Haaveissa Vauva 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liisaleenalle paljon tsemppiä ultraan!!

Niin ja olise plussa mikä tahansa niin kivahan niitä on saada :DTänään jo näytti sitten negaa että toivotaan että olisin edes ovuloinut :D

Wilmalle paljon onnea ultrakuulumisista!
Ja kiva kuulla Liisaleenasta! Ihanaa, kohta säkin pääset kurkkimaan masuasukkia!

Sinis täytyypä pitää silmät auki lenkillä ;) Ja sit väki kattoo ku yks kyttäilee ikkunoita ihan huumassa. Älkää sitten ihmetelkö jos katoan ykskaks linjoilta, valkotakkiset ne on korjannu Miinin talteen.

Miten on Sinis, pyöräytitkö sä meille vuorostas ylläriplussan?! bd bd bd

Mminttu juu, yhdellä mennään. Mä en saanut ovistestiin yhtäpaksuja viivoja missään kohtaa. Mietin kanssa et kiitti vaan pco! Tänään aamulla kuitenkin oli lämpö lupaavasti 37! Siellä mä riemuissani ja onnellisena hykertelin sängyssä kun flunssaa pukkaa... Ei vaan, oli kuumeinen mutta ei kipeä olo joten vahvasti haluan uskoa että iso O finally mut kohtas! Tosin lämmöt oli noususuunnassa jo muutama päivä aiemmin eli en yhtään tiedä koska se on ollut. Parina päivänä sain selkeät viivat tikkuun, en taida tänään jaksaa enää testailla.

Tänään on ihan voittajafiilis, mutta huomenna tullaan alas ja kovaa jos lämmöt on laskenu ja tää stanan kroppa petti mut taas. Pessimistikin pettyy, voin muuten kertoa. Mutta en kyllä tänään suostu suremaan huomista! =)

Miini koopee 17

Onnittelut Miinille isosta O:sta! :) Toi voittajafiilis on kyllä mahtava, toinen onnellinen olotila on aina päivää ennen menkkoja, kun kuvittelee vihdoin olevansa raskaana.. tai ainakin mä kuvittelen. Nytkin tiedän, että oikeasti mahikset on tosi pienet, mutta kun ne menkat ei eilen alkaneetkaan, niin kyllä leijuttiin taas korkealla.. Ei sille mitään mahda, niin paljon tätä asiaa toivoo. Mutta eilen oli kamalat menkkakivut, mutta mitään ei tullut. Aamulla lämmöt oli tipahtanut (36,2) ja tuli vähän jotain punasta, mutta ei muuta. Mutta kyllä se sieltä tulee, olen siitä varma. Mutta oli siis taas ihanaa olla yksi päivä raskaana. Ehkä vielä joskus pidempään.

Mutta nyt hukun töihin, joten pakko mennä.
Sinis kp 28/27-28

Voi blääh! Toivottavasti joskus pidempään itse kukin, hyvin sanottu. Kyllä sitä aina toivoo kuitenkin, koska jotain mahdollisuuksia teilläkin olis ollut siihen plussaan. Mut jos nyt kuitenkin sanoisit itelles et tää oli välikuukausi joten ei tietenkään sitä plussaa tullut, mut ens kuussa kun oikeasti taas yritetään se niin tietty se plussa sit tulee!

En tiedä mikä positiivinen ajattelu vai mikä ihme tässä nyt auttais et kaikki plussattais ryminällä tonne odotuspuolelle ja loppuis tää kituuttelu. Tuntuu välillä ihan idioottimaiselta tutkia omaa kroppaansa, ihanku olis nelivuotias tai teini alloveragain.

Terkuin turhautunut mutta aah niin voittaja-Miini

Tulkaahan tytöt linjoille!

...täällähän pitkät kierrot porukalla menossa. Mitähän tästä vielä tulee...:) Plop, plop..

Laskin vasta tänään mun KP:t ja viikonloppuna liputetaan...Isänpäivänä murskataan wannabe-daddyn haaveet taas kerran...se on tätä elämää. Muuten menee ihan hyvin. Ei mitään ihmeellistä. Lauantain tuli käytyä baarissa - ja olipas ihan pitkästä aikaa mukava tanssia ja nauraa. Enkä krapulaakaan saanut aikaiseksi...

Aika menee ihan tajuttoman nopeasti..mietittiin just miehen kanssa, etä mikäli heti olis tärpänny niin la olis tammikuussa ja mulla olis iso maha. (kuten monella muullakin meistä pitkään yrittäneistä) Mutta tiedättekö, ei sitä kannata miettiä liikaa - kai kaikella on tarkoituksensa, ehkä se joskus selviää.

Nyt on sellainen fiilis, että ei jaksa liikaa vauvajuttuja miettiä, turhan monta pettymystä koettu, kun liikaa on odotettu...nyt otetaan iisisti...ekä se tuottaa tulosta ( tai sitten ei). Pessimistikin pettyy (hyvin sanottu), joten ollaan nyt sitten realisti, joka tuumaa "elämä on!" :)

Myy, joka oikeesti on niin helppo nakki orkun suhteen, tulee ennen tai jälkeen miehen (syy: kombinaatio huippuhyvä mies ja pillereiden lopettamisen jälkeen musta on tullut aika "herkkä" :D...KELE!!)

sinis oli kaipaillut, kiva! Halit!

Mitäs tänne... Vähän sellaista tasapainoilua tällä hetkellä. Olen mietiskellyt tosi paljon parisuhteemme tilaa ja jatkuvuutta. Että onko todella niin hyvä olla yhdessä että olis valmis luopumaan unelmistaan (tai siis lykkäämään niitä kunnes saattaakin olla jo liian myöhäistä)
Koopeetä en nyt ihan oikeesti tiedä. Kerrankin ollut muuta miettimistä. Olisko jotain 12-14 tienoilla? On ollut kauheat suklaan himot, minulla joka en yleensä ole kauheesti suklaan perään. Muun karkin kyllä, mutta en suklaan. Taitaa olla lievän kaamosmasennuksen oireita, nukuttaiskin vaan.
Ja ei, nämä ei ole raskausoireita, tuskin ovistakaan ollut vielä, ja seksiä tosi vähän. Sekin uutta, yleensä tykkään seksistä (ja Kyllä, minäkin saa, ainakin 8 krt 10:sta), nyt ei vois vähempää kiinnostaa.

Nyyh...

Mutta etten nyt masentaisi teitä muitakin, niin kerrottakoon että olen parannellut parisuhdemasista bailaamalla tyttöporukalla. Kunnon girlpower piristää kummasti! Olen myös lääkinnyt itseäni hyvällä ruualla ja juomalla, ja yrittänyt käydä liikkumassakin. Että koko elo ei näytä mustalle, nää parisuhdekuviot vaan mietityttää.

Jospa tää tästä.

Teillä tytöt onkin ollut täällä venähtäneitä syyskiertoja. Tylsää... Minulla päinvastoin jäi edellinen kierto paria päivää lyhyemmäksi kuin keskiarvo. Ja minäkin kuulun teidän ikäloppujen jengiin, vastikään mittariin kilahti 29.

Myy pohdiskeli ettei jaksa kauheasti vauva-asioita nyt vatvoa. Minulla aikalailla sama olo, tosin vähän eri syystä. Ja hyviin sanontoihin lisäisin: pessimismi on turhaa, siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä! ;)

Pirteämpiä syyspäiviä,
Vilukisu

Tämä tyttö sitten soitti itselleen ajan lääkärille ja huomenna aamulla menen tohtoritädin pakeille.Toivottavasti löytää syyn pidentyneelle kierrolle ja ehkä keksii jotain millä ne sais lyhemmäksi. Tulis nyt ensialkuun ne menkatkin....tietty toivoisin miehelle ihanaa isänpäiväuutista,mutta lienee nyt turha edeltä ilakoida =)
Sillä aikaa kun te muut mietitte elämän synkkiä ja iloisia asioita niin tämä täällä vatvoo urakalla vauva-aioita =(.
UP kp 43/41

Hieno päätös Uppis, toivottavasti sitä aikaa ei sitten tarvitsekaan käyttää. :) Ihan jo senkin takia kiva jos saisit vähän lyhennettyä kiertoa jollain konstilla, kun tädin jälkeen on sitten niiiiiin pitkä aika odottaa taas seuraavia tsäänssejä jos on pitkä kierto. Tiedän kokemuksesta, ja minun kiertoni sentään "vain" noin 35, nyttemmin lyhyempikin...
Ja näitten vauva-asioitten vatvomista vartenhan koko tämä palsta on olemassakin, eli annan palaa vaan... ;)
Ajattele miten pienestä asia saattaa olla kiinni, ja pikku avustuksella saat homman toimimaan!
Positiivisia ajatuksia pahikselle ja muillekin,
vilukisu
(ps. hyvä seksi, parempi mieli :)

Ihanaa olla jo loppuviikossa, enää yksi päivä viikonloppuun (tätä ei tietenkään lasketa :)

Sinililjan tilannetta tulin jännäämään, toivottavasti sieltä tulee ylläriplussa. Ja jos ei nyt niin ainakin pian! Mä en enää uskalla ikinä lähteä tuohon ihanaan olotilaan jossa uskoo olevansa raskaana, toivon että pettymys on silloin pienempi. Pessimisti ei pety koskaan :)

Toivottavasti UP saa apua lääkäriltä, hyvä että aika järjestyi noin nopeasti. Menetkö yleislääkärille vai gynelle? Tulehan kertomaan miten meni. Olisipa ihana isänpäiväuutinen, kun plussatikku odottelisi kahvin kanssa... Meinasitko milloin testata jos akkaa ei näy?

Kiva kuulla Vilukisustakin, kuulostaa että käyt isoja asioita läpi tällä hetkellä. Mutta tosi hyvä että ajattelet asiaa kaikilta kannoilta, oletko tosiaan valmis luopumaan lapsesta miehesi vuoksi... Mä kävin aikoinaan samanlaisen pohdinnan ja tulin siihen tulokseen että en uskaltaisi ottaa sitä riskiä että jättäisin lapsihaaveet miehen vuoksi, vaikka sitä ihan hirmuisesti rakastankin. Pelkäsin liikaa sitä katkeroitumista, alkaisiko asia ärsyttämään jokaisen riidan yhteydessä, huonoina aikoina. Tulisinko vanhana katkeraksi miehelle kun hänen vuoksi olen suuresta unelmasta joutunut luopumaan... Toivon sydämestäni että miehesi lämpeää ajatukselle ja pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun. Voimia kilokaupalla sinne pohdintaan.

Mulla oli se aukiolotutkimus tällä viikolla. Oikea johdin oli varmuudella auki, vasen oli piilossa kohdun takana, eikä siitä voinut sanoa juuta/jaata. Mietittiinkin lääkärin kanssa että kun pääsääntöisesti ovuloin vuorotellen molemmilta puolilta voi olla että tämän vuoden aikana mahdollisuuksia ei ole ollut kuitenkaan niin montaa kuin voisi luulla... Lääkäri oli sitä mieltä että voitaisiin vielä keskenämme :) yrittää jonkin aikaa ja sitten mennä hoitoihin, toki halutessaan hoidot voi aloittaa vaikka heti koska yritys aikaa on yli vuosi. Kehui kovasti kummankin terveydentilaa (mies oli ihan polleana kun sen näyte sai niin hyvät kehut) ja sanoi että ei ole kiirettä koska ollaan vielä niin nuoria!!!! Tuli oikeasti hyvä mieli, kun välillä on tuntenut itsensä tässä ihan ikälopuksi ja tämä lääkäri sanoi ettei olla mitenkään poikkeuksellisen vanhoja, tässä iässä pitäisi olla vielä hyvä hedelmällisyys. Sanoi että seksiä joka toinen/ joka kolmas päivä pitäisi riittää. Ehkä me sitten vielä katsellaan alkuvuoteen saakka.

Voin suositella Fertinovaa Helsingissä. Pieni ja edullinen klinikka ja mukava henkilökunta.

Mukavaa viikonlopun odotusta, tulkaahan päivittämään tilanteita tytöt :)

Tiiti 10/25-27

Kohta lähden sinne lekuriin ja jännitää ihan sikana. Menen Gynelle kun ajattelin sieltä saavan paremmin vastauksia tähän ongelmaan. En nyt jaksais millään kuunnella lausetta, että odottele ihan rauhassa vaan niitä kuukautisia, että on aivan tavallista pillereiden lopettamisen jälkeen.......BLAABLAABLAAAAAAA! Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan =).
Tulen sitten illemalla päivittämään mitä lääkäri sanoi.
UP kp 43/41

Pikainen kommentti työkiireiden keskeltä:

Ihan mahtavat tutkimukset tiitillä! Mäkin haluisin vielä yrittää mahdollisimman luomusti jos vaan olis mahdollista joten komppaan sua ihan täysillä. Kiva kun tuli hyvää palautetta miehelle, voin kuvitella miten se ylpistyi!

Kiva kuulla vilukisusta, sulla on isoja asioita mietittävänä ja ne ottaa aikansa. Voimia ja kärsivällisyyttä sinne!

UP voi vitsit, toivottavasti saat jotain konkreettista apua! Raporttia odotellaan!

Myylle toivon koko sydämestäni parempaa isänpäivää! bd bd

Ja sitten päivänpolttavaan kysymykseen, eli mitä kuuluu Sinis? Onko sittenkin kivaa kerrottavaa??? bd bd

ON: Lämmöt 36,8 ja voi vitsit miten onnellinen olo, vielä. Mun kroppa on KERRANKIN normaali. Mitenköhän pitkään tätä onnea kestää... Tiiti, kyllä pessimistikin pettyy. Ainakin tämä.

Miini kp18/29-34

Pikaraporttia täältäkin työvuoren alta: kp ykköstä viedään.
Ei tää mikään yllätys ollut, tämähän oli se välikierto, mutta aina sitä näköjään kuitenkin toivoo, että josko kuitenkin.. En enää jaksaisi tätä yrittämistä, ei tän näin pitänyt mennä. Mutta ei voi mitään, jatketaan harjoituksia. Pitää keksiä jotain uusia kujeita tulevaa ovista varten, mies alkaa selvästi vähän ahdistumaan kanssa tästä asiasta ja mua pelottaa, että hommat ei kohta onnistu. Pitää varmaan tehdä pari täsmäiskua, sillä mikään jtp-taktiikka ei meillä enää toimi. Sen verran tää touhu on vienyt iloa tuosta seksielämästä, pakkoseksi ei sovi meille :(

Mutta mä mitenkään erityisen masentunut ole, tää oli tiedossa. Ja tämän tulevan kierron jälkeen mennään tutkimuksiin, se on nyt päätetty. Helpottaa kummasti elämää tällainen tieto! :) Ja mietin tosissani sitä vyöhyketerapiaa, pitäisikö siihen satsata?

Onnittelut Tiitille tuloksista ja Miinille O:sta! ja UP:lle peukutukset lääkärin suhteen, josko sieltä tulisi jotain apua. Palailen myöhemmin.

Sinis kp 1/28

Pahoittelut Sinikselle, ei tämän tosiaan koskaan näin pitänyt mennä... Sun ajatukset kuulostaa taas niin tutulle. Meillä on onnistunut vielä toistaiseksi jtp-taktiikka, mutta huomaan, että seksi on molemmista paljon parempaa muuhun aikaan kuukaudesta. Tuntuu ettei ovisviikolla edes tee mieli vaikka muutoin haluja onkin. Seksistä on tullut suorittamista... Mä haluaisin niin raskaaksi jotta voisi nauttia seksistä silloin kun haluaa, ei silloin kun kalenteri kertoo. Mäkin olen miettinyt täsmäiskuja, mutta pelottaa että ovis jää silloin huomaamatta ja siitäkös saisin stressiä revittyä. Mihin te varaatte aikaa tutkimuksiin? Yksityiselle vai julkiselle? Jos löydät hyvän vyöhyketerapeutin niin vinkkaa tännekin.

Mulla on ovis taas muuten ovella ja pakkoseksi meneillään :) Lääkäri ultrasi follin joka oli 15mm, veikkasi että ovis olisi la-su akselilla, aivan kuten itsekin olin laskenut.

Onnittelut Miinille oviksesta. Pidetään peukkuja ettei lämmöt tuolta laskekaan!!! Eikö ole hyvä olo kun löytää oviksen ja tietää että kaikki on tehty. Odottaminen ei tosin niin kivaa olekaan.

Eipä työnteko nappaa ollenkaan, taidan karata kahville.

Toi "hyvä seksi, parempi mieli"-lausahdus oli loistava! :) Pitänee koittaa satsata sitten siihen.

Selvisin kuin selvisinkin hengissä tästä päivästä.. tukka putkella oon painanut menemään, olisi vielä kamala pino hommia tehtävänä, mutta onneksi saan vääntää niitä rauhassa ja itsekseni. Huh!

Niissä täsmäiskuissa on se paha puoli, että mies tajuaa heti mistä on kyse. Tai tajuaa se muutenkin, mutta pitää varmaan yrittää pitää sellainen tasainen tahti noissa petipuuhissa läpi kuukauden. En uskalla aloittaa liian aikaisin, ettei sitten otollisimpina päivinä vaan tulisi stoppia.. vielä ei ole niin käynyt, mutta lähellä on ollut eikä se ole kivaa. Mutta eiköhän se tästä. Mies valitteli eilen saunassa, että on ollut tosi väsynyt koko syksyn (pitänyt vähän liian kiirettä) ja otti itse puheeksi sen, että väsyneenä ei myöskään himota. Tai himottaa, mutta ei jaksa tehdä asialle mitään.. olen ilmeisesti vähän liikaa nalkuttanut siitä, että joudun olemaan se aktiivisempi osapuoli ja aikaisemmin aina ei näin ollut. Pitäisi vissiin vaan antaa mennä ja katsoa miten käy, mutta minkäs teet, kun takaraivossa jyskyttää usein ajatus, että pakko tehdä asiat juuri nyt tai muuten ei tule mitään.. Sekavasti sanottu.. :) Mutta pointtini on siis se, että olisin halunnut olla sellainen tapaus, joka voi huolettomasti harrastaa seksiä milloin haluaa ja sitten yhtä-äkkiä huomatakin olevansa raskaana. Eikä painaa kalenterin kanssa menemään.

Tutkimusten suhteen ajattelin ehkä kuitenkin mennä yksityiselle. Tai soitan varmaan molempiin, mutta ainakin sen spermanäytteen voisi tehdä yksityisellä. Mä niin toivon, että jos jotain vikaa on, niin että se olisi mussa. Mutta pelkään, että se on toisinpäin. Ja toivon tietenkin, että mitään ei löytyisi.

Kyllä tää vuoden rajan lähestyminen ahdistaa. Mun pari ystävää on jäänyt/jäämässä äitiyslomalle ja me aloitettiin tää yritys samaan aikaan ellei jopa vähän aikaisemmin. Olin pitkään ihan ok heidän raskauksiensa suhteen, mutta nyt huomaan taas ajattelevani miten epäreilua tää on, mä en ole vielä edes raskaana ja toisilla on kohta nyytti sylissä. Mutta ei voi mitään, eipä he mitään sille voi.
Ja toinen ahdistus on tää työ. Töissä on ihan kivaa, mutta olin niin varma siitä, että jään pois ennen kesää. Mutta enpä jääkään. Ja nyt taas alan miettimään jotain muutosta tähänkin. Hitto, ei pitäisi liikaa miettiä, mutta minkäs teet.

Tulipas tästä nyt taas valitus, vaikka ei pitänyt.. Sorry! :) Viimeksi mulla oli tätimasennus, nyt on tätiahdistus.. odotan innolla ensi kuuta..

Mutta onneksi täällä on muut paremmalla mielellä! :)

Äh, pitää mennä. En taaskaan ehtinyt kirjoittaa kuin omaa valitusta.. ;)

hmp Täällä tosi monella pitkä yritys takana eikä mitään tulosta :( Nuo tunteet ovat niin kuin omiani puolisen vuotta sitten. Tervetuloa tuonne lapsettomuuspuolellekin lueskelemaan ainakin jos kirjoittaa ei vielä halua. Siellä vaan saa niin hyvää vertaistukea että olisin jo varmaan hermoraunio ilman teidän palstailijoiden apua :D
Ei sillä ettei teillä vielä toivoa ole mutta itse ainakin olin tyytyväinen että menin lääkärin puheille ennemmin kuin myöhemmin....

En sitten ehtinyt työkiireiltäni eilen palstailemaan, joten pikainen raportti tulee tässä (jos nyt ketään kiinnotsaa,satte sen silti). Eli gyne määräs mulle nyt Terolutit 10 päivää ja jollei täti siinä ajassa (tai viikko sen jälkeen ilmaannu) niin testiä kehiin. Mulla todettiin kans se PCO ja Clomeihin sain myös reseptin. Että sellaista täällä suunnalla. Oli aivan ihana ja ymmärtäväinen gyne ja nyt yritetään paremmalla mielellä. Yks asia kyl jäi kaivamaan mieltä....saako niiden terojen kanssa juoda alkomahoolia?? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kun tässä olis nyt joka viikonloppua jotain menoa tiedossa =) Kurkku on nii jumalattoman kipeä ettei nukkumisestakaan oikein tullut viime yönä mitään, mut kai se on vaan töihin raahauduttava =(
UP kp 44/41

Siniksellä oli hyviä pohdiskeluita (ja pahoitteluni tädistä...se v.pää ei tunnu ikinä erehtyvän osoitteesta...). Sinis, olette ilmeisesti aika ahkerasti jtp-taktiikalla menneet ja siitä ei ole ollut hyötyä...entäs jos nyt ( kun mieskin "väsynyt" :) ) ja olette tutkimuksiin päättäneet mennä unohdatte (tai ainakin yritätte unohtaa) kiertopäivät. Vielä ehdit yrittää sitä kikkaa...:D Mennyttä aikaa ei saa takaisin, mutta kaikkea on kokeiltu...

Hyvä seksi, parempi mieli... (meillä sanonta pätee niin hyvin. Mies sanoo joskus, että "hani taitaa olla munan tarpeessa, kun kiukuttelee..." Ja niinhän se monesti on...:D Kunnon seksi jotenkin "puhdistaa ilmaa"...JOUTUU olemaan toisen kanssa niin läheisissä oloissa...)

Kiva, ku Up:n Gyne ollut kiva. Se on tosi tärkeää...näistä asioista, kun on joskus aika vaikea puhua.

Viikonloppuja!!!

Toivottelee Myy, joka pelkää menkkojen alkamista...(pitäs alkaa la-su akselilla)

Juu, mulla kans toi "hyvä seksi, parempi mieli"-juttu on ihan tiedostettu juttu. Joskus sinkkuaikoina tais kaveritkin (silloinen kämppis :) vihjailla et "sä et oo vissiin hetkeen saanu?" jos olin kärttysällä päällä....

Meillä kans on ollu välillä vääntöö tuosta että kumpi tekee hanakammin aloitteita. Mä kyllä tykkään seksistä, ja YLEENSÄ lämpenen aika nopeesti mieheni aloitteisiin, mutta oon vähän laiska itse vonkaamaan. Kun jotenkin tän kisun saa kehräämään just sellainen alfa-uros toiminta että mies vaan ottaa minut. (Sori nyt taas nää intiimiaiheet....) Tietty välillä pitää itsekin ottautua viettelijätär linjalle, mutta ehdottomasti kiihoittavampi linja on mielestäni toisin päin... Ja en mä sit ihan lahnaksi jää kuitenkaan jos nyt mies aloitteen tekeekin.

No tulipas vähän navanalusjuttuja näin viikonlopun aloitukseksi. Tämä osa-alue meilläkin sentään toimii, kaikenlaisesta muusta riitelystä ja erimielisyydestä huolimatta. Ja vaikka nyt on itsellä ollu vähän hillitymmät halut kuin yleensä, niin kummasti taas löytyi se synkän pilven kultainen reunus kun antautui viettien vietäväksi. Ja teidän palstalaisten riemuksi sain tavarat sisään-asti-toimituksella... ;D(kukaan muu millään muulla palstalla ei varmaan osais tätä tietoa arvostaa ja sen merkitystä ymmärtää)

No se omasta navasta ja navan alustasta.

Jippii Pahis, kiva kuulla että konsteja löytyi! Tuntuu varmaan itsestäsikin kivemmälle jatkaa yrittelyä kun tuntuu että jotain on tekeillä. Hyvähyvähyvä!

Ja Myylle lähetän ison luudan jolla voit huitoa tätiä loitolle jos yrittää teille tulla isänpäiväviikonloppua pilaamaan. Hussssh!

Tiiti, Miini, Mminttu, Sinis ja kaikki muut armaat palstalaiset, Pirtsakkaa viikonloppua tasaisesti teille kaikille!

Halein vilukisu

Iltaa BB:n mainostauolta :)

Vilukisun miehen toimitusaika taisi osua aika nappiin. Pääset jännäilemään parin viikon päästä :) Olisipa ihanaa jos miehesi palaisi entiseen aikaan ja "yritys" voisi jatkua...

Hyvä että UP:n gynekäynti oli onnistunut. Pahoittelut PCO:sta, onneksi siihen on hyvätuloksisia hoitoja. Mutta toivotaan että määrätyt tropit toisivat teille tuloksen. Sovitteko jo tulevaa? Ultrataanko sua clomien aikana? Varmasti pääsit keveämmin mielin viikonlopun viettoon, kun hommat pyörähtivät eteenpäin. Kivoja juhlia sinne ja toivotaan ettet sairastu pahemmin. En ole kuullut että teroilla olisi vaikutusta alkon kanssa.

Oho, Myyllä onkin jännät paikat viikonloppuna. Toivotaan että olisit seuraava joka plussaa!

ON: 11/25-27. Bongasin tänään selkeät ovislimat vaikka ei kai ovis ihan tänään vielä ole?!? Ollaan oltu ahkeria makuuhuoneen puolella tänäänkin ja sama tahti jatkuu :) Nyt kun siihen tuli alkuviikosta oikein lääkärin määräyskin. Ihanaa jos ovis sattuuu näin viikonlopulle, ihan eri meininki kuin viikolla väsyneenä. Greippejä olen syönyt myös ja juonut greippimehua.

Mutta nyt palaan telkkarin ääreen. Mukavaa ja lemmekästä viikonloppua kaikille :)

Joo,sovittii gynen kanssa että ultrataan kp 11 tienoilla,kunhan ensin saatais täti ilmaantumaan paikalle.
Kyllä tieto huojensi mieltä vaikkei toi PCO mieleinen uutinen ollutkaan. Mutta nyt uusin katsein kohti tulevaa vauvamaha-aikaa =)
UP kp 45/41

Hei taas! :)

Mulla on näköjään kiiretta pitänyt ihan kamalasti viimepäivinä, kun en ole tänne kerennyt. :/

Hyvä, että UP on saanut selkeyttä tilanteeseen! Nyt uudella puhdilla eteenpäin! :)

Harmin paikka, että Sinikselle tuli taas uusi kierto eteen. :( Onneksi se on taas kohta ohi ja sitten taas odottelemaan... Toivottavasti 9 kuukaudeksi! ;)

Mikäs on Myyn tilanne? Toivon mukaan et ole aloittanut uutta kiertoa! :)

Alkaisipa mulla nyt edes se ensimmäinen kierto sitten raskauden, niin voisi elää vähän enemmän toiveikkaana tämän asian suhteen. Olisin nimittäin halunnut toisen vauvan jo aikoja sitten, niin olisin päässyt aloittamaan opinnot ehkä taas ensisyksynä, mutta ne toiveet on nyt hukkaan heittettyjä. Siis miksi ei voi saada aina kaikkea mitä haluaa!?!?!? ;D On kyllä käväissyt mielessä, että jos vaan laittas sitten koko yrityksen paussille, niin opiskelisi välillä ja sitten vasta taas yrittäis, niin ei opiskelut viivähtäisi... En kyllä halua sitäkään, sillä nää vauvat tulee aina ihan etusijalla ja mikään ei pysäytä mua, paitsi tietty tää biologia, joka ei nyt näytä toimivan mun haluamalla tavalla! :/ Heh. ;)

Nyt maistuisi pienet tirsat...

UP:lle pahoittelut PCO:sta!
Mutta mieti asiaa positiivisesti (vaikkei se varmaan nyt siltä tunnu), hirveän suuri osa saa apua clomeista ja raskautuu niillä tosi nopeesti! Eli nyt voit ihan oikeesti alkaa toivomaan sitä plussaa!
Huomaa että itellä taas kierron loppupää menossa ku optimismi nostaa päätään. Tosin en usko että vieläkäään olis nää clomit auttaneet vaan odottelen jo sitä joulukuuta et saan soitella lääkäriaikaa inssiin. En tiedä miks mulla on tälläset fiilikset kun pitäs ihan suht hyvät mahikset olla näiden clomien kanssa mutta ei kun ei.

Huomenta!

Mitäs viikonlopun jännääjille kuului? :)

Mä oon ilmeisesti aika pöllö kun en tiedä, mutta mitä ovat PCO, terolutit ja clomit? Noi termit on kyllä jokuseen kertaan näkyneet täällä, mutta ei ole tullut sitten kysyttyä... PCO ei ilmeisesti ole positiivinen asia, joten pahoittelut minunkin puolestani. Onko siitä paljonkin haittaa? Onneksi ainakin UP:lla selvisi jotain, joten edistystä johonkin suuntaan. Noi terolutit ja clomit on kai jotain lääkkeitä...? Mitä lääkkeitä?

Sori, mul on huono yleissivistys, mut ei mielestäni ihan niin huono kuin oli BB:n väellä. :D

Kääk apua! Olen itse taas unohtanu varata esikoiselle lääkärin, joten nyt tuumasta toimeen!