Auringonkukka, sanat eivät riitä, joten lähetän vain lämpimiä lohtuhalauksia :hug: Elämän epäoikeudenmukaisuus on joskus niin raastavaa, etei tiedä miten päin olisi. Toivottavasti jaksatte pian jatkaa eteenpäin :hug:
Cattukselle, Tiitille ja Maricalle suuret onnittelut :heart: :flower: :heart: .Onpa ihanaa, että näitä hyviä uutisia piisaa!
KK76 ja
äitiyslomalainen tervetuloa pinoon! Mahtavaa saada uusia mukaan :wave:
Miru, lähtölaskenta on siis alkanut, jeeee! Onnittelut urakasta (siis niistä Muumeista...), näyttävät taatusti suloisilta :heart:
Kuunkulta, tsemppiä syöttöhommiin ja muutenkin!
Raitis, ihanaa kuulla, että olet pättänyt mennä lapsen ehdoilla ruokinta-asioissa: eivät ne siellä neuvolassa sentään mitään jumalia ole
Neitinne on muuten ihan syötävän suloinen :heart:
Hobelix, ootko kokeillut suuvettä? Ainakin DM:stä saa alkoholitonta ja hyvä makuista suuvettä. Mä oon käyttänyt sitä raskauden alusta saakka ja tekee kyllä hyvää. Se pitää hampaatkin hyvässä kuosissa
Mites muuten, päätittekö muuttaa? Kuulostais ainakin tosi ihanalta duunilta ja paikan vaihdos ei taatusti ainakaan pahentaisi tilannetta... Pécs on ihan mainio kaupunki, olen käynyt pari kertaa ja tykännyt kovasti!
Muillekin paljon jakamista ja tsemppiä, en nimittäin enää muista, mitä kaikkea pitikään kommentoida... Raskausajan muistikatkot ovat jo ihan arkipäivää. :$
( . ) alkaa olla jo aika valtava. Vauva kasvaa ja komistuu päivä päivältä, äitinsä sen sijaan turpoaa ja ärsyyntyy :ashamed: Nyt on muutaman viimeisen viikon aikana ollut tosi väsy ja vetämätön olo, en ole saanut edes palstailtua - ja se on jo aika paha. Kai se vaan on niin, että kun on tottunut olemaan koko ajan menossa, niin rauhoittuminen ei oikein sovellu hommaksi. Nyt alan jo olla tottunut ja on itse asiassa aika mukavaa vaan lötkötellä ja katsella dvd:itä
Tosin: turvotusta on alkanut tulla aika paljon ja viimeksi 'neuvolakäynnillä' havaittiin painon nousseen kuukaudessa 4 kiloa!!! Huuuu... Paineetkin oli korkeammat kuin aikaisemmin, joten nyt sitten seuratan, ettei vaan pääse kehittymään raskausmyrkytystä. Se olis kyllä suoraan takamuksesta!
Viisaammat kertokaa: voikohan raskausmyrkytystä millään estää???!
Lepäillessä ja talvista Unkaria (joo, täälläkin sataa lunta, vaikka aika hillitysti) ihaillessa menee siis kasvatusprojekti tällä hetkellä. Huomenna tilaamme vihdoin sängyn, vaunut ja hoitopöydän, sillä saamme ne pakettitarjouksena aika mukavaan hintaan, vieläpä kotiin kuljetettuna ja täällä paikan päällä koottuna! Todella kätevää. Sitterinkin tilasimme ja sen voisi jo käydä noutamassa. Taidamme hakea sen viikonloppuna. Alkavat siis olla tärkeimmät kasassa, sillä nyt vikonloppuna ostimme jo vannan ja paljon pikkutavaraa, jota tarvitaan alkuun. Vielä mietimme, pitäisikö hankkia tällainen
http://www.angelcare-monitor.com/try-the-ac-301-r/
Onko kukaan hankkinut? Se siis varoittaa, jos vauva ei liiku/hengitä. Sitä kehutaan netissä, mutta suomalaisilta en ole kuullut kokemuksia. Olisi hauskaa, jos sellaisia löytyisi!
Ihania talvisia päiviä kaikille mammoille, tuleville ja jo oleville
Maija+Masukki 33+3