Vuoden rumin maha- kisa

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
mulla ainkain tippu paino hurjaa kyytiä synnytyksen jälkeen, voiko se osaltaan vaikuttaa siihen ettei iho kerkiä palautua kunnolla? en tiedä. on se paljon palautunutkin, mut kyllä sitä vielä on. ehkä jos sais vähän läskiä lisää niin se tiukkenis?
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.

Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
omalta osalta voin sanoa, ettei ole ylipaino vaikuttanut. No nyt mulla on n.5kg kiinteytettävää, mutta ylipainoinen en todellakaan ole.
 
huhhah
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
On kyllä kunnon arvet. Mutta iho on silti aika kiinteän näköinen.
just ihmettelin et kylläpäs kuvassa näyttää kiinteeltä vaikka oikeesti onnistun välillä jättämään tuon nahkan vetskarin väliin! (se se muuten sattuu!!) :LOL: :$
Tuota kun katsoi uudelleen niin on kuin taideteos vaikka pahaa tekee, paksut ja syvät arvet. Mutta muuten ei tosiaan paha maha.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia. .
mun bmi ennen raskautta oli 20,6 ja raskausaikana paino nousi vain 7 kiloa.
silti iho venyi ja paljon eikä vatsa palaudu mihinkään vaan pysyy löysänä ja pullottavava roikkona.

se mahan venyminen on lähinnä kiinni siitä, missä asennossa kohtu on ja lapsi kohdussa, koska vauva laskeutuu, minkä kokoinen lapsi ja paljonko on lapsivettä. Se, mitä iholle tapahtuu taas on riippuvaista kudostyypistä eikä siihen juurikaan voi itse vaikuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
jadal lähetäänks missikisoihin uimapukukierrokselle? saatas kaksoisvoitto :flower:
Saanks mäki tulla :D


http://www.aijaa.com/v.php?i=5554414.jpg
Hihii...:D ei taida olla synnytyksestä kauaa?
3vk 2pv on kuvanottohetkellä. Nyt jo reilu 2v :) Arvet vaalentunu aika reilusti ja ehkä se röllykkä vähän kiinteytyny :D

 
K
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
mulla ainkain tippu paino hurjaa kyytiä synnytyksen jälkeen, voiko se osaltaan vaikuttaa siihen ettei iho kerkiä palautua kunnolla? en tiedä. on se paljon palautunutkin, mut kyllä sitä vielä on. ehkä jos sais vähän läskiä lisää niin se tiukkenis?
Joo tota mäkin mietin. Kun mulla on maha semmonen perusläski + pari pikkusta arpea ihan alavatsalla. Että taitaapi johtua siitäkin sitten :D Vaikka kilot lähti muutamassa pvässä mitä oli raskausaikana kertynyt. :)
Mutten koskaan ole mikään oikein hoikka ollut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Olen palstaillut vuosia ja tää on ehdottomasti ihanin kuvaketju ikinä!!!!!!!!
Aina raivostuttanut täällä se "hui ku mä oon ruma, auttakaa!" ja sit joku missikuva liitteenä...ahh...siis niin paskaa.
IHANA NÄHDÄ, ETTÄ TÄÄLLÄ OIKEASTI ON OIKEITAKIN IHMISIÄ!!!!!! Rakastan teitä!!! :heart:
Tässä asiaa... :attn: =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Lode84, kai sä laitot vaan vitsillä ton sun kuvan :eek:
Pitäisikö aloittaa viestiketju: Kaunein vatsa? Kun nyt niin tuntuu, että sille olisi kysyntää. Siis tasapuolisuuden vuoksi, että kaikki pääsee esille, kun nähtävästi ainakin pari tyyppiä kovin haluaisi.
 
ei kehtaa mustana :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Lode84, kai sä laitot vaan vitsillä ton sun kuvan :eek:
Pitäisikö aloittaa viestiketju: Kaunein vatsa? Kun nyt niin tuntuu, että sille olisi kysyntää. Siis tasapuolisuuden vuoksi, että kaikki pääsee esille, kun nähtävästi ainakin pari tyyppiä kovin haluaisi.
Kannatan. Ei tartte tulla pilaamaan meidän oikeesti elämää nähneiden mahojen ketjua. :D
 
Mia
Ihana ketju! Mullakin maha pystyn sektioarven takia ku perse! Vieläpä tosi huonosti ommeltu vinoon. Silti en suostu häpeämään itseäni. Käyn rannoilla ja uimahallissa niin kuin ennenkin :) En ala elämääni pilaamaan sen takia, että joku teinipylly saattaa järkyttyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Lode84, kai sä laitot vaan vitsillä ton sun kuvan :eek:
Pitäisikö aloittaa viestiketju: Kaunein vatsa? Kun nyt niin tuntuu, että sille olisi kysyntää. Siis tasapuolisuuden vuoksi, että kaikki pääsee esille, kun nähtävästi ainakin pari tyyppiä kovin haluaisi.
Tämä ketju sopii mulle ainakin vallan mainiosti. Toki voit sellaisen ketjun aloittaa, jos koet oman vatsasi kauniiksi ja haluat päästä esille.
 

Yhteistyössä