Vuoden rumin maha- kisa

Vaikka mulla on ei-arpinen vatsa, niin se ei poista sitä tosiasiaa, että se on mielestäni ruma. Kauneuskäsityksiä on aika monenlaisia.

Sitäkään en ymmärrä, että jos joku laitttaa omasta mielestään rumasta, ei-arpisesta vatsastaan kuvan, niin on heti huono itsetuntoinen, joka kalastelee kehuja. Kun taas joku löysän ja arpisen vatsan omaava laittaa kuvansa, niin hän on heti hieno ihminen, kaunis, rohkea ja hyvällä itsetunnolla varustettu.

Lisäksi täällä palstalla on sanottu, että minä olen itseäni täynnä. Eikö silloin ole aika ristiriitaista väittää, että omaan huonon itsetunnon? Laittoi kuvansa sitten minne tahansa, niin aina se on väärin...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Vaikka mulla on ei-arpinen vatsa, niin se ei poista sitä tosiasiaa, että se on mielestäni ruma. Kauneuskäsityksiä on aika monenlaisia.

Sitäkään en ymmärrä, että jos joku laitttaa omasta mielestään rumasta, ei-arpisesta vatsastaan kuvan, niin on heti huono itsetuntoinen, joka kalastelee kehuja. Kun taas joku löysän ja arpisen vatsan omaava laittaa kuvansa, niin hän on heti hieno ihminen, kaunis, rohkea ja hyvällä itsetunnolla varustettu.

Lisäksi täällä palstalla on sanottu, että minä olen itseäni täynnä. Eikö silloin ole aika ristiriitaista väittää, että omaan huonon itsetunnon? Laittoi kuvansa sitten minne tahansa, niin aina se on väärin...
Et kai sä ihan oikeasti ajattele sun vatsaa rumaksi? :eek: Ei ainakaan pitäisi, se on kuin teinitytön vatsa. Käyttämättömän näköinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et kai sä ihan oikeasti ajattele sun vatsaa rumaksi? :eek: Ei ainakaan pitäisi, se on kuin teinitytön vatsa. Käyttämättömän näköinen.
Ajattelen. Tosin se on ehkä hieman eri tavalla ruma, kuin monella muulla täällä. Sellainen tasapaksu. Mutta olisi näköjään pitänyt olla ihan hiljaa vaan :( .
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et kai sä ihan oikeasti ajattele sun vatsaa rumaksi? :eek: Ei ainakaan pitäisi, se on kuin teinitytön vatsa. Käyttämättömän näköinen.
Ajattelen. Tosin se on ehkä hieman eri tavalla ruma, kuin monella muulla täällä. Sellainen tasapaksu. Mutta olisi näköjään pitänyt olla ihan hiljaa vaan :( .
Toivottavasti opit tykkäämään siitä, koska se on kyllä hieno.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et kai sä ihan oikeasti ajattele sun vatsaa rumaksi? :eek: Ei ainakaan pitäisi, se on kuin teinitytön vatsa. Käyttämättömän näköinen.
Ajattelen. Tosin se on ehkä hieman eri tavalla ruma, kuin monella muulla täällä. Sellainen tasapaksu. Mutta olisi näköjään pitänyt olla ihan hiljaa vaan :( .
Millainen se pitäisi sun mielestä olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Millainen se pitäisi sun mielestä olla?
Haluaisin siromman vatsan, mullahan on aika skrode ja tasapaksu keskivartalo. Haluaisin myös enemmän sellaista tiimalasiefektiä siihen. Poikamainen vatsakaan ei olisi kyllä hassumpi. Mutta silloin vatsan seudun pitäisi olla tosiaan hieman sirompi.

Joku tosiaan vatsaani poikamaiseksi sanoikin, minkä otan kyllä ihan kohteliaisuutena. Mun mielestä ei ole sellainen. Ennemminkin muodoton, tasapaksu möhkäle, niinkuin tuossa jo sanoinkin. Viivan tahtoisin myös pois.
 
tidii
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Millainen se pitäisi sun mielestä olla?
Haluaisin siromman vatsan, mullahan on aika skrode ja tasapaksu keskivartalo. Haluaisin myös enemmän sellaista tiimalasiefektiä siihen. Poikamainen vatsakaan ei olisi kyllä hassumpi. Mutta silloin vatsan seudun pitäisi olla tosiaan hieman sirompi.

Joku tosiaan vatsaani poikamaiseksi sanoikin, minkä otan kyllä ihan kohteliaisuutena. Mun mielestä ei ole sellainen. Ennemminkin muodoton, tasapaksu möhkäle, niinkuin tuossa jo sanoinkin. Viivan tahtoisin myös pois.
onneksi sulla ei tämän suurempia murheita *halaus* koita jaksaa mahas kanssa *Voimia*
 
PPK
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Eka vilkasu oli aika järkky, mutta kun katoin uudestaan, niin het mun sisäinen taiteilija nosti päätään. Sun arvet muistuttaa liekkejä! Jos niihin laittais väriä niin saattais olla aika hienon näkönen, varsinkin kesällä. Ei sulla olis ketään osaavaa ystävää, joka vois kokeilla taiteilla vatsastasi liekkimeren jollain vesiliukoisilla väreillä? Mä ihan tosi tahtoisin nähdä, miltä se näyttäis sen jälkeen.
 
<3
Ihania naisia olette, samaa kastia on munkin massuni. En vaan nyt osallistu kun on masuasukki joka venyttelee mun nahkoja sitten seuraavaa kisaa varten ;)

Savannan kuvista sen verran että näyttää niin laihalta (ja painanut vielä 42 kg jossain vaiheessa??) että hyvin moni mun tuntema mies ottas mielummin nää tiikarimahat kun luurangon :)
 
Kiitos teille ihanat ihmiset upeasta ketjusta! Enkä sano tätä mitenkään v*ttuillaakseni tai ilkkuakseni, tulee oikeastikin hyvä mieli, kun näkee, että on niitä rumempiakin mahoja olemassa kuin omani, ja naiset vielä ylpeänä niitä kantavat. En pidä omaakaan mahaani maailman kauneimpana, arpiakin löytyy (tosin vaaleita), ei mikään liian tiukka eikä liian löysä... kai sitten ihan normaali? Joten varmaan jätän sen oman mahani esittelyn väliin, kun muuten saan teiltä haukut, että miten kehtaankin sitä esitellä rumimpien mahojen ketjussa. Ihania naisia ootte, ja ihana kun olette ylpeitä äitiydestänne ja siitäkin, millaisen hinnan oma kroppanne siitä joutui maksamaan. Joten poistun vähin äänin. Kiitos ja kumarrus. :hug: :heart: :flower:
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huh huh. Luin koko ketjun. Itse en voi tähän kisaan valitettavasti osallistua, koska olen arveton ja litteävatsainen. Haluan kuitenkin sanoa, että ääneni menee Blingblingille. Monella tuntuu olevan melkoiset taistelujäljet ja muuta ylimääräistä kannettavaa mahan paikalla. Esimerkiksi juuri jadalin, blingblingin tai Kaija k:n mahojen kaltaisia mahoja en kuitenkaan ole koskaan elämässäni nähnyt livenä. Se on sääli, koska kertoo siitä miten naiset eivät käy uimaranoilla tai halleissa jos mahasta näkee, että on lapsia tehty. Käyn itse kuitenkin uimassa melko usein, ja monenlaista masua siellä näkee. Toisaalta täytyy kyllä sanoa, että en nyt mahojentarkkailu mielessäni ole varsinaisesti käynyt siellä halleissa. Kuitenkin soisin, että itsetunto ei olisi mahasta kiinni. Tajuan myös nyt, miten valtavan hyvä tuuri minulla on käynyt -olkoonkin sitten geenit tai kudostyyppi.
Et oo nähnyt livenä? Mä vielä ennen palstailua (esikoinen on likeemmäs 10 ja palstaillut olen pari vuotta) luulin, että kaikilla äideillä on tämmönen raskausarpinen, roikkuva maha. Ja kyllä mä olen samanlaisia nähnyt livenä vaikka muille jakaa :D Mä ihmettelin palstalle tullessani, että miten voi olla äitejä, joilla on just ihan littana, arveton masu :)
 
mie
Ihania olette, kiva ketju.. rohkeita, kun uskallatte laittaa jotain noin luonnollisia kuvia :)
Tällaset ketjut piristää, toisin kuin ne "tulkaa kehumaan mua"-ketjut, missä näytellään luikkuvatsoja ja meikkinaamoja... Tässä ketjussa on totuus esillä!!

Ja toisakseen, sain tästä taas itseluottamusta lisää.. olen kuvitellut että mun pömppis on oikeasti ruma ja ällöttävä, mut eihän mulla ole edes arven arpea. Ja tää kommentti ei ollut pahalla teitä arpivatsoja kohtaan, vaan puhelua itselleni..

rohkeita olette :)
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Millainen se pitäisi sun mielestä olla?
Haluaisin siromman vatsan, mullahan on aika skrode ja tasapaksu keskivartalo. Haluaisin myös enemmän sellaista tiimalasiefektiä siihen. Poikamainen vatsakaan ei olisi kyllä hassumpi. Mutta silloin vatsan seudun pitäisi olla tosiaan hieman sirompi.

Joku tosiaan vatsaani poikamaiseksi sanoikin, minkä otan kyllä ihan kohteliaisuutena. Mun mielestä ei ole sellainen. Ennemminkin muodoton, tasapaksu möhkäle, niinkuin tuossa jo sanoinkin. Viivan tahtoisin myös pois.
Hmm. Ymmärrän pointtisi, mutta musta on tosi tosi tosi tosi typerää tulla esittelemään sitä somaa pikkumahaansa ketjuun, jossa selkeestikin halutaan nähdä roikkuvia ja arpisia taistelujälkiä. Ei tulis mullekaan mieleen nyt justiin postata kuvaa mahastani, vaikka en siihen pömppään aina ihan tyytyväinen olekaan...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihania olette, kiva ketju.. rohkeita, kun uskallatte laittaa jotain noin luonnollisia kuvia :)
Tällaset ketjut piristää, toisin kuin ne "tulkaa kehumaan mua"-ketjut, missä näytellään luikkuvatsoja ja meikkinaamoja... Tässä ketjussa on totuus esillä!!

Ja toisakseen, sain tästä taas itseluottamusta lisää.. olen kuvitellut että mun pömppis on oikeasti ruma ja ällöttävä, mut eihän mulla ole edes arven arpea. Ja tää kommentti ei ollut pahalla teitä arpivatsoja kohtaan, vaan puhelua itselleni..

rohkeita olette :)
Muuten kyllä samaa mieltä, mutta pienet vatsat ja meikatut naamat ovat todellisuutta myös. Ei saisi myöskään mitätöidä sillä perusteella, jos jollain ei sitä vatsaa ole ja jos joku on naamasta vaikkapa nätti.
 

Yhteistyössä