VUODEN YRITTÄNEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii-iiin olo on kyllä ihan epätodellinen..ja onnellinen!

Joo mulle oli lääkäri tehnyt endo epäillyn sisätutkimuksessa ja laittoi lähetteen gynen polille missä sitä piti tutkia tarkemmin...se oli siis pääepäily meidän lapsettomuuteen.
Ilmeisesti noiden tutkimuksien alullepano sai suurimman stressin kaikkoamaan, kun ajattelin niin että kohta tiedetään missä on vika ja hoito pystytään täsmentämään siihen.

Ja sekstailuakin meillä oli viimekierrosta tosi vähän oliskohan ollut ruhtinaaliset 3 krt koko kierrossa...tää tais saada alkunsa isänpäivä ""lahjasta"" (kp16).

Oireista sen verran että nännit on arat ja niillä on joku kesto nöpötys päällä, ala vatsassa saattaa vihlasta kun tekee nopean käännähdyksen ja edelleen tulee välillä niitä menkkapolttoja. Pientä etomista, jano, pissahätä. Mielialan heittelyä. Siinähän ne tais olla. Ainiin sitten vielä yksi oire mikä mulla oli ensimmäisessä raskaudessakin. Huulet menee tosi huonoon kuntoon, nytkin ovat ihan koppurassa ja rohtuneet vaikka oon rasvannut niitä satakertaa tunnissa.

Kolusin varmaan kaikki mahdolliset laskurit läpi. Ja viikkoa 5 elellään! Jänskää!

Mä yritän lähettää plussa säteitä teihin, haluaisin kaikki teidät mukaan tonne odottajien puolelle!!!

Halusin vaan kertoa, että mun yks tuttu (yli 40-v) sai useasti keskenmenon kuulema. Mutta nyt sillä on aivan ihanat kaksospojat, vuoden ikäset. Olivat alottaneet yrittämisen melko myöhään. Muuta en tiedä, kuin että useamman kerran olivat yrittäneet. Eivät ole asiasta puhuneet ikinä edes sen yrityksen aikana (enkä ihmettele). Mutta pointti oli se, että toivoa voi olla! :)

Onnea sylintäydeltä Mariskalle! Voi että, tosi hienoa että vihdoinkin meistä joku plussaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Tänään mies vei simppanäytteensä diacorille. Kuulemma kestää puolitoista viikkoa sen tutkimisessa, eli sen verran nyt aluksi jännäillään. Yllättävän hyvin tuo mies on näihin tutkimusten aloittamiseen suhtautunut, hyvä niin. Hieman muuten epäilytti sperman määrä kupissa, tuntuu että sitä oli niin pieni tippa... Heh, normaalisti sitä kun tuntuu vielä seuraavanakin päivänä valuvan housuun ;). Mutta kaipa sitä oli riittävästi...

Lääkäri muuten sanoi, että tuo muutos papassa ei vaikuttaisi hedelmällisyyteen. Hyvä niin, oli ihan huojentava tieto.

Kannatti kyllä ottaa tuo eka askel ja aloittaa tutkimukset. Mulla on ihan älyttömän huojentunut olo siitä, että nyt saadaan mahdollisesti tietää missä vika ja miten se korjataan. Eilen olin iloisempi kuin pitkään aikaan... En mä tiiä, mulla on ollut hirmuinen syysväsymys ja alakulo. Kai se on osaltaan voinut johtua epätietoisuudesta...

Kp:n jouduin lääkärikäynnin takia laskemaan ja huomasin että sunnuntaina olisi ollut ovis. Siis laskennallinen ovis, joitain tuntemuksia kyllä oli, mutta varmaksi en osaa sanoa. Simpat saatiin kyllä silloin liikkeelle, toivottavasti ne ovat löytäneet oikean osoitteen ;). Muuten en ole jaksellut enää kp:tä laskeskella... Väliäkö hällä, sen verran tosin aina kalenteria kurkkaan, että tiedän suunnilleen milloin seuraavat menkat pitäisi tulla.

Huomenna pitäisi tehdä suursiivous ylä- ja alakertaan. Illalla tulee mun työkaverit ja pidetään meillä pikkujoulut. Hieman siis paineita siitä, että on koti kunnossa ja siisti :)...

Heh, Molly muisti vielä meidän maalaussuunnitelmat. No ei ole vielä lehteä tehty, kuva on toki tietokoneella tallella. Me päätettiin odottaa kevääseen sen asian kanssa koska samalla kun maalaamme, laitamme myös lattioihin parketit. Ja koska ""askarteluhuoneena"" pitäisi pitää parveketta, ei siellä kylmässä ja kosteassa viitsi oikein työskennellä. Eli keväällä ostamme maalit ja parketit ja hommaamme mun isän remontti-reiskaksi paikan päälle.

Koopeitä on kasassa, joo, mutta ei mitään tuntemuksia. Eipä pety ku ei oo mitään odottanutkaan. Eilen illalla täyttelin sitä Väestöliiton esitietolomaketta, oikein alkoi hirvittää, kun siinä kysyttiin, kuinka paljon käyttää alkoholia kuukaudessa ja jos joka ikisen annoksen laskee, niin mut varmaan tuomitaan tuhon omaksi. Mut ku saunasiideri ja hyvä punkku ruoan kanssa vaan kuuluu viikonloppuun!

Mutta mikäs se Mannan tilanne oli? Ja muiden ""jännääjien"" (vai voiko meitä enää sanoa jännääjiksi?)

Uusimmat

Yhteistyössä