harmaa
Siis minä luulin kans että Savanna tulee ymmärretyksi väärin siksi että suomen kieli ei ole täydellistä. Olen aina lukenut tekstejä ja pitänyt normaalina. Nyt kyllä muuttui totaalisesti mielipide. Kehokuva vääristynyt totaalisesti ja ilmeisesti joku pätemisen tarve.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä aikaisemmin luulin, että savanna on väärinymmärretty ja muutenkin kiva muija, mutta tunkea nyt itsensä tällaseen ketjuun "mahoineen" päivineen. Mä en ihan totta kehtais. Mulle tulis ihan totta paha mieli itselleni jos käyttäytyisin noin. Muuttuipa mielipide.
Missä sulla roikkuu läski?Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Joo tosi sairas, et sä vaan mun kuvia nähnyt minkäläinen olin ennen, kun mä tulin neuvolaan neuvola täti sanoi että ohoh, vaikka painat niin vähän mutta miks et näyttää alipainoselta, varma sen takia tuletkin raskaksi niin nopeasti, ehkä mun luut paina aika vähän, koska nyt kun painan 58 niin mulla aika iso takapuoli kuitenkin ja joka paikassa läski roikku vain vatsan kans vielä yritän jotain tehdä
Jaa siis savanna haluu Loden mahan? Miten nää mahat eroaa muka toisistaan, ihan samanlaisia periaatteessa molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mä haluan samalainen maha |O |O
Loden kuva
Lode ja savanna on kyllä ihan väärässä ketjussa, mut se varmaan nyt sit hivelee heidän hieman huonoa itsetuntoa...