Vuoden rumin maha- kisa

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Vilkasin muutamat viimeset kuvat.. Epäselväks jäi, et oliko nää kaikki mahat ei-raskausajalta. Ja kuin moni kuvissa on ollu alle kolmekymppinen. Eika rajujakin jälkiä jääny - eikö julkisella puolella korjata, jos vatsa tosiaan roikkuu ja jättää ihoaluetta hankautumaan/hikoamaan pussin alle?? Aavistuksen verran kyllä päivä parani lapsettomalla ja vaativia aikoja muuten elävällä vanhapiialla..
mä olen saanu nauttia tästä mahasta heti esikoisen syntymän jälkeen,jolloin olin 20v. ei se maha tuosta juuri pahentunu kakkosen jälkeen, arvet nousi pari senttiä ylemmäs. nyt ikää 24v
 
IhanaValo
Nyt vasta ehdin ketjun kahlaamaan läpi ja ompa joillekin jäänyt jäljet. Ihanasti kuitenkin niihin suhtaudutte, kaipa se on pakkokin. Hattua nostan teille!

Itelläni tuli ekan raskauden aikana parikymmentä kiloa, toisen raskauden aikana n.12kg mut ihme kyllä, mahaan ei oikeestaan tullut jälkiä. Alamahaan pari pientä.
Suurimmat arvet tuli reisiin ja muutama tisseihin. Eli miulla on raidalliset yläreidet sit. Onneks nekin on haalistuneet vähän. Massu on vähän pömppö, vaikka viime synnytyksestä pari vuotta aikaa, en tosin oo sen kummemmin jumppaillutkaan sitä. Ja "aalto", missä aiemmin ketjussa puhuttiin, löytyy täältäkin.

Mutta kyllä ootte rohkeita naisia, se täytyy sanoa.
 
justvisiting
mulla on arpia mahan lisäks selässä,reisissä,alleissa.. en oo ikinä tykänny käyttää biksuja,joten "uimapukuna" on uimatoppi ja shortsit.. tottakai sitä voi aina mahaakin yrittää kiinteyttää,mutta tuskin nuo arvet koskaan katoaa,eikä tarvikkaan kadota..:)
 
vieras minäkin
mulla on samanlainen maha kun ap:llä, paitsi että kiloja on 40 ylimäärästä. nyt jo roikkuu niin että hiostaa kesällä ja pelkään että mitä tästä oikeen tulee kun loputkin ylimääräset kilot saan pois (olen siis jo nyt laihduttanu 10 kiloa). synnytyksestä on kaks vuotta. arpia on myös selkäpuolella ja ne jatkuu häpykummulta ihan tuonne rintojen alle saakka. myös rinnat on arpiset. oikeestaan vois sanoa että koko etupuoli dekolteehen asti on täynnä arpea. ei mitenkään kaunis näky.

mun kysymykseni kuuluukin että kuinka moni teistä tosi arpisista on sinkkuja? ja miten te uskallatte olla miehen edessä alasti? mä en uskalla joten ei ole parisuhdettakaan. mulle on hirveä kynnys mennä esim. vesijumppaankin koska olen niin pahasti revennyt joka puolelta, myös polvitaipeista ja kainaloista ja kyynärtaipeista. mulla on niin helposti repeävä kudostyyppi että teini-iässä jo repeilin kun vartalo muuttu ja hormonitoiminta rupes lisääntymään. :(
 
2x2
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
Niinpä, usein sitä saa mediasta ja ihmisten puheistakin sellaisen kuvan et kaikki olis niin kuin ennen. Vaikka todellisuudessa varsin monen äidin keho muuttuu rajusti.
 
nyt harmaana
Haluan sanoa yhden asian. Olen niiiiin kateellinen teille arpivatsoille ketkä olette muodoistanne ja arvistanne ylpeitä! Oikeesti...
Mulla jäin vähän jenkkakahvoja ja pari pikku arpea, jos niitäkään raskaudesta mutta itsetunto katosi jonnekin. Olen epävarma ja nolo alasti, mitä en ennen ollut.

Nostan teille hattua tästä ketjusta. Ehkä tämä muakin auttoi... :/
 
justvisiting
Mun mies ainakin tykkää kattella mua arpineni ja roikkuvine mahoineni..:) Tissitkin on ku teinillä konsanaan (pienet ja muodottomat),mutta hänen mielestään juuri sopivat..:D
 
justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Tässä masussa on asustanut kahdet kaksoset :) :) :) :)
Edestä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5563656.jpg

ja
ei kyl ihan äkkiä uskois et kahet kaksoset on tuolla asustellu..:) tosi hyvin palautunu eikä noita arpiakaan niin hirveesti ole..:D
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
mun kysymykseni kuuluukin että kuinka moni teistä tosi arpisista on sinkkuja? ja miten te uskallatte olla miehen edessä alasti? mä en uskalla joten ei ole parisuhdettakaan. mulle on hirveä kynnys mennä esim. vesijumppaankin koska olen niin pahasti revennyt joka puolelta, myös polvitaipeista ja kainaloista ja kyynärtaipeista. mulla on niin helposti repeävä kudostyyppi että teini-iässä jo repeilin kun vartalo muuttu ja hormonitoiminta rupes lisääntymään. :(
mulla roikkui esikoisen jäljiltä jo paikat, ja olin arpinen. Ja yh.
Tavattuani mieheni, varoittelin etukäteen, kuinka pahalta näyttää mun maha, ja tissit pitää navalle seuraa.´Jännitti, pelotti ja hävetti.
Mies ei kuitenkaan vähästä hätkähtänyt, vaan sai mut silloin tuntemaan itseni kauniiksi ja seksikkääksi arpineni ja riippuvine tisseineni
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksoset 6-v.:
Repikää tästä!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560187.jpg
Tää voittaa mun mielestä jopa blinlingin :flower: . Mun kaksoset synty niin pieninä, ettei maha ehtiny venyä koko karmeuteensa, vaikka tokihan mullaki roikkuu ja on ruttuja, varsinki alaosassa mahaa. Ja kyllä se on aika paljon kudostyypistä kii. Mulle tuli kakskymppisenä jo arvet rintoihin, kun kuppikoko kasvoi yhdellä. Nyt ei passaa päästää niitä tyhjentyyn, kun sit ne roikkuu kuin kansallispuvun taskut. Mut ihana, kun muillakin on arpia ja roikkuu kun vaan mulla. Kuvaa ei tuu, kun ei päihittäis näitä jo mainittuja :saint:

 
2x2
Kiitos justvisiting lohduttavista sanoista! Itseäni on todellakin masuni hävettänyt ja olen sitä piilotellut uimahalleissa ja rannoilla. Ehkä se ei sitten ole ihan niin hirveä minä sitä itse pidän?
 
apua
No kyllä minä nyt oon kiitollinen omasta mahastani.
Ei mulla sentään noin kamala ole kuin joillakin oli.
Jos ois, oisin varmaan jo kuollu...

Minä järkytyin joistakin mahakuvista, en ole oikeasti tiennyt että voi NOIN pahasti venyä maha että ei enää edes "napaa" ole!
Ja noin "tyynesti" silti mahojen omistajat mahoistaan puhuu. Hatunnosto!
 

Yhteistyössä