VUODEN YRITTÄNEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jee, uusi ketju meille! Koskahan me muutetaan jo nimeksi ""puolitoista vuotta yrittäneet""? Ehkei aivan vielä ole sen aika.

Mutta olen vielä töissä, joten viesti on pikainen. Karpalon puolesta siis jännitykset ja peukuttelut käynnissä, ainakin hauskoja oireita oli sulla!

Tänne ei kuulu sen kummempia että töitä on ihan likaa. Mun työ on luonteeltaan dead line -tyyppistä ja ennen joulua olisi 5 ison projektin dead line, joiden kaikkien kohdalla en edes tiedä, miten homman kanssa edetään. Ihan pikku stressiä siis tässä ennen kaikkea.

Huomenna lähdemme maalle vanhempien luo viikonlopuksi, onhan isänpäivät ja kaikkea (ja samalla mulla synttärit! Olen muuten syntynyt isänpäivänä.) Taas yksi merkki siitä, että emme nuorru tästä kukaan. Voi voi kun se kello tikittää!

Mutta ellen ehdi kirjoitella ennen ensi viikkoa, niin mukavaa viikonloppua koko poppoolle!

Huomenia tytöt!

Täällä kp2 ja ihan ok fiilis. Lääkäri meinas että ei se mun luteaalivaihe liian lyhyt oo (nytkin oli kuitenkin 12 päivää) ja progesterooniarvo oli hyvä: 48,32. Jos se sanoo teille mitään?... Pitäisi kai olla yli 35 joten lääkäri kehui oikein todella hyväksi! Vahva ovulaatio on siis ollut ja kaikki ok näillä näkymin mulla. Näyttäisi siis pahasti siltä, että miehen simpoissa ois häikkää, tai sitä siis pelkään :( Kuitenkin yli vuoden yritetty ja jos mä nyt olen näin helkkarin hedelmällinen niin...??? No, mies vie simppanäytteen nyt loppuvuodesta kunhan ensin työstressi pikkasen hellittäis. Sitten ollaan viisaampia. Eihän tässä nyt TOISAALTA todellakaan mikään tulipalokiire ole. Ja voihan tää meidän huono onni johtua pikkasen väärästä taimauksestakin kun tosiaan noi kp16-19 on ollut aikasen hiljaisia meidän makkarissa yleensä (kun on luultu, että ovis aikaisemmin). Hyi mitä suorittamista, kuullostaa surulliselta. Mutta tottahan se on. Vaikka miten välillä tjottailisi, niin aina ne kpt kummittelee takaraivossa.

Niitä joulugalluppeja unohdin kommentoida. Enkä nyt millään muista enää koskiko ne lahjoja, ruokia vai mitä... Mutta mä siis tykkään kyllä ihan joulusta. Tunnelmasta, siitä itse rauhasta aattona. Meillä on miehen kanssa kummallakin pieni suku ja pienet perheet (eikä lapsia kellään muullakaan vielä) joten syödään hyvin aikuisten kesken, pelaillan seurapelejä jne. Ollaan varmaan joulupäivä ihan kahdestaan tänä vuonna? Voisi lukea kirjoja, syödä suklaata, olla vaan kahdestaan ja nauttia. Meille tulee oma kuusi :)

Jouluruuista sen verran, että nuorempana olen ollut ihan todella nirso! Piparkakut ja suklaakonvehdit maistui korkeintaan :) Nykyään menettelee kyllä ihan hyvin laatikot sun muut. Ei ne silti mitään mun lempiherkkuja ole vieläkään. En pääse lihomaan jouluisin. Glögi kyllä maistuu! Ja viini. Kevyt juoppo. Niin, siis eihän tarkoitus ole juoda itsensä humalaan eikä mitään, eikä sitä jouluisin harrastetakaan, mutta kunhan nyt maistuu kuitenkin. Oliko vielä lahjoistakin jotain juttua? Lahjoja on tosi kiva antaa! Ja mukava saadakin.

Oliko muuta. Nyt unohdin taas kaikkien muiden vaiheet. Karpaloa ja hannamaria (?) jännätään vissiin. Onko uutisia? Entä muut, mitä kuuluu? Viikonloppu häämöttää!! :)

Taidan häipyä tänään ajoissa töistä, jos tässä nyt rehkis hulluna ja sit karkaisi vähän aikaisemmin jossain vaiheessa. Se on viikonloppua pimut!

Heippa!

Vielä ei ole mitään uutisia, vasta kp27/28 tänään. Pari päivää siis vielä odoteltava. Mitään erikoisempia oireita ei nyt enää ole ollut. Ilmavaivoja vaan tuntuu olevan kovasti ;D Ja alavatsassa vähän omituinen tunne. Mutta toisaalta voi kyllä ihan vaan enteillä menkkojakin. Aika näyttää.... Toiveet on hiukan korkeammalla kuin aikaisemmissa kierroissa, mutta edelleenkin odottelen ennemminkin menkkoja kuin sitä plussaa. Jos ennen on ajatukset ollut 10/90 menkkojen hyväksi, niin nyt suhde on ehkä tuossa 40/60 menkkojen hyväksi :P

Jouluruokiin vielä palatakseni, joku mainitse sen luumurahkan. Hittolainen, miten mä sen omasta jouluherkkuluettelostani unohdin! Luumurahkaa pitää olla ja PALJON! Ja suklaata tietty =P

Pyykinpesua olis tänään ohjelmassa ja kaipa sitä tarttis kaupassakin käydä....

Perjantain jatkoa!

Tulenpa nyt käymään kun sain puhelun tänään sairaalalta. Ne joutuu palauttamaan mun lähetteen, kun mulle ei ole tehty terveyskeskuksessa kaikkia kokeita, mitä pitäis tehdä. Vielä puuttuu ainakin munasarjojen toimintaa ""analysoiva"" verikoe ja miehen simppanäyte ja jotain vielä muutakin kai sitten.

Todella ihana ihminen oli se, joka sieltä soitti. Tulin oikein hyvälle mielelle, vaikka vähän suututtikin se, ettei se lääkäri passittanut kaikkiin tarvittaviin kokeisiin. Hmph. Mutta se kuka mulle soitti sanoi, että sitten kun noi on hoidettu niin päästään heti tonne lapsettomuusklinikalle (tai mikä se on), sinne ei kuulemma ole mitään jonoa :) vaikka onkin kunnallinen. Se sanoi, että todennäköisesti meijän lapsettomuus johtuu noista mun epäsäännöllisistä kierroista ja ovuloimattomuudesta. Saan sitten lääkkeet siihen, että kierto tulee säännölliseksi (terot sitten ilmeisesti?) ja että ovuloin oikein kunnolla.

Ihan hyvä fiilis eikä edes stressaa :)

Piukki: Sama juttuhan oli mulla että lekuri pisti suoraan gynen polille lähetteen, vaikka tietyt kokeet piti olla otettuna. Vähän ärsytti kun odotti jo kutsua sinne polille. Nyt rupee olemaan testit otettu..mies saa viedä simonsa maanantaina...ja sitten vaan odotellaan kuulumisia.
Se vois tosiaan auttaa jos lääkkeillä saisi sen sun kierron tasaantumaan..olisi varmaan helpompi bongailla ovista.

Pahoittelut mollylle menkoista...
Ja Karpalon kuulumisia odotellaan, pysykööt se täti nyt poissa! :)

Mollylle sen verran, että progesteronin pitäisi olla yli 25, ei yli 35. Eli arvosi on ihan hyvä. Se, että verikoe-arvot ovat hyvät, ei takaa sitä, että on varmasti hedelmällinen. Ja monesti voi olla niin, ettei kummastakaan löydy mitään vikaa.

Uusi ketju, hyvä hyvä!

UUdet tulokkaat ketjuun, Tervetuloa, Vippe kanssa!

höh, no enhän mä nyt ehtinytkään kirjottaa mitään, pitää vielä töitä painaa viimeseen minuuttiin saakka. mut ensi viikolla voikin olla jo uutta kerrottavaa - onpas tässä jänskät ajat...

Karpalo, taistele tätiä vastaan :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

(kuola muuten valuu noista jouluruokajutuista!)

Mä täällä melkein jo olen heittämässä pyyhettä kehään...

Mulle pukkas nimittäin tänään niin hirveä siivousinto, ettei se oikein muuta meinaa kuin että menkat on tulossa. Tai jos jostain muusta syystä teki mieli siivota, niin pelottavan lähelle kierron loppua tää kuitekin osui. Mulle nimittäin aina silloin tällöin kuuluu PMS-oireisiin siivous/touhuamisvimma.

Nooh, onneksi olen jo varautunyt tätin tuloon, vaikkakin koko ajan toivon, että eksyisi mokoma eukko matkalla tai että sen punainen lada hajois.

Maanantaita!
Mihin ihmeeseen tää meidän ketju oli kadonnut vkonloppuna? Nyt se taas löytyi etusivulta?!
Harmittelut Piukille, mutta onneksi olet hyvällä mielellä, vaikka lisää tutkimuksia tulossa. Meidän pitäisi varmasti kanssa hakeutuia johonkin tutkimuksiin, kun reipas vuosi on tahkottu. Mä siirrän aina lääkäriin menoa=( Kun pelottaa mahdolliset uutiset sieltä.. Mulla on myös epäsäännöllinen kierto 21-27....ja hiukan lyhyenpuoleisia ne on nyt viimeaikoina ollut. Ovuloin kyllä; olen tikutellut, mutta esim eilen kp 11 ei ollut viivasta tietoakaan ja nyt mulla loppui ne tikutkin. Nyt täytyisi mennä vaan mutu-tuntumalla ja fiiliksellä, jos sattuisi ovis tulemaan. En halua ostaa apteeksta niitä törkykalliita testejä..Huoh!

Miten Karpalolla menee??? Jännittää! Kerrohan heti kuulumisia, kun pääset koneelle!

Entä muille? Tässä on ollut parin päivän tekninen katkos, niin palan halusta kuulla kuulumisia!

Maanantaita vaan kaikille!

Olin viikonlopun vietossa vanhempien luona, olihan tässä isänpäivät ja kaikkea... Enpä vaan saanu vieläkään antaa omalle miehelle isänpäivälahjaa, jonka olen hankkinut YLI vuosi sitten, kun tyhmänä luulin, että jo edellisen isänpäivän aikoihin olisi ollut nyytti tulossa. Vaan ei.

Mutta Manna: älä turhaan ovistestejä apteekista osta, ne on siellä todellakin törkykalliita. Acon-merkkisiä saa edullisesti netistä (jos sulla on vain käytössä jonkun pankin verkkotunnukset). Tsekkaa osoite www. kotitestit.com. Sieltä saa myös Suomen herkimpiä (ja edullisimpia!) raskaustestejä. Vaikka tähän kiertoon ei taida enää ehtiä tikut tulla postin kautta, mutta elle nyt tärppää, niin sit ens kuussa! Myös Citymarketit ja Prismat ja Stocka ainakin myyvät myös Fertest-nimisiä edullisia ovistestejä, joskin mulla on hieman epäilyttävä fiilis siitä, näyttävätkö ne oikein. En tiedä. Näiden kahden välillä on semmoinen ero, että Fertest pitää tehdä aamupissistä, Acon esim. päivän toisesta pissistä.

Tänne ei uutta. Meillä tulee taukoa yrittelyihin tämän kierron, mies on ens viikonlopun ulkomailla työkomennuksella. Siinä menee se ovis sivu suun. (Tai toimisko ""jääkaappikylmä koti-inssi"", heh!?!) Ens kuussa sit sinne klinikalle reippain mielin.

Mukavaa viikon jatkoa. Maanantait on masentavia.

Karpalolla sit alkoi menkat tänäaamuna. Ei siis tule heinävauvaa meille :( Maha on ollut ihan kamalan kipeä, mutta alkupettymyksen jälkeen olo on nyt ihan ok. Näihin pettymyksiin on jo kummasti tottunut ;)

Nyt sitten kaksi kiertoa clomeja tupla-annoksella ja ovistestejäkin tilasin tuolta raskaustestit.comista. Jos ei näillä eväillä onnistu niin antaa sitten olla. Tulkoon vauva luomuna jos tulee, en mä jaksa enää kamalasti asialla vaivata päätäni.

No moro kaikille tahkoojille..

Mä palailen palstalle piiitkän poissaolon jälkeen. Vaikka en voi verrata itseäni vielä teihin muihin kunnolla vuoden yrittäneisiin niin uskaltauduin silti tulla ryhmäänne, koska muutama tuttu täällä tuntui olevan. Itse olen ollut kohta 1 1/2 vuotta ilman pillereitä mutta yrittäminen on välillä ollu hakusissa mutta nyt taas kunnolla päällä. Ehkä siskon piakkoin syntyvä vauva sai taas kuumeen nousemaan.. ja mikäpä olisi ihanampi joululahja perheelle kuin ilmoitus kesävauvasta.. Yritystä siis ja paljon =)

Harmittelut tädin tulosta =( Joskus sen tuleminen ei tunnu niiiin kamalalta, mutta toisinaan meinaan ratketa liitoksista, kun niin kiukuttaa ja itkettää..Toivotaan, että onni potkaisee meitä vielä ja saadaan pitkän toivomisen jälkeen riemuita=)

Rizzulle: Olen tilannut tuolta kotitestit.comista muutaman kerran ovistestejä ja viimeksi jonnkun ""perhepaketin"", missä oli 3 kpl raskaustestejäkin mukana, mutta eipä ole tarvinnut niitä vielä käyttää=( Nyt täytyy porskuttaa ilman ainakin tämä kierto ja toivoa, että tärppäisi...sen näkee sitten..

Onko teillä muilla paljon odottavia/pienten lasten vanhempia kavereina? Tuli vain mieleen, että mulla on oikeastaan yksi kaveri, joka on lapseton ja muilla on joko tulossa/juuri synytynyt tai ihan leikki-ikäisiä. Joskus se tekee olon aika haikeaksi, mutta useimmiten osaan nauttia hiedän seurastaan. Varsinkin niiden kavereiden, jotka jaksavat olla myös kiinnostuneita meidän ognelmistakin eikä vain omasta onnestaan.Se merkitsee kyllä enemmän kuin he saattavat arvatakaan.

Mutta...nyt pehkuihin ja ""miehen kimppuun...""=)

Nyt yritän muistaa kaikki asiat...

Mariskalle ensinnäkin kiitokset pahoitteluista. Tällä kertaa jostain syystä tuntuikin kyllä tosi paskamaiselta ja olin aika allapäin kun tuhrut alkoi. Mutta nyt on menkat lusittu ja fiilis taas ok. Kp taitaa olla jotain 6/28-32.

Karpalolle ja hannamarille puolestaan pahoittelut menkoista :( Plääh, onhan se nyt KUMMA JUTTU ellei niitä plussia ala oikeesti ropisemaan kohta tähän ketjuun!? Todennäköisyys pitäisi kuitenkin koko ajan kasvaa vaan kun aikaa menee.

Peppi, mä taidan muistaa sut jostain jännäketjusta aikoinaan, tervetuloa mukaan turisemaan!

Vippestä ei oo varmaan sen takia kuulunut kun ei taida olla mitään ihmeellistä kerrottavaa - tässä vaiheessa kiertoa kun mennään, eli samassa tilanteessa ollaan. Mitäs muuten?

Mitä vielä. Piukki, kiva kun tuli hyvä fiilis siitä soitosta ja varsinkin puhelun sävystä. Tuollainen aina lämmittää. Ja Rizzu, meillä taitaa kans mies olla työmatkalla tämän kierron ovisaikoihin. Ei ole vielä varmistunut mutta pahalta näyttää. Niin kuin Vippelläkin, taitaa tää kierto mennä ohi?.. No, toivotaan parasta että reissu siirtyy tai että kuitenkin ehditään.

Ja Mannan galluppiin. Yhdellä oikein läheisellä kaveripariskunnalla on pieni vauva mutta muuten mun ystävät taitaa olla aika myöhäisiä tässä hommassa. Pitkään opiskelleet, ulkomailla viihtyneet tms. ja osa vielä ihan sinkkujakin vaikka +-30 eletään. Tiedän kyllä, että joillakin heistä alkaa olemaan pieni paniikki asiasta. Pitäisi hyvä mies ja isäehdokaskin löytyä, eikä haluaisi olla liian ""vanha"" äiti. Samoiten meidän yhteiset ns. kaveripariskunnat joiden kanssa ollaan ja viihdytään paljon ovat kanssa lapsettomia vielä. Yksi on raskaana. Miehen puolelta hänen vanhoista lapsuuden- ja opiskeluystävistä monella on jo lapsia. Ne aloittivat paljon aikaisemmin.

Joo, tällaista tällä kertaa. Tarvii kai jatkaa töitä...

Jännätäänkö me ketään tällä viikolla?

Mahtuuko joukkoon yksi uusi tulokas? Yritystä on nyt takana 9 kuukautta, joten ihan ""aito"" vuoden yrittänyt en ole. Välillä on tosin ollut tuolla puuharintamalla jokseenkin rauhallista, kun olen ruvennut suojaamaan itseäni pettymyksillä. (Parempi tietää, ettei ole edes mahdollisuutta olla raskaana, kun odottaa ja sitten taas kerran pettyä). Kuulostaa ehkä naurettavalta ja lapselliselta, mutta välillä kaipasin taukoa odotukselle. Joskus lähdin kesken työpäivää kotiin itkemään, kun täti tuli kylään. Tässä ketjussa kuitenkin tuntuu, että ilmapiiri on positiivinen, ja muistakin asioista puhutaan.

Moi vaan!

Eiköhän tänne vielä mahdu juttelemaan ja jakamaan ajatuksiaan ja tuntemuksiaan..

Itsellä pitkästä aikaa hyvä fiilis yrityksen kanssa. Vaakamamboa on tullu harrastettua ihan kiitettävästi, et sen puolesta vois olla mahikset. Saa nyt kuitenkin nähä mitä tapahtuu. Tällä hetkellä menossa kp 20/27-30, eli odotella täytyy vielä. Se on kumma juttu miten keho ja mieli alkaa tekemään kepposia kun alkaa tädin odotus viikko. Mut täytyy pitää jalat maassa ettei taas tippuisi niin korkealta.

Molly: mä jännäilin samassa ryhmässä sun kaa viime keväänä ja yhdessä vaiheessa meidän kierto oli päivälleen sama. Nyt ollaan taas ihan eri vaiheissa..

Nyt katsomaan o.c.:tä , mukavaa illan jatkoa kaikille.. =)

Helou ja hyvää keskiviikkoa!
Mälsää, ei vieläkään niitä plussa uutisia. Pahoittelut tädistä!

Maanantaina saatiin vietyä miehen simppanäyte laboratorioon...viikko menee näytteen tuloksen saamiseksi.
Sen kun laittaa purkkiin niin sitä näyttää olevan tosi vähän. Mä vähän pelästyin sitä vähyyttä ja kysyinkin laboratorion henkilökunnalta siitä. Ja jos oikein muistan niin sanoiko se että sitä voi olla 0,5 ml ylöspäin ja nähtyään meidän näytteen se sanoi että tässä on ihan ruhtinaallisesti...huoh!
musta tuntuu et ovis oli tossa viikonvaihteessa (himoista ja limoista päätellen) perjantaina ollaa viimeksi pöllytelty peittoja..ollaanpa tosi ahkeralla lapsen teko tuulella...miehellä on vatsatauti..enkä haluu yrjöjä päälleni. Ja sitten piti pidätellä 48 h ennen näytteen vientiä..mutta toivotaan että ne perjantaina lasketut on todella pitkä ikäisiä.

Nyt on pakko palata töiden pariin. Pidin alkuviikon lomaa ja töitä oli kasaantunut ihan älyttömästi pöydälleni..joten työniloa mulle! :)

Helou ja hiukan nostoa, ettei tipahdeta tokalle sivulle=)

Mariskan juttua lukiessa tuli mieleen, että saas nähdä, ettei meilläkin ole tuo aika pian edessä, että purkitetaan simppoja..Pitäisi laittaa aluille pikapuoliin mahdolliset tutkimukset ja joulukuussa ajattelin varata 30-vee papan ja puhua samalla tästä raskaudettomuudesta, kun meen tutkimukseen. Myös miehelle tuo viikon odottelu taitaa olla piinallista ja laittaa jännittämään? En oikein osaa edes ajatella, miten mieheni reagoisi, jos saisi tuomion, että: siittiöt on kelvottomia?! Sitä on jotenkin ajatellut koko ajan, että se on mussa se ""vika"", kun ei tärppää, mutta saattaahan se olla miehessäkin..No, sitten täytysi vaan ajatella muita vaihtoehtoja, koska ei kai se asian märehtimällä paranisi.

Täällä on menossa ehkä kp 15/22-27? Ja ollaan pöllytety peittoja ehkä joka toinen päivä viimepäivinä. Kun ei vaan ole JAKSANUT joka päivä:) Mahdollisesta oviksesta ei tietoa eikä tuntemuksia. Ei edes pienintä nipistelyä munasarjoissa, joten voipi olla,että sitä ei ollutkaan...*huoh*=(

Ps. katsoitteko eilen tv1 tuli ruotsinkieleinen asiaohjelma synnyttämisestä ja odottamisesta joskus ennen kymmentä?
Oli aika herkistävä..

Mutta ...Mukavaa viikonjatkoa ja palaillaan astialle taas!

Joo, ei täällä oikeen mittään ihmeempiä vauvarintamalla, kun on kp8 tai jotain menossa. Oon ollu myös hirmukiireinen, oon lähdössä aamulla kahdeks viikoks matkalle, mikä tarkottaa sitä että tässä kuussa ei tarvii jännäillä (muistit Molly ihan oikein). Mikä tekee pääkopalle varmaan ihan hyvääkin. :) Sen verran oon saanu aikaseks, että varasin tänää gyneajan. Meen joulukuun 15. syynättäväks, siihen on siis vielä aikaa.

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille.. :( Eipä tässä oikee muuta voi sanoa, kun tiedän tunteen. Uuteen kiertoon vaan.

Mutta palaillaan taas. Enköhän reissussakin pääse tein kuulumisia kurkkimaan. :)

Vippe on valvonyt myöhään. Hyvä homma kun sait ajan varattua. Mua tavallaan (muka) harmittaa nyt kun on mennyt jonkin verran rahaa tuohon gynellä ramppaamiseen, mutta toisaalta maksan mielelläni siitä että tutkitaan ja ei tarvi elää siinä epätietoisuudessa ja joka kuukausi miettiä ja ihmetellä että ovuloinkohan koskaan jne. Tuntuu kans kivalta kun on hyvä lääkäri joka on tietoinen meidän tilanteesta ja tiedän, että apua on varmasti saatavilla jos/kun sitä tarvitsee.

Minne oot Vippe menossa matkalle, tai siis onko joku työ- vai lomamatka? Ilmeisesti ei ainakaan yhdessä miekkosen kanssa kun ajoitus menee matkan takia pieleen. Onko tyttöjenreissu siis? :)

Jennalle tervetuloa kanssa! Tänne mahtuu kyllä mukaan! Ja aika harva meistä ketjulaisista on tasan vuoden yrittänyt, monella varmaan vähän vajaa tai reilu vuosi tällä hetkellä.

Pitäisikö meidän kaikkien ihan muistin virkistämiseksi ja uusille tulokkaille tiedoksi kerrata lyhyesti taustoja? Ja uudet siis myös. Minäkään en edes muista minkä ikäisiä te muut olittekaan... Eli me ollaan miehen kanssa 30 ja 32, naimisissa, ensimmäisestä lapsesta haaveillaan, molemmat töissä, oma koti ja auto, ns. puitteet kunnossa. Ehkäisy jäi jo kesällä 2004 mutta vajaa vuosi sitten oli muutama kk taukoa yrittämisessä uuden työpaikan yms asioiden takia. Mä olen käynyt tutkittavana alustavasti, seuraavaksi mies vie simppanäytteen (jossain vaiheessa ennen vuodenvaihdetta kunhan työkiireet- ja reissut hellittää). Sellaista.

Mukavaa loppuviikkoa toivotellen...

Here again!
Mulla sattuu olemaan ylimääräistä aikaa taa, kun töihin vasta menossa ja eikun koneen ääreen..
Mollyn idea palauttaa mieleen hiukan taustoja oli hyvä! Sitä pukkaa uhohtamaan...
Me ollaan 30-kymppisiä, avoparina asutaan omassa kodissa ja työelämässä molemmat. Mä myös opiskelen samalla, joten sopiva tauko (ä-loma;) tekisi oikein hyvää.. Vauvasta olemme haaveilleet kauan..mies on jo muutama vuosi sitten heitellyt ilmaan vauva-ajatuksia, mutta mä en vielä silloin lämmennyt. Yhteistä taivalta on takana 6.5 vuotta ja kihlossa ollaan (naimisiin vuosi vauvasta-ajatuksella?). Nyt ollaan viime syksystä asti yritetty lasta, mutta siis tuloksetta. Välillä oli makuuhuoneessa hiljaista, tuossa viimevuoden joulun aikaan n. 2 kk ja nyt ollaan tämän vuoden aikana yritetty kovasti. Tikutusta ja pöllyytystä lakanoissa siiis...Mutta tuloksetta=( Joulukuussa siis on aatoksissa, että 30-vee papan yhteydessä puhun samallla tästä asista eli tiedossa tod.nä. meilläkin jotain apukeinoja/tilanteen selvittämistä.

Vipelle oikein hyvää matkaa ja tekee varmasti hyvää päästä hiukan pois ja yrittää unohtaa nämä vauva-asiat. Me olimme just vkon lomalla ja se tuli hyvään saumaan joka suhteessa!

Heips

taustoista joku kyseli ja tässäpä meidän tietoja:

minä 23v ja mies 26v, yhdessä ollaan oltu kohta kuusi vuotta, joista reilut viisi vuotta kihloissa ja n. 1 1/2 vuotta naimisissa. Tällä hetkellä molemmilla töitä, ainakin jonninlaista. ""Maalla"" asutaan ja lapsi kruunais täydellisesti meidän suhteen, kuten varmasti kaikkien täällä. Pillerit jätin pois vuoden 2004 kesällä ja siit asti on ollu jonkinlaista yritystä. Viime kesä meni aika huonosti yrittämisen suhteen ja tuli juhlittua aika rankasti välillä. Ehkä se oli jotain höyryjen päästelyä turhautumisen johdosta. Nyt kuitenkin yritys taas täysillä käynnissä.. =) ja mikäs sen parempi keino pysyä lämpimänä talven keskellä kuin peuhaaminen. Meillä päin on nimittäin jo ihan oikea talvi..

Mielenkiintoista ois tietää mistä päin suomea ketjulaiset ovat. Tarkkaan ei tietenkään tarvitse paikkakuntaa sanoa jos ei halua mut ees suuntia. Itse oon suomi-neidon vyötärön itä-osan suunnalta. Olipa sekavasti sanottu =)

Kaikille mukavaa illan jatkoa..

Yhteistyössä