Malin! HIENOA! UPEETA!!! Mielettömän paljon onnea teille!!! Eiköhän se plussa-aalto ole nyt lähtenyt kunnolla käyntiin! Rizzu seuraavaksi, eiks vaan. Pitääkin meitä muita jännityksessä torstaihin asti, höh

Et sitten aio testailla aikaisemmin?
Vippelle puolestaan sanon höh ja pöh siitä negasta. Olisi ollut sun vuoro plussata kanssa! Miks mulla on jotenkin sellainen olo, että me ollaan niin pitkään jo jännätty yhdessä, että sitten kun plussataan niin plussataan yhdessä ja siirrytään samaan odotusketjuun

Toisaalta ei kauheesti naurata, koska sehän tietäisi sitä että minäkään en plussaa tässä kierrossa...
Peppille paljon tsemppiä edessä olevaan leikkaukseen. Jos jotain hyvää pitää hakea tuosta, niin onneksi selvisi mikä vaivasi ja olet asiantuntijoiden hyvässä hoidossa. Jospa ne tärppimahdollisuudetkin paranisi samalla...
Joo, mä se olin joka ihmettelin niitä simppajuttuja, että onkohan 1, 2 vai 3 päivän välein sopivin tahti uimareille. Kiitti Hanna-Mari kun kerroit omia kokemuksia. Sen vierailija-Annan viestejä en oikein ymmärtänyt, että miksi se kyseli tarkempaa puuhatahtia kun ei sitten kuitenkaan ottanut kantaa asiaan sen enempää. Kuvittelin, että olisi ollut jotain faktaa heittää pöytään. No, ei kai sitten.
Omanapajuttuja. Kp... öööö... 26 on meneillään. Kuin se aika meneekin näin nopeasti! No, seuraavat päivät varmaan matelee. Rinnat on kauheen kipeät - taas, niinkuin siis yleensäkin tässä vaiheessa. Ne on ollut oviksesta asti arat. Ikenissä/suussa jotain pieniä haavoja, sattuu kun koskee kielellä. Olo ei ole raskaanaoleva ollenkaan...
Nyt sitten kaipaan teidän apua kun yks asia mietityttää. Onko kukaan teistä mitannut lämpöjä tai perhetynyt siihen asiaan? Mä en ole koskaan ennen ja tässäkin kierrossa aloitin liian myöhään koska nyt en tiedä mikä normaalisti on aamulämpö kierron alkuvaiheessa. Nyt oli 36,7 oviksen tienoilla. Oviksen jälkeisinä päivinä nousi 36,9:iin. Ja yhtäkkiä n. viikko oviksen jälkeen on ollut nyt parina aamuna 37,4. Iltasin on aina 36,4. Onkohan tämä ihan normaalia? Oon kuitenkin käsittänyt että heti kun ovulaatio on, niin lämmöt nousee kunnolla? Mulla vasta 5-6 päivää oviksen jälkeen... Hmm? Olisin kyllä kiitollinen tiedosta jos jollain on jakaa sellaista? Muuten tarvii googlettaa...