K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutteivat halua Suomessa korpeen festareillekaan hölmöläiset.
Hölmöläisempää on kyllä luulla tietävänsä, mitä ne haluaa 🤣

Eihän kukaan meistä tiedä, mutta mä voin hyvin kuvitella, että festarit, joissa aina taattu palkkio ja joilla pääsee samalla näkemään lisää Suomea ja vielä lähemmäksi yötöntä yötä, voisivat hyvinkin kiinnostaa.

vierailija
Siitä en tiedä. Tänne kirjoittelee muutama vänkyrä, ja trollauksen takia K/B shipparit on siirtyneet suljetuille alustoille. Huomioonottaen myös sen, kuinka paljon poistettuja ketjuja ja viestejä niissä on, niin K/B nyt yleisesti on kiinnostanut ihmisiä huomattavasti enemmän kuin shippaus ristiin ja rastiin.
Älä tee edelleenkään päätelmiä jonkun shipin suosiosta vain vauvan ketjun tai ao3:sen perusteelle. Ne on edelleenkin todella todella huonoja mittareita siihen.

vierailija
Siitä en tiedä. Tänne kirjoittelee muutama vänkyrä, ja trollauksen takia K/B shipparit on siirtyneet suljetuille alustoille. Huomioonottaen myös sen, kuinka paljon poistettuja ketjuja ja viestejä niissä on, niin K/B nyt yleisesti on kiinnostanut ihmisiä huomattavasti enemmän kuin shippaus ristiin ja rastiin.
K/B shippaus on kiinnostanut, mutta kiinnostaako enää.

vierailija
Ja S juttuja jaksaa?
Olen eri, mut täällä mennään tilanteen mukaan. S:stä on puhuttu silloin kun hän on noussut jotenkin esiin asiassa, siihen aikaan kun tapasivat toisiaan ja nyt biisin yhteydessä. Mutta ilmeisesti heillä ei ainakaan enää ole mitään menossa, joten tuskin hänestä kovin kauaa puhutaan ainakaan erityisen paljon. Tulee uudet kuviot. Täällä ei suljeta silmiä siltä mitä oikeassa elämässä tapahtuu, vaan jutut kulkee sen mukaan. Musta se on vapauttavaa kun vertaa vaikka vauvan ja puutarhan sääntöihin.

vierailija
Olen eri, mut täällä mennään tilanteen mukaan. S:stä on puhuttu silloin kun hän on noussut jotenkin esiin asiassa, siihen aikaan kun tapasivat toisiaan ja nyt biisin yhteydessä. Mutta ilmeisesti heillä ei ainakaan enää ole mitään menossa, joten tuskin hänestä kovin kauaa puhutaan ainakaan erityisen paljon. Tulee uudet kuviot. Täällä ei suljeta silmiä siltä mitä oikeassa elämässä tapahtuu, vaan jutut kulkee sen mukaan. Musta se on vapauttavaa kun vertaa vaikka vauvan ja puutarhan sääntöihin.
Paljon on kylläkin ollut S keksittykin juttuja, ei pelkkää todellisuutta ja lisäksi eihän puutarhassa mitään sääntöjä näytä olevan S kirjoituksia näyttää olevan ja K:n yksityiselämän kaivelua, koska sieltähän ei viestejä kans saa poistettua.

vierailija
Joksut on sanoneet, että vain pääkaupunkiseutu kiinnostaa ja on kannattavaa.
Ei varsinaisesti ihan noin oo sanonut. Kun heiltä on kyselty ovatko tulossa keikoille eri maiden pikkukaupunkeihin, niin silloin sanoivat, että vain isommissa kaupungeissa keikkailu kannattaa kun pystyy myymään tarpeeksi lippuja. Mutta festarit on tietenkin eri asia, ei heidän sinne tarvi itse myydä lippuja, vaan jos festarijärjestäjä maksaa heidän haluamansa palkkion, niin tottakai menevät jos muuten aikatauluun sopii, oli ne missä tahansa. Oli tänä kesänäkin Saksan ja Pohjois-Makedonian festarikeikat jossain pikkukylissä.

Yhteistyössä