Vuoden rumin maha- kisa

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Hmm. Ymmärrän pointtisi, mutta musta on tosi tosi tosi tosi typerää tulla esittelemään sitä somaa pikkumahaansa ketjuun, jossa selkeestikin halutaan nähdä roikkuvia ja arpisia taistelujälkiä. Ei tulis mullekaan mieleen nyt justiin postata kuvaa mahastani, vaikka en siihen pömppään aina ihan tyytyväinen olekaan...
Kuten tuolla aiemmin jo mainitsinkin, että en huomannut sitä arpivaatimusta ap:n tekstissä. Olen tosi pahoillani, jos mun kuva jostain käsittämättömästä syystä aiheutti pahaa mieltä jollekin. Luulin, että rumuus on subjektiivinen käsitys siinä missä kauneuskin. Ja rumuuttakin voi olla niin monenlaista.
 
quicca
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihania olette, kiva ketju.. rohkeita, kun uskallatte laittaa jotain noin luonnollisia kuvia :)
Tällaset ketjut piristää, toisin kuin ne "tulkaa kehumaan mua"-ketjut, missä näytellään luikkuvatsoja ja meikkinaamoja... Tässä ketjussa on totuus esillä!!

Ja toisakseen, sain tästä taas itseluottamusta lisää.. olen kuvitellut että mun pömppis on oikeasti ruma ja ällöttävä, mut eihän mulla ole edes arven arpea. Ja tää kommentti ei ollut pahalla teitä arpivatsoja kohtaan, vaan puhelua itselleni..

rohkeita olette :)
Muuten kyllä samaa mieltä, mutta pienet vatsat ja meikatut naamat ovat todellisuutta myös. Ei saisi myöskään mitätöidä sillä perusteella, jos jollain ei sitä vatsaa ole ja jos joku on naamasta vaikkapa nätti.
mutta täytyykö sitä pientä ja sievää vatsaa tulla pätemään ketjuun joka on rumin vatsa-ketju?
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Kuten tuolla aiemmin jo mainitsinkin, että en huomannut sitä arpivaatimusta ap:n tekstissä.
Ööh, se ilmenee ap:n tekstin toisesta sanasta... Miten muka on mahdollista ehtiä postata valokuva mahastaan ennen kuin lukee edes mistä on kyse? Hohhoijjaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ööh, se ilmenee ap:n tekstin toisesta sanasta... Miten muka on mahdollista ehtiä postata valokuva mahastaan ennen kuin lukee edes mistä on kyse? Hohhoijjaa.
Mä luin kylläkin vaan otsikon.

Enkä ymmärrä, miksi ne arvet ovat niin tärkeitä rumuuden määrittelyssä. Vatsa voi ihan oikeasti olla ruma ilman yhtäkään arpea.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja quicca:
mutta täytyykö sitä pientä ja sievää vatsaa tulla pätemään ketjuun joka on rumin vatsa-ketju?
Vissiin täytyy... Joko on vaan niin vääristynyt minäkuva että todella uskoo mahansa olevan ruma tai sitten täytyy olla jotenkin sadistinen tai narsistinen ja päästä kalatelemaan niitä kehuja joka paikkaan.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ööh, se ilmenee ap:n tekstin toisesta sanasta... Miten muka on mahdollista ehtiä postata valokuva mahastaan ennen kuin lukee edes mistä on kyse? Hohhoijjaa.
Mä luin kylläkin vaan otsikon.
Sulle varmaan jossain vaiheessa selvis kuitenkin mistä on kyse? Rekisteröityneenä käyttäjänä voi myös muokata aiempia viestejään ja esim. poistaa asiaankuulumattoman kuvan... Mut ihan rauhassa. Melkein toivon, et joku tekis sulle samoin toisinpäin jossain asiassa, mikä sulle on herkkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sulle varmaan jossain vaiheessa selvis kuitenkin mistä on kyse? Rekisteröityneenä käyttäjänä voi myös muokata aiempia viestejään ja esim. poistaa asiaankuulumattoman kuvan... Mut ihan rauhassa. Melkein toivon, et joku tekis sulle samoin toisinpäin jossain asiassa, mikä sulle on herkkä.
Ei yksi kuva voi aiheuttaa noin pahaa mieltä. Oikeasti ei voi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sulle varmaan jossain vaiheessa selvis kuitenkin mistä on kyse? Rekisteröityneenä käyttäjänä voi myös muokata aiempia viestejään ja esim. poistaa asiaankuulumattoman kuvan... Mut ihan rauhassa. Melkein toivon, et joku tekis sulle samoin toisinpäin jossain asiassa, mikä sulle on herkkä.
Ei yksi kuva voi aiheuttaa noin pahaa mieltä. Oikeasti ei voi.
ei ainakaan mulle aiheuttanut....mutta kaunis masu sulla on :wave:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihania olette, kiva ketju.. rohkeita, kun uskallatte laittaa jotain noin luonnollisia kuvia :)
Tällaset ketjut piristää, toisin kuin ne "tulkaa kehumaan mua"-ketjut, missä näytellään luikkuvatsoja ja meikkinaamoja... Tässä ketjussa on totuus esillä!!

Ja toisakseen, sain tästä taas itseluottamusta lisää.. olen kuvitellut että mun pömppis on oikeasti ruma ja ällöttävä, mut eihän mulla ole edes arven arpea. Ja tää kommentti ei ollut pahalla teitä arpivatsoja kohtaan, vaan puhelua itselleni..

rohkeita olette :)
Muuten kyllä samaa mieltä, mutta pienet vatsat ja meikatut naamat ovat todellisuutta myös. Ei saisi myöskään mitätöidä sillä perusteella, jos jollain ei sitä vatsaa ole ja jos joku on naamasta vaikkapa nätti.

Rukoilijasirkka: Tiedän kyllä että laihuus ja nätteys on myös todellisuutta ja niitäkin saa hyvillä mielin esitellä, mut tarkoitin lähinnä sellasia ketjuja, joissa haetaan kehuja esittelemällä esim. litteää vatsaa ja itse aloittaja haukkuu omaa vatsaansa ja kertoo olevansa läski. Eli siis hakemalla haetaan kehuja, vaikka tiedetäänki olevansa laihoja. Vaikea selittää, mut toivottavasti ymmärsit mitä haen takaa..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Rukoilijasirkka: Tiedän kyllä että laihuus ja nätteys on myös todellisuutta ja niitäkin saa hyvillä mielin esitellä, mut tarkoitin lähinnä sellasia ketjuja, joissa haetaan kehuja esittelemällä esim. litteää vatsaa ja itse aloittaja haukkuu omaa vatsaansa ja kertoo olevansa läski. Eli siis hakemalla haetaan kehuja, vaikka tiedetäänki olevansa laihoja. Vaikea selittää, mut toivottavasti ymmärsit mitä haen takaa..
Okei, nyt ymmärsin kyllä.
:D
 
Mulle oli kova paikka laittaa toi kuva tänne...mutta kun sitä tolleen katto ni ei se kauheen pahalta näytäkkään, tosin mun kamera ei ota niin hyvää kuvaa et siinä näkyis kaikki rypyt ja arvet kauheen hyvin. Sitä vaan kun on aina ollut vähän pullukka niin ei oikein ymmärrä miten Savanna ja Lode ei ole tyytyväisiä omiin vatsoihinsa... :ashamed:
 
Lohduttavaa nähdä etten ole ihan kaikista pahin. Mulla on sama aalto kun äippä87:lla :D mutta sen lisäksi isompi maha, ryppyisempi iho, ja napa vino ja rutussa. Arpia hiukan mutta en edes ajattele niitä koskaan sillä ovat melkolailla jo ihon väriset. :wave:
Ihan piristävää nähdä muitakin kunnon masuja :kieh: :D sillä mua kiukuttaa kun mun ystävät vinkuu aina mahojaan ja "läskejään" ja ovat juuri sellaisa hiton littamahoja |O :kieh:
 
quicca
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
täällä ihmiset laittaa oikeesti rumia mahoja, ja savanna oman "ruman" mahansa. musta vissi ero on siinä et esim. blinglingin mahahan ei oo läski, mutta ruma. savannalla siinä ehkä joku 345g läskiä, mistä todellakin voi päästä eroon. mutta jos maha on tätä luokkaa ei sille juurikaan voi mitään itse enää tehdä! itsellä arpia yhtä lailla ja "irtonahkaa" +vielä 10kg läskiäkin! se on ruma ihan varmasti kans.

ja jokainen jolla järkeä on sitä joskus tajuu myös käyttää.. tajuu myös käyttää, käyttää käyttää käyttää... 'anteeks, lähti käsistä..'

harva tosi-läski saa mahastaan kaunista laihduttamalla ja jumpalla.

ymmärrän että ärsyttää toisia myös se jos on luomi väärässä paikkaa sitä muuten täydellistä vatsaa, olishan se muuten täydellinen. mutta tuskin laittaisin kuvaa siitä lumi-vatsastani ketjuun jossa olisi jo esillä moisia röllyköitä..
 
Rica
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
No perskuta, kiva olis nähä nämä ja verrata omaan verkkokassiin mutta ei perskuta näy ensimmäinenkään kuva, ei mustana eikä harmaana,,,
Minulla ainakin kestaa TOSI kauan ennen kuin aukeavat... Itse talla hetkella raskaana ja esikoista odottelen. Missa vaiheessa nuo raskausarvet yleensa ilmaantuvat? Kiitos rohkeille naisille kuvista! Nyt sita ei sitten ehka niin saikahda omaa tulevaa vatsaansa.
 
savanna, savanna, savanna...
Mä en ymmärrä tämä palsta, jos mä itse olen siitä mieltä että mulla oli paksu vatsa ja olin leveä, niin mitä se on teiltä pois? Mä laitoin melkein alussa kuva muutenkin....
Onko se pahaa jos joku laita että tämä vatsa oli JA nyt on tälläinen vatsa, koska tein töitä sen eteen.
Jos mulla ei ole arpia ei se sano mitään, eikä kerro että mun oli silloin pitänyt olla tytyväinen, jos mä olin painanut noin 65 ja syömisen jälkeen olin kuin pallo tai raskaana, voi jeesus ja mä kuitenkin pysin jopa anteeksi jos taas mä jotain tein väärin, mutta jos mä sen vatsa olisin laittanut jonnekin ketjuun,,kaunein vatsa ikinä,, mua olisi haukuttu idiotiks, mut en laita kun tiedä ettei se näin edes vielä nyt ole, vaikka nyt olen paljon tyytyväisempi vatsaan kun joskus silloin.
Sekä en ole tekopyhää mä sanoin kun asiat on, mun mielestä täällä monilla on hoikat vatsat loppujen lopuksi vain arvet on ongelmana ja mä luulen että niitäkin saa jonkin verran tai jopa paljon pois ja kun vaateet päällä täällä varma monet naiset ovat aika nätit ja hyvää kroppiaset :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
savanna, savanna, savanna...
Mä en ymmärrä tämä palsta, jos mä itse olen siitä mieltä että mulla oli paksu vatsa ja olin leveä, niin mitä se on teiltä pois? Mä laitoin melkein alussa kuva muutenkin....
Onko se pahaa jos joku laita että tämä vatsa oli JA nyt on tälläinen vatsa, koska tein töitä sen eteen.
Jos mulla ei ole arpia ei se sano mitään, eikä kerro että mun oli silloin pitänyt olla tytyväinen, jos mä olin painanut noin 65 ja syömisen jälkeen olin kuin pallo tai raskaana, voi jeesus ja mä kuitenkin pysin jopa anteeksi jos taas mä jotain tein väärin, mutta jos mä sen vatsa olisin laittanut jonnekin ketjuun,,kaunein vatsa ikinä,, mua olisi haukuttu idiotiks, mut en laita kun tiedä ettei se näin edes vielä nyt ole, vaikka nyt olen paljon tyytyväisempi vatsaan kun joskus silloin.
Sekä en ole tekopyhää mä sanoin kun asiat on, mun mielestä täällä monilla on hoikat vatsat loppujen lopuksi vain arvet on ongelmana ja mä luulen että niitäkin saa jonkin verran tai jopa paljon pois ja kun vaateet päällä täällä varma monet naiset ovat aika nätit ja hyvää kroppiaset :flower:
Niinpä...Sitähän kuvittelisi itsestään vain liikoja, jos näin tekisi :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
savanna, savanna, savanna...
Mä en ymmärrä tämä palsta, jos mä itse olen siitä mieltä että mulla oli paksu vatsa ja olin leveä, niin mitä se on teiltä pois? Mä laitoin melkein alussa kuva muutenkin....
Onko se pahaa jos joku laita että tämä vatsa oli JA nyt on tälläinen vatsa, koska tein töitä sen eteen.
Jos mulla ei ole arpia ei se sano mitään, eikä kerro että mun oli silloin pitänyt olla tytyväinen, jos mä olin painanut noin 65 ja syömisen jälkeen olin kuin pallo tai raskaana, voi jeesus ja mä kuitenkin pysin jopa anteeksi jos taas mä jotain tein väärin, mutta jos mä sen vatsa olisin laittanut jonnekin ketjuun,,kaunein vatsa ikinä,, mua olisi haukuttu idiotiks, mut en laita kun tiedä ettei se näin edes vielä nyt ole, vaikka nyt olen paljon tyytyväisempi vatsaan kun joskus silloin.
Sekä en ole tekopyhää mä sanoin kun asiat on, mun mielestä täällä monilla on hoikat vatsat loppujen lopuksi vain arvet on ongelmana ja mä luulen että niitäkin saa jonkin verran tai jopa paljon pois ja kun vaateet päällä täällä varma monet naiset ovat aika nätit ja hyvää kroppiaset :flower:
Niinpä...Sitähän kuvittelisi itsestään vain liikoja, jos näin tekisi :) .
näin on ja itserakas narsisti heti =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Niinpä...Sitähän kuvittelisi itsestään vain liikoja, jos näin tekisi :) .
Oikeasti se on hiukan noinkin kyllä. Mutta teillä on todella kauniit vatsat kummallakin, mä toivoisin, että oppisitte niistä tykkäämään. Ja että kaikki muutkin oppis omasta kropastaan tykkkäämään, raidoilla tai ilman.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sulle varmaan jossain vaiheessa selvis kuitenkin mistä on kyse? Rekisteröityneenä käyttäjänä voi myös muokata aiempia viestejään ja esim. poistaa asiaankuulumattoman kuvan... Mut ihan rauhassa. Melkein toivon, et joku tekis sulle samoin toisinpäin jossain asiassa, mikä sulle on herkkä.
Ei yksi kuva voi aiheuttaa noin pahaa mieltä. Oikeasti ei voi.
kyllä se vaan voi.

on se kumma kun tällä palstalla ei koskaan ymmärretä ajatella asioita myös toisen näkökulmasta. jos ketjun aloittaa henkilö joka postaa itsestään todella arpisen mahan kuvan ja ketjun nimi on vuoden rumin maha, niin ei tarvita kovinkaan korkeata ajattelun tasoa että ymmärtää että ehkäpä joku saattaa ottaa sen arvettoman ja normaalin mahan kuvan laittamisen vittuiluna omaa vatsaansa ja arpiansa kohtaan ja pahoittaa siitä mielensä?

ei ole mikään ihme että koulukiusaamista esiintyy paljon. täällähän ne mammat on jotka mallia omille muksuilleen omalla käytöksellään näyttää. :headwall:


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä se vaan voi.

on se kumma kun tällä palstalla ei koskaan ymmärretä ajatella asioita myös toisen näkökulmasta. jos ketjun aloittaa henkilö joka postaa itsestään todella arpisen mahan kuvan ja ketjun nimi on vuoden rumin maha, niin ei tarvita kovinkaan korkeata ajattelun tasoa että ymmärtää että ehkäpä joku saattaa ottaa sen arvettoman ja normaalin mahan kuvan laittamisen vittuiluna omaa vatsaansa ja arpiansa kohtaan ja pahoittaa siitä mielensä?

ei ole mikään ihme että koulukiusaamista esiintyy paljon. täällähän ne mammat on jotka mallia omille muksuilleen omalla käytöksellään näyttää. :headwall:
Kaikkea ei kannata ottaa vittuiluna, eläminen saattaa olla aika hankalaa muuten.

Ja toisekseen, yritetäänhän mullekin vittuilla suunnilleen joka ketjussa, mihin kuvani laitan. Mutta en mä ainakaan jaksa ottaa sitä niin raskaasti, tämä on kuitenkin vaan nettipalsta. Kiinnittäkää enemmän huomiota siihen, mitä teidä läheiset teille sanoo.
 
mutsi
Lode...minunkin on pakko vielä sanoa...
Jos ja kun tällaiseen ketjuun joku tunkee oman täydellisen mahansa ja väittää sen olevan ruma, täytyy olla TODELLA vääristynyt kuva itsestänsä tai äo suhteellisen matala?
Tai sitten silkkaa kettuilua.
Voin uskoa, että tosissas tuon laitoit, mut siinä tapauksessa sinulla täytyy varmaan olla erittäin vääristynyt kuva itsesäsi? Se on surullista.
Koita nyt kuitenkin uskoa, kuten Savannakin, ettei tuo maha tähän pinoon kuulu.
Hyvää päivänjatkoa!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Lode...minunkin on pakko vielä sanoa...
Jos ja kun tällaiseen ketjuun joku tunkee oman täydellisen mahansa ja väittää sen olevan ruma, täytyy olla TODELLA vääristynyt kuva itsestänsä tai äo suhteellisen matala?
Tai sitten silkkaa kettuilua.
Voin uskoa, että tosissas tuon laitoit, mut siinä tapauksessa sinulla täytyy varmaan olla erittäin vääristynyt kuva itsesäsi? Se on surullista.
Koita nyt kuitenkin uskoa, kuten Savannakin, ettei tuo maha tähän pinoon kuulu.
Hyvää päivänjatkoa!:)
Käsitys omasta kropasta ei varsinaisesti liity äo:hon mitenkään :) . Mä en ole kenellekään halunnut kettuilla, mutta sovitaan sitten vaikka niin, jos se tuo paremman mielen.

Mukavaa päivää teillekin, mä lähden tästä kohta puoliin vähän shoppailemaan ja viettämään vapaapäivää :) .
 
:)
oma näkökulmani on se, että vaikkei lode nyt gvarmasti rumimman mahan titteliä voita niin ohan hällä omalla lailla ruma maha! siskollani on hyvin samantyylinen ja sanoo aina että tahtoisi naiselliset muodot. Lodellahan lantio alkaa kylkiluiden kanssa samalta kohtaa :( itse pidän kauniina sitä että on naisellisuutta vaikka sitten ehkä hitusen läskien kera!! Minusta blingbling:n maha voittaa mennen tullen loden koska siinä oli hitusen lantion kaarta, vain arvet tekevät siitä erilaisen, mutta seksikkäät vaatteet päällä nainen on nainen vain ollessaan naisen näköinen!!! en tässä nyt lodea halua haukkua vaan tuoda esiin sen miksi hän ehkä vatsastaan ei pidä!! meille ihmisillehän kaikki se mitä meillä on on ongelma
 

Yhteistyössä