Moikka,
pitihän mun vielä täällä käydä ja nyt kirjoitankin jopa...
Manna ja Hannamari: varatkaa vaan se aika...

onhan se sitten varattuna, ja jos tärppää, niin eihän se ole iso asia soittaa lääkärille että tilanne olisikin nyt hieman toinen
Jos omalääkäri on ääliö niin oisko työterveyden kautta (jos olette töissä) mahdollisuus saada gyne-perustarkastus? entä oletteko minkään oppilaitoksen kirjoilla ja sitä kautta mahdollisuus saada lääkäripalvelua?
Kyllä mä ymmärrän sen vaikeuden. Meilläkin miestä ihmetytti se mun hinku päästä - ja kuinkas sitten kävikään, miehessä oli se ""vika"", ja kyllä hän on nyt sitä itse paljon joutunut miettimään ja puntaroimaan. Liikuttavaa oli se, että viikon ajan ennen niitä meidän operointeja mies suostui jättämään ne vähäisetkin tupakkansa pois, halusi varmaan olla kaikella lailla mun tukena ja mukana prosessissa, kun minä jouduin kuitenkin pistämään itseäni joka ilta hormoneilla...
Arvatkaa mitä tyhmää eilen? en ehtinytkään etsiä sitä adoptiotietoa netistä kun vähän puolivahingossa menin lapsettomien tuki ry:n sivuille... voi hitto kun tuli paha mieli, olin ihan paskana koko loppupäivän töissä. Pitikin mennä niitä kuikkimaan. Kauaa en siellä viihtynyt, kun jotenkin on vielä uskoa, että me voitais lapsi saada, siis oma...
Ääni muuttuu kellossa noin vuorokauden välein, heh... vuoristorataa tosiaan.
Nyt menen töihin ja toivottelen viikonloppuja, tulen taas ensi viikolla poikkeemaan täällä, ainakin lukemassa viestit!