Wish a Baby 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Tikru, koitahan parantua! Jospa se ovis ei ihan hukkaan menisi!

Ja luulis että se hailakka viiva PP:n testissä tarkoittais että hormoonit on nousussa, kerta aikaisemmin ei ole mitään viivaa edes tullut...

Ihan vaan pikaseen moikkaan teitäkin täällä!

Piparminttu-Pipsa: Mulla kans hiukset yli puolen selän, melkeen persuuksiin asti ja nyt olen kyllästynyt tähän pehkooni ja aion leikkuuttaa n.20-30cm pois. Letti on niin kulahtaneen näkönen että ei kehtaa enää irti pitää. Pitkä tukka on kaunis jos se on paksu ja siisti, mutta mulla on paksu vaan ei tosiaankaan siisti. Mies joutui vähän sulattelemaan kun kerroin "lyhennyksestä" (hän kun on ihan kuumana pitkään tukkaan naisella), mutta myönsi itsekin että helpompaa on jos sen siistii kerralla hyvännäköiseksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyeksi. Ajattelin et jos johonkin lapaluiden korkeudelle...

Eikun vaan plussaonnea muillekin, koskas se Raksu meinaa ilmottautua WAB+ ketjuun? Olis kiva kuulla alkuraskauden kuulumisia :)

Kk 10+6 (enää viikko jäljellä 12vk maagiseen rajaan!)

Kotona taas, hitsi että osaakin tuntua kylmiltä nää syksyn ekat melkeinpakkaspäivät! Hrrrr!! Mulla on sellanen nenä, että kun on vähänkin viileämpää, niin se on ulkoillessa heti ihan punainen! :) Flunssa vaivaa vielä sen verran, että tämänkin illan aion viettää mukavasti kotona, torkkupeiton turvissa.

Keiju: Uskomatonta, millasia mänttipäitä sitä naisten lääkäreiksi ryhtyykään!!! Luulis kuuluvan työnkuvaan ja pätevyysvaatimuksiin, että naisia pitää osata käsitellä ymmärtävästi ja kunnioittavasti!!! :/ Onneks et sentään joutunu pulittamaan mitään kiskurihintaa tuosta hukkareissusta! Jos asia sinua kovasti mietityttää ja vaivaa, niin varaa ihmeessä aika yksityiseltä, eihän se kuitenkaan loppujen lopuksi ole kuin rahaa... Jos et tiedä ketään varmuudella hyvää lekuria, niin kysele vähän tutuilta suosituksia etukäteen. *Silittää kamua selästä: kyllä kaikki järjestyy!*

Tikrullako oli kuume noussut? Voi ressukka! *tarjoaa höyryävän kuumaa mustaherukkamehua potilaalle* Muista sä nyt sitten levätä kunnolla ja parannella itseäs kaikessa rauhassa! (Eli älä tee niinkuin mä tein! ;) ) Noissa kuumelukemissa mä olisin jo ihan taju kankaalla! Toivotaan, että ovispäivänä vointi olis jo vireämpi!! bd bd

Sara!!! Ihanaa kuulla sinusta, mä en ainakaan ole unohtanut! :) Totta hemmetissä saat (ja sun pitääkin!) tulla porukoihin! Hyvä että ilmoittelit itestäsi! :) Harmi, että sulla on noin paha mieli vauvahaaveiden takia. Mä ymmärrän kyllä hyvin, meillä on kuukausi vähemmän yritystä takana kuin teillä ja fiilikset alkaa ajoittain olla melko epätoivoiset ja pelokkaat... Mutta yritetään jaksaa! *Halaa kamua* Mä vähän ajattelin, että seuraavasta kierrosta alottaisin popsimaan noita Limeen tai Meiramin (sori en nyt muista kumpi se oli!) käyttöön ottamia E-vitamiinia ja sinkki+seleeniä.

Mä muuten googletin tuota E-vitamiinia. Aika epämäärästä tietoa vaan löysin sen hyödyistä, mutta jossain mainittiin, että se vaikuttais positiivisesti kehon omaan hormonituotantoon. Mites se sinkki, mitä se tekee? Entäs seleeni?

Oviksen tikuttelijat; Pp ja Omppu ainakin: kertokaahan sitten kokemuksia niistä Advanceista! Mä harkitsen edelleen tikkujen hankkimista.

Pp: Täälläpäin on myös tuota konkurssiin johtavaa heräte-shoppailua liikkeellä!! :) Mä tilasin yks ilta netin kautta vähän kodinsisustuskamaa, pari päivää sitten ostin housut ja hameen ja eilen vielä menin töiden jälkeen käymään kaupungilla... Tarkoitus oli ostaa vaan yks Espritin paita, jota olin ihaillu jo pari viikkoa sitten... No, kotiin lähdin sitten kolmen(!) paidan kanssa!!! Argh! Mutta kun ne oli niin kivoja...eikä edes niin kovin kalliita! ;) Tili tulee, tili menee... Pienenä puolustuksena voin tähän sanoa, että mä siivosin vaatekaappini viikonloppuna ja sieltä läksi isoiso paperikassillinen vaatetta pois.

Ja kirjaimellisesti. Tai ei oikeestaan muuta, kuin että ihan haaleeta viivaa näytti, mutta jospa se siitä vahvistuis tulevina päivinä.. Tosin, tohonkin tulokseen meni mun mielestä aika kauan, että alkoi näkymään, eli tiedä sit miten luotettava tuo oli.

Noh, enivei, tänään on pakko piirittää miestä, kun tuo lurjus lähtee huomenna reissuun ja tulee vasta lauantaina. Ettei vaan mee mahikset sivu suun. Tai pitäiskö sanoa sivu alapään, heh :). Kun voihan olla, että just huomenna olis lukemat huipussaan, äkkiähän ne sit nousee kun on noustakseen.

Tikrulle pikaista paranemista! Ja piti vielä sanoa Saralle, että mä en muista ollaanko palstailtu yhtä aikaa, mutta kiva silti, että "palasit" joukkoon!

Sinkistä onnistuin tonkimaan tällaista tietoa:

*parantaa sperman laatua (wuhuu :):))
*normalisoi immunijärjestelmää
*tehostaa E-Vitamiinin ja omega3 rasvahappojen edullisia vaikutuksia elimistössä
*sinkin vajaus altistaa sikiövaurioille
*vähentää keskenmenoja

Seleenistä oli kamalan hankala löytää mitään, mutta sekin:
*parantaa sperman laatua (mein ukolla pitäis kohta olla huippu sperma ;))
*suojaa soluja
-ehkäisee soluvaurioita
*suojaa istukkaa

Mutta kamalan hankalasti näistä tietoa kieltämättä löytyy...

Hei kiitti Meirami tiedoista! Noihan vaikuttaa ihan kokeilemisen arvoisilta jutuilta.

Meillä lähti vähän aikaa sitten mukelo mummolaan kylään. Ette ikinä arvaa, mitä täällä äsken tapahtui... :) Hehhehhe, olen nimeni veroinen.....mies saa lähteä reissullensa huomenna ihan rauhassa.

Hihii! *Syöksyy paikalle hiukset hulmuten ja aloittaa villin perjantaitanssin peppu keikkuen ja kädet hurjasti viuhtoen*
Aikainen lintu madon nappaa! Tai no, en mä kyllä kovin aikainen ole, missä te kaikki luuraatte?
No, enivei, tänään on perjantai! :) :) Jee!
Sujuvaa työpäivää kaikille ja ihanan rentouttavaa viikonloppua siltä varalta etten enää tänään ehdi linjoille! :)

Yhdyn edelliseen ilakoitsijaan!! Kävin täällä jo seittemän jälkeen, kun tulin töihin, mutta en kehdannut taas aloittaa tanssia :)

Ihanaa viikonloppua ja +++! (palaan myöhemmin..)

Wuhuu, liityn Viivin ja Ompun kanssa tanssimaan!!!

Nyt on nuppi niin tyhjä että ei tule mitää asiaa mieleen... Pitää vähän myöhemmin yrittää vielä uudelleen...

*keskittyy nyt vain tanssimaan raivokkaasti*

Jihuu, perjantai!! *yhtyy Viivin ja Ompun kanssa tanssiin*
Hui, täällä etelässä sataa LUNTA!! Ei kyllä maahan jäänyt mitään, mutta tuli vähän aikaa ihan selviä lumihiutaleita! Hrrrr...

Tuosta gynejutusta vielä, kun Omppu ehdotti pientä valkoista valhetta yritysksen aloittamisajasta. Mä itse asiassa annoin sen gynen ymmärtää, että meillä on yritystä takana helmikuulta saakka (jolloin jätin pilleri pois), mutta ukkeli oli tosi tiukkana sen vuoden rajan suhteen. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että jos jotain apua haluaa (varsinkin julkisella puolella), niin kannattaa kyllä hieman liiotella sitä yritysaikaa!! Jäi vaan niin epävarma olo, sillä se lekuri sanoi, että keltarauhashormonista olisi apua tuohon tiputteluun ja kiertojen säännöllistämiseen, mutta että hän ei sitä aio minulle vielä määrätä. Eli myönsi ongelman, mutta sanoi ettei hoitoa vielä tipu. "Joskus vaan pitää vähän kauemmin odotella" ARGH! Joo, nyt mä lopetan tuosta paasaamisen ennen kuin teilläkin menee hermot ;)

Mies jo "lupasi", että voisin mennä parin kuukauden päästä yksityiselle, jos kierrot ei tästä tasaannu ja vaavia ala kuulumaan. Joten eiköhän se tästä =)

Saralle vaan tervetuloa mukaan! En taida sinua muistaa, mutta kiva kun ilmoittauduit uudelleen joukkoon :) Tsemppiä hirmuisesti teillekin vauvaprojektiin, ei ole varmaan ollut helppoa näiden pitkien yrityskuukausien aikana! (nyt nolottaa miten mä marisen jo muutaman kuukauden jälkeen... sorii...) Mutta toivotaan, että pian tärppäisi, tai ainakin kohta pääsette tarkempiin tutkimuksiin. Jaksamista =)

Jess, Ompulla näkyi jo jonkinlaista viivaa tikussa! Siitä se lähtee! Mikäs koopee sulla oli meneillään? Eihän se nyt vielä ala olla lähellä 20? Jospa ovis yllättäis ja tuliskin aikaisemmin tällä kertaa... bd bd bd! Hyvä juttu, että ainakin sait miestä jo varastoon ;)

Tikrulle pikaista paranemista! Kääriydy nyt kunnolla peittoihin ja lepää. Toivottavasti kuume laskee ja pääsette hyödyntämään oviksen!

Kivasti oli Meirami löytänyt infoa sinkistä ja seleenistä, ja ihan asialliseltahan nuo hyödyt kuulostivat. Mulla on käytössä b-vitamiinivalmiste, jossa on myös reilusti foolihappoa. Ja lisäksi myös sinkkitabuja joita mieskin popsii.

PP ja Viivi, joskus tekee vaan hyvää shoppailla kunnolla ja pistää tili kerralla sileäksi! *oikein kannustaa kamuja törsäämään*. Siitä tulee niin hyvä mieli, jos joskus löytää enemmänkin kivoja vaatteita, että pakkohan ne on ostaa. Tuollaisia pieniä piristyshetkiä tarvitaan aina silloin tällöin ;) *yrittää samalla selitellä omaa parin viikon takaista tuhlausreissuaan...*

Eipä kait tässä muuta asiaa... Mukavaa viikonloppua vaan kaikille ja ++++tuulahduksia vällyjen väliin!!

Liittyn myös perjantaitansseihin!!!

Kylläpä oli Keijulla harmittava gyne käynti. Taisi olla lääkärilläkin huono päivä, kun tuollalailla käyttäytyi, vaikka eihän tuollaisessa työssä saisi koskaan sanoa asiakkaalle töykeästi, vaikka itsellä kaatuisi puoli maailmaa päälle. Toivottasti seuraavalla gyne käynnillä lääkärisi suhtautuu asiaasi vakavasti ja saatte asan eteenpäin.

Tikrulle pikaista paranemista. Nyt vaan peiton alle huilaamaan, kuppikuumaa juotavaa ja hyvä elokuva pyörimään.

Kävin katselemassa ovulaatiotestejä ja olipa niiden hinnat nousseet. Viimeksi, kun tilasin ovulaatiotestejä ja raskaustestejä sisältävän paketin ne maksoi muistaakseni vähän alle 15e. Nyt siellä ei ollut mitään siihen hintaan ja merkitkin oli mielestäni vaihtuneet. Jäipä nyt sitten ainakin toistaiseksi vielä tilaamatta.

Heitänpä tähän uuden gallupin. Minkälaisia vartalovoiteita käytätte?
Mulle sopivaa vartalovoidetta ei ole vielä löytynyt. Aina niissä on joko liian voimakas tuoksu tai sitten ei muuten vaan sovi. Natusanin vauva öljyäkin olen kokeillut ja hirveästi olisin sitä tykännyt käyttää, mutta jo muutaman kerran jälkeen iho veti ihan laikukkaaksi (siis sellaista rusehtavaa pilkkua, mitä lie pikmentti muutosta). Lumenen kiinteyttävää vartalovoidetta tykkäsin myös käyttää, mutta tuotteesta tuli uusi vanhan tilalle ja nyt se on niin paljon voimakkaamman tuoksuista, että mua ällöttää käyttää sitä. Joten hyviä voide vinkkejä otetaan vastaan.

Täytyy vissiin meikäläisenkin mennä töihin apteekin kautta ja käydä hakemassa noita sinkki ja seleeni tabletteja. Jospa niistä olisi jotain apua. Itsekseni jo vannoin, että enää en "hössötä" turhia ja tässä sitä taas ollaan =)

Hauskat viikonloput kaikille!!!

*keikuttaa lanteitaan ja pomppii muiden mukana* Ihanaa perjantaita!

Täällä Lapissa pakkanen paukkuu jo ihan kunnon lukemissa, aamulla yhdeksältä mittari näytti vielä -9 astetta! Kemijoki oli tosi talvisen näköinen, kun kävin koirien kanssa aamulenkillä. Vesi höyrysi ja puut näyttivät jo ihanan jouluisilta, kun olivat niin kuurassa. Tosi kaunista! Harmi, kun pitää lähteä näistä maisemista, joihin olen kovasti kiintynyt neljässä vuodessa. :/

Tikrulle pikaiset paranemiset! Nyt vain vaadit mieheltäsi viiden tähden hoitoa, niin etköhän sä ole pian taas tolpillasi. :)

Keiju, tosi hyvä veto sun mieheltä tuo yksityisen gynen lupaaminen. :) Musta se kuulostaa erittäin fiksulta idealta ja antaa varmasti sullekin mielenrauhan. Yksityisistä gyneistä puheenollen, itsekin ajattelin käydä sellaisella ennen joulua. On se ehkä jo aikakin mennä "oikealle" gynelle YTHS:n yleislääkärin sijaan. Osaatteko suositella jotain hyvää gyneä/ paikkaa pk-seudulla? Itse kun en tiedä niistä yhtään mitään. Kattelin alustavasti Mehiläisen sivuja... Liekö sit minkälainen? Kertokaa kokemuksianne muistakin:) Mulla on siis ideana käydä tarkistuttamassa paikat ennen yrityksen alkua.

Omppu, kiva et sait kuitenkin jonkun viivan näkyviin jo. :) Jokos se on tänään vahvistunu? Hyvä, että sait isännän kellistettyä... ;) Jospa teillä natsaisi tässä kierrossa!

Viivi, helpottavaa kuulla, etten ole ainoa heräteshoppailija tässä ketjussa. ;) Ja hei, paitojahan ei voi koskaan olla liikaa ja jos halvalla saa, niin kannattaahan niitä nyt ostaa useampi samalla kerralla. ;)

G: Mun iho ei juurikaan kuiva muualta kuin käsistä, kasvoista ja jaloista eli aika vähän tulee käytettyä mitään vartalovoidetta. Tykkään käyttää perusvoiteena (käsille ja jaloille) esim. apteekin voiteita (niitä perusjuttuja, esim. Aqualan) ja äsken ostin vanhan kunnon HTH:n voiteen Prismasta. Se oli ainakin hintansa väärti (makso jotain 4 tai 5€) ja on tosi hyvä ainakin mun iholle. :) Ootko Limee kokeillu noita jo? Aiheuttiko nekin jotain ihottumaa? Ne on ainakin tuoksuttomia eli sen suhteen ei pitäis olla ongelmaa.

Sain äsken postissa ne Advancen tikut ja testasin heti. Taas tuli sellanen hailakka viiva... Äh, enkö mä saa koskaan kahta kunnon viivaa näkyviin??? Nyt on jo kp17 eli sais ne kohta ilmaantua. Mitenkähän kauan tota testaamista kannattaa jatkaa, jos viivat ei tuosta kummemmaksi muutu?

Mies kyseli eilen aivan yllättäen, tiedänkö miehille mitään tällaista palstaa!!!! Olin ihan puulla päähän lyöty, koska ei mies oo aiemmin osottanu noin suurta kiinnostusta. Esittelin sille sit Helistimen sivujen isi-osastoa, jossa tosin puolet kirjoittajista on naisia... :/ Muitapa en tiedäkään. Onko teillä tietoa????

Kiitos kaikille, jotka niin ihanasti toivottelivat mut taas tervetulleeksi ketjuun ja muutenkin tsemppailitte! Tuntuu niin mukavalta olla täällä taas!

Eilinen muuttui kp ykköseksi, eli uusi kierto edessä. Kiitos vitamiinivinkeistä Viivi ja Meirami. Mun vitamiinipillereissä lukee, että esim. E-vitamiinia ja sinkkiä niistä saa "100% vuorokautisen saannin vertailuarvosta". Tarkoitaako tuo nyt sitten sitä, että enempää ei ole hyvä saadakaan? Hiukka mystinen lause mun mielestä, osaako joku tulkita paremmin?

Ensimmäinen aamulämmön mittaus suoritettu, tästä se alkaa. Ihan jännittää, että minkälainen käyrä siitä muodostuukaan...

Tikrulle paranemista! Lepäähän kunnolla äläkä lähde liian aikaisin liikkeelle, ainakaan töihin!

Keijullapa oli ikävä gynekokemus! Inhottava tuollainen miehinen asenne, että katsoo yläviistosta "vauvahaaveista sekopäisiä naisia, jotka jopa mittailee lämpöjä (!) ja on muutenkin ihan hysteerisiä, niille pitää olla miehekkäästi tiukka ja antaa niiden kärsiä epätietoisuudessaan vielä vähän pidempään, sepä se kasvattaakin luonnetta!" Olisiko liikaa vaadittu, että kohtaisi potilaan ihmisenä huolineen ja ongelmineen, sen sijaan että vaan pönkittää omaa lääkärinasemaansa? Keijun kohdalla on kuitenkin kyse niin selkeistä oireista, joista on ehkä syytäkin olla vähän huolissaan. No, toivottavasti seuraava gynekokemus on jotain aivan muuta, ja saat jonkun ihanan empaattisen ja ammattitaitoisen!

Omppu, taidan kyllä muistaa sut, kun ei tällä listalla toista lasta yrittäviä ole kai ollut kuin sinä ja Kk. Toivottavasti nyt tärppäs, kun kerran tikkuunkin tuli viiva!

G: Apteekin hajuttomat rasvat täälläkin käytössä. En voi ylipäänsä sietää mitään voimakkaita hajuja kosmetiikassa, hajuvettä käytän ehkä kaksi kertaa vuodessa, kun joskus isoihin juhliin muistan sipaista!

Mukavaa perjantaita kaikille, ja viikonloppuja!

Lisää vitamiineista:
Mun mielestä Sinkki (ja seleeni) on sellasia aineita, mitä ei saa liikaa saada. E-vitamiini, vaikka onkin rasvaliukoinen (?) eli kertyvä vitamiini, niin sen "yliannostuksesta" ei ole vaaraa, tai ainakaan siitä mitään haittaa ei ole. Mullekkin käskettiin ottaa reilusti niitä nappeja (suositus 1, mutta esim 5 voi ottaa päivässä) ollaan tosin otettu molemmat vain kaks nappia päivässä.

Taas pika visiitti :( takaisin töihin....

tikru yhtyy myös varovasti perjantai tanssiin....Heräsimpä tänään sitten kahdelta eli pari tuntia sitten...että levätty ainakin on!! Ei ole kuumetta nyt ollut, ainakaan vielä....Äsken kirjoitin jo pitkät litanjat kunnes sivut tilttas...

Meiramille kiitoksia tietoiskuista, meillä meinaa tuo mies vaan unohdella nuo sinkki kapseleitten otot...

Keiju, kannattaa kyllä hyvissä ajoin tilata aikaa yksityiselle, varsinkin jos haluaa naisgynen....minulla menin silloin aika 3 viikon päähän ja sitten kun halusin vielä myöhemmin siirtää aikaa ja vielä ilta-ajaksi niin taas siirty 3 viikolla....ja voithan sanoa miehellesi että vauva tulee helpommin kun stressi poistuu lääkäri reissun myötä....:)

Saralle heippodeit! 'En tainnut vielä palstalla olla mukana kun olet viimeksi ilmoitellut itsestäsi, en ainakaan muista! :) Mites oletko käynyt tohtorilla vielä, eikös teillä yritystä ole ollut jo tammikuusta? Jaksamista sinne, niin ja pahoittelut tädin kurvaamisesta paikalle *murisee tädille hampaat irvessä*...

Täällä kirkkaan ruskea vuoto ei näytä loppuvan millään, nyt jo viidettä päivää....niin ja eilen oli haaleeta viivaa ovistikussa aamulla, täytyy tikutella tänään vielä...jos huomenna oli jo touhuumiskunnossa....:) Mutta vähän selkäpiitä karmii tuo epämääräinen vuoto...

G: käytän doven vartalovoiteita ja apteekin tota aqualan voidetta, hyvin rasvaista...talvella varsinkin tarttee käyttää aina suihkun jälkeen, iho niin kuiva...

Kiitos kaikille muutes jotka toivotellut tännepäin paranemisia ym...kyllä tää tästä! Nyt lähden valitsemaan hyllystä jonkin hyvän dvd-lehvan ja teen pari voileipää ja odotan miestä kotiin...saa sitten "luvan" hieroa niskojani....lammaskatsetta ja yskänpuuskaa kehiin, hih!! :) :)

Joskohan tuota kokeilis nyt ihan ajan kanssa kirjoittaa jotain :)
Vaikka nuppi kyllä tuntuu tyhjältä vieläkin...

PP, onhan se kyllä melko iso muutos tuo muuttaminen, mutta kyllä sitä tottuu täälläkin päässä suomea elämään. Muistan kun itse muutin tänne niin olin ihan varma että en viihdy, mutta kummasti sitä on löytänyt hyvät puolet täälläkin asumisesta, ja en tiedä lähtisinkö edes enää takaisin pohjoiseen... ei voi tietää...

Saralle pahoittelut tädin saapumisesta, mutta nythän on sitten uusi kierto ja uusi mahdollisuus.

G: täällä myös hyvin herkkä iho. ja joudun rasvoja vaihtamaan tosi usein, kun iho "kyllästyy" niin nopeasti yhteen rasvaan. Ja ihan apteekki linjalla. Novalania (olikohan se se...) kärsi käyttää aika pitkään, sitten olenkin vaihdellut tosi usein, ja en edes muista niiden nimiä. Mutta olen apteekista kyllä saanut hyviä neuvoja kun on selittänyt ongelman. Lisäksi ostan aina vaan sellaisia mini tuubeja, että mukavampi kokeilla, eikä jää sitten turhaa liikaa käyttämättä, jos rasva ei sovikkaan.

Täällä taitaa olla ovis kans aika lähellä. tämän päivän on kokoajan tuntunut että menkat ois alkanu. Jotenkin tosi häijy fiilis. Ainoana erona on, että mitään kipuiluita ei ole. Mutta siemeniä on jemmailtu ;)
Nyt piti ihan laskea kp:tkin... elikkäs on kp11... oispa kyllä aika aikanen ovis jos se on... noh, enpäs jaksa enempiä ihmetellä. Hitsi jos raskis niin hakis niitä ovis testejä niin sais selvyyden...

Tuossa aijemmin puhuitte shoppailusta, mulla on sellanen paha tapa että shoppailen kenkiä, niitä on jo kertynyt ihan kamalasti, mutta silti tuntuu ettei niitä ole tarpeeksi :D aina löytyy jotku uudet ja aivan ihanat mitkä on pakko saada. Tämä onkin meillä kotona aika yleinen riidan aihe :) heh

Mutta hyvää viikonloppua kaikille jos ette huomenna täällä enää käy :)

Iltapäivää!
Jokos Tikrulla on parempi vointi...? Kuuma rommitoti vaan nenän alle, niin kyllä se siitä.

Voiteista. Mä olen viime aikoina / vuosina käyttänyt pelkästään Dermosilin rasvoja (www.dermoshop.com tai fi, en nyt muista). (Niissä kylllä taitaa kaikissa olla hajut mukana.. tai on siel muuten jotain hajusteettomiakin) Olen ollu tosi tyytyväinen niihin. Paitsi että olen aika huono rasvailemaan, pitäis yrittää vähän säännöllisemmin varsinkin nyt "talvella".

Sain imuroitua tossa töitten jälkeen ja siitä tulikin uus galluppi mieleeni: mitä kotityötä inhoat eniten?! Mulla se on ehdottomasti toi imuroiminen! Siis v*tutuskäyrä nousee tähtiin sitä letkua nykiessä. Meil on toi keskuspöläri ja siinä 10 metrin letku niin voi kettu kun se jää aina johonki kiinni tai menee kaksikerroin ja sit kone huutaa! Vaikka muuten kyllä olen tyytyväinen tohon masiinaan tavalliseen imuriin verrattuna.

Ja tikkukatsaus. *huokaus* Tänään tuli, jos mahdollista, eilistä haaleempi viiva mielestäni. Ihan pihalla näitten hormonien kanssa! Tosin, nyt just alkaa sellanen ilmakuplan tunne voimistumaan tuolla oikean kyljen suunnalla, eli varovaisia toiveita lataan huomiselle...bd itelleni!! Keijukos kyseli kooppista, no, sehän on vasta 16, että ei sikäli ihme, ettei tikku mua suosikaan. Realistisesti jos ajattelen, niin vasta tiistainahan sen vois olettaa voimistuvan sen viivan, kun on kp 20. Mutta mutta, ootellaan.

Suosittelen kanssa (kaikkia) miettimään vakavasti sitä yksityisgynen luona käyntiä. Kahdesta mielipiteestä kun ei suinkaan ole haittaa! Itehän en tyytynyt tk-lääkäriltä saamaani tuomioon! Täältäkin kun saa lukea, että niillä on kyllä miljoona erilaista käytäntöä, ihan eri tavalla määräilevät hoitoja / jättävät määräämättä.

Heh, kerrohan Pp, mistä tuollaisia miehiä löytää? Mulla putois korvat päästä, jos mun mieheni osottais pienintäkään kiinnostusta näitä asioita kohtaan, niin siis sen varsinaisen konkreettisen tapahtuman lisäksi :) Voi, ihan kateeks käy sua!

Koti-ilta pikkunappulan kanssa tiedossa, kun mies lähti reissulleen. Ihanaa, taidan mennä aikaisin nukkumaan (= silmät ristissä aamuyöhön saakka palstalla roikkuu hän!) Nautiskelkaahan elämästä!

Ps, nyt en muista yhtään, että saatiinkos jännätä jotakuta..? Ihan taas keskittynyt tähän omaan elämääni... No, peukut enivei!

Heippodei taas!

Ihanan nopeaa toimintaa siellä kotitestit.comissa! Eilen tilaamani ovistestit kolahtivat tänään postiluukusta, vaikka tilasin n. klo 15 (lupaavat siis postittaa ennen klo 14 tulleet tilaukset samana päivänä). Eipä niillä vielä kiire ole kun on vasta kp 7, mutta onpahan jotain hypisteltävää :)

VartalovoideG: Mä puolestani tykkään käyttää kaikkia ihanan tuoksuisia voiteita. Viime aikoina on ollut käytössä mm. Lumenen joku mustaherukkavoide ja sitten Yves Rocherin jotkut hedelmäntuoksuiset (en muista sen sarjan nimeä, mutta niitä on kaikkea vadelmaa, kookosta, päärynää jne.) Mun mielestä on niin ihanaa voidella itsensä suihkun jälkeen jollain ihanan tuoksuisella mömmöllä, aah... Elämän pieniä iloja :)

KotityöG: Ehdoton inhokki on täälläkin imurointi! Mieluummin vaikka pesen lattioita kuin nyin sitä "mäyräkoiraa" letkun päässä ympäri asuntoa. Jotain isoa tilavaa huonetta vielä voiskin imuroida, mutta kun pitää kumarrella sänkyjen ja sohvien alle, imuroida mattoja ym. hankalaa, niin ei kiitos. Yäks, olis muuten taas siivouksen aika täällä huushollissa... :/

Sara kyseli aamulämpöjen mittaamisesta. Mä oon nyt parissa kierrossa mittaillut, ja mielestäni oon löytänyt oviksen niiden käyrien avulla. Aika paljon se lämpö tuntuu heittelevän eri päivinä, mutta kuitenkin oviksen jälkeen on mielestäni ollut selvästi korkeammalla. Eikä tuo touhu ole ainakaan mun mielestä lisännyt stressiä, ihan kiva seurailla sitä milloin lukemat alkaa nousta, varsinkin kun on samalla huomannut muitakin ovisoireita. Ja aikaakin menee vain muutama minuutti digimittarilla =) Kerropa sitten millaisia lukuja alat saada! Voidaan vertailla ;)

PP:lle en osaa vinkata mitään hyvää yksityistä gyneä, mutta tuo Mehiläinen kuulostaa luotettavalta paikalta. Ja ainakin siellä saa itse valita lääkärinsä =) Tietty siinä on aina tuuriakin mukana, jos jonkun vain sieltä poimii. Mutta meillä on ollut työterveyshuolto sieltä, ja mukavan tuntuinen oli ainakin se yksi lääkäri jonka sitä kautta olen tavannut.

Meiramille bd bd bd tulevan oviksen hyödyntämiseen!! Jospa tää olis teidän plussauskierto... :) Ja toivotaan, että Ompunkin oireilut osoittautuu O:ksi!

Hyvä jos Tikrulla on jo parempi olo! Pistät nyt vain sen miehesi hoitamaan ja hellimään sua kunnolla, niin eiköhän se tauti siitä parane :) Kuulostaa kyllä ikäviltä noi sun vuodot. Onneksi se gyneaika on pian, jos vaikka jotain selviäis! *tsemppaa kamua kestämään vielä vähän aikaa*.

Mutta nyt painun laittamaan jotain ruokaa kohta kotiutuvalle miehelle! Johan sitä on tullutkin roikuttua taas netissä koko päivä... Viikonloppuja naiset!!

Hiphei jälleen leidit! :)

Hih, täällä oli puhetta imuroinnista ja siitä, miten se on ärsyttävää... Täällä pitäis kans kaivaa se aparaatti esiin, et ois huomenna siistiä valmistujaisissa. Mut tää kirjoteluhan on PALJON kivempaa kuin imurointi. ;) Vaikka itseasiassa tykkään kyllä imuroinnista eli taidan olla poikkeus täällä. Eniten inhoan tiskaamista!!! Se ottaa päähän kokoajan enemmän. Tuntuu, et keittiö on aina epäsiisti, kun tiskipöydällä lojuu parikin kuppia. Me ollaan päätetty hankkia astianpesukone sinne uuteen kämppään, makso mitä makso!!!

Keiju, minäkin olin tosi tyytyväinen kotitestit.comin nopeuteen. :) Toivottavasti pääset pian tikuttelemaan! :) Kiva kun kerroit tosta Mehiläisestä kokemuksiasi. Todennäköisesti varaan ajan sieltä... Pääasia, et pääsen naisgynelle, muulla ei oo väliä.;)

Omppu, voi sua epäonnista (?) tikuttelijaa. Toivotaan, et ne viivat sulla ainakin vahvistuis:) Jos sullakin alkaa olemaan pelkkiä haamuja, niin alan kyllä epäillä noitten testien toimivuutta. Pitäisköhän ens kiertoa varten hankkia sellanen digitaalimittari ja kokeilla noita lämpöjen mittauksia? *innostuu* Musta olis jotenkin helpottavaa tietää, että ovuloinko varmasti ennen yrityksen alkua. Niin ei tartteis ainakaan sit heti alkaa tikuttelemaan tai mittailemaan lämpöjä. Omppu kysyit, et mistä tollasen miehen löytää. ;) Törmäsin omaani kesätöissä;) Paikkaa en uskalla paljastaa, ettei kukaan tuttu tunnista, mut sanotaanko nyt näin, että se paikka on ainakin tosi kaukana romanttisesta;)

Meirami, mukava kuulla sun kommentteja etelään muuttamisesta. :) Kyllä sinne kai sopeutuu, kun ottaa sellaisen asenteen. Ja jos siellä tosiaan asuu noin mukavaa porukkaa kuin te, niin mikäs siellä on ollessa. :) Meiramin pitää nyt hyödyntää ovis mahdollisimman tehokkaasti, jos sulla on nyt h-hetken tuntemukset. ;) Mies vain vällyjen väliin ja menoksi. ;)

Tikru, hienoa et sulla on jo parempi olo. Siitä se tauti tokenee, kun vain maltat levätä. :) Toivottavasti saat bongattua oviksen! hauskaa, kun meitä on nyt monta oviksen metsästäjää liikkeellä. ;)

Ei se auta, pakko alottaa siivous. Mukavaa viikonloppua kaikille, olette ihania! :)

Piti tulla vielä valittamaan...tää nyt siis omanapaista...

Eli miten voi olla mahdollista että on ovis samaan aikaan kun tämä tuhru vuoto?? Ovis nyt siis kyllä hyödynnetty mutta kuinkas ollakkaan...nyt sitten tulee kirkasta verta...eli siis maanantaina alkoi tämä...jos nyt sitten tullee vielä veret päälle nyt huhuh!!! anemia tässä varmaan kohta tulee! Voiskohan tää kuume liittyä jotenkin tähän vuotoon? Niin ja asiasta viidenteen, ihmettelen muutenkin tätä, eilen kuume 38 tänään sahannut väliä 36.8-37.5...huhuh...tikrulla karvat täällä pystyssä oman terveytensä suhteen...kyllä on kohta soiteltava tohtorille!!

Huomenta!

Voi kamala mikä olo!!!
Eilen piti kultsin kanssa ottaa pari olutta, mutta se sitten hiukan lipsahti, ja tuli otettua se pari liikaa, ottaen huomioon että tänään töitä :( Ei kyllä tullut sitten kuitenkaan mitään kännejä edes juotua, mutta kuitenkin nyt sitten on ihan puoli kuollut fiilis.
Tahtoo kotiin!!!

Tikrulla kyllä inhottava tuo vuoto homma... en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta tutkia kannatta ehdottomasti!

PP:lle ihania valmistujais juhlia!

Jokos ompulla viiva vahvistuu?

Harmaata huomenta..

Voi ei Tikru, älä hirveen kauaa seuraa tilannetta, vaan varaa lääkäriaika. Toivottavasti on nyt vaan kyse jostain sattumien summasta!

En ole vielä tänään tikutellut, ajattelin tossa iltapäivällä jossain vaiheessa. Vasta yheksän aikaan pojan kanssa herättiin ja saatiin aamupalat kitusiin tossa vähän aikaa sitten. Ei sitten tullutkaan mitään koti-iltaa eilen, anoppi tuli pyytelemään meitä saunaan, niin mentiin sitte ja siinä samalla kietastiin vinkkupullollinen..vaikkei sen enempää, niin meinaa päätä särkeä. Enkä tietenkään uskalla ottaa mitään lääkettä, ettei se tuhoa ovista! Eli Meiramin kanssa taidetaan nyt vaan sitte kärsiä teoistamme :)

Terveisin kadonneen oviksen metsästäjä :/