Huomenia tytöt!
Täällä kp2 ja ihan ok fiilis. Lääkäri meinas että ei se mun luteaalivaihe liian lyhyt oo (nytkin oli kuitenkin 12 päivää) ja progesterooniarvo oli hyvä: 48,32. Jos se sanoo teille mitään?... Pitäisi kai olla yli 35 joten lääkäri kehui oikein todella hyväksi! Vahva ovulaatio on siis ollut ja kaikki ok näillä näkymin mulla. Näyttäisi siis pahasti siltä, että miehen simpoissa ois häikkää, tai sitä siis pelkään

Kuitenkin yli vuoden yritetty ja jos mä nyt olen näin helkkarin hedelmällinen niin...??? No, mies vie simppanäytteen nyt loppuvuodesta kunhan ensin työstressi pikkasen hellittäis. Sitten ollaan viisaampia. Eihän tässä nyt TOISAALTA todellakaan mikään tulipalokiire ole. Ja voihan tää meidän huono onni johtua pikkasen väärästä taimauksestakin kun tosiaan noi kp16-19 on ollut aikasen hiljaisia meidän makkarissa yleensä (kun on luultu, että ovis aikaisemmin). Hyi mitä suorittamista, kuullostaa surulliselta. Mutta tottahan se on. Vaikka miten välillä tjottailisi, niin aina ne kpt kummittelee takaraivossa.
Niitä joulugalluppeja unohdin kommentoida. Enkä nyt millään muista enää koskiko ne lahjoja, ruokia vai mitä... Mutta mä siis tykkään kyllä ihan joulusta. Tunnelmasta, siitä itse rauhasta aattona. Meillä on miehen kanssa kummallakin pieni suku ja pienet perheet (eikä lapsia kellään muullakaan vielä) joten syödään hyvin aikuisten kesken, pelaillan seurapelejä jne. Ollaan varmaan joulupäivä ihan kahdestaan tänä vuonna? Voisi lukea kirjoja, syödä suklaata, olla vaan kahdestaan ja nauttia. Meille tulee oma kuusi
Jouluruuista sen verran, että nuorempana olen ollut ihan todella nirso! Piparkakut ja suklaakonvehdit maistui korkeintaan

Nykyään menettelee kyllä ihan hyvin laatikot sun muut. Ei ne silti mitään mun lempiherkkuja ole vieläkään. En pääse lihomaan jouluisin. Glögi kyllä maistuu! Ja viini. Kevyt juoppo. Niin, siis eihän tarkoitus ole juoda itsensä humalaan eikä mitään, eikä sitä jouluisin harrastetakaan, mutta kunhan nyt maistuu kuitenkin. Oliko vielä lahjoistakin jotain juttua? Lahjoja on tosi kiva antaa! Ja mukava saadakin.
Oliko muuta. Nyt unohdin taas kaikkien muiden vaiheet. Karpaloa ja hannamaria (?) jännätään vissiin. Onko uutisia? Entä muut, mitä kuuluu? Viikonloppu häämöttää!!
Taidan häipyä tänään ajoissa töistä, jos tässä nyt rehkis hulluna ja sit karkaisi vähän aikaisemmin jossain vaiheessa. Se on viikonloppua pimut!