Vuoden rumin maha- kisa

Palstalaiset on näköjään ikuisia uutissuosikkeja! B) Jos ei muita uutisia keksitä niin ne käy palstalla pyörähtämässä ja etsimässä itselleen aiheen! :D

Haleja mahakuvien laittajille! Minä en omallani "pääse" osallistumaan....
 
:)
mahtavaa!! tosiäidit pääsee julkisuuteen. Tää on oikeesti hienoa, ehkä tänne eksyy katsomaan totuutta silmiin ne jotka on sokeutunu nykyajan nollakoko linjaan tai pitää eukkoaan maailman ainoana raskaudessa "pilalle" menneenä! Tässä on niiiin paljon hyvää, toivotaan että uimahallissa on edes joku joka olisi nähnyt tämän ketjun eikä minun kaksosraskaudessa venynyttä vatsaani tarvi enää tuijottaa ja tätä ketjua seuranneena olen alkanut hyväksyä vatsani vielä toissapäivänä olin aivan varma leikkauksesta mutta teidän rohkeuden ja itseluottamuksen ansiosta olen saanut palasen itsekkin.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
*tuulettaa*
kerrankin mä pääsen uutisiin :LOL: :LOL:
ja sun mahakuva näky telkkarissakin ton voicen aamun uutisissa kun jutusta kerrottiin - katoitko ? =)
:eek: :eek: eikä, oikeesti :eek:

Ei oo tullut katottua. Onneks siinä ei lue mun nimee :D
juu. siinä oli tuo sivu näkyvis palstasta jos sun kuva on =)
toivottavasti pysyy pokka, jos joku tuttu tulee päivittelemään, miten kamala näky oli aamulla telkkarissa :D
 
Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja kaksoset 6-v.:
Repikää tästä!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560187.jpg
Joo tää kuva on palkintopalleilla :D Mut tää on hieno ketju,pitäis näyttää kaikille näitä kuvia niin jokainen kehtais mennä uimahalliin oman masunsa kanssa :D
 
;)
mikä tossa jadalin mahassa nyt on niin ihmeellistä! jumpalla saa ihmeitä aikaan! eihän tossa oo raskausarpiakaan nimeksikään! Itsekkin olen saanut suht timmin mahan ja olen sentään revenny kaksosten takia hyväisesti..
 
jadal
mikä tossa jadalin mahassa nyt on niin ihmeellistä! jumpalla saa ihmeitä aikaan! eihän tossa oo raskausarpiakaan nimeksikään! Itsekkin olen saanut suht timmin mahan ja olen sentään revenny kaksosten takia hyväisesti..
kieltämättä kiva, että joku ajattelee näin :)
Mutta arpia löytyy, sadoittain. Ne taas saa aikaan sen, että iho rypistyy.
 
:)
Voi muruset, mahtavia massuja!!

Mutta missä te kaikki piileksitte, käyn paljon uimahallissa eikä noita mahtimassuja näy missää??

Itselläni kaksoset ja siitä 1,8 vuoden päästä 4,5 kiloinen kolmas lapsi ja kaksi arpea. Kyllä se varmaan on niinkin että kudostyypistä riippuu miten vauvamassun kanssa käy. . .

Ihania masuja!!!
 
rumin napa
Iltalehdessä myös juttu, sieltä tänne löysin! Joko löytyi voittaja? Omat bikini kaudet myös takana, mutta mahan ruttuisuus ja arvet eivät olisi niin surettavat jos napa olis edes puolet entisestä...
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Röllö2009:
No osallistuaampas

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560249.jpg

Kiva olla muuten hoikassa kunnossa,mutta edessä on tommonen kessi.
tuo varmaan hiostaa jo tosi paljon? Kun mulla ainakin jää hautumaan ton mun pussin alle iho ikävästi.
 
Röllö2009
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllö2009:
No osallistuaampas

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560249.jpg

Kiva olla muuten hoikassa kunnossa,mutta edessä on tommonen kessi.
tuo varmaan hiostaa jo tosi paljon? Kun mulla ainakin jää hautumaan ton mun pussin alle iho ikävästi.
Joo..kesällä varsinkin ihan painajainen. Oon käynny omalla lääkärillä jos pääsis julkiselle leikkaukseen. Jatkuvasti iho auki tuolta alta..
 
äippä87
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Voi muruset, mahtavia massuja!!

Mutta missä te kaikki piileksitte, käyn paljon uimahallissa eikä noita mahtimassuja näy missää??

Itselläni kaksoset ja siitä 1,8 vuoden päästä 4,5 kiloinen kolmas lapsi ja kaksi arpea. Kyllä se varmaan on niinkin että kudostyypistä riippuu miten vauvamassun kanssa käy. . .

Ihania masuja!!!
Mä en ainakaan piileskele :) Uimassa käydään ym :>
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Röllö2009:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllö2009:
No osallistuaampas

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560249.jpg

Kiva olla muuten hoikassa kunnossa,mutta edessä on tommonen kessi.
tuo varmaan hiostaa jo tosi paljon? Kun mulla ainakin jää hautumaan ton mun pussin alle iho ikävästi.
Joo..kesällä varsinkin ihan painajainen. Oon käynny omalla lääkärillä jos pääsis julkiselle leikkaukseen. Jatkuvasti iho auki tuolta alta..
toivottavati pääset :hug: tuo kun ei pelkkä kosmeettinen haitta ole siinä tapauksessa enää-
 
miu
mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.

Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.

Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
 

Yhteistyössä