Voi kauheeta, kiitti vaan Vippe, arvaa soiko mun päässä nyt toi kammottava ""no onkos tullut kesä""

Ja kiitos minun, nyt se soi varmaan teidän muidenkin päissä, heh heh! Täytyy yrittää alkaa hyräilemään jotain muuta

Kauneimpaa joululaulua, hmm... en osaa sanoa mitään tiettyä. Joulukonsertit on ihania, lähinnä se tunnelma jotenkin. Ajattelin fiilistellä vähän tänään illalla Lucia päivän kunniaksi ja pistää joku joululevy pyörimään, poltella kynttilöitä, juoda glögiä ja kirjoitella joulukortteja. Mies lupasi kokkailla jotain hyvää. Ostelin niitä joulukortteja tuossa viikonlopun aikana, en millään kerkeis väsäämään mitään itse. Tykkäisin kyllä tehdä jotain omia, lähinnä tietokoneen kanssa vois leikkiä ja tehdä jotain hauskoja yksilöllisiä ainakin parhaille kavereille, liittää niihin kuvia tms. hullunhauskaa insidejuttua. Mutta nyt ei kyllä jaksa. Tekeekö joku teistä omat joulukortit?
Lapsien nimistä oli galluppia myös. Puhutaan kyllä ""tulevista lapsistamme"" tietyillä nimillä, heh (joo, crazy) mutta en tiedä olisiko ne loppujen lopuksi just ne. Suht samoilla linjoilla ollaan onneksi miekkosen kanssa, ei varmaan tule riitaa nimiasiasta

Huomatkaa muuten positiivinen aspekti, ihan kuin ajattelisin että meille tosiaan tulee niitä lapsia!
Hannamarin tilanne pitäisi ratketa pian, milloin testaat? Ajatelkaa jos ketjuun tulisi heti kolmas plussa! Kaislan tilanne kuullostaa kans jännältä! Peukkuja!
Piukki, käy ihmeessä täällä lukaisemassa kuulumiset ja turisemassa jatkossakin. Ihanaa kun oot niin onnenhätäiloitkupaniikissa

Nauti raskaudesta nyt vaan ihan heti alusta asti! Mieti, nyt se on vihdoin totta! Helpommin varmaan sanottu kuin tehty, mutta ei kannata pilata raskausaikaa pelkäämällä kaikkea ja ei mitään. Nauti ja ota kaikki irti, jos vielä saat pysyä hyvänvointisenakin niin mikäs siinä! Glow
Jaaha, juttua irtoisi. Pakko kai tässä on silti alkaa tekemään töitäkin. Haen eka lisää teetä... Tulkaahan tytöt kertomaan kuulumisia, mä kyllä yleensä päivän mittaan käyn lukaisemassa vaikken kauheesti ehdi/halua kirjoitella iltapäivisin, huoneessa ramppaa kuitenkin koko ajan joku työkaveri...