Ma voin katilona sanoa, etta ette te ole todellakaan yksin arpimahojenne kanssa. 12 katilovuoden aikana on muutama masu tullut nahtya. Ikavaa on se, ettei naita normaaleja naisvartaloita nay uimahalleissa/rannoilla enempaa.
OT - Mulla on ihan samanlaiset pikkarit ku sullaAlkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Ei sun maha mikään hirvitys ole. Mäkään en menisi leikkaukseen, mitä ilman pystyy elämään.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Heh, tänään kysyi siskoni, olenko harkinnut mitään leikkausta mahalleni. Oli sitten ihan järkyttynyt, kun kuuli, että se aiheuttaa muitakin kuin kosmeettisia haittoa.
En kyllä aio leikellä tätä mahaa, ellei tuo roikkuminen ala muista kuin kosmeettisista syistä häiritsemään ja hankaloittamaan elämistä.
ei oo totta!!! mitä ne sanoAlkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!!
Tuo seksivalistusjuttu on kyllä huono idea, se kertoisi suoraan siitä, että äidiksi ei kannata tulla kun sen jälkeen et ole enää yhtä "nätti" . Ehkäpä vastaavia kuvia voisi lisätä siihen lapsen saaminen osioon, mutta ei luonnollisesta asiasta, lisääntymistä kannata pelättyä ja rumaa tehdä nuoren naisen silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja mamatheboss:Näistä kuvista voisi kerätä kollaasin jota näytettäisiin seksivalistus tunnilla nuorille (erityisesti tytöille). "Syitä miksi ei kannata tulla raskaaksi" 8) Kiitos muillekkin kuvansa laittaneille, olin melko yksin arpieni kanssa ennen kun näin teidät. On kyllä kumma ettei uimahallissakaan ole sattunut mahakaimaa vastaan :ashamed:
ihan niinku mulla :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Möhis:Oli pakka harmaantua :/ Näillä kuvilla osallistun minä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5559157.jpg
Synnytyksestä 4kk aikaa ja toinen lapsi..
Voisko kisan voittaja saada palkinnoksi "kolehdilla"hankitun jonku vatsalihaslaitteen? Tai kuuluisan zumban? :O
:wave: mäkin haluun tietääAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei oo totta!!! mitä ne sanoAlkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!!
Oikeasti..Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!!
eikö niillä muita aiheita löydy |OAlkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:Uutiskynnys ylitetty...