Vuoden rumin maha- kisa

Avaan suuni, mutten laita kuvaa. Mulla on kolme lasta ja olen hoikka (eikä edes arpia). Mutta tiedän tuon nahan roikkumisjutun, ja se on kaikkein kamalimmillaan, kun asettuu nelinkontin. Ja sitten mies tietysti tykkää katsella mua takaapäin just siinä asennossa, kun "peppu näyttää niin ihanalta ja vyötärö on niin kapea". Itse kun erehdyn katsomaan mahaani, selviää, miksi takaapäin vyötärö näyttää kapealta... Nahka roikkuu patjalla asti... :x

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Pakko kysyä vielä - mihin se napa oikein "häviää"?
mulla tuo nahka venyttää sitä jotenkin alaspäin eikä asetu oikeelle paikalleen. kun venytän nahkaa takasin ylös,niin ei se siltikään normaali ole, vaan näyttää lähinnä semmoselle pullahtaneelle vversiolle kun raskaana ollessakin. ihan ku joku sisällä oleva "navan paikka kolo" olis kasvanu umpeen ja napa jääny harhailemaan. se on vähän niinkun kellahtanu kyljelleen miten sen nyt sanois :D

vv
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Pääsenkö palkintosijoille tällä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5564260.jpg

Kuva otettu tänään, esikoinen 3v, kuopus 1v... Ei auttanu rasvat.. :(
Olen 160cm ja 57kg..
Se on ihan mutru :D
Niin, taitaa olla masentunut :)
Mutta kaikessa alakuloisuudessaan,,ihana :D

?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Pakko kysyä vielä - mihin se napa oikein "häviää"?
Miten niin häviää?
Ketjussa on puhuttu navan katoamisesta. Ja joissakin kuvissa tosiaan napa on kaikonnut poimun alle. Niin mikä aiheuttaa tuon "vetäytymisen"?
Aijaa, en hoksannut.Katselin vain nuo kuvat. En osaa sanoa, itselläni ihan samanlainen napa 2 jälkeen, kuin ennen raskauksiakin vaikka on napakorukin.

mun pitäs lähtee nukkumaan. mun on nyt pakko nauraa täällä kippurassa ja leikkiä kameralla. ottakaas ihan huvikseen kuva kontillaan tuosta mahanahkastanne :LOL: mä en kärsi sitä laittaa tänne ku se näyttää epäilyttävästi joltain ihan muulta ku mahanahkalta :LOL:
sit piti kuvata tuo napa silloin, kun se ei ole normitilassa piiloutuneena :LOL:

*väsy*

Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Aivan kun mun maha, paitsi että mulla on roikkuva ja kuvittele tuohon navan ympärille vielä sellainen ison kämmenen kokoinen paloarpi.

Vituttaa tulla aukomaan näitä ketjuja kun tiedän että kaikki häviäisi mulle 10-0, mutta kai olen jonkin sortin masokisti. Huokaus!

Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
mun pitäs lähtee nukkumaan. mun on nyt pakko nauraa täällä kippurassa ja leikkiä kameralla. ottakaas ihan huvikseen kuva kontillaan tuosta mahanahkastanne :LOL: mä en kärsi sitä laittaa tänne ku se näyttää epäilyttävästi joltain ihan muulta ku mahanahkalta :LOL:
sit piti kuvata tuo napa silloin, kun se ei ole normitilassa piiloutuneena :LOL:

*väsy*
Ei varmana oteta kuvia kontillaan. Kun mä käyn silleen, vaadin jatkossa valotkin pois, jos vaikka mies sattuisi sittenkin jostakin onnistumaan kurkkaamaan niin että näkee sen.

Keisha
näytetään Heidi Klumeja täydellisine kroppineen victorias secret näytöksessä 2 kuukautta synnytyksestä. Siinä sit ajatellaan et se on normaalia
No on se minusta ihan yhtä normaalia kuin tuollaiset arvetkin; palautuminen synnytyksestä on täysin kudostyypistä, elintavoista yms. kiinni. Itse esim. "lihoin" raskausaikana 16 kiloa, joista 9 jäi synnärille, loput ja vähän enemmänkin hävisi parissa kuukaudessa, eikä mulle jäänyt raskudesta arven arpea, vaikka en arkiliikuntaa enempää liikkunut. Minä nyt vain kai satun kuulumaan sen suhteen niiden onnellisten joukkoon, joiden kroppa ei raskaudesta ole moksiskaan, mutta en silti koe olevani mitenkään 'epänormaali'.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Avaan suuni, mutten laita kuvaa. Mulla on kolme lasta ja olen hoikka (eikä edes arpia). Mutta tiedän tuon nahan roikkumisjutun, ja se on kaikkein kamalimmillaan, kun asettuu nelinkontin. Ja sitten mies tietysti tykkää katsella mua takaapäin just siinä asennossa, kun "peppu näyttää niin ihanalta ja vyötärö on niin kapea". Itse kun erehdyn katsomaan mahaani, selviää, miksi takaapäin vyötärö näyttää kapealta... Nahka roikkuu patjalla asti... :x
Siis niin tuttua :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ja entäs kun istahtaa pytylle :LOL: , kiva nahka-ameeba reisillä :LOL: :LOL: :LOL:

vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
niin on. näkee miehetkin että kaikki naiset ei tosiaan oo mitään heidi klumeja niinku eräs tässä ketjussa jo ilmi toikin
Jotenkin outo kommentti.
miten niin outo?

ihan tosiasiahan tuo on. monet miehet luulee että naiseen ei jää mitään jälkiä raskaudesta ja synnytyksestä ja maha näyttää samalta kun heidi klumilla (se huippumalli, you know?), kun hällähän ei ole mitään jälkiä siitä että muksuja on tullu useampi ku yks pyöräytettyä.

eli on siis hyvä että tämmönen ketju on tehty ja että tämä on saanu medianäkyvyyttä, jospa noi äijät uskaltautuis katsomaan miltä se oikeesti se maha voi näyttää raskauden/raskauksien jälkeen.

vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
niin on. näkee miehetkin että kaikki naiset ei tosiaan oo mitään heidi klumeja niinku eräs tässä ketjussa jo ilmi toikin
Jotenkin outo kommentti.
miten niin outo?

ihan tosiasiahan tuo on. monet miehet luulee että naiseen ei jää mitään jälkiä raskaudesta ja synnytyksestä ja maha näyttää samalta kun heidi klumilla (se huippumalli, you know?), kun hällähän ei ole mitään jälkiä siitä että muksuja on tullu useampi ku yks pyöräytettyä.

eli on siis hyvä että tämmönen ketju on tehty ja että tämä on saanu medianäkyvyyttä, jospa noi äijät uskaltautuis katsomaan miltä se oikeesti se maha voi näyttää raskauden/raskauksien jälkeen.
haluan siis vielä selventää itseäni että KAIKILLA se maha ei roiku ja ole arpinen, mutta yllättävän monella on. ja että molempi on normaali synnyttäneen naisen vatsa.

hih
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Pääsenkö palkintosijoille tällä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5564260.jpg

Kuva otettu tänään, esikoinen 3v, kuopus 1v... Ei auttanu rasvat.. :(
Olen 160cm ja 57kg..
Se on ihan mutru :D
Niin, taitaa olla masentunut :)
Mutta kaikessa alakuloisuudessaan,,ihana :D
:LOL: ihana napa! Tosi hauska, mie nauroin ihan vedet silmissä! :LOL: :heart:

auts
Ruttumasu, kaikilla mun synnyttäneillä ystävillä on samanlainen. Itse viimeisilläni odotan (juuri tuollaista perusmasua). Ei tuo pystiä nakkaa tässä kisassa, ei ole kamalimpia ;D

Kaksoset 6-v.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Ruttumasu, kaikilla mun synnyttäneillä ystävillä on samanlainen. Itse viimeisilläni odotan (juuri tuollaista perusmasua). Ei tuo pystiä nakkaa tässä kisassa, ei ole kamalimpia ;D
Joo, mä vaihtaisin ilomielin omani tuollaiseen ;).

Yhteistyössä