Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
niin ja täällä toinen, olen kyllä leveä
Näyttää kyllä leveältä, siihen verrattuna että olet hoikka. Mutta älä nyt nokkiis ota ja ala heti laihduttamaan. Ja voin kertoa, että mulla on paljon isompi maha, enkä ota siitä paineita.
Ehkä olet vasta syönyt kunnolla, kun nuo kuvat olet ottanut. Siitäkin voi johtua. Ja kaikki me ollaan yksilöitä, että voi olla että sulla on luonnostaan tuollainen, etkä sitä ihan kapeaksi saa. Ja miksi pitäisikään.
Mutta et viitsisi olla lapsellinen ja tulla tälläisiin ketjuihin vatsaasi esittelemään.
se on vanha kuva
mun maha on sunnilen tollainen, ei mulla ole muita nyt kuvia kun se, voin huomenna otta ilman että paita päällä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5554315.jpg
Ihan oikeastai Savanna! Häpeä! Ajattele, miltä tuntuu oikeasti ylipainoisista kun linkität kokoajan noita hoikkaakin-hoikempi-kuviasi ja vikiset kiloista
Mua hävettää sun puolesta.
Mutta mikä pakko sitä on välittää tuollaisesta? Jos savanna on kriittinen tai huono itsetuntoinen, kärsii olemattomista kiloistaan... Vain hän itse siitä kärsii korkeintaan, et sinä etkä minä.
Olen joskus ollut yhtä huono itsetuntoinen, olin laiha kuin mikä enkä kelvannut itselleni. Olen päässyt siitä tunteesta jo pari vuotta sitten eroon, elämästä nauttii paljon enemmän kun on mielessä paljon muutakin.
Jatkuva tyytymättömyys itseänsä kohtaan on vaan nuoruuden hukkaan heittämistä, itse käytän ajan paremmin kuin miettimällä suurennuslasi kädessä jotain kohtaa vartalossa