Vuoden rumin maha- kisa

vieras
Mä aikaisemmin luulin, että savanna on väärinymmärretty ja muutenkin kiva muija, mutta tunkea nyt itsensä tällaseen ketjuun "mahoineen" päivineen. Mä en ihan totta kehtais. Mulle tulis ihan totta paha mieli itselleni jos käyttäytyisin noin. Muuttuipa mielipide.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko savanna lihonut vai onko noi vanhoja kuvia? Et kyllä pärjää tässä rumin maha kisasssa..
Ne on vanhoja kuvia, synnytyksen jälkeen otettuja, ei heti toki mut silloin joskus, nyt mahaa erilainen, vaikka joskus se turvoa tai mitä en tiedä, mut ei niin iso eikä leveä
niin ja kuvassa olen 65 kiloinen ja nyt olen 58
ei kai se mahan koko siihen kauneuteen liity. mäkin voin kertoo et oon 42kg tuossa kuvassa mut taatusti on rumempi kun sun mahas :LOL:
Sä et missään nimessä näytä lihavalta mutta revenny olet kyllä kunnolla.Mullakin on pahat, mutta sä voitat, sun arvet on jotenki kauheen syvät :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä aikaisemmin luulin, että savanna on väärinymmärretty ja muutenkin kiva muija, mutta tunkea nyt itsensä tällaseen ketjuun "mahoineen" päivineen. Mä en ihan totta kehtais. Mulle tulis ihan totta paha mieli itselleni jos käyttäytyisin noin. Muuttuipa mielipide.
Peesi!
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
jadal lähetäänks missikisoihin uimapukukierrokselle? saatas kaksoisvoitto :flower:
lähdetään toki :D

Mut ihan mielenkiitosta, miten erilaisia noita arpia on. Sulla nuo on tollasia suoralinjaisia pitkiä ja leveitä suurin osa, kun mulla taas melkein kaikki on ohuita ja lyhyitä, ja menee ristiin rastii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mykistyy:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
toi ei ole todekkista......... ootko käsitelly kuvaa jotenkin venyttämällä?
:LOL: miten sitä sais käsiteltyä en ees tiedä
semmonenhan se. hurjan syviä on osa noista ja leveitä. en tiedä ehkä sitä nahkaa vois jollain superjumpalla saada tiukemmaksi,mut kun arpien takia en sitä lähde mihinkään kuitenkaan esittelemään,niin olkoot tuommonen. ei se enää itsee häiritse =)
 
ei kehtaa mustana :)
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa mustana :):
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kehtaa mustana :):
Enköhän minäkin tällä ainakin kärkikolmikkoon yllä.. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554238.jpg
Tää on aika samanlainen kuin mun vatsa. :)
Paljonko painat? :)
68.
No joo, mulla on 10 kiloa enemmän... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa mustana :):
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa mustana :):
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kehtaa mustana :):
Enköhän minäkin tällä ainakin kärkikolmikkoon yllä.. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554238.jpg
Tää on aika samanlainen kuin mun vatsa. :)
Paljonko painat? :)
68.
No joo, mulla on 10 kiloa enemmän... :whistle:
Mulla on ihan kaikki ylimääräinen kertynyt just tuohon yhteen kohtaan. :) Pituutta on 173 joten sen mukaan pitäisi olla suht sutjakka mutta ei kolmen lapsen jälkeen tuo vatsa ole oikein palautunut ennalleen. :snotty:
 
jadal
Mites muuten muut arpimahaiset, ootteko paljon suurreet mahan pilalle menoa?
Itelle se ainakin oli tosi kova paikka ennen, mut jotenkin kun siihen suhtautuu huumorilla ja ennemmin esittelee kuin piilottelee, se ei häiritse samalla tapaa.
Tai ite ainakin oon tehnyt riipputiseisstä ja maharepusta ihan yleise vitsin joidenkin kavereiden kesken ja paljon helpommalla pääsee, kuin jos häpeilisi ja surisi pilalle mennyttä kroppaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vappunaamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
:x :x

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554125.jpg ei arpia mut silti
eihän tuossa mitää kamalaa ole :kieh:
Tää on nimenomaan semmoinen kuva että kaikkien tulee tulla sanomaan että ei sulla oo kamala maha, nätti se on.. kehujen kalastelua
Ei pahalla mutta juuri näin :kieh: ja mua ärsyttää ihan sikana kun joku (kukahan) laittaa itsestään aina juuri tommosia kuvia ja on että yööööök siis oon ihku daa ihan läskiiiih. Yeah right. Näkisittepä MUN mahan. En ota kuvaa, sori. Saisin kuulla ihan riittävästi kettuilua sen esillepanon jälkeen. Hiljenis Savannakin :kieh: kun mun mahan näkis. Ni!

 

Yhteistyössä