Vuoden rumin maha- kisa

vieras
Olette ihania kun laitoitte tänne kuvia mahoistanne, nyt tiedän että tämä minun roikkumaha on ihan normaali enkä ole ainut jolla ei ole maha vauvan jälkeen ihan entisellään! :)
 
Hui sentään.. Onneksi te jotka nuita hurjia kuvia laitatte olette asian kanssa sinut. Voisi vähän henkisesti heikompi olla lamaantunut tuollasesta mahasta. Teillä on siis terve itsetunto :) Toisin kuin mulla. Ei voi sanoa kun että sentään jossain muakin onnistaa. Mutta rohkeita olette, mä en kehtaa edes tästä arvettomasta läskistä ottaa kuvaa.
Mutta ihanan realistinen ketju tosissaan :)

Mä annan äänenin myös blinglingille, sori :ashamed:
 
noh
Hei blingling, mun täytyy sanoa että kun ekaksi näin sun mahan, niin järkytyin. Mut nyt kun oon ketjua seuraillut ja sen muutaman kerran kurkkaisut, niin se on alkanut näytää musta tosi hienolta. Noi arvet menee tolleen aika hienossa muodossa ja ihmeen litteeksi olet vatsasi saanut. Eikö sulla koskaan roikkunut se nahka enempää vai miten oot onnistunut?

Mun ääni menee ehkä jadalille, mut ei sit saa suuttua... Musta on kans ihan älyttömän mahtavaa, että näytätte mahanne. Varmasti vaikka kuinka monen oma olo helpottuu, kun tajuaa, et on muitakin. Ja että ehkä ne litteä- ja silomahaiset on kumminkin vähemmistöä, tai siis ettei oo yksinään vaan arpinen ja roikkuvatsainen. Kiitos!
 
vieras
Yksikään maha ei ole kauhea, arvet on elämän jättämiä jälkiä eikä niitä tarvitse hävetä. Mulla on niin hirveä maha että voittaisin varmasti koko kisan, mutta mulla ei ole kameraa joten se siitä. Enkä voi puolustautua edes raskaudella, kun siitä on niin monta vuotta. Tuntuu että kaikki ylipaino on mulla mahassa :| Olen vielä kaiken lisäksi lyhyt, että oikein korostuu jättimäinen maha. Hitto kun oliskin kamera, saisitte itse todeta että voittajanne on löytynyt :/
 
vieras
Mun mielestä blingblingin vatsa ei ole edes niin paha. Sitä olen katsonut nyt monta kertaa ja aina vaan näyttää nätimmälle. Annan ääneni jadalille, ihan siitä syystä että se roikkuu aika pahasti ja isohko kooltaan, lisänä arvet.
 
jadal
Heh, tänään kysyi siskoni, olenko harkinnut mitään leikkausta mahalleni. Oli sitten ihan järkyttynyt, kun kuuli, että se aiheuttaa muitakin kuin kosmeettisia haittoa.
En kyllä aio leikellä tätä mahaa, ellei tuo roikkuminen ala muista kuin kosmeettisista syistä häiritsemään ja hankaloittamaan elämistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Heh, tänään kysyi siskoni, olenko harkinnut mitään leikkausta mahalleni. Oli sitten ihan järkyttynyt, kun kuuli, että se aiheuttaa muitakin kuin kosmeettisia haittoa.
En kyllä aio leikellä tätä mahaa, ellei tuo roikkuminen ala muista kuin kosmeettisista syistä häiritsemään ja hankaloittamaan elämistä.
Ei sun maha mikään hirvitys ole. Mäkään en menisi leikkaukseen, mitä ilman pystyy elämään.
 
vieras
Ihana ketju! Paras aikoihin :D :D Mulla on takana pari raskautta ja yksi sektio. Toisen lapsen jälkeen vatsa ei palautunutkaan ja vielä tuo arpi. Olen oikeasti ollut masentunut asiasta. Ei se vieläkään kaunis ole, mutta ei onneksi herätä uimahallissa huomiota. Ehkä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamatheboss:
Näistä kuvista voisi kerätä kollaasin jota näytettäisiin seksivalistus tunnilla nuorille (erityisesti tytöille). "Syitä miksi ei kannata tulla raskaaksi" 8) Kiitos muillekkin kuvansa laittaneille, olin melko yksin arpieni kanssa ennen kun näin teidät. On kyllä kumma ettei uimahallissakaan ole sattunut mahakaimaa vastaan :ashamed:
Tuo seksivalistusjuttu on kyllä huono idea, se kertoisi suoraan siitä, että äidiksi ei kannata tulla kun sen jälkeen et ole enää yhtä "nätti" . Ehkäpä vastaavia kuvia voisi lisätä siihen lapsen saaminen osioon, mutta ei luonnollisesta asiasta, lisääntymistä kannata pelättyä ja rumaa tehdä nuoren naisen silmissä.
 

Yhteistyössä