Vuoden rumin maha- kisa

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä aikaisemmin luulin, että savanna on väärinymmärretty ja muutenkin kiva muija, mutta tunkea nyt itsensä tällaseen ketjuun "mahoineen" päivineen. Mä en ihan totta kehtais. Mulle tulis ihan totta paha mieli itselleni jos käyttäytyisin noin. Muuttuipa mielipide.
Peesi!
Siis minä luulin kans että Savanna tulee ymmärretyksi väärin siksi että suomen kieli ei ole täydellistä. Olen aina lukenut tekstejä ja pitänyt normaalina. Nyt kyllä muuttui totaalisesti mielipide. Kehokuva vääristynyt totaalisesti ja ilmeisesti joku pätemisen tarve.

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Joo tosi sairas, et sä vaan mun kuvia nähnyt minkäläinen olin ennen, kun mä tulin neuvolaan neuvola täti sanoi että ohoh, vaikka painat niin vähän mutta miks et näyttää alipainoselta, varma sen takia tuletkin raskaksi niin nopeasti, ehkä mun luut paina aika vähän, koska nyt kun painan 58 niin mulla aika iso takapuoli kuitenkin ja joka paikassa läski roikku vain vatsan kans vielä yritän jotain tehdä
Missä sulla roikkuu läski?

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
mä haluan samalainen maha |O |O
Jaa siis savanna haluu Loden mahan? Miten nää mahat eroaa muka toisistaan, ihan samanlaisia periaatteessa molemmat.

Loden kuva



Lode ja savanna on kyllä ihan väärässä ketjussa, mut se varmaan nyt sit hivelee heidän hieman huonoa itsetuntoa...
 
vieras
ihana ketju, pääosin =) suloisia arpimassuja äideillä, ei niissä ole mitään hävettävää!

mitä tulee savannaan ja lodeen, niin ihmettelen todella kuinka hurjista itsetunto-ongelmista ihminen voi kärsiäkään.. kauheaa katottavaa tommon tyrkkyhomma, tykätkää musta, kehukaa mua... voi jeesus!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huh huh. Luin koko ketjun. Itse en voi tähän kisaan valitettavasti osallistua, koska olen arveton ja litteävatsainen. Haluan kuitenkin sanoa, että ääneni menee Blingblingille. Monella tuntuu olevan melkoiset taistelujäljet ja muuta ylimääräistä kannettavaa mahan paikalla. Esimerkiksi juuri jadalin, blingblingin tai Kaija k:n mahojen kaltaisia mahoja en kuitenkaan ole koskaan elämässäni nähnyt livenä. Se on sääli, koska kertoo siitä miten naiset eivät käy uimaranoilla tai halleissa jos mahasta näkee, että on lapsia tehty. Käyn itse kuitenkin uimassa melko usein, ja monenlaista masua siellä näkee. Toisaalta täytyy kyllä sanoa, että en nyt mahojentarkkailu mielessäni ole varsinaisesti käynyt siellä halleissa. Kuitenkin soisin, että itsetunto ei olisi mahasta kiinni. Tajuan myös nyt, miten valtavan hyvä tuuri minulla on käynyt -olkoonkin sitten geenit tai kudostyyppi.
Mulla on ainakin sen verran järkeä päässä etten lähde sellaisissa vaatteissa ulos missä maha näkyy. Oman vartalotyypin mukaan saa ja pitäisi pukeutua. Jos vatsa roikkuu häpykummun päällä niin silloin ei paljastavat vaatteet sovi. Kyse ei ole häpeilystä.
 
n81
Voi miten ihana oli katsoa että muillekkin on jääny tuota nahkaa roikkumaan.. kaikki mun kaverit on päässy normaaleihin mittoihin paitsi minä,luulin jo että oon ainut kelle on jäänyt tätä löysää,mikä ei varmaankaan katoa ikinä :/ ja tietty arpia! Mulla kaks lasta 5 ja4 vuotiaat ja massu ihan kamala..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Minä säikähdin tätä kuvaa. Ihan järkyttävää.
Hui kamala! :0 ihan ku puukolla viipaloitu!
No, siinä on arpia, musta se nyt ei ole mikään järkyttävä tai karmea. Emme vaan näe tuollaisia, koska ne pidetään piilossa. Jos näkisimme, tottuisimme pian.
 
Mulla ei ole laittaa kuvaa, mutta arpia on hieman ja löllykkää, mutta ei se minua (tai miestäni) haittaa. Jäljet kertovat siitä, että mahani on ollut turvapaikkana kolmelle ihanalle lapselle :heart: Arvet ja löllykkä ovat pieni hinta siitä, että olemme saaneet suloiset naperot elämäämme.

Älkää hävetkö mahojanne, ne kertovat tarinan teistä.
Nostan hattua jokaiselle arpivatsalle, joka laitti kuvansa tänne :flower:
 
venla
Ei hitto noita kolmea "daa, mä on läskiiii, ihquu, lol, omg, mä en kestä, kun oon rumaaa"!!

Ja toi savanna, voi jeesus, pahin friikki mitä maa päällään kantaa! Piti tulla suomeen diivaileen, kun noita samoja pellejä vissiin omassa maassa ois ollu liikaa kilpailemassa.

Huoh, mun käsitys savannasta vain vahvistui tän ketjun myötä.

Mut ihania arpivatsoja :)
 
:)
kaikenlaisia vatsoja sitä löytyy! itsellä kaksosraskaus ja varmasti täällä kans koreilisin hirvitys listalla, mut en osaa laittaa kuvia. Blingbling:n maha on todella timmi ja kapee vyötärö, olisi täydellinen ilman arpia, mutta harvemminhan me alasti kuljetaan.
 
ihana ketju! onneksi en ole ainoa joka näyttää "avaruusolion ahterilta". mulla oli molemmissa raskauksissa aivan älyttömän iso maha, ja se tyhjä pussi mikä jäi roikkumaan on jotain aivan uskomatonta..eikä sitä saa ku leikkauksella pois, moiseen ei ole varaa koskaan joten sen kans pitää vaan opetella elämään! :) sit siihen päälle vielä kivat roikkutissit, avot että on kaunis näky. :D
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ou nou...miksei tohon kylkiin oo keksitty resoria ja mahaan vetoketjua...Ja jatkopaloja...Mut ilmaisia lounaita ei ole :)
:LOL: nämä vatsat on kyllä ihanalla tavalla karmeita! hatun nostoinen teko jokaiselta kuvansa laittaneelta.

jos joku näitä kuvia säikähtää ja jättää lapsen teon siihen, niin sit täytyy sanoa, että hyvä niin. db!!!

mä oon laiha,mutta silti vatsan nahka on pari numeroa liian iso... katsotaan saanko kuvaa aikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olette tosi rohkeita kyllä! Älkää piilotelko noita mahoja, koska muuten ihmiset ei todella voi tietää. Monelle voi tulla ihan yllätyksenä, että keho muuttuukin lapsen saannin takia. Ihmisten pitäisi saada nähdä ihan oikeita ihmisiä, eikä aina vaan mainoskuvia. Naisilla on kamalat paineet, koska ei tiedetä, miltä ihmiset näyttää ilman kaikenlaisia kuvankäsittelyjä.
Peesi!! Aivan ihana ketju :D :flower: :flower: :flower:
 
vieraileva tähti
Kiva ketju :)

Minä olen neljä lasta synnyttänyt, ja hyvin nuorena ensimmäisen saanut. Arpia sain ensimmäisen raskauden puolivälistä alkaen, toisessa raskaudessa niitä tuli lisää. Olen todella hoikka vartaloltani, vatsaa ei ole juurikaan tullut lisää raskauksien jälkeen, ainoastaan nuo arvet. Viimeisestä raskaudesta on jo neljä vuotta aikaa, arvet ovat jonkinverran vaalentuneet, mutta kyllä ne yhä hyvin erottuvat.
Valitettavasti pahimmista raskausarvista ei koskaan pääse eroon, ei edes laaserin avulla. Niiden kanssa on vain opittava elämään. Itse en välitä moisista, elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin vatsanahka :D
Melko surullista että täällä on muutama henkilö joilla tuntuu olevan pahoja itsetunto-ongelmia. Toivon teille parempaa tulevaisuutta, ja rohkeutta hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Ottakaa mallia näistä kauniista ja rohkeista mammoista joita tässä ketjussa esiintyy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olette tosi rohkeita kyllä! Älkää piilotelko noita mahoja, koska muuten ihmiset ei todella voi tietää. Monelle voi tulla ihan yllätyksenä, että keho muuttuukin lapsen saannin takia. Ihmisten pitäisi saada nähdä ihan oikeita ihmisiä, eikä aina vaan mainoskuvia. Naisilla on kamalat paineet, koska ei tiedetä, miltä ihmiset näyttää ilman kaikenlaisia kuvankäsittelyjä.
No joo, olihan se kieltämättä aika järkytys, kun ei ollut ikinä tullut edes mieleen, että maha vois näyttää tälläiselta. En koskaan ollut edes kuvitellut, miltä näyttää arpinen maha.
No nyt se kyllä tiedetään :D
Muistan saman tunteen mistä jadal puhuu. :ashamed:
 

Yhteistyössä