tulee useammin ja useammin luettua myös WAB+ kuulumiset... Säkin oot jo pitkällä, kohta puolivälissä, ja sehän oli ihan just kun sä plussasit. Mutta hyvä niin. Hyviä vointeja vain jatkoonkin!!

Huomenta!

Tervetuloa mukaan, senora! Ei varmaan jäänyt epäselväksi, että mainion ketjun valitsit. =) Pahoittelut keskenmenosta ja tsempitykset uuteen yritykseen.

Oi, miten hienon plussajunan Meirami (meidän maustetyttömme =D) on tehnyt! Ja paikkoja siinä näyttää olevan reilusti, eli kavutkaahan siskot kyytiin. Minä yritän harhauttaa kuskia, ettei juna pääse lähtemään liian aikaisin.

Omppu: ystäväsi on kyllä tosi tahditon kun hehkuttaa sulle plussaamistaan. En ymmärrä miten joku voi olla niin inhottava. Ja älä huoli, nuo ajatuksesi ystävän plussaamisesta ovat ihan oikeutettuja ja normaaleita. Tuntuu varmasti pahalta, kun miehesi ei suostu puhumaan km:sta. Sen suhteen en osaa neuvoa. Meillä se mököttäjä ja jörrikkä taidan olla minä itse... Tsemppiä, kyllä se aurinko vielä teillekin paistaa!

Keiju, pahoittelut tuhruista. Ehkä vielä on edes pikkiriikkisen toivoa? *yrittää olla positiivinen*

Meirami se vaan pitää meitä jännityksessä! Tiedätkö, tämä alkaa olla jo terveydelle haitallista. Jänskättää niin paljon sun puolesta. Ja peukalot on hellinä jatkuvasta peukutuksesta. =)

Pp:lläkin alkaa olla jännät paikat. Sun mies on kyllä tosi herttainen. Ja niin ihanan innostunut! =)

ON: Kp 3. Maanantaina myöhään illalla tuli täti. No, se olikin odotettavissa. Eilen olin tosi miellyttävää seuraa (oli vieläpä syntymäpäiväni...). Vedin herneet nenään ihan kaikesta mitä mies-parka sanoi tai teki. Tajusin kyllä itse, että taidan nyt olla hormonien vallassa, mutta en voinut käytökselleni mitään. Illalla sitten en saanut unta ja katsoin Mullan alla. Oli sen verran surullinen jakso, että itkeskelin sitä katsoessani ja vielä sen jälkeenkin. Mitään syytä itkuun ei mielestäni ollut, pistän senkin siis hormonien piikkiin. Eikä ole ensimmäinen kerta kun menkkojen aikana itkettää. Miesparkaa vaan käy sääliksi, kun se ihmettelee että mitähän se eukko tuossa vollottaa. :)

Nyt kaupungille hoitamaan asioita. Mukavaa päivää kaikille! ja tietysti ++++++++ !!