Vuoden rumin maha- kisa

Anteeks jos tein jotain väärin teidän mielestä taas, mä vaan luulin laita omia muutoksia mitä tein, jos mun omasta mielestä se oli silloin iso kokoinen en mä oma mielipide voi muuta yhtäkkiä, koska koko elämää mä olin todella laiha ja tottunut vaan olla

Mut nyt mä poistan ettei mun tarvi aiheutta pahaa mieltä :ashamed: :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Leni:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
niin ja täällä toinen, olen kyllä leveä


Näyttää kyllä leveältä, siihen verrattuna että olet hoikka. Mutta älä nyt nokkiis ota ja ala heti laihduttamaan. Ja voin kertoa, että mulla on paljon isompi maha, enkä ota siitä paineita.

Ehkä olet vasta syönyt kunnolla, kun nuo kuvat olet ottanut. Siitäkin voi johtua. Ja kaikki me ollaan yksilöitä, että voi olla että sulla on luonnostaan tuollainen, etkä sitä ihan kapeaksi saa. Ja miksi pitäisikään.

Mutta et viitsisi olla lapsellinen ja tulla tälläisiin ketjuihin vatsaasi esittelemään.
se on vanha kuva :D mun maha on sunnilen tollainen, ei mulla ole muita nyt kuvia kun se, voin huomenna otta ilman että paita päällä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554315.jpg
Ihan oikeastai Savanna! Häpeä! Ajattele, miltä tuntuu oikeasti ylipainoisista kun linkität kokoajan noita hoikkaakin-hoikempi-kuviasi ja vikiset kiloista :( Mua hävettää sun puolesta.
Mutta mikä pakko sitä on välittää tuollaisesta? Jos savanna on kriittinen tai huono itsetuntoinen, kärsii olemattomista kiloistaan... Vain hän itse siitä kärsii korkeintaan, et sinä etkä minä.

Olen joskus ollut yhtä huono itsetuntoinen, olin laiha kuin mikä enkä kelvannut itselleni. Olen päässyt siitä tunteesta jo pari vuotta sitten eroon, elämästä nauttii paljon enemmän kun on mielessä paljon muutakin.

Jatkuva tyytymättömyys itseänsä kohtaan on vaan nuoruuden hukkaan heittämistä, itse käytän ajan paremmin kuin miettimällä suurennuslasi kädessä jotain kohtaa vartalossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä87:
No mut hei, täähän menee ihan offtopic koko ajan :D

Koska kruunataan Rouva/Neiti vuoden rumin maha (ja tietty perintöprinsessat!) ?

=)
aijoo, tän vois tietty tehä ennenkun meen nukkuun B)

jos en saa itteeni äänestää ni mun ääni menee sit jadalille :flower:
 
Arvet
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys raskausarpisille::
Oletteko revenneet pahasti synnytyksessä? Mulla ei ole yhtään arpea, enkä revennyt alakerrasta juurikaan, imukupista huolimatta.

Enkä tullut tänne "leveilemään", löllöä on mullakin, mutta arpia ei.
Kirjoitin tossa aiemmin, että oon hoikka ja vähäisestä painonnoususta ja rasvailusta huolimatta maha repesi hurjasti raskauden loppuvaiheessa ja ikävät arvet jäi. Ja kyllä repesin pahasti myös synnytyksessä. :(
 
huhhah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.

Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
Tässäpä se on se totuus. Hoikan venynyt vatsa kiinteytyy takaisin mutta mihinkäs se läskeissä kiinteytyy, jää vain roikkumaan.
 
green
Alkuperäinen kirjoittaja Leni:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
niin ja täällä toinen, olen kyllä leveä


Näyttää kyllä leveältä, siihen verrattuna että olet hoikka. Mutta älä nyt nokkiis ota ja ala heti laihduttamaan. Ja voin kertoa, että mulla on paljon isompi maha, enkä ota siitä paineita.

Ehkä olet vasta syönyt kunnolla, kun nuo kuvat olet ottanut. Siitäkin voi johtua. Ja kaikki me ollaan yksilöitä, että voi olla että sulla on luonnostaan tuollainen, etkä sitä ihan kapeaksi saa. Ja miksi pitäisikään.

Mutta et viitsisi olla lapsellinen ja tulla tälläisiin ketjuihin vatsaasi esittelemään.
se on vanha kuva :D mun maha on sunnilen tollainen, ei mulla ole muita nyt kuvia kun se, voin huomenna otta ilman että paita päällä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554315.jpg
Ihan oikeastai Savanna! Häpeä! Ajattele, miltä tuntuu oikeasti ylipainoisista kun linkität kokoajan noita hoikkaakin-hoikempi-kuviasi ja vikiset kiloista :( Mua hävettää sun puolesta.
No tuskin nyt oikeesti ylipainoset näistä vetää herneitä nenäänsä. Netti on täynnä kauniita naisia...turha aina vedellä että ajattele mitä joku erilainen ajattelee....mitähän joku vammanen ajattelee kun täällä kerrotaan raskauksista ja seksielämästä kun ne ei ehkä kaikki siihen kykene ja täällä saattaa olla sellasiakin lueskelemassa.
Lukijan ja katsojan osattava suodattaa itse mitä katsoo ja millä ajatuksella.
 
soomalaane
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Anteeks jos tein jotain väärin teidän mielestä taas, mä vaan luulin laita omia muutoksia mitä tein, jos mun omasta mielestä se oli silloin iso kokoinen en mä oma mielipide voi muuta yhtäkkiä, koska koko elämää mä olin todella laiha ja tottunut vaan olla

Mut nyt mä poistan ettei mun tarvi aiheutta pahaa mieltä :ashamed: :flower:
vaikka sina puhu hoono soomi, etkö ossa lukee oikein?

VUODEN RUMIN MAHA= strippava savanna from viro ja hoono soomi, ei ossa lukea kunolaa soome
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
LUUT ei muuten paina... harhakuvitelmaa että luu ois se mikä painas ihmisellä. Se on lihaskudos mikä painaa ja toisilla se on tiiviimpää ja toisilla taas ei ja siitä johtuu painoerot hoikankin näkösillä ihmisllä. Luuston painoero ei ole kovinkaan suuri riippumatta siitä onko isommat vai pienemmät luut
jes! asiaa... Eilen kuulin tuttavalta, jolla käytössä kehoanalyysivaaka (tai joku sellanen) et naisen luusto painaa n 2-3kg. Kakka juttu sinänsä, enää ei voi vedota, että bmi on liika iso, koska luut painaa niiiiin paljon :LOL:

Ja varsinaiseen asiaan! Ihanaa, kun uskallatte laittaa melkoisia arpivatsoja näytille! Jotenkin tosi rohkaisevaa, siis että joo, muillakin on "ei niin kauniita masuja"..
Omaa kuvaa en laita, arvet ei vedä vertoja, mutta massaa sit onkin enempi ku kellään kuvansa julkaisseella. Ts. ei sekään kauheen kaunista oo.. Mutta omapahan on vika, arpien tulolle taasen ei voi mitään. Mutta lohdutuksen sananen, kyllä ne useimmilla onneks vaalenee aikaa myöten! Mulla on lihomisen tuomia arpia melkein 20v:n takaa, mut niitä ei enää meinaa edes huomata, sen verran vaalenneita ovat (tosin eivät kovin syviä/leveitä olleet alun perinkään), vanhimmat helposti näkyvillä olevat arvet ehkä 5v vanhoja (esikoisen odotusajalta, mutta nekin jo aika paljon vaalenneet).
 
äiti minäkin
itse olen ollut aina alle 60 kiloa ja 170 pitkä. normi on ollut 55/170, mutta myös 51 kilossa kävin kakkosen ja kolmannen välillä. Sain kuitenkin kolme yli 4 kilosta lasta joista painavin melkein 5 kiloa. En saanut käynnistystä vaikka kuinka hain, paitsi viimesestä vaikkakin kerkes yli sen 4 kilona ja mahani on kaamea. Ei johdu ylipainosta, ei liika syömisestä ei mistään semmosesta. Mahani on nyt 3 kk synnytyksestä vielä löllö ja arpinen ja sitä varmasti tulee olemaan vaikka nyt kiloja 59 ja loput lähtee varmasti pian ja lenkkeilen yms jumppailen lasten kanssa. Ei se ole aina sitä läskiä kuule vain. Eli et osannut kertoa totuutta.
 
äiti minäkin jatkaa
Viimeisien synnytyksien välillä oli 4 vuotta. Kauhistuttaa enää edes seuraava ja muuten kroppa tuossa välissä palautui tosi hyvin mutta ruma maha jäi tai oikeammin iho...Mutta minä päätin että viimeisen lapsen jälkeen (joka toivottavasti suodaan meille 4 vuoden sisään) menen vatsanahan kiristykseen...ja rintojen kohotukseen =P
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys raskausarpisille::
Oletteko revenneet pahasti synnytyksessä? Mulla ei ole yhtään arpea, enkä revennyt alakerrasta juurikaan, imukupista huolimatta.

Enkä tullut tänne "leveilemään", löllöä on mullakin, mutta arpia ei.
Poika painoi sen 4290g. Eppari leikattiin kun meinattiin imukuppia käyttää ja lisäksi repesin aika pahasti. Tikkejä kahdessa kerroksessa.


Tissit kasvo aika reippaasti raskauden ja imetyksen myötä. Ennen c-d kuppi, nyt f-kupin liivit on pienet :snotty:
 
äiti minäkin
Ja ei kai mua harmittas niin peilin kertoma totuus ellen tekis töitä kuntoni ja kroppani suhteen.. =( .. mutta kun teen ja kun tulos ei kuitenkaan tule ikinä kokonaan näkyviin niin kyllähän tuo harmittaan laittaa aina välillä...
 


Mullakin jäi vähän arpia esikoisesta,ei siis mitään syviä tai isoja mut vähän tohon navan alle, ei onneks löysää nahkaa ollenkaan mut mietin vaan et millon arpien pitäs vaaleta muka ku mulla on esikoisesta yli 5 vuotta aikaa ja vieläkin nuo vähäset arvet on punasia..Siis jos ne vaalentus pois niin niit' ei edes huomais koska iho ei ole kauheesti kurtussa tms olen peittänyt niitä joskus meikillä tms.
Ja siis onko sillä väliä muille millanen oma maha on? mua ei ainakaan häiritse muiden arvet tms. enemmän kadehdin niitä joilla on hyvä itsetunto arvista huolimatta, olispa mullakin. Kun en ole enää täydellinen niin en jotenkaan hyväksy itseäni, en ole riisunut vaatteita päivänvalossa kenenkään miehen edessä (paitsi exäni) siis kuvitelkaa, 4 vuotta sitten eronnut ja yksikää mies ei ole nähnyt mua täysin alasti kirkkaassa valossa tai suihkussa tms. en tiä miks teen itselleni niin ison ongelman parin arven ja selluliitin takia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
LUUT ei muuten paina... harhakuvitelmaa että luu ois se mikä painas ihmisellä. Se on lihaskudos mikä painaa ja toisilla se on tiiviimpää ja toisilla taas ei ja siitä johtuu painoerot hoikankin näkösillä ihmisllä. Luuston painoero ei ole kovinkaan suuri riippumatta siitä onko isommat vai pienemmät luut
mun muuten pitää otta äidiltä mun vanhat kuvat ja laita tänne, mä vaan haluan todista etten ollut mikään anorektikko vaikka paino silloin oli vain 42, korkeintaan 45
ei pidä oikeesti. evvk
 
Hatunnosto, arvon naiset! Mä aloin just tykkäämään omasta mahastani, vaikka se vähän roikkuu. Mä luulen että arvet olis mulle tosi kipeä asia, vaikka aika varmasti vaimentaisi iskua. Ja ottaisin kyllä koska tahansa arvet ja löllöt jos saisin vaihtarina vauvan :heart: Teil on mahtava asenne, pitäkää se! :flower: :flower:
 
Vieras
Hatunnosto täältäkin, aivan upea ketju. Annatte iloa ja valoa ja toivoa meille kaikille ns. normaaleille naisille, joilla tullut arpia ja läskiä ja vaikka sun mitä. :)

Kiitos myös siitä, että te vihdoinkin nousette Savannaa vastaan. Ette enää hyysää häntä vaan sanotte kuten asia on. Savannalla on ongelmia (sitä ei kai kukaan voine enää kiistää?) ja mielestäni on vain hänelle parasta, kun sanotaan totuus. Elämä on kovaa, myös Savannalle. Hän on sen verran fiksu, että tietää saavansa apua jos tahtoo. Mutta toivottavasti hänen "säälikää minua, kehukaa minua"- mielihaluaan ei enää täällä ruokita.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille meille ihanille taikinamassuille :D
 
Huh huh. Luin koko ketjun. Itse en voi tähän kisaan valitettavasti osallistua, koska olen arveton ja litteävatsainen. Haluan kuitenkin sanoa, että ääneni menee Blingblingille. Monella tuntuu olevan melkoiset taistelujäljet ja muuta ylimääräistä kannettavaa mahan paikalla. Esimerkiksi juuri jadalin, blingblingin tai Kaija k:n mahojen kaltaisia mahoja en kuitenkaan ole koskaan elämässäni nähnyt livenä. Se on sääli, koska kertoo siitä miten naiset eivät käy uimaranoilla tai halleissa jos mahasta näkee, että on lapsia tehty. Käyn itse kuitenkin uimassa melko usein, ja monenlaista masua siellä näkee. Toisaalta täytyy kyllä sanoa, että en nyt mahojentarkkailu mielessäni ole varsinaisesti käynyt siellä halleissa. Kuitenkin soisin, että itsetunto ei olisi mahasta kiinni. Tajuan myös nyt, miten valtavan hyvä tuuri minulla on käynyt -olkoonkin sitten geenit tai kudostyyppi.
 
Rukoilijasirkka
Olette tosi rohkeita kyllä! Älkää piilotelko noita mahoja, koska muuten ihmiset ei todella voi tietää. Monelle voi tulla ihan yllätyksenä, että keho muuttuukin lapsen saannin takia. Ihmisten pitäisi saada nähdä ihan oikeita ihmisiä, eikä aina vaan mainoskuvia. Naisilla on kamalat paineet, koska ei tiedetä, miltä ihmiset näyttää ilman kaikenlaisia kuvankäsittelyjä.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olette tosi rohkeita kyllä! Älkää piilotelko noita mahoja, koska muuten ihmiset ei todella voi tietää. Monelle voi tulla ihan yllätyksenä, että keho muuttuukin lapsen saannin takia. Ihmisten pitäisi saada nähdä ihan oikeita ihmisiä, eikä aina vaan mainoskuvia. Naisilla on kamalat paineet, koska ei tiedetä, miltä ihmiset näyttää ilman kaikenlaisia kuvankäsittelyjä.
No joo, olihan se kieltämättä aika järkytys, kun ei ollut ikinä tullut edes mieleen, että maha vois näyttää tälläiselta. En koskaan ollut edes kuvitellut, miltä näyttää arpinen maha.
No nyt se kyllä tiedetään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olette tosi rohkeita kyllä! Älkää piilotelko noita mahoja, koska muuten ihmiset ei todella voi tietää. Monelle voi tulla ihan yllätyksenä, että keho muuttuukin lapsen saannin takia. Ihmisten pitäisi saada nähdä ihan oikeita ihmisiä, eikä aina vaan mainoskuvia. Naisilla on kamalat paineet, koska ei tiedetä, miltä ihmiset näyttää ilman kaikenlaisia kuvankäsittelyjä.
Sirkan pointtia peesailen. :flower: teille!!

Itse en laita kuvaa, koska tiedän että minulla on käynyt tuuri mahani kanssa. Arpia on vain 1 ja mahareppu on normikokoinen (Eli pullistuu vähän housujen ulkopuolelle :D ).

Sen verran vielä kommentoin Savannaa ja Lodea, että hehän tarvitsevat vaan pönkitystä itsetunnolleen.. Se on jotain mitä te muut rohkeat naiset ette tarvitse! Olette onnekkaita!
 

Yhteistyössä