Wish a Baby 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meiramille jaksamista töihin! kyllä se nopeesti menee ja sitten pääsee kotiin löhöämään...:)

G: Kotitöistä eniten vihaan ehkä vessan pesua....imuroinnista tykkään, siinä tulee hiki, käy hyvin kuntoilusta...Mattojen tamppaaminen on myöskin yksi inhokeista, samoin roskien vienti...nämä hommat delekoitava miehelle...:)

Jeps...täällä kp15 muuttui sitten kp1 ja kauheat säryt päälle...täti tuli oikeen hulmuten kylään, padot aukesivat aamulla....kyllä ketuttaa!!! Alan pikkuhiljaa kääntyä sen endometrioosin suuntaan mutta turha tässä on mitään alkaa arpomaan ennen lääkäriä....

Sainpas sentään jotain aikaseksi tänään, tilasin parturi ajan ensi keskiviikoksi....:)

Meiramille jaksamista töihin! kyllä se nopeesti menee ja sitten pääsee kotiin löhöämään...:)

G: Kotitöistä eniten vihaan ehkä vessan pesua....imuroinnista tykkään, siinä tulee hiki, käy hyvin kuntoilusta...Mattojen tamppaaminen on myöskin yksi inhokeista, samoin roskien vienti...nämä hommat delekoitava miehelle...:)

Jeps...täällä kp15 muuttui sitten kp1 ja kauheat säryt päälle...täti tuli oikeen hulmuten kylään, padot aukesivat aamulla....kyllä ketuttaa!!! Alan pikkuhiljaa kääntyä sen endometrioosin suuntaan mutta turha tässä on mitään alkaa arpomaan ennen lääkäriä....

Sainpas sentään jotain aikaseksi tänään, tilasin parturi ajan ensi keskiviikoksi....:)

Helouta!

Oho, Tikru: taisit todella haluta varmistaa, että sun viesti tulee ketjuun ja luetuksi!!! ;) ;) :) Mut mä olen tositosi pahoillani sun puolesta! Koita jaksaa nuo omituiset vuodot, ja yritä olla stressaamatta hirmusti. (Tiedän, helppo sanoa!) Milloin sulla olikaan se gyne? Toivotaan että sieltä löytyy jotain järkeä ja apua tilanteeseen! Kyllä kaikki vielä järjestyy!

Mä kuulun tänään samaan porukkaan Ompun ja Meiramin kanssa. Mentiin vaan kavereille käymään ja iltaa istumaan... Tuli siinä sitten maisteltua terästettyä glögiä ja useampi lasillinen viiniä. Mukava ilta/yö, mutta aamulla oli vähän raatomainen olo! :)

SiivousG: Tässä aiheessa olen sitten taas ihan samanlainen kuin Pp, eli imurointi sujuu hyvin ilman otsasuonen pullotusta, mutta tiskaus...Grrrrr! Mä olen (ollut jo viimeiset 5 vuotta) tiskikoneen onnellinen omistaja, enkä siitä kyllä kovin helpolla luopuisi! :) Mulla saattaa joku kattila, jota ei voi laittaa koneeseen, odotella pesua tiskialtaassa monta päivää! *myöntää nolona* En vaan saa tartuttua toimeen.

VartalovoideG: Mulla rasvausta kaipaavat jalat polviin asti ja kädet varsineen. Mä tykkään sellaisista rasvoista, joissa kevyt ja raikas tuoksu ja jotka imeytyy nopeasti. Tällä hetkellä käytössä on Apteekin Bepanthol ja Lorealin Nutrisoft 24H. Kumpaankin oon ollut tyytyväinen. Kädet (siis ranteesta alaspäin) mulla kuivuu (etenkin talviaikaan)kun töissä joutuu niin useasti pesemään tassujaan tai laittamaan käsihuuhdetta.

Viikonlopun jatkoja, tytöt! :)
Toivottavasti Pp:n valmistujaiset sujuvat hilpeästi! :)
Mitä sulla, Pp oli tarjottavana? Meillä on jonkun ajan päästä miehen 30:set ja hyvät ideat ovat tervetulleita niin ruokien kuin viihdykkeenkin osalta!

Pikkuhiljaa alkaa elämä voittamaan, mutta silti vain odotan että pääsis töistä pois. Kullan kainaloon piiloon. Ja illalla otan ihan varppina aivan mega maraton kylvyn!!

Mutta kiva tietää että ei ole yksin tämän olon kanssa :D

Tikrulle kovasti jaxuja omituisista vuodoista selviämiseen. Kiva kun pääset kampaamoon! Meinaatko tehdä jotain radikaaliakin?

Nyt menen hörppäämään kamalasti limonaadia :)

Ainiin, tuli vielä mieleen, että onko kukaan koskaan kuullut, että aamu seksi ois "hedelmällisempää" kuin ilta touhuilut?
Mulla tuli vain ihan sellanen olo kuin olisin joskus lukenut jotain tuommoista....

Oi, toi tuliki 5 kertaa toi mun edellinen teksti....se oli vaa kaks kertaa sillon ku lähetin sen....:)

Joo aattelin aika radikaalisti taas tehdä kokeiluja...eli mulla on mustat hiukset ja nyt sit aattelin laittaa alle valkosta, sillai hassusti, ei silleen et ihan paistaa mut kuiteski näkyy sopivasti, sitten leikkaan jälleen etuhiukset tasasemmaksi...mulla paksut etuhiukset ja oon leikellyt niitä silleen kaarevasti....pituudesta voisi vähän myös leikata, nyt puoleen selkään saakka...

Ai pp:llä valmistujaiset?? Onnea Hirrmusti!! :) :)

Meirami: oon kuullut että ois hedelmällisempää koska aamusin miehellä ois noita simppoja enemmän....:) Niin se kyllä pitäs pyrkii, ainakin viikonloppusin...:)

Viivi: gyne on 1.11...aattelin nyt pyytää lähetettä ihan keskussairaalaan tähystykseen, että poissulkisivat endometrioosin ja teen kyllä valmiiksi oirelistauksen ettei vain mitään unohdu!

Kyllä nyt mennyt täysin maku ees yrittää mitään lasta, ei siitä tätä menoa tule kyllä yhtään mitään! toivottavasti vain ei ole jotain niin pahasti vialla että en voi saadakkaan lapsia...:(

Sori tytöt tää mun alituinen valitus, mutta siipi on nyt aika maassa....:(

Tikrun masis on kyllä täysin ymmärrettävä. Sitäkun tuo ihmismieli aina näkee niitä kauhukuvia mielessään, ja ajatuksiin tulee aina tämä "mitä jos..." Onneksi se gyne on jo kohta, tai ei ole pitkä odotus enää. *rutistus*

(itellä työ motivaatio ihan selkeesti tosi korkeella, kun kokoajan olen täällä palstailemassa :))

Kiitos meiramille lohturutistuksesta!! nii ja muillekkin kannustuksesta! :)
Parempi mieli jo! täytyy vaan ajatella positiivisesti....mutta jotenkin ajatukset ovat menneet sille radalle että lapsi tulee varmaan vaan lääketieteen avulla jos silläkään kun keho on näin sekasin...ei auta itku markkinoilla...on vaa odotellava 1,5 viikkoa!
Tikru menee taas kattoon lehvaa...

Huomenta! *haukottelee makeasti ja virnistelee vahongoniloisena sängyssä krapulaansa potevalle miehelle* Eilen oli tosiaan ne mun valmistujaiset - kiitos kaikille onnitteluista ja kivoista toivotuksista- ja hauskaa oli! :) Koolla oli tosi eri ikäistä porukkaa aina mun opiskelukavereista työkavereihin ja miehen sukulaisiin. (Pidän omille sukulaisilleni pienet juhlat myöhemmin kotimaisemissa itä-Suomessa). Tarjolla oli opiskelijabudjetilla tehty menu, johon kuului tonnikalasalaatti (pastaa, tonnikalaa, munaa, sipulia, paprikaa, suolakurkkua, kermaviilipohjainen kastike), patonkia, pannukakkupizzaa (Suosittelen! -> ohje löytyi netistä osoitteesta http://aiti85.vuodatus.net/blog/category/Suolasta+pikku+purtavaa), kermakakku ja tuorejuustokakku + boolia (0,7% siideriä, kuoharia, viinaa). Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. ;) Illan päälle lähdettiin vielä tanssahtelemaan ja oli kyllä mukavaa. Mulla on ilmeisesti aika hyvä viinapää tai sit osaan rajoittaa homman kohtuuteen, kun olo on nyt aivan mainio. Mies on sen sijaan huonommassa jamassa... *hihittelee* Mutta hei, mites teidän muiden viikonloppu on sujunut?

Tikru, voi sua. Nuo vuodot ja muut ongelmat kuulostaa kyllä siltä, että olet ehdottomasti lääkärin tarpeessa! Tosi hyvä, et pääset kuitenkin jo aika pian lekurille, ettei tartte odotella kuukausia. Voihan olla, et kyseessä on joku hormoneista johtuva häiriö, jonka voi korjata jollain lääkkeellä. ja eihän se endokaan varmasti maailmanloppu ole. Tiedän itsekin monia, jotka ovat endosta huolimatta saaneet monta lasta:) Heihin kuuluu mm. oma äitini ja hänen siskonsa. (Josta tulikin mieleeni, et voiko endo olla periytyvää?) Enivei, toivotaan Tikru parasta, et saisit selville, mistä vuotohäiriöt johtuu ja miten ne vois korjata. :) Olen varma, että sinäkin saat vielä sen oman nyytin syliisi - ennemmin tai myöhemmin! *HALI*

Hih, vai on täällä muutkin olleet viihteellä? ;) Hyvähän se on nyt käydä, kun teistäkin voi pian kuka tahansa olla siinä tilanteessa, ettei baarissa riekkuminen tai terästettyjen glögien nauttiminen tule kysymykseenkään. :)

Sain eilen lahjaksi miehen vanhemmilta Marimekon kylpytakin ja sovitin sitä sitten muiden vaatteiden päälle siinä samalla. Se oli aika reilunkokoinen, johon mies tokaisi virnistäen: "Hyvähän se on olla kasvunvaraa..." Onneksi anoppi ja appi eivät tajunneet (kai!) mitä mieheni oikein vihjaili. ;)

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Toivottavasti joku eksyy vielä tänään tänne rupattelukaveriksi. :)

Heippati! Kiva kun sulla oli huippukemut, Pp! Piristäähän nuo aina mieltä, kun saa vähän irrotella, ja varsinkin kun osaa irrotella sopivasti, ettei tarvi seuraavana päivänä kärsiä.

Täytyy palata siivouspuuhiin, kun miehet lähti ulkoilemaan ja on hyvä tilaisuus tehdä jotain, mutta sitä ennen: JESS; JESS; JESS!!!! Meikäläinen kusas tänään positiivisen ovistestin!! Ai vähänkö tuulettelin äänettömästi tosin, tuolla vessassa kun tulos tuli sit lähes samantien näkyviin!!! No, nyt pitäis sitä partneria sitte saada pikapuoliin... mitenhän tuo onnistuis, täytys ympätä esikko taas mummolaan vähäks aikaa.. ;). Eilenhän mun oli tarkoitus jo jakaa rakkautta mieheni kanssa, mutta hitto kun oltiin molemmat niin väsyneitä, että nukahdettiin...:/ No, luulis, että tänään ei olis vielä liian myöhäistä, koska eilen tikutin kuuden aikaan viimeks ja ihan haaleeta näytti, ja tänään sit tos aamupäivällä täydet. Siitähän sit menee vissiin se max 48 h ennen ovista. Vähänkö oon onnellinen pelkästään tosta positiivisestä tikusta!! Vaikkei se mihinkään johtaiskaan, niin silti.

Okei, nyt riitti taas itsekeskeisyys! Mitäs muille kuuluu? Onko Tikrulla masis hellittänyt? *toivottavasti-halaus!* Onneksi olet tosiaan menossa sinne tohtorille, ettei tarvitse kauaa märehtiä ja kehitellä vaikka mitä visioita pääkopassaan..

Palataan, pakko mennä työntouhuun!

Wau, onnea Ompulle ovistikutuksen hedelmistä! :) Tosi hieno juttu, että sait kaksi viivaa näkyviin! Eikös se paras kutuaika ole 24-48 tuntia positiivisen testin jälkeen? Eli sullahan ei ole vielä mikään kiire, huomennakin ehdit mainiosti. :)

*Niisk*, tuli oikein tippa linssiin, niin kauniisti lohdutit PP!! Kiitos! Alkoi heti sunnuntaipäivä paaljon paremmin :) Hienoa kuulla että juhlasi oli onnistuneet ja tuo miehen kommentti oli kyllä aivan mahtava...on ihana huomata miehessä noita innostumisen merkkejä...miehet kun eivät puhu eikä pukahda, mutta välillä tulee niin ihania kommentteja että oksat pois....eilen valitin miehelle vatsakipua ja tokaisin sitten että kuinka kovasti haluaisin oman nyytin jo...ja mies siihen että niin minäkin kulta....:) Eihän tuo mikään ihmeellinen juttu ollut kun selvää on että mieskin toivoo kovasti lasta, mutta lämmitti kuitenkin tuo ja yleensäkin aina noi kommentit lämmittää...:)

Ompulle onnea kovasti oviksesn bongauksesta!!! Jes, nyt äkkiä hyödyntämään, lakanat pöllyymään...:) Mikäs kp sulla nyt olikaan? ++++++++++++++tuuulta sinneppäin!!
Täällä ei masis ehkä vähän hellittänyt, yritän olla ajattelematta koko asiaa....:) Kyllä asiat aina selviää, suuntaan tai toiseen...:)

Koopee 18 :) :) !!! Vieläkin ihan fiiliksissä :) Kivut senkun yltyvät, että kaippa se solu kohta lähtee liikenteeseen (tai no eihän se mitenkään varmaa ole, mutta antakaa mun uskoa niin!!). Esikoista kun aloin odottamaan, oli nämä kivut myös kp 18, että se antaa kyllä toivoa siltä osin. Mutta tiedä sitten noitten lugejen tehosta, auttavatko yhtään siihen luteaalin... Mutta en halua nyt ajatella sitä sen enempää!

Oon todella onnellinen teidän puolesta, joilla mies on täysillä mukana! Mun oma mies kun sattuu olemaan vähän tollanen jurrikka, tyypillinen suomalainen eipuhueipussaa- tyyppi, mutta silti kuitenkin juuri SE OIKEA minulle, en parempaa osais kuvitellakaan!

Nyt täytyy taas rientää hommiin... sain pari kaappia raivattua ja muutenkin siivoiltua ja imuroin TAAS ja, ja, ja... ettei ajatukset pyöris vaan sen yhden asian ympärillä!

Tsempit kaikille!

Tikru, mukava kuulla, että sanoistani oli jotakin lohtua. :) Sitä vartenhan me täällä olemme, että tuemme aina toisiamme asiassa kuin asiassa. :)

Omppu, toivottavasti niistä lugeista olisi nyt apua... :) Sehän olis mahtavaa, jos teillä natsaisi tässä kierrossa! bd bd bd! Vaikka sua kyllä tulis kova ikävä, jos ja KUN siirryt tuonne toiselle puolelle jossain vaiheessa. Sulla on niin hauskat jutut, että saa aina nauraa itsekseen niitä lukiessa. :)

Minä luovutin suosiolla sen oviksen bongauksen. Pelkkiä haamuja sain kokoajan, mitä niitä tikkuja turhaan tuhlaamaan. Katotaan jos ens kierrossa kävis parempi tuuri.

Hei, oletteko tietoisia siitä Kiinteistömaailman tosi järkyttävästä kampanjasta, joka patistaa suomalaisia lisääntymään ja sanoo, että "kaikki lisääntymisikäiset, tehkääpäs nyt lapsi!" Kannattaa tsekata Kiinteistömaailman nettisivut ja tuo ketju, jossa puhutaan tän aamun Hesarista... Mitä olette siitä kampanjasta mieltä?

Nyt syömään!

Jee!!! Hyvä Omppu!!! :) Saitko jo ukon kellistettyä?! bd bd

Meillä on ollut oikein löhöilyviikonloppu. Perjantain riekkumisen jälkeen ollaan vaan syöty hyvin, oltu vaan ja katottu pari leffaa. *tyytyväinen huokaus* Tällasia pitäis olla useamminkin.

Kiva kuulla, että Pp:n valmistujaiset meni hyvin! :) Nyt sä olet sitten virallisesti ope! Onnea myös mun puolesta! :) Mitä sait kultsilta lahjaksi, jos saa udella? Ihku tuo sun mies, kun silleen vieraiden kuullen vihjaili vaavista!!! :)

Tikru: Älä sure, yritetään miettiä asian hyviä puolia: teillä on yritys vasta ihan alussa, hyvä että oireet on tulleet heti selkeänä, eikä vasta vaikka puolen vuoden päästä. Nyt niihin pääsee heti puuttumaan. Toivotaan, että kyseessä olis vaan tasoittumaton kierto. Mutta jos kyse on jostain muusta, niin uskon että apu löytyy kyllä tavalla tai toisella, lääketiede on nykyään niin pitkälle kehittynyttä. Kärsivällisyyttä vaan peliin, vaikka se vaikeaa onkin. Stressihän kuulemma vaikeuttaa tilannetta.

Keijulle myös sympatiat vielä, kyllä se siitä taas!
*Rutistaa Keijun ja Tikrun porukkahaliin saamaan lohtua*

).( Kp on 21/26-30 (Siis herranpieksut! Miten se jo noin pitkällä on?!?! Apua!), oireena vain vanha tuttu, oviksesta alkanut rintojen kipeys. Eli ei mitään fiiliksiä toiveita nostamaan. Flunssa vaivaa edelleen, nenä tukossa ja tänään on ollut kurkkukin tosi kipeänä. Au! :/ Menis jo pois!!!

Jaksamisia meille kaikille maanantaiaamuun!

Bonjour :) Täällä sitä taas töissä ihmetellään. Sellaiset kivat kolmen ja puolen tunnin yöunet takana, hyvin jaksaa! Ei tullut uni ja siippakin kuorsas tyytyväisenä vieressä. Sit just kun meinasin ekan kerran nukahtaa, poika keksi alkaa pelkäämään pimeää omassa huoneessaan..

Hyvin alkoi muutenkin. Huomasin, että jäi haisuvesi kotiin (en siis VOI olla ilman!). No, ei siinä mitään, onhan mulla täällä töissä sellanen kolmen näytteen pakkaus just tällasia hätätilanteita varten. "Mutta mitä, ei sitä näykään missään!! Mihin hemmettiin se nyt on muka kadonnut?? Ai katos, onhan tossa yks.." Tyytyväisenä roiskuttelin yhdestä putkilosta kunnes.... MIESTEN TUOKSUA!! JUST! Ihan ku ei muutenkin tekis miestä mieli, kun on niin voimakas ovulaatio päällä!! Pakko joltain työkaverilta lainata jotain peittotuoksua. Hei tästähän keksinkin oivan gallupin: mikä on lempituoksusi (siis hajuvesistä, jos käytät)? Itellä on viimeisin ostos Calvin Kleinin Euphoria ja tykkään kyl siitä. Onhan noita parempiakin ollut, mutta kokeilen aina jotain uutta.

Oi, Viivillä on ollut ihanaa löhöilyä! *tahtoo kans* Mäkin sain kyllä eilen maata puol yhteentoista sängyssä, kattelin Bellan ja Innon ja vähän Tilaakin. Harvinaista luksusta meidän perheessä, että saa noin kauan köllötellä.

Ja hihii, ainakin siis Viiviä saadaan kohta jännitellä! Laittakaas taas niitä koopeitä näkyviin :) Itellä nyt sitten 19/26-34. Eli kun ovis on keskimäärin nyt, niin tämä kierto muotoutunee 28-29 päivän mittaiseksi. Tai no joo, enpäs tiedäkään, kun huomenna aloitan luget ja niitä sen kymmene päivää pitäis käyttää..

Positiivistä mieltä ja energiaa kaikille!! Taidan lähtee kahvinkeittoon.

Huomenta!

Ja terve taas pitkästä aikaa. En ole paljon koneen ääreen kerinnyt, tai ainakaan jaksanut kirjoittaa mitään. Mutta taustalla ollaan edelleen. =)

Tuossa viime viikolla kutsu kävi töihin. Kaksivuorotyötä (ei lähelläkään omaa alaa), ja nyt onkin ollut totuttelemista hassuihin työaikoihin. Yritän aina välillä jaksaa vääntäytyä linjoille ja kirjoittaa kuulumisia. Nyt olette kirjoittaneet niin paljon, etten millään ehdi lukea kaikkea läpi. :)

Pp:lle onnea valmistumisesta! Minäkin sain gradun tulokset viime viikolla. Cum laudeen on minun tyytyminen. Sitä samaa keskinkertaista tasoa, jota kaikki opinnot on olleet. =)

Omppu, toivottavasti oviksesta tärppäsi, kun sait miehenkin kellistettyä sopivaan aikaan! +++++++!

Tikrulle tsemppiä temppuilevien kiertojen kanssa. Eiköhän niihin pian saada jotain tolkkua.

Gallupejakin oli jo ties miten monta. Ensin vartalovoideG: Käytän ympäri vuoden ja koko keholle. Varsinkin kädet kuivaa talvella. Vartalovoiteena on tällä hetkellä Lumenen vadelmantuoksuinen, mutta siinä on aivan liian äitelä tuoksu minun makuuni. Pitäisi hakea apteekista jotain vähän miedommin hajustettua ja enemmän kosteuttavaa kun on talvikin tulossa.

KotityöG: Eniten inhoan minäkin imuroimista. Tiskaamisesta päästiin kun ostettiin tiskikone. Sen keksijälle pitäisi myöntää Nobel. :) Ennen koneen ostamista tilanne oli usein se, että kaikki astiat likaisena kun kumpikaan ei halua tiskata. Ja sitten hirveässä nälässä ensin tiskivuoren kimppuun ennen kuin voi edes alkaa laittaa ruokaa. Nykyäänkin meinaa ne muutamat pannut ja kattilat, joita koneeseen ei voi laittaa, jäädä päiväkausiksi lojumaan...

HajuvesiG: En käytä hajuvesiä ollenkaan. En pidä voimakkaista tuoksuista, hiuslakkakin haisee liian voimakkaalta. Jos joskus erehdyn laittamaan hajuvettä, alan aivastella. Sama ilmiö on esim. Ikean kynttiläosastolla, missä on niitä hajustettuja kynttilöitä hirveät kasat esillä (ja en tajua kuka niitä kynttilöitä pystyy käyttämään, mistään suitsukkeista puhumattakaan =)).

ON: Kp 9. Eikä mitään uutta auringon alla (minkä auringon, täällä on satanut pari päivää putkeen...).

Energistä viikkoa kaikille!

Huomenta! (hih)
Ja taas uusi viikko pyörähti käyntiin!! Jipiii!!!

Onnea Omppu oviksen bongauksesta :D Nyt sitten vain peukut pystyyn ja odottamaan bd :):)

Viivillähän alkaa kohta olemaan jännät paikat!! Hui! Toivottavasti se flunssakin sieltä helpottais (vaihtuis vaikka raskaus oireiluksi....)

Pp:n juhlat kuulosti menestykselle. Ja onnea vielä kerran! Nuo on kyllä aina ihania nuo miesten hienovaraiset ja ei niin hienovaraiset vihjailut vauvasuuntaan :)

Meillä oli eilen hoidossa tällainen 2 vuotias lapsukainen. Voih kun oli ihanaa touhuta pikkuisen kanssa. Ja illalla sitten taas kulta haikaili, että eikö me nyt vois jo saada se omakin pieni. huoh.
Toisaalta vähän ahdistavaakin kun toinen odottaa niin kovasti, ja sitten kun tosiaan tässä näyttää kestävän. Mutta taas toisaalta onhan se ihanaa että toinenkin tosissaan haluaa yrittää.

Mutta nyt hulinaa töissä, joten pakko palata takaisin työn touhuun...

Meirami kp 14

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)

Viivi, ihanaa kun kohta päästään taas jännäilemään. :) Olis kyllä mahtavaa, jos plussajuna noukkis sut kyytiinsä tästä kierrosta! Kurjaa, kun se sitkeä flunssa vaan kiusaa sua edelleen. Sen siitä saa, kun ei malta pysyä kotona sairastamassa. ;) *heristää sormea ja lämmittää samalla kuumaa mehua potilaalle*

Riikka, onnea työpaikan johdosta! :) Työpaikka on kuitenkin aina työpaikka, vaikkei oman alan homma heti olisikaan:) Eikös sun mies (ja sinä myös?) ollut sitä mieltä, että työpaikan löydyttyä voisi yrityksenkin aloittaa? :) :) :) Ja onnea myös gradusta! Eihän C mikään huono ole todellakaan! Joillakin tarkastajillahan voi olla tosi tiukka seula, et magnaankin vaaditaan ihan yltiöpäisen hyvä työ. Ja ainahan jo pelkkä valmis gradu on hatunnoston arvoinen suoritus. Enkä usko, että työelämässä kukaan hirveästi kyselee sen arvosanan perään. :)

Meiramilla alkaa olla h-hetki käsillä? ;) Jokos on pöllytelty lakanoita ahkerasti? ;) Oi, ihanaa miten sun mies on noin innoissaan. :) Hyvähän se vain on, että toinenkin odottaa noin kovasti. Voitte tukea toinen toisianne! Ja hei, mistäs sitä tietää, vaikka tämä kierto olis myös sulle suosiollinen? :)

Oi, Ompulla on ollut oikea vastoinkäymisten aamu. Koita selvitä kommelluksista huolimatta! ;) Ja illalla menet sitten mukisemmatta aikaisin petiin, onko selvä? ;)

HajuvesiG: Käytän kans aika harvoin hajuvesiä. Yleensä laitan sellasta kevyen raikasta Yves Rocherin tuoksua tai sit Celine Dion-nimistä hajuvettä.

Tota galluppia vois jatkaa kysymällä, et mikä on lemppari miesten tuoksunne? (Hih, ajankohtainen kysymys etenkin Ompulle!) Mun ehdoton suosikki on se klassinen Hugo Bossin vihertävän kellertävä tuoksu... mmmm! :)

Kukaan ei ilmeisesti huomannut tota mun Kiinteistömaailma-kysymystä? Vai oliko se liian tylsä vastattavaksi? Laitoin siis palautetta kyseisestä kampanjasta ja sain sellasen yli-imelän pahoitteluviestin vastaukseksi itse kampanjan keksijältä! Uskomatonta, et joku oikeasti näköjään lukee niitä palautteita. :)

Täällä menossa kp20 eli ollaan Ompun ja Viivin kaa melkein samoissa päivissä menossa. Vielä ei oo mitään menkkaoireita eli toivonkin kovasti, et tää kierto olis muutaman päivän pidempi kuin viimeksi, jolloin jäätiin 26 päivään. :/

Tää työttömän arki on aika tylsää, mut toisaalta leppoisaa. Kohta kauppaan ja sit koirien kans ihailemaan talvisia maisemia metsään... :) Hauskaa päivää kaikille!

Maanantaita!

Mitäs mitäs, Ompun ovis sitten tosiaan innostui tulemaan hieman aikaisemmin tässä kuussa!! HIENOA! Jospa se olis sitten hyvä merkki... :) Toivotaan, että luget tekee nyt tehtävänsä ja se plussa sieltä pomppaa parin viikon päästä!!

PP:n juhlat kuulosti tosi hauskoilta ja onnistuineilta! Onneksi olkoon vielä kerran tuoreelle opettajalle!! Perästä tullaan ;)

Voi Tikru parkaa... Miten voikin alkaa uudet menkat heti oviksen perään... Onko tuota vaivaa joskus epäilty endoksi, kun siitä mainitsit? Toivotaan, ettei olisi sitä, vaan joku sinänsä "harmiton" hormoonihäikkä. Mutta pelko pois, kuten joku täällä sanoikin, on lääketiede nykyään niin kehittynyttä, että varmasti löytyy apu sunkin vaivaan! Joo, helppo sanoa, mutta myötäelän täällä silti sun vaivoja :) *hali*

Ja lopultakin alkaa jollain jännäysviikko. Kovasti bd bd bd bd Viiville!! Plussajuna on nyt porhaltanut niin monta kertaa meidän ohi, että olis todellakin aika pysähtyä. Viivi on kyllä jännäillyt jo sen verran pitkään, että olis ihan ansaittu plussa!

Riikalle onnittelut työpaikasta!! Se on tärkeintä että jotain työtä löytyi, vaikka ymmärrän kyllä harmituksen siitä ettei se ollut omaa alaa. Mutta kyllä se oman alan paikkakin vielä löytyy, jatkat vain sitkeästi etsintöjä tuon työn ohella. Tsemppiä! Ja niin, onnittelut myös gradusta! C on jo hyvä arvosana, johon itsekin olisin vallan tyytyväinen =)
Meidän laitoksella ainakin annetaan ymmärtää, että M on korkein realistinen arvosanatavoite ja E ja L todellisia harvinaisuuksia. Mutta tärkeintä munkin mielestä graduissa on se, että sen saa ylipäätään tehtyä ja valmistuu. Ei sitä arvosanaa sitten enää kysellä! kai.. ;)

HajuvesiG: Mulla on montakin suosikkia, esim. Laura Biagiottin "Laura" ja Escadan kesätuoksut. Ei mitään vakiotuoksua siis.
Miesten tuoksuista en ole myöskään kehittänyt mitään erityissuosikkia. Nyt miehellä on joku Hugo Bossin tuoksu, joka on ihan hyvä. Tää gallup tulikin hyvään saumaan, sillä oon aatellut ostaa miehelle lahjaksi jonkun uuden tuoksun, joten heitelkääpäs lisää ideoita naiset!

Se Kiinteistömaailman kampanja oli mielestäni aika tökerö... Ei asuntokauppiaidenkaan pitäisi aivan noin henkilökohtaisuuksiin mennä mainoksissaan. Sinänsä hauska se kilpailu mihin voi lähettää vauvojen kuvia, mutta ei mielestäni oikein sovi asuntokauppohin... Hyvä PP, kun annoit heti palautetta!! Niin sitä pitää! Ja että oikein kampanjan keksijä vastasi siihen, wau. Mullakin on ollut vähän sellainen pessimisti-asenne, että ei niitä palautteita ikinä kukaan lue, mutta näköjään lukee.

Jaahas, on nyt lähtenyt vähän tahmeasti käyntiin tämä maanantai, mutta jospa se tästä taas. Mukavia viikon alkuja!

kp 10/26-35