K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun pitäs mennä keskiviikkona hammaslääkärille, mutta tajusin, että se on se yksi sama täti, jolla viimeksi se hoito sattui tai ei oikein saanut puudutuksia kohdillaan, mietin oisko ok vaihtaa mieslääkärille tai sit mennä yksityiselle. Mutta voikohan niin tehä ilman syytä.

Vähäinen syljenerityskin reikiinnyttää. Kun syöt vähän, sylki ei huuhdo bakteereja hampaista. Ja niitähän suussa riittää harjaamisesta huolimatta
No en minä nyt niin vähää syö, tänäkin aamuna ruisleipä keijulla avokadolla ja kalkkunaleikkeellä, 1 dl kaurapuuro ja siihen pieni pala luomuvoita, kahvi, jossa kevyttä maitojuomaa, omena ja vettä. Ja syön viisi tai kuusi kertaa päivässä, kaksi lämmintä ateriaa niissä. Ruoan jälkeen vielä zylitol tabletti.

Homot fiilistelee taas Jereä ja Bojania ❤️mutta tanttaraiset tylsiä ja teennäisiä HR legopalikkanäyttelijöitä.
Ketä kiinnostaa mitä jotkut homot tekevät. Jonkun Tuuren tai Mikko S:n mielipide asioista ei kiinnosta mua pätkääkään. Sitäpaitsi oikeasti ne homot näyttää olevan HR:n näyttelijöiden perään, mut ei haittaa yhtään, ihan ylpeästi tykkään Boitsusta ja hän on mulle numero 1.

Ketä kiinnostaa mitä jotkut homot tekevät. Jonkun Tuuren tai Mikko S:n mielipide asioista ei kiinnosta mua pätkääkään. Sitäpaitsi oikeasti ne homot näyttää olevan HR:n näyttelijöiden perään, mut ei haittaa yhtään, ihan ylpeästi tykkään Boitsusta ja hän on mulle numero 1.

💯 Tämä x miljoona. Joku täällä pistää liikaa painoarvoa homomiesten näkemyksille. Ei heidän makunsa ole sen parempi kuin naisillakaan. Tavallisia kuolevaisia kaikki ja kaikilla oma makunsa.

Ihan vaan mielenkiinnosta, vaikken heitä 'parita', missä nää homot fiilistelee heitä ja miten? en ole ikinä tälläista nähnyt...
Kunhan sössöttää huvikseen. Hän on joku epävarma BoJere shippari, joka katsoo jalkapalloa, koska 100 miljoonat miehetkin katsoo sitä. Ei uskalla tehdä omia ratkaisuja ja päätöksiä ilman miestä. Bojan on näistä ihanin ja en tarvitse tähän mielipiteeseen yhdenkään miehen apua.

Kunhan sössöttää huvikseen. Hän on joku epävarma BoJere shippari, joka katsoo jalkapalloa, koska 100 miljoonat miehetkin katsoo sitä. Ei uskalla tehdä omia ratkaisuja ja päätöksiä ilman miestä. Bojan on näistä ihanin ja en tarvitse tähän mielipiteeseen yhdenkään miehen apua.
Tämä ilmiö oli jo vauvalla. Tukeuduttiin miesten näkemyksiin, koska ei luotettu omiin tai muiden naisten.

Twitterissä mm ja Instakommenteissakin näkee nyt enemmän. Innostuivat oikeasti näistä Thaimaan kuvista. Vähän sääliksi käy, kun BJ queerbaittaavat vain areenakeikkaa silmälläpitäen.
Aika vähäistä ollut ihastelu ja ihan huumorimielessä sitä tekevät. Eilen oli Oscar gaala ja miljoona kertaa enemmän homot näyttävät olevan esim. Timothée Chalametin perään. Itse kyllä tykkään enemmän Bojanista.

Tuo HR on eukkojen uusi Tupperware ja Partylite, kun riittävän monet uskossaan vahvat kokoontuvat yhteen, ne vetävät mukaan nekin, joita ei homma kosketa aluksi millään lailla. Ja sitten voittaa se yhteiseen uskonlahkoon ja salakerhoon kuulumisen halu.

Vuoden päästä se paukamainen Petteri Orpo lookalike ja se Nappisilmä-Hudson ovat samassa säläkorissa, kuin keskivertopaskat Partylite-kynttilät 😆😆

Yhteistyössä