V
vierailija
Vieras
Miks ihmeessä Kanarialle Finnairilla?Ai Kanarialle? Sinne katson lentoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks ihmeessä Kanarialle Finnairilla?Ai Kanarialle? Sinne katson lentoja.
Tonne voi tulla halvemmaksi pakettimatka.Miks ihmeessä Kanarialle Finnairilla?
Ota vasara ja järeät pihdit, niillä vedät itse hampaan poisMinun pitäs mennä keskiviikkona hammaslääkärille, mutta tajusin, että se on se yksi sama täti, jolla viimeksi se hoito sattui tai ei oikein saanut puudutuksia kohdillaan, mietin oisko ok vaihtaa mieslääkärille tai sit mennä yksityiselle. Mutta voikohan niin tehä ilman syytä.
Heh heh, hampaassa on reikä. En tosin ees ymmärrä mistä niitäkin tulee, kun en herkkuja syö ollenkaan vain kuin juhlatilanteissa.Ota vasara ja järeät pihdit, niillä vedät itse hampaan pois
Vähäinen syljenerityskin reikiinnyttää. Kun syöt vähän, sylki ei huuhdo bakteereja hampaista. Ja niitähän suussa riittää harjaamisesta huolimattaHeh heh, hampaassa on reikä. En tosin ees ymmärrä mistä niitäkin tulee, kun en herkkuja syö ollenkaan vain kuin juhlatilanteissa.
No en minä nyt niin vähää syö, tänäkin aamuna ruisleipä keijulla avokadolla ja kalkkunaleikkeellä, 1 dl kaurapuuro ja siihen pieni pala luomuvoita, kahvi, jossa kevyttä maitojuomaa, omena ja vettä. Ja syön viisi tai kuusi kertaa päivässä, kaksi lämmintä ateriaa niissä. Ruoan jälkeen vielä zylitol tabletti.Vähäinen syljenerityskin reikiinnyttää. Kun syöt vähän, sylki ei huuhdo bakteereja hampaista. Ja niitähän suussa riittää harjaamisesta huolimatta
Ketä kiinnostaa mitä jotkut homot tekevät. Jonkun Tuuren tai Mikko S:n mielipide asioista ei kiinnosta mua pätkääkään. Sitäpaitsi oikeasti ne homot näyttää olevan HR:n näyttelijöiden perään, mut ei haittaa yhtään, ihan ylpeästi tykkään Boitsusta ja hän on mulle numero 1.Homot fiilistelee taas Jereä ja Bojaniamutta tanttaraiset tylsiä ja teennäisiä HR legopalikkanäyttelijöitä.
Ketä kiinnostaa mitä jotkut homot tekevät. Jonkun Tuuren tai Mikko S:n mielipide asioista ei kiinnosta mua pätkääkään. Sitäpaitsi oikeasti ne homot näyttää olevan HR:n näyttelijöiden perään, mut ei haittaa yhtään, ihan ylpeästi tykkään Boitsusta ja hän on mulle numero 1.
Tämä x miljoona. Joku täällä pistää liikaa painoarvoa homomiesten näkemyksille. Ei heidän makunsa ole sen parempi kuin naisillakaan. Tavallisia kuolevaisia kaikki ja kaikilla oma makunsa.
Ihan vaan mielenkiinnosta, vaikken heitä 'parita', missä nää homot fiilistelee heitä ja miten? en ole ikinä tälläista nähnyt...Homot fiilistelee taas Jereä ja Bojaniamutta tanttaraiset tylsiä ja teennäisiä HR legopalikkanäyttelijöitä.
Kunhan sössöttää huvikseen. Hän on joku epävarma BoJere shippari, joka katsoo jalkapalloa, koska 100 miljoonat miehetkin katsoo sitä. Ei uskalla tehdä omia ratkaisuja ja päätöksiä ilman miestä. Bojan on näistä ihanin ja en tarvitse tähän mielipiteeseen yhdenkään miehen apua.Ihan vaan mielenkiinnosta, vaikken heitä 'parita', missä nää homot fiilistelee heitä ja miten? en ole ikinä tälläista nähnyt...
Sinä taidat olla se ketjun pierusetteriHomot on trendsettereitä. Kohta HR kundit on kansiossa Ö
BoitsuKunhan sössöttää huvikseen. Hän on joku epävarma BoJere shippari, joka katsoo jalkapalloa, koska 100 miljoonat miehetkin katsoo sitä. Ei uskalla tehdä omia ratkaisuja ja päätöksiä ilman miestä. Bojan on näistä ihanin ja en tarvitse tähän mielipiteeseen yhdenkään miehen apua.
Tämä ilmiö oli jo vauvalla. Tukeuduttiin miesten näkemyksiin, koska ei luotettu omiin tai muiden naisten.Kunhan sössöttää huvikseen. Hän on joku epävarma BoJere shippari, joka katsoo jalkapalloa, koska 100 miljoonat miehetkin katsoo sitä. Ei uskalla tehdä omia ratkaisuja ja päätöksiä ilman miestä. Bojan on näistä ihanin ja en tarvitse tähän mielipiteeseen yhdenkään miehen apua.
Olitko kutsuttuna poikien matkalla vai kävitkö stalkkaamassa. Sinulla on oudon tarkkaa tietoa, jota ei pysty somesta näkemään. Toisaalta tietosi ovat harvinaisen epäuskottavia ja tylsiä.Jollakin taas paniikki päällä, kun ei ne nähnytkään kuin pari päivää ja K vietti loman C:n kanssa.
Twitterissä mm ja Instakommenteissakin näkee nyt enemmän. Innostuivat oikeasti näistä Thaimaan kuvista. Vähän sääliksi käy, kun BJ queerbaittaavat vain areenakeikkaa silmälläpitäen.Ihan vaan mielenkiinnosta, vaikken heitä 'parita', missä nää homot fiilistelee heitä ja miten? en ole ikinä tälläista nähnyt...
Aika vähäistä ollut ihastelu ja ihan huumorimielessä sitä tekevät. Eilen oli Oscar gaala ja miljoona kertaa enemmän homot näyttävät olevan esim. Timothée Chalametin perään. Itse kyllä tykkään enemmän Bojanista.Twitterissä mm ja Instakommenteissakin näkee nyt enemmän. Innostuivat oikeasti näistä Thaimaan kuvista. Vähän sääliksi käy, kun BJ queerbaittaavat vain areenakeikkaa silmälläpitäen.
Minäkin näin kivan tell me your are boyfriends kommentin instassa, eiköhän J ja B väleissä ihan aitojakin tunteita ole sitäpaitsi.Twitterissä mm ja Instakommenteissakin näkee nyt enemmän. Innostuivat oikeasti näistä Thaimaan kuvista. Vähän sääliksi käy, kun BJ queerbaittaavat vain areenakeikkaa silmälläpitäen.
On niitä kyllä ollut.Aika vähäistä ollut ihastelu ja ihan huumorimielessä sitä tekevät. Eilen oli Oscar gaala ja miljoona kertaa enemmän homot näyttävät olevan esim. Timothée Chalametin perään. Itse kyllä tykkään enemmän Bojanista.