savanna, savanna, savanna...
Mä en ymmärrä tämä palsta, jos mä itse olen siitä mieltä että mulla oli paksu vatsa ja olin leveä, niin mitä se on teiltä pois? Mä laitoin melkein alussa kuva muutenkin....
Onko se pahaa jos joku laita että tämä vatsa oli JA nyt on tälläinen vatsa, koska tein töitä sen eteen.
Jos mulla ei ole arpia ei se sano mitään, eikä kerro että mun oli silloin pitänyt olla tytyväinen, jos mä olin painanut noin 65 ja syömisen jälkeen olin kuin pallo tai raskaana, voi jeesus ja mä kuitenkin pysin jopa anteeksi jos taas mä jotain tein väärin, mutta jos mä sen vatsa olisin laittanut jonnekin ketjuun,,kaunein vatsa ikinä,, mua olisi haukuttu idiotiks, mut en laita kun tiedä ettei se näin edes vielä nyt ole, vaikka nyt olen paljon tyytyväisempi vatsaan kun joskus silloin.
Sekä en ole tekopyhää mä sanoin kun asiat on, mun mielestä täällä monilla on hoikat vatsat loppujen lopuksi vain arvet on ongelmana ja mä luulen että niitäkin saa jonkin verran tai jopa paljon pois ja kun vaateet päällä täällä varma monet naiset ovat aika nätit ja hyvää kroppiaset :flower: