Vuoden rumin maha- kisa

Afrikannorsu
Puhutaanpa myös löllykän ja masentuneen navan ihon olomuodosta,,kosketukselle nahkea, ruttaantuu housujen alle ja PYSYY kurtussa ja painojälkisenä pitkään. Tuntuu päälle ommellulta pussilta. Venyy merkittävästi, ei tuntoa. No nää on näitä sota-arpia naisten maailmasta. Muiden mielestä kuvottavaa mutta itse olen salaa kiintynyt tähän siniharmaaseen nahkeaan kelmeään ulokkeeseeni!
 
kkki
ihana ketju, täytyy peesata:)näitä kun ei näy missään, koska ne peitetään..
kuvia katseltuani menin katselemaan omaa mahaani peilistä, eikä se näyttäny enää niiiiiiin pahalta, arpia ja löllyä löytyy kuitenkin 3,5 kilosten kaksosten myötä, mut näyttää niitä olevan muillakin..itellä vielä tuli arpia tosi herkästi, teini-iässäkin tuli reisiin ku venähdin yli 10 cm yhdessä vuodessa ja rintoihin ku ne alko kasvaa, joten olin ihan valmistautunu tähän..
kuvan laittaisin, mut ei löydy usb-kaapelia mistään...raskausmaha (ei paljas) löytyy kyllä koneelta, mut se ei oo ruma, se on hieno :)
 
jopas jopas!
huippu ketju!
Löytyy muistoja minullakin kahdesta raskaudesta... Ekan sekctio vetää mahan alhaalta tiukalle, johon rölly laskeutuu oikein näyttävästi :D En enkä ihan kärkeen pääse, mut katotaan jos ottais huomenna kuvan (vaikka edes itselleni muistoksi ;) )! Arpia löytyy kyl alhaalta... Niin, sekä 11v: nä tehdystä umpparileikkauksesta! :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Pääsenkö palkintosijoille tällä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5564260.jpg


Kuva otettu tänään, esikoinen 3v, kuopus 1v... Ei auttanu rasvat.. :(
Olen 160cm ja 57kg..
Se on ihan mutru :D
Niin, taitaa olla masentunut :)
Mutta kaikessa alakuloisuudessaan,,ihana :D
Sillähän on ihan vastasyntyneen viisas mutruhuuli ilme... hmmm naamal... eiku navallaan.

 
ihmettelevä
itsellä kolme lasta, esikoinen sekä kaksoset ja olen ilmeisesti erittäin hyvänahkainen sillä vaikka molemmista raskauksista lihosin yli 20 ja 30 kiloa, ei raskausarpia ole ainuttakaan. Lisäksi vatsa on litteä, ainoastaan istuessa voi löysää nahkaa jäädä pienelle makkaralle. Itselläni selkävaivojen takia oli käytössä tiukka selkäliivi molempien raskauksien aikana alkumetreiltä loppuun saakka, olisiko se auttanut pitämään nahkaa kasassa?!
 
Vieraileva artisti
Voi, kun ootte rohkeita! Itse oon raskaana viikolla 20, enkä tullu jostain syystä ees ajatelleeks, että toi massu muuttaa mahdollisesti lopullisesti muotoaan. No, sitä mitä ei missään näe, ei ole olemassa. Hienoa, paska itsetunto kun on ihan ilman mahaakin. No, toivotaan omalle kohdalle hyvää tuuria, mulla kun kasvaa karvaa ympäri kroppaa, vetää itsetunnon kyllä tosissaan mattoon. Ei voi oikeesti kun ihailla teidän itsetuntoa ja/tai rohkeutta, että uskaltauduitte kuvianne näyttää. Pitää nauttia tästä kauniista raskausmasusta vielä kun voi, katellaan niitä arpia sitten kesämmällä:) Kiitos, nyt osaan ainakin varautua, mikä mahdollisesti eessä. *nostaa hattua*
 
miuku + 3 kittens
Kiitos ihanista oikeista mahoistanne! Tama ketju on ollut minulle terapeuttinen. Olen aina luullut olevani jokin luonnonoikku taman "esiliinani" kanssa kun en ollut moisia muita nahnyt - vaan nytpa olen. Minun maha taitaakin olla kesy kisu naiden tiikereiden rinnalla :D

Olkaamme kaikki ylpeita!
 
löllöpussi
Tiedän yhden 3 lapsen äidin, jolla maha kuin teinillä, lauta. Miten se on mahdollista! Bikineissä vaan uimarannoilla on ja kroppa tosi mahtava. Itse ei viitsi ees mennä uimaan... =)
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja löllöpussi:
Tiedän yhden 3 lapsen äidin, jolla maha kuin teinillä, lauta. Miten se on mahdollista! Bikineissä vaan uimarannoilla on ja kroppa tosi mahtava. Itse ei viitsi ees mennä uimaan... =)
Mulla oli kahden lapsen jälkeen vielä mahtava tiimalasi ja sixpäkki, mutta treenasin sitä kovasti. Arpia ei ole koskaan tullut, muuta kuin sektioarvet.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Onkos nyt sitten niin että voitto menee blingblingille :attn: :attn: ?
Vaikia sanoa, missäs se sun maha on?
Mun maha on tossa tissien alapuolella, paidan alla, kiitos kysymästä :)
Voi että olet hauska. Mielestäni on vain erittäin idioottimaista tulla sanomaan kuka "voittaa"lue: arvostelemaan jonkun, jos ei ole edes vaivautunut omaansa näyttämään. Ihan siksi kysyin, lapsi kulta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Onkos nyt sitten niin että voitto menee blingblingille :attn: :attn: ?
Vaikia sanoa, missäs se sun maha on?
Mun maha on tossa tissien alapuolella, paidan alla, kiitos kysymästä :)
Voi että olet hauska. Mielestäni on vain erittäin idioottimaista tulla sanomaan kuka "voittaa"lue: arvostelemaan jonkun, jos ei ole edes vaivautunut omaansa näyttämään. Ihan siksi kysyin, lapsi kulta.
Lueppa itse otsikko uusiksi. :whistle:

Ja blingbling on tainnu saada eniten ääniä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Onkos nyt sitten niin että voitto menee blingblingille :attn: :attn: ?
Vaikia sanoa, missäs se sun maha on?
Mun maha on tossa tissien alapuolella, paidan alla, kiitos kysymästä :)
Voi että olet hauska. Mielestäni on vain erittäin idioottimaista tulla sanomaan kuka "voittaa"lue: arvostelemaan jonkun, jos ei ole edes vaivautunut omaansa näyttämään. Ihan siksi kysyin, lapsi kulta.
Voi että olet tosikko. Tää on huumorilla alkuun pistetty kilpailu! En usko kuvan laittaneiden olevan mukana tässä kisassa ilman huumoria. Monet muutkin ovat antaneet äänen vaikka eivät ole oman mahapussin kuvaa laittanetkaan, lapsi kulta.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Voi että olet tosikko. Tää on huumorilla alkuun pistetty kilpailu! En usko kuvan laittaneiden olevan mukana tässä kisassa ilman huumoria. Monet muutkin ovat antaneet äänen vaikka eivät ole oman mahapussin kuvaa laittanetkaan, lapsi kulta.
Ai jaa, kukahan se hermostu. Niin että, tosikko :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Voi että olet tosikko. Tää on huumorilla alkuun pistetty kilpailu! En usko kuvan laittaneiden olevan mukana tässä kisassa ilman huumoria. Monet muutkin ovat antaneet äänen vaikka eivät ole oman mahapussin kuvaa laittanetkaan, lapsi kulta.
Ai jaa, kukahan se hermostu. Niin että, tosikko :whistle: :D
Missäs kohtaa mää olen hermostunut? :LOL:
Hei oikeesti, anna olla jo! :flower:
 

Yhteistyössä