Vuoden rumin maha- kisa

?
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Voi että olet tosikko. Tää on huumorilla alkuun pistetty kilpailu! En usko kuvan laittaneiden olevan mukana tässä kisassa ilman huumoria. Monet muutkin ovat antaneet äänen vaikka eivät ole oman mahapussin kuvaa laittanetkaan, lapsi kulta.
Ai jaa, kukahan se hermostu. Niin että, tosikko :whistle: :D
Missäs kohtaa mää olen hermostunut? :LOL:
Hei oikeesti, anna olla jo! :flower:
Missäs kohtaa mä olin tosikko? Niinpä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Voi että olet tosikko. Tää on huumorilla alkuun pistetty kilpailu! En usko kuvan laittaneiden olevan mukana tässä kisassa ilman huumoria. Monet muutkin ovat antaneet äänen vaikka eivät ole oman mahapussin kuvaa laittanetkaan, lapsi kulta.
Ai jaa, kukahan se hermostu. Niin että, tosikko :whistle: :D
Missäs kohtaa mää olen hermostunut? :LOL:
Hei oikeesti, anna olla jo! :flower:
Missäs kohtaa mä olin tosikko? Niinpä. ;)
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuleeks noi arvet ku tehää keisarileikkaus ? Vai ihan ison mahan takia ? :eek: anteeksi tietämättömyyteni. Järkytyin vähän kaikkien vatsoista ...
Siitä kun maha venyy eikä iho kestä sitä ilman repeämistä :) Paljolti kudostyypistä kiinni tuleeko niitä vai ei.
 
vieras
ite kaks lasta tehneenä masuni on kaunis teidän masujen rinnalla. mutta pakko nostaa hattua teille kaikille jotka olette kuvanne uskaltaneet tänne laittaa :) mahanne kertoo elämästä ja varmasti kaikille sielt' mahasta on ulos tullut maailman tärkein/tärkeimmät ihmiset... ollaan ylpeitä mahoinemme ym raskaudesta/synnytyksestä tulleiden pikku "vikojen" kanssa <3
 
hei 2X2!!
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Kiitos justvisiting lohduttavista sanoista! Itseäni on todellakin masuni hävettänyt ja olen sitä piilotellut uimahalleissa ja rannoilla. Ehkä se ei sitten ole ihan niin hirveä minä sitä itse pidän?
Ei se ole ollenkaan paha munkaan mielestä!!
 
Täysin vierailija
Mites noiden arpien kanssa, kun siis ymmärrettävää on että mahaan niitä useimmille tulee, mutta useilla näkyy myös esim. alaselässä tai siinä sivussa. Leviääkö muutkin paikat niin paljon sitten raskauden aikana?

Ei kyllä monella ole kanttia laittaa kaikkien nähtäväksi kuvaansa, joten peukut pystyyn teille rohkeille naisille!:)
 
hienoja mahoja näkee että on lapsen saanut. musta paras oli se jolla oli parhaimmat arvet. olen ite saanut jo kaks lasta ja nyt kaksosia odotan hienoa päästä kattomaan sitten millainen möllykkä siittä tulee raskauden jälkeen ja kannan ylpeänä sitä arpista ja löllöä mahaa :D :D :D kuvan laitan sitte heti synnytyksen jälkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Olen palstaillut vuosia ja tää on ehdottomasti ihanin kuvaketju ikinä!!!!!!!!
Aina raivostuttanut täällä se "hui ku mä oon ruma, auttakaa!" ja sit joku missikuva liitteenä...ahh...siis niin paskaa.
IHANA NÄHDÄ, ETTÄ TÄÄLLÄ OIKEASTI ON OIKEITAKIN IHMISIÄ!!!!!! Rakastan teitä!!! :heart:
Tää on kyl hyvä ketju ja kaikki kuvan laittaneet (tai no melkein kaikki...) ansaitsee :flower: rohkeudesta!!!
Mä en siis ole ainoa tän venyneen nahkan kanssa..!
 
huhah
mikä tossa jadalin mahassa nyt on niin ihmeellistä! jumpalla saa ihmeitä aikaan! eihän tossa oo raskausarpiakaan nimeksikään! Itsekkin olen saanut suht timmin mahan ja olen sentään revenny kaksosten takia hyväisesti..
Ei mitään ihmeellistä, läskiä vaan ja treenaamaton, plösön maha. Nuita nyt näkee puseron peittämänä joka päivä nuorilla ihmisillä, siis lihavilla.
Eniten kauhistuttaa nuo litteät, pahoin revenneet, en ole tiennyt tuollaisia olevankaan. Noita ei puettuna tiedä olevankaan kun vatsa kaunis, treenattu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Tässä masussa on asustanut kahdet kaksoset :) :) :) :)
Edestä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5563656.jpg

ja
ei kyl ihan äkkiä uskois et kahet kaksoset on tuolla asustellu..:) tosi hyvin palautunu eikä noita arpiakaan niin hirveesti ole..:D
Kuinka isoja/pieniä kaksoset oli syntyessään ja syntyikö sektiolla vai normaaliteitse?
itselläni myös 9v kaksoset, olivat syntyessään 2860g ja 2995g, mulla vatsan ympärys oli 147cm ihan lopussa, olin siis aivan mielettömän kokoinen ja masu repes, nyt jo vaalentuneet, mutta reppu ja pussi jäi

 
Vatsassani on ollut kaksoset alivuokralaisina.
Painoin ennen kaksosten odotusta 64kg, ja olen 178cm pitkä.
Kaksoset täytti juuri 9v.
rv 29 (kaksoset, vaovojen painoarviot tuolloin 1,3 ja 1,2)
http://www.aijaa.com/v.php?i=5622178.jpg
edestä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5622115.jpg
sivusta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5622125.jpg

kaksoset tuli sektiolla ulos, haava pystyssa
 
huhah
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksoset 6-v.:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Ruttumasu, kaikilla mun synnyttäneillä ystävillä on samanlainen. Itse viimeisilläni odotan (juuri tuollaista perusmasua). Ei tuo pystiä nakkaa tässä kisassa, ei ole kamalimpia ;D
Joo, mä vaihtaisin ilomielin omani tuollaiseen ;).
Älä hupsi, olet hyvässä kuosissa ja vaatteet päällä timmi. Aivan muuta kuin roikkuvat läskimahat.
 
pimu
voi hitto kun olis kamera. Pantais rumimmat tissit kilpailu niin meikä olis voittaja!! Mutta tässä ketjussa on kaikki voittajia, ei sen vuoksi että mahat olis rumia vaan koska ootte niin ihania ja rohkeita.
 
huhah
Alkuperäinen kirjoittaja Vieraileva artisti:
Voi, kun ootte rohkeita! Itse oon raskaana viikolla 20, enkä tullu jostain syystä ees ajatelleeks, että toi massu muuttaa mahdollisesti lopullisesti muotoaan. No, sitä mitä ei missään näe, ei ole olemassa. Hienoa, paska itsetunto kun on ihan ilman mahaakin. No, toivotaan omalle kohdalle hyvää tuuria, mulla kun kasvaa karvaa ympäri kroppaa, vetää itsetunnon kyllä tosissaan mattoon. Ei voi oikeesti kun ihailla teidän itsetuntoa ja/tai rohkeutta, että uskaltauduitte kuvianne näyttää. Pitää nauttia tästä kauniista raskausmasusta vielä kun voi, katellaan niitä arpia sitten kesämmällä:) Kiitos, nyt osaan ainakin varautua, mikä mahdollisesti eessä. *nostaa hattua*
Viisi raskautta, neljä synnytystä alakautta, yksi sektio. Ei arpia, no vähän roikkua arven yläpuolella mutta en olekaan jumppaillut. Tosin roikku tuli siististä mahasta kun teetätin sterilisaation, leikattiin kuten sektio. vuosia myöhemmin sterilisaatio purettiin samasta arvesta. Muutaman vuoden päästä syntyi kuopus sektiolla, taas samasta kohdin. Mutta muuten siis vatsa kaunis, arveton. Kaikille ei tule arpia eikä pullottavaa reppua.
 
Kaksoset 6-v.
Alkuperäinen kirjoittaja huhah:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksoset 6-v.:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Ruttumasu, kaikilla mun synnyttäneillä ystävillä on samanlainen. Itse viimeisilläni odotan (juuri tuollaista perusmasua). Ei tuo pystiä nakkaa tässä kisassa, ei ole kamalimpia ;D
Joo, mä vaihtaisin ilomielin omani tuollaiseen ;).
Älä hupsi, olet hyvässä kuosissa ja vaatteet päällä timmi. Aivan muuta kuin roikkuvat läskimahat.
Niin, no mut toisaalta aattelen niin, et jos nyt on punasia arpia, ja maha vähän pömppö, niin ne arvet vaalenee ja sen pömpön VOI saada treenaamalla pois, jos jaksaa. Mutta tätä mun ruttua ei poisteta ku kirurgin veitsellä. Siksi ottaisin mieluummin pömpön kuin tän rutun. Mut oon oppinut elämään tän kanssa....

Uimahalliin kannustaisin kyllä muita "ruttuja", jos mäkin uskallan, niin kyllä tekin ;D!
 

Yhteistyössä