Laita vaan, monenlaista on ihan hyvä nähdäAlkuperäinen kirjoittaja miu:mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.
Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.
Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
ei saakeliAlkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5560419.jpgAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Laita vaan, monenlaista on ihan hyvä nähdäAlkuperäinen kirjoittaja miu:mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.
Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.
Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
samoin radio novan aamulähetykseen..Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!!
kyllä mulla roikku se maha ihan tosi paljon jokusen kuukauden synnytyksen jälkeen. nyt on siis toisesta synnytyksestä vuosi ja tuommoseks se on tullut ILMAN JUMPPAA! eli mitään lihaksia sieltä ei kyllä löydy luuta ja sitä nahkaa nimenomaan on :ashamed: mut mulla tosiaan tippu paino (tippuu edelleen) hurjaa vauhtia ilman laihdutusta. lihotuskuurilla pikemminkin koitan olla.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Hei blingling, mun täytyy sanoa että kun ekaksi näin sun mahan, niin järkytyin. Mut nyt kun oon ketjua seuraillut ja sen muutaman kerran kurkkaisut, niin se on alkanut näytää musta tosi hienolta. Noi arvet menee tolleen aika hienossa muodossa ja ihmeen litteeksi olet vatsasi saanut. Eikö sulla koskaan roikkunut se nahka enempää vai miten oot onnistunut?
Mun ääni menee ehkä jadalille, mut ei sit saa suuttua... Musta on kans ihan älyttömän mahtavaa, että näytätte mahanne. Varmasti vaikka kuinka monen oma olo helpottuu, kun tajuaa, et on muitakin. Ja että ehkä ne litteä- ja silomahaiset on kumminkin vähemmistöä, tai siis ettei oo yksinään vaan arpinen ja roikkuvatsainen. Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja vip:siis missä iltalehden sivuilla oli juttua tästä ketjusta?? ei löydä ei...
mä ajattelin, että tää vois olla aika keskivertomasu synnyttäneellä naisella. omat lapseni olivat hiukan pienempiä, mutta niin vaan venytys näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja tinni:MIU mulla kanssa saman mallinen maha. arpia ei kolmesta vauvasta tullut kuin kaksi ja nekin viimeisen raskauden viimeisillä viikoilla. lapset kuitenkin 3690g, 4450g ja 4780g
vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan.. arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:kivasta viestiketjusta.. itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..
http://www.aijaa.com/v.php?i=5560892.jpg
Mä muistan kyllä mun lapsen ilman mun mahaakin.Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan.. arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:kivasta viestiketjusta.. itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..
Ei kyllä ole koosta kiinni tuleeko noita "raitoja" kabveri oli koko raskausajan painossa 55-65 kg Ja tuli todella pahat jäljet.. Itse oli jo ennen raskautta ylipainoinen.. Ja mahassani ei ole juuri yhtään "repeämää"... Läskiä kylläkin .. Mutta se onkin ihan oma asiani..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.
Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
Kato joillain on tälläi äitiysdementia,et tarvii olla joku joka muistuttaa et hei sul on lapsi.. vähän väärä sananvalinta näköjään,kun on pilkunviilaajia liikkeellä..Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:Mä muistan kyllä mun lapsen ilman mun mahaakin.Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan.. arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:kivasta viestiketjusta.. itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..
Ihan samaa mietin. Luulisi mielenkiintoisempiakin aiheita lehteen löytyvän.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:eikö niillä muita aiheita löydy |O