Sini: Panadol Hot on hyvää, koska siitä tulee hyvä olo! Viimeisen viikon sitä kittasin päivittäin, nyt on onneksi jo sen verran helpottanut, ettei enää tarvitse. Mutta että tauti on löytänyt tiensä teillekin? Voi harmi... Meillä mies on vasta sairastumassa, mutta mulla siis menossa jo ohi.
Moon Fairy, kyllä vaan ne simpat säilyy. Kun mä oon tässä nyt ihan oikeasti miettinyt, koska se mun ovis mahtoi olla... Niin varmaan sitä ennen 24-48 tuntia oli viimeinen seksikerta. Oikeasti epäilen, että lähemmäs sitä 2 vuorokautta meni se väli, kun positiivinen tuloskin tuli vähän myöhempään. Mutta mahdollista se on, joten mä peukutan!
Niitä uudenvuoden suunnitelmia ei hirveästi nyt ole. Me kun asutaan aika lähellä keskustaa ja koira pelkää paukkuja ulkosalla (sisälläkin hiukan), niin tarvii olla sen kanssa kotona. Viime vuonna, kun se oli vasta 6-7 kk vanha, niin piti pitää koko ilta sylissä sitä... Toivottavasti siihen samaan ei enää mennä, se on aika rotisko jo.

Mutta siis, ei kovin villit suunnitelmat. Eikä nyt niin hirveän villit olis muutenkaan tässä tilassa - pääsenpäs sanomaan noinkin!
Lähdetään tästä Ikean aleen kaverin kanssa aamupäiväksi pyörimään, josko löytäisin jotain kivaa (ja halpaa). Ukko osti eilen uuden telkkarin meille makkariin, että voi pelata sillä sitä Nintendo Wiitä - kyllä, se sai sen työpaikalta joululahjaksi. Että kova on meno - ja makkarin järjestys meni siis uusiksi. Sinne pitäis jotain keksiä.
Mä kävin muuten eilen yllärityöhaastattelussakin, ja toivon tosi lujasti, että saisin sen työn! Se kestäis jopa yli mun raskausajan, JOS kaikki nyt menee hyvin. Ja sais tehdä samaa hommaa koko ajan... Oon niin kyllästynyt singahtelemaan osastolta toiselle ja opettelemaan uudet hommat ja uudet työkaverit koko ajan, eli sama tilanne siis kuin Moon Fairylla. Mutta toivossa on hyvä elää!