Vuoden rumin maha- kisa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.

Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.

Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
Laita vaan, monenlaista on ihan hyvä nähdä :D
 
mä kävin oikeen näpsimässä kuvanki... mahasta jonka kantaja oli ennen 100 kilonen ja jolla oli kolme raskautta viidessä vuodessa... :ashamed: arvista ei ikinä pääse eroon.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560357.jpg

se on niin surullisen näkönen... napaki on ihan allapäin...
Mutta enpä oo sitä koskaan piilotellu.
Tuosta ku kumartuu vähän eteenpäin ni nahkapussukka jää roikkimaan. Mutta en oo ajatellu sitä siitä leikellä...säästän sen jos sattuu joskus saamaan pahemman luokan palovamman ja tarvii ihosiirrännäistä :snotty: Tai sit jos ei tarvii ni siitä saa hyvät bongorummut vanhoille päiville :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Hehhee.. pääsitte juuri radio SuomiPopin aamulähetykseen tällä rumin maha-ketjulla!! :D
ei saakeli :LOL: :LOL: :LOL:
noh, levitetään vaan rohkeesti tietoisuutta, että näinkin voi käydä ja ollaan ylpeitä mahoistamme B) :attn:
nyt meidän pitäs järjestää vielä joku arpimahojen uimahalli miitinki, päästäs varmaan jo kympinuutisiin :LOL:
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.

Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.

Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
Laita vaan, monenlaista on ihan hyvä nähdä :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5560419.jpg

näyttää kuin olisin hyvän matkaa raskaana. kuvasin mahan itse, joten todennäköisesti hiukan vielä jännitinkin, eli rentoutuneena röllöttää vielä enempi ja röllötys alkaa tuolta tissien alta.

Vatsalla tehty kaksi lasta ja viimeisimmästä synnytyksestä on aikaa 4 ja puoli vuotta.

jos oikein tarkkaan katsotte, niin huomaatte, että mun tissit on kokeneet kovempia, niissä on arpea.

 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Hei blingling, mun täytyy sanoa että kun ekaksi näin sun mahan, niin järkytyin. Mut nyt kun oon ketjua seuraillut ja sen muutaman kerran kurkkaisut, niin se on alkanut näytää musta tosi hienolta. Noi arvet menee tolleen aika hienossa muodossa ja ihmeen litteeksi olet vatsasi saanut. Eikö sulla koskaan roikkunut se nahka enempää vai miten oot onnistunut?

Mun ääni menee ehkä jadalille, mut ei sit saa suuttua... Musta on kans ihan älyttömän mahtavaa, että näytätte mahanne. Varmasti vaikka kuinka monen oma olo helpottuu, kun tajuaa, et on muitakin. Ja että ehkä ne litteä- ja silomahaiset on kumminkin vähemmistöä, tai siis ettei oo yksinään vaan arpinen ja roikkuvatsainen. Kiitos!
kyllä mulla roikku se maha ihan tosi paljon jokusen kuukauden synnytyksen jälkeen. nyt on siis toisesta synnytyksestä vuosi ja tuommoseks se on tullut ILMAN JUMPPAA! eli mitään lihaksia sieltä ei kyllä löydy luuta ja sitä nahkaa nimenomaan on :LOL: :ashamed: mut mulla tosiaan tippu paino (tippuu edelleen) hurjaa vauhtia ilman laihdutusta. lihotuskuurilla pikemminkin koitan olla.
 
Jumppaaja
Kiitos Naiset! TE olette upeita! Kuuntelin Voicea töissä ja oli pakko heti googlata mistä on kyse. Uskomattoman hienoa, että te laitatte kuvia tänne, teillä on huumorintajua ja tärkeimpänä - olette sinut itsenne kanssa. Mua alkoi sattumaan mahaan ja meni lounas-ruokahalu näitä katsoessa, mutta se oli ehdottomasti tämän visuaalisen-orgasmin arvoista.

Itse sain keskenmenon ja mietin, etten enää ikinä halua tulla raskaaksi. Näiden jälkeen sain taas rutkasti uutta intoa. Eli toivottavasti parin vuoden päästä voin postata oman löllötiikerini tänne ;)

Ihanaa keväänodotusta kaikille!

Ainiin! Oman ääneni annan blingblingille!
 
pou
Alkuperäinen kirjoittaja vip:
siis missä iltalehden sivuilla oli juttua tästä ketjusta?? ei löydä ei...

En löytänyt.
Tämän löysin.

http://84.20.138.5/index.php?mw=Synnytt%C3%A4neet%20%C3%A4idit+vuoden%20rumin%20vatsa+&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=11336&cat=26

 
tiinamakkonen
Ihania masuja. Teistä, ketjusta, puhuttiin aamulla radio Novalla, minunkin oli pakko tulla kurkkaamaan. Hienoa, nostan teille hattua.
Ps. itsellä myös arpista röllykkää riittämiin.
 
rv 38
Upeita naisia olette kun uskallatte olla sitä mitä olette!!! hienoa!! Itse olen käsrsinyt huonosta itsetunnosta esikon syntymästä lähtien. Juurikin mahan takia. Sain hirveitä arpia. toki ne vaalenivat mutta kun iho oli revennyt niin syvältä niin eihän se voi palautua ikinä ennalleen!
Minä olen normaalisti kyllä hoikka että ylipainoa ei ole mutta aina on pieni pussi tuossa edessä. :( nyt olen viimeisilläni raskaana niin kuvaa en voi tähän ketjuun laittaa. Katsotaan parin viikon päästä :)

luin muuten koko ketjun ja arvon naiset: jättäkää savannan ja loden kaltaiset kuvat huomiotta kokonaan. he hakevat vain huomiota ja haluavat ärsyttää meitä! Jos te ette huomio niitä mitenkään niin se ärsyttää heitä suunnattomasti! :D kyllähän te naiset tiiätte!! :D kohta olis tullut kommenttia tyyliin että "noh miksei kukaan kommannu mun mahaa?" tjs..

 
justvisiting
kivasta viestiketjusta..:D itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560892.jpg
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
MIU mulla kanssa saman mallinen maha. arpia ei kolmesta vauvasta tullut kuin kaksi ja nekin viimeisen raskauden viimeisillä viikoilla. lapset kuitenkin 3690g, 4450g ja 4780g
mä ajattelin, että tää vois olla aika keskivertomasu synnyttäneellä naisella. :) omat lapseni olivat hiukan pienempiä, mutta niin vaan venytys näkyy.
 
justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
kivasta viestiketjusta..:D itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560892.jpg
vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan..:) arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
kivasta viestiketjusta..:D itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560892.jpg
vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan..:) arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..:D
Mä muistan kyllä mun lapsen ilman mun mahaakin.
:p
 
Tadaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.

Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
Ei kyllä ole koosta kiinni tuleeko noita "raitoja" kabveri oli koko raskausajan painossa 55-65 kg Ja tuli todella pahat jäljet.. Itse oli jo ennen raskautta ylipainoinen.. Ja mahassani ei ole juuri yhtään "repeämää"... Läskiä kylläkin .. Mutta se onkin ihan oma asiani..

saisi aika siisitin tiikeri mahan kun tatuoisi noita raitoja :)
 
kaksoset 6-v
Joku kysyi miksei näitä nää uimahallissa, niin kyllä itse ainakin käyn, mutta ei ole kyllä kohtalotovereita näkynyt. Että pitäis meidän Bling bling mennä yhdessä uimaan, niin saisivat kauhistella :D.

Ja tuosta ylipainosta, itselläni ei ole ylipainoa, mistä varmaan johtuukin, ettei 6,5 kg vauvoja oikein kunnolla mahaan mahtunut, vaan jättivät komeat muistot jälkeensä. Onneksi ulkomuoto muuten on nyt niin hoikka, että paidan alle nuo peittyvät...
 
justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
kivasta viestiketjusta..:D itse synnyttänyt reilu 11kk sitten 3,8 kiloisen pojan ja maha on nyt tänään tämännäköinen. Ylipainoa n 5kiloa,raskauden aikana tuli 17kg,kaikki lähteny..arpia tuli raskauden aikana kylkiin pari,loput tulleet synnytyksen jälkeen..eikä ollu rasvailusta ym mitään hyötyä..:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560892.jpg
vatsan ympärys oli varmaankin n. 140 cm parhaillaan..:) arvet kertoo eletystä elämästä ja muistuttaa mua maailman ihanimmasta pienestä pojasta ja aivan mahtavasta synnytyskokemuksesta..:D
Mä muistan kyllä mun lapsen ilman mun mahaakin.
:p
Kato joillain on tälläi äitiysdementia,et tarvii olla joku joka muistuttaa et hei sul on lapsi..:) vähän väärä sananvalinta näköjään,kun on pilkunviilaajia liikkeellä..:D
 
kannanottaja
Vilkasin muutamat viimeset kuvat.. Epäselväks jäi, et oliko nää kaikki mahat ei-raskausajalta. Ja kuin moni kuvissa on ollu alle kolmekymppinen. Eika rajujakin jälkiä jääny - eikö julkisella puolella korjata, jos vatsa tosiaan roikkuu ja jättää ihoaluetta hankautumaan/hikoamaan pussin alle?? Aavistuksen verran kyllä päivä parani lapsettomalla ja vaativia aikoja muuten elävällä vanhapiialla..
 

Yhteistyössä