WOW
hmm... PituusAlkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Mä olin 42kg ennen raskautta ja 171 mun pituus vain nahka venyi ei muuta, vaikka luulin kans että ne tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Mä luulen että just toisinpäin, Että ne jotka ovat olleet laihoja/hoikkia odotuksen alussa, saavat pahimmat vauriot.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.
Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
Itse olen lievästi ylipainoinen, ja en saanut ainuttakaan arpea. Luulen että siksi että mahani ei ollut niin timmi, ja että painoni on vaihdellut ennen raskautta, iho on ehkä siksi vähän kimmoisampi.
En tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta lääkäri kehoitti juomaan paljon vettä raskausaikana, se kuulemma voitelee parhaiten ihoa.
cm Paino
kg
BMI on 14.4