Huomenta ladies!
Manna, tervetuloa vaan takaisin ketjuun

Tosiaan sua huhuiltiin täällä kun yhtäkkiä hävisit. Ajattelin kans, että mikäköhän nyt? Kiva kun oot takaisin.
Peppiä symppaan täysillä, toivottavasti sun terveystilanne selviää pian, pääset leikkaukseen ja sitä kautta ""eteenpäin elämässä"" taas. Tsemppiä vaan kovasti!
Nasupille pahoittelut
En tiedä oonko sekoomassa vai mitä, haa. Nyt kun on taas sellaiset ajatukset vallannut pään, että ei helvetti, ei haittaa vaikka ei tulekaan lasta. Ainakaan vielä. Hitto sentään, mä oon vielä nuori (30) ja oon aika menevä tyyppi, rakastan ns. vapauttani, joo myönnän senkin että tuuppaan olemaan vähän itsekäskin tietyssä mielessä ainakin joskus, meillä on tosiaan miehen kanssa ihana (ja itse asiassa aika jännä) elämä tällä hetkellä, nautin joka hetkestä, matkustetaan ja harrastetaan paljon jne. Huomasitteko muuten, etten maininnut työuraa sanallakaan

Jotenkin tuntuu nyt, että kyllä sitä ehtii myöhemminkin! Tietysti huomenna voi olla eri ääni kellossa taas

Enkä mä nyt sitä greippilinjaa hylkää tässä kierrossa kun kerta ehdin sen jo aloittaa. Mutta jotenkin vaan tuli sellainen olo, että aivan sama mitä se miehen simppanäyte sit loppujen lopuks kertoo (vie varmaan tässä lähitulevaisuudessa sen) ja että jos ei niin ei sit. Ehkä tää on vaan jotain tällaista vähän reilun vuoden yrittämisen kyllääntymistä ja totaalista vi****tumista? Mutta en siis ole surullinen enkä mitään, vaan melkein tuntuu kuin olisi tullut toisiin aatoksiin. Hetkellisesti ehkä vaan. Osittain. Jotenkin sitä ajattelee jo pilke silmäkulmassa tulevaa kesää ja kaikkia kivoja seikkailuja, kuutamouinteja ja sen sellaista. Niin siis oon varmaan sekoamassa joo
Enhän mä täältä tietenkään mihinkään katoa tai vauvantekopuuhista luovu, mutta ehkä osaisin ottaa iisimmin jatkossa. Tai sitten en... Niin kuin sanoin, huomenna ajattelen todennäköisesti taas eri tavalla. Näinhän tää taitaa mennä tää vauvahaaveilu ja ajatuksenvirtaus meillä pidempään yrittäneillä.
Tällaisia ajatuksia on ihana tuulettaa tänne. Joskus haluaisin kirjoitella kaikesta muustakin ja paljastaa kaikenlaisia arkisia juttuja elämästäni, suunnitelmia ja muuta mutta sitten muhun iskee sellainen olo, että joku tunnistaa mut täältä enkä sitä haluaisi. Jätän sitten kertomasta jostain matkasta mitä on tehty vaikka niimpal haluis hehkuttaa täällä jne. Vaikka seison 100% mielipiteiteni takana eikä tässä nyt mitään ihmeellistä ole, niin silti en vaan haluaisi että joku tyyliin hyvänpäiväntuttu kävisi lukemassa mun mietteitä ja kuulumisia täältä (puhumattakaan ovislimatilanteista yms, yök

. Luulen, että yksi kaveri ehkä pyörii näillä samoilla sivuilla. Sitten otsikosta olisi aika helppoa arvata mut kun kuitenkin muutamat tietää että ollaan jo vuoden verran haaveiltu lapsesta.
Tehdään tästä GALLUP pitkästä aikaa: Tuleeko teille muille ikinä tällaista fiilistä että teidät voisi tunnistaa täältä? Tai tiedättekö käykö ketään teidän IRL kavereita Elleissä?
Sori kauheen pitkä romaani, mutta kiva jos jaksoitte lukea