Vuoden rumin maha- kisa

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5554368.jpg
Hyi yök kuinka laiha! :x Itse henk.koht en tollanen koskaan haluais olla :$
Hyi yök mikä kommentti. Tuliko sun nyt parempi olla ittes kanssa? :headwall:
Voi todellakin, mä en tykkää jättää kertomatta mun mielipidettäni ja jos kuvansa tänne laittaa ni kommenttia varmasti saa...
Olis kivaa nähdä sun vatsaa, kun sulla on varaa sanoa. Mun mielestä ilkeä vaan ei tarviis olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5554368.jpg
Hyi yök kuinka laiha! :x Itse henk.koht en tollanen koskaan haluais olla :$
Hyi yök mikä kommentti. Tuliko sun nyt parempi olla ittes kanssa? :headwall:
Voi todellakin, mä en tykkää jättää kertomatta mun mielipidettäni ja jos kuvansa tänne laittaa ni kommenttia varmasti saa...
Olis kivaa nähdä sun vatsaa, kun sulla on varaa sanoa. Mun mielestä ilkeä vaan ei tarviis olla.

Siis mun maha on iso, arpinen ja ruma. Mut mä sanon ehkä joo liiankin suoraan mielipiteeni mut sellanen olen enkä siitä juurkaan muutu.
 
KUlli
Surullisen näköisiä mahoja.

Mä en kestäisi jos mulla olisi tuollaiset. Koska epäilisin ettei mieheni voi rakastaa minua. Vaikka ei ne miehetkään ole mitään täydellisiä, silti.
 
voih
Siis uskomatonta, millaiseksi vatsa voi joillakin mennä. En koskaan ole moisia nähnyt. Itse viisi kertaa raskaana, eikä arpia ja näitä katsoessa mahani on todella hyvä vaikka ikääkin jo. Ylpeänä vain vatsanne kannatte, hatunnosto.
 
Hyi vittu mitä paskaa
Noi mahat on ihan helvetin oksettavan näkösiä suurin osa, enkä edes liioittele. Miksi ette herran jumala käy plastiikkakirurgilla vähän muokkaamassa? Ei varmaan maksa paljoa (tietysti pitää vähän säästää siihen), ja samalla voisitte nuo ylimääräiset pelastusrenkaat pyytää leikkaamaan pois.
 
Milla
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi vittu mitä paskaa:
Noi mahat on ihan helvetin oksettavan näkösiä suurin osa, enkä edes liioittele. Miksi ette herran jumala käy plastiikkakirurgilla vähän muokkaamassa? Ei varmaan maksa paljoa (tietysti pitää vähän säästää siihen), ja samalla voisitte nuo ylimääräiset pelastusrenkaat pyytää leikkaamaan pois.
Olisiko sulla sitten parempi olla? :hug:
 
vanukas
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5554368.jpg
MIkä sua vaivaa??!
Häh? :eek: Mä näytin mikä oli ja mikä nyt, näytin vaan että treenasin, voin mä tehdä niin etten linkittä mitään, joku vaan luuli että se on nyt mun vatsa niin mä laitoin ettei ole ja että toi mun vatsa nyt ja se oli ennen joka oli kuvissa ihan ensimäisenä
Ei näytä treenatulta vaan siltä että olet laihduttanut. Anorektiselta. Treenatussa vatsassa on lihakset, sulla vaan kuoppa.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi vittu mitä paskaa:
Noi mahat on ihan helvetin oksettavan näkösiä suurin osa, enkä edes liioittele. Miksi ette herran jumala käy plastiikkakirurgilla vähän muokkaamassa? Ei varmaan maksa paljoa (tietysti pitää vähän säästää siihen), ja samalla voisitte nuo ylimääräiset pelastusrenkaat pyytää leikkaamaan pois.
No joo, onhan ryppyinen ja roikkuva maha ruma, en todellakaan muuta yritä väittää. Mut se nyt sattuu olemaan osa mua, ja vaikka se aika-ajoin harmittaa, se on ja pysyy, ja sen olen hyväksynyt.
 
Taasen voin todeta että mitäpä en palstan vuoksi tekisi :whistle:



Siinä se on ja pysyy, ennenku joskus ehkä saan sille jotain tehtyä :ashamed:

*muoks* Ikää kohta 29v, 2 lasta (kohta 9v ja 4v ) Ylipainoa ennestäänkin, mutta senhän nyt näkee Erkkikin :D
 
hui
Aika arpisia ja venyneitä mahoja... Onkohan se jotenkin kudostyypistä kiinni, iästä, vatsalihasten kunnosta, nopeasta kasvusta vai mistä?
Joillekin lähes 40-v synnyttäneillekään kun ei jää mitään jälkiä.
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Aika arpisia ja venyneitä mahoja... Onkohan se jotenkin kudostyypistä kiinni, iästä, vatsalihasten kunnosta, nopeasta kasvusta vai mistä?
Joillekin lähes 40-v synnyttäneillekään kun ei jää mitään jälkiä.
Mulla on ikää kohta 36, vatsalihakset ok, mutta ylipainoa oli paljon ja raskauksia kolme peräkkäin valtavilla mahoilla. :/
 
ei voi ymmärtää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä käsitin ton Lodenin vastaiskuna idiootti-Savannalle, kun ei tyyppi tajua millään. Ihme tyrkky kun täytyy esitellä aina vaan uusia kuvia kun toisilla on oikeesti karseet arvet ja mahapussit.
peessaan..sairas tyrkkyakka!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Mulla muuten samat kuviot justiinsa, mutta läskiä reilusti vielä päälle, että hakkan sut tässä. Kuvan osaan ottaa, mutta en osaa laittaa sitä tänne (saati koneelle ylipäätään).
 

Yhteistyössä