Vuoden rumin maha- kisa

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaija K:
Mullon JUST tällanen aina synnytyksen jälkeen, uuuuh! :D Melkoinen, juu.
Ihana nähdä kerrankin OIKEITA IHMISIÄ, eikä aina jotain diipadaapaa! :heart: Olette suloisia!
juu, vähän venähti ja sektio haava leikattiin vielä jotenkin oudosti vinoon. sen seurauksena tohon toiselle puolelle tulee tollainen omituinen makkara.. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten tuolta voi välttyä? Vai voiko mitenkään?
No joillekin tulee tuommoinen kai jo ensimmäisestä lapsesta? Eikä ikäkään taida pelastaa? Rasvoista puhumattakaan.

Itse olen saanut yhden lapsen nuorena, en käyttänyt mitään rasvaa. Mulla ei ole lainkaan raskausarpia vatsassa, mutta vatsa roikkuu hieman tai siinä on sellainen pieni pelastusrengas. Ja kiitos teille ketkä näytitte mahaanne, olen nyt melko tyytyväinen vatsaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5554368.jpg
MIkä sua vaivaa??!
Häh? :eek: Mä näytin mikä oli ja mikä nyt, näytin vaan että treenasin, voin mä tehdä niin etten linkittä mitään, joku vaan luuli että se on nyt mun vatsa niin mä laitoin ettei ole ja että toi mun vatsa nyt ja se oli ennen joka oli kuvissa ihan ensimäisenä
 
mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten tuolta voi välttyä? Vai voiko mitenkään?
No joillekin tulee tuommoinen kai jo ensimmäisestä lapsesta? Eikä ikäkään taida pelastaa? Rasvoista puhumattakaan.

Itse olen saanut yhden lapsen nuorena, en käyttänyt mitään rasvaa. Mulla ei ole lainkaan raskausarpia vatsassa, mutta vatsa roikkuu hieman tai siinä on sellainen pieni pelastusrengas. Ja kiitos teille ketkä näytitte mahaanne, olen nyt melko tyytyväinen vatsaani.
Minulle tuli kaikki arvet ekalta, muilta (5) ei ole tullut mitään. Eikä auttanut rasvaamiset tai muut, taitaa olla paljolti geeneistä kiinni?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jadal, mun maha näyttää ihan samalta muuten mutta lisäksi siinä on pystyssä oleva sektioarpi joka on alaosasta venynyt noin sentin levyiseksi
mun sektio arpi jää sentään piillon ton pussin alle :D
mun sektioarpi jakaa pussin kahdeksi pussiksi ja muistuttaa häkellyttävän paljon etupuolella olevaa persettä :whistle:
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
savanna hei, anna olla :/
sanos muuta, se vaan jaksaa ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa
jos vaan jou kuvia pyytää, plaah koko immeinen

Jadal, minkä ikäiset lapset sulla on?
Mulla on samanlainen maha ja mun nuorin on jo 4 :LOL:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten tuolta voi välttyä? Vai voiko mitenkään?
No joillekin tulee tuommoinen kai jo ensimmäisestä lapsesta? Eikä ikäkään taida pelastaa? Rasvoista puhumattakaan.

Itse olen saanut yhden lapsen nuorena, en käyttänyt mitään rasvaa. Mulla ei ole lainkaan raskausarpia vatsassa, mutta vatsa roikkuu hieman tai siinä on sellainen pieni pelastusrengas. Ja kiitos teille ketkä näytitte mahaanne, olen nyt melko tyytyväinen vatsaani.
Kun olen kuullut, että osa vaikka on kuinka rasvaillut erikoisrasvoilla ja pitänyt huolta, niin silti on revennyt pahasti. Ja osalla ei ole tapahtunut mitään, vaikka tosi suuret vatsat olleet jne. painoa tullut reilusti.

Eikö mitään kikkaa.....Jotenkin tuntuu et itse revähdä heti ekasta..
 
auts jadal, nyt pistit kyl pahan tuon tokan kuvan :snotty:

kaija k, kuin pitkä aika synnytyksestä? tulee niin mieleen oma maha n.vuosi sitten ku noli ihan punakat arvet vielä

nää mun on muuten suurin osa peräsin jo tuosta ekasta raskaudesta, vähän vaan venyvät lisää kakkosta odottaessa.
 
huhhah
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep nää on niitä leikisti ruma, kauheen lihava ketju ja painoindeksi heiluu alakantissa ja yks arpi näkyy juuri ja juuri.. Kehujakin voi kalastella näin.
no tuo mun kuva ei ainakaan ole sellainen :D

Tuo onkin niin kauhee että oikeasti pahaa tekee edes ajatella moista itsellään. En varmaan ilkeis kotoo mihinkään.
 
no anteeks ettei oikeasti saa näyttää kuvia mitä oli ennen ja mitä nyt, omasta mielestä mä sain muutoksia oman vatsan, kun tein vaikka mitä ja dietillä olin monta kerta kans ja ne ensimäiset kuvat olin ottanut silloin aamulla ette tiedä minkäläinen se oli päivän aikana mä olin kuin raskaana
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
savanna hei, anna olla :/
sanos muuta, se vaan jaksaa ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa
jos vaan jou kuvia pyytää, plaah koko immeinen

Jadal, minkä ikäiset lapset sulla on?
Mulla on samanlainen maha ja mun nuorin on jo 4 :LOL:
nuo 6v, 2v ja 6kk

Esikoinen teki pahimmat arvet, mut kuopuksesta venyi iho sitten muuten tosi paljon.
 

Yhteistyössä