Toi "hyvä seksi, parempi mieli"-lausahdus oli loistava!

Pitänee koittaa satsata sitten siihen.
Selvisin kuin selvisinkin hengissä tästä päivästä.. tukka putkella oon painanut menemään, olisi vielä kamala pino hommia tehtävänä, mutta onneksi saan vääntää niitä rauhassa ja itsekseni. Huh!
Niissä täsmäiskuissa on se paha puoli, että mies tajuaa heti mistä on kyse. Tai tajuaa se muutenkin, mutta pitää varmaan yrittää pitää sellainen tasainen tahti noissa petipuuhissa läpi kuukauden. En uskalla aloittaa liian aikaisin, ettei sitten otollisimpina päivinä vaan tulisi stoppia.. vielä ei ole niin käynyt, mutta lähellä on ollut eikä se ole kivaa. Mutta eiköhän se tästä. Mies valitteli eilen saunassa, että on ollut tosi väsynyt koko syksyn (pitänyt vähän liian kiirettä) ja otti itse puheeksi sen, että väsyneenä ei myöskään himota. Tai himottaa, mutta ei jaksa tehdä asialle mitään.. olen ilmeisesti vähän liikaa nalkuttanut siitä, että joudun olemaan se aktiivisempi osapuoli ja aikaisemmin aina ei näin ollut. Pitäisi vissiin vaan antaa mennä ja katsoa miten käy, mutta minkäs teet, kun takaraivossa jyskyttää usein ajatus, että pakko tehdä asiat juuri nyt tai muuten ei tule mitään.. Sekavasti sanottu..

Mutta pointtini on siis se, että olisin halunnut olla sellainen tapaus, joka voi huolettomasti harrastaa seksiä milloin haluaa ja sitten yhtä-äkkiä huomatakin olevansa raskaana. Eikä painaa kalenterin kanssa menemään.
Tutkimusten suhteen ajattelin ehkä kuitenkin mennä yksityiselle. Tai soitan varmaan molempiin, mutta ainakin sen spermanäytteen voisi tehdä yksityisellä. Mä niin toivon, että jos jotain vikaa on, niin että se olisi mussa. Mutta pelkään, että se on toisinpäin. Ja toivon tietenkin, että mitään ei löytyisi.
Kyllä tää vuoden rajan lähestyminen ahdistaa. Mun pari ystävää on jäänyt/jäämässä äitiyslomalle ja me aloitettiin tää yritys samaan aikaan ellei jopa vähän aikaisemmin. Olin pitkään ihan ok heidän raskauksiensa suhteen, mutta nyt huomaan taas ajattelevani miten epäreilua tää on, mä en ole vielä edes raskaana ja toisilla on kohta nyytti sylissä. Mutta ei voi mitään, eipä he mitään sille voi.
Ja toinen ahdistus on tää työ. Töissä on ihan kivaa, mutta olin niin varma siitä, että jään pois ennen kesää. Mutta enpä jääkään. Ja nyt taas alan miettimään jotain muutosta tähänkin. Hitto, ei pitäisi liikaa miettiä, mutta minkäs teet.
Tulipas tästä nyt taas valitus, vaikka ei pitänyt.. Sorry!

Viimeksi mulla oli tätimasennus, nyt on tätiahdistus.. odotan innolla ensi kuuta..
Mutta onneksi täällä on muut paremmalla mielellä!
Äh, pitää mennä. En taaskaan ehtinyt kirjoittaa kuin omaa valitusta..