VUODEN YRITTÄNEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No höh, on tässä ollut viimeisiä työkiireitä sen verran, etten ole ehtinyt edes pientä viinaryyppyä ottaa, nenä siis valuu edelleen, jospa tänä iltana saisin miehen vähän hoitamaan minua :)

Uusia mukaan vaan ketjuun, tervetuloa Lotta!

Nyt ei kyllä ajatus liiku yhtään...

Taitaa mulla tulla aika pitkä tauko kirjoittelun suhteen, kotona kone vielä odottaa laajakaistaansa. Te ahkerimmat, pitäkäähän ketju pystyssä! Nyt mä tosiaan en jaksa keskittyä tähän, on vielä pari työasiaa hoidettavana ennen kuin pääsee karkaamaan joulutauolle!

Aurinkoista päivää!

Tervetuloa Lotta mukaan!! Samoja fiiliksiä on aina välillä, että ""kaikki muut ympärillä saa lapsia"", mutta itse vaan odottaa ja odottaa edes sitä plussaa... Mutta onneksi nyt taas tuntuu, että joulu toi tullessaan kivasti muuta ajateltavaa. Jos ei ihan koko ajan pyörisi mielessä toi ""vauva-aihe"". ;)

Hektikollekin ihanaa joululomaa. Jospa lomalla ehdit sen ""ryypynkin "" ottaa, ja muutenkin saat huilata. Mutta heti joulun jälkeen tänne ketjuun taas!

Tuntuuko teillä muilla muuten vaikuttavan kuukautiskierron ajankohta selvästi mielialaan? Mä oon kyllä jo tajunnut olevani ""hormonihirmu"", mutta välillä ottaa päähän, että ne vaihtelut pitääkin olla niin selviä. Nyt on taas se ""hyvä kausi"" siis aika ennen ovulaatiota menossa... Mutta ootappas vain, kun ovis on ohi, niin johan romahtaa...

Ihanaa pakkaspäivää! Illalla kaikki ulkoilemaan (siivoukset jäi meillä vähiin, hih...)

Tervetuloa Lotta!

Tulin juuri viisaudenhampaan leikkauksesta, onneksi se ei ollutkaan aivan niin kamalaa kuin olin kuvitellut. Poski on vielä puuduksissa, joten saas nähdä millaiset kivut alkaa parin tunnin päästä. Panacodia annettiin mukaan, samoin antibioottikuuri sekä jotain toistakin kipulääkettä. Sa saikkua sain huomisen päivän. Nyt vain tuijotan turpoavaa poskeani ja yritän pitää siinä jäitä. Mitähän siitä kinkun syömisestä tule... Hampaitakaan ei saa pestä 2 päivään! Hullua!

Mutta vauva-asioista. Täällä menossa kp 19 (kai) eli ovis tuli ja meni viime viikonloppuna. Jonkin verran tuli touhuttua siinä lauantaina. Nyt odotellaan sitä uuttavuotta, että alkaako menkat vai ei. Mutta mikseivät alkaisi, kun ne ovat kaikki 15 aikaisempaakin kertaa alkaneet. Noh, sitten 10.1. on se SSG. Toivottavasti se on yhtä kivuton kuin tämä viisurin poistokin. Nappia vaan naamaan, kyllä se siitä.

Ellen ehdi koneelle enää, niin OIKEIN RAUHALLISTA JA IHANAA JA HYVÄÄ JOULUA!

""Lumihiutale pieni ja valkoinen,
luoksesi hiljaa lennähtää.
Joulurauhaa toivottaa ja siivellä enkelin matkustaa,
joulumatkaasi turvaamaan""

Oikein rauhallista, tunnelmallista ja iloista joulua Kaikille!

Täällä olisi kohta tosi jännäyspäivät käsillä, JOS olisi mahdollisuus plussalle. koska jos plussa tulisi, se olisi pyhän hengen aikaansaannosta ;) Mutta Jouluhan on ihmeiden aikaa ...*nauraa*

Moi tytöt!

Onpas ollut kiireinen viikko, huh. Onneks nyt saa rauhoittua jouluksi, ihanaaaa!

Rizzulle superonnittelut maisterin papereista! Ja Kaislalle puolestaan pahoittelut menkoista. Vaikka nehän taitaa jo olla takanapäin ja uusi kierros edessä!

Lotta, tervetuloa mukaan ketjuun!

Vitsi, meillä on kuulkas kiva porukka täällä!

Miks mun kaikki lauseet loppuu huutomerkkiin?? :) Joka tapauksessa, ajattelin tulla toivottamaan teille kaikille oikein tunnelmallista ja rauhallista joulua!

Ja taidanpa perustaa aloitussivulle uuden ketjun meille kun tässä on jo yli 100 viestiä, elikkä ei kirjoiteta enää tänne vaan jatketaan juttua uudessa jooko.